quote:
Ik ben er eergisteren nog geweestquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Mn moeder kwam langs om mijn Mac te bekijken
Daar heb ik nu ook trek inquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er eergisteren nog geweest
Niet de jouwe, maar de plaatselijke Mac
Stiekem?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hoor, D. ben jij niet stiekem vandaag jarig?
Verdikkie, was ik het BIJNA vergetenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Stiekem?
Sorry, ben het vergeten in mijn sig te zetten
Dank jequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdikkie, was ik het BIJNA vergeten
Gefeliciteerd!![]()
Gevierd vandaag?quote:
Dat zijn er nogal watquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
Oh, gefeliciteerd, wie ook jarig is.
*checkt paspoort. Oh, ik in ieder geval niet.
quote:
Nee, het is de D. van....eh...mijn voornaamquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Is het nog de D. van Dertig, ja hè?
Ik ben nog steeds dertiger hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas het jaartal, ik ben echt aan bed toe
quote:
Dank je, en jij veel tuk-plezier nuquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga tukken, trusten voor later jarig jobje
Wat heb je allemaal gedaan vannacht danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
ik kan niet meer jompelen, ik heb spierpijn
T is nog van het konijnenhok in elkaar zetten en:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vannacht dan
Snoeren omleggen in rare houdingen (want dwars door/langs krabpaal)quote:
Het jompelmeisje.quote:
Luck.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn kamer te lijf. Wish me luck.
Pas opppppppp met die akelig scherpe mesjes waarmee je dat vinyl gaat snijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef Cat22 het volgende:
Mogge allen!
Alsnog gefeliciteerd D. !![]()
Ik ben al actief geweest.De hele trapkast is opgeruimd.
En waarom? Omdat ik helemaal achteraan in het hoekje een paar tassen moest hebben. Waar weer boeken in gaan, die uit mijn boekenkast komen, die van zijn plek moet, omdat ik de Redcat kamer van vinyl ga voorzien. Zelf.![]()
Nooit eerder gedaan dus we shall see.
ik heb het ooit voor elkaar gekregen om op zo'n vloerbedekkingmes te gaan staan, die ging er helemaal inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas opppppppp met die akelig scherpe mesjes waarmee je dat vinyl gaat snijden![]()
Erikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
IngTombo
Rauzer
Greys
Paaisies
Ll
Ml
Zwab
DML
Pheno
Cat
D.
JJH
.
Nou ja, wij zijn hartjes en hij isquote:
Honger?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, wij zijn hartjes en hij isdus...
Ja, heb je eten in de aanbieding?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en D. NOG gefeliciteerd stiekemerd
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
IngTombo
Rauzer
Greys
Paaisies
Ll
Ml
Zwab
DML
Pheno
Cat
D.
JJH
.
http://www.okokorecepten.nl/recept/bakrecepten/cheesecake/quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga zo een cheesecake bakken! Nu eerst een recept vinden
!
In CUL is een heel cheesecake-topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
!
CUL is overal bereikbaar hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In CUL is een heel cheesecake-topic![]()
Waar woon je?
In Drenthe, daar kan ik CUL niet ontvangenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In CUL is een heel cheesecake-topic![]()
Waar woon je?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In Drenthe, daar kan ik CUL niet ontvangen
Hoooooooo!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
!
Ja ik heb jouw recept alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoooooooo!
Wachtttttttttt!
...
Moment...
Ohquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Die met witte chocolade en frambozen. Gawd. Het water loopt me alweer in de mond nu ik het lees. Misschien dat ik hem vanmiddag ook maar moet maken.
Ohnee ruk. Mijn oven draaiknop is kapoet
quote:* 150 gr bevroren frambozen (supermarkt in de vriezer)
Stuur me dat recept eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Die met witte chocolade en frambozen. Gawd. Het water loopt me alweer in de mond nu ik het lees. Misschien dat ik hem vanmiddag ook maar moet maken.
Ohnee ruk. Mijn oven draaiknop is kapoet
Wat snap je niet aan ctrl-c / ctrl-v in een .txt bestandjequote:
Omdata dat verkeerd om is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan ctrl-v / ctrl-c in een .txt bestandje
Ja ik dacht dat je gemene opmerkingen jegens mijn persoon wilde gaan makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Snap je nu waarom je het magic word zei?
Ik ben nooit gemeenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je gemene opmerkingen jegens mijn persoon wilde gaan maken
Jij hebt bevroren frambozen in de tuin?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..].
Die haal ik gewoon uit eigen tuin
Maar dat is geheel aan Erik zelf te wijten. Die is gewoon soms nogal onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De aanwezigheid van Erik kan soms onvoorspelbaar gedrag veroorzaken.
Nou dan ga ik wel zoeken, maar het was me onduidelijk dat het blijkbaar gewoon ergens te vinden is. Dat had namelijk niemand gezegd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Woon jij ook in een uithoek waar je CUL niet kunt ontvangen dan?
Mijn oma zei altijd; een veranderlijk mens wordt niet snel gek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is geheel aan Erik zelf te wijten. Die is gewoon soms nogal onvoorspelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |