Dries, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet bepaald (op zijn zachtst gezegd) fan van Dries Roelvink, maar om dit nummer moest ik heel hard lachen
Ja waar Dries is
daar is geen crisis
want waar Dries is
daar is het altijd feest
Dus mijn advies is
bel die Dries 'es![]()
Die is toch al oud, ten tijde van 'de crisis' kwam hij daar toch mee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet bepaald (op zijn zachtst gezegd) fan van Dries Roelvink, maar om dit nummer moest ik heel hard lachen
Ja waar Dries is
daar is geen crisis
want waar Dries is
daar is het altijd feest
Dus mijn advies is
bel die Dries 'es![]()
Dat zal best, maar aangezien ik normaal nooit naar Dries Roelvink luister, heb ik deze pas voor het eerst gehoord vandaag. Ik vind het hilarischquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is toch al oud, ten tijde van 'de crisis' kwam hij daar toch mee?
Ja hoor, ik luister altijd Spotify op werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
Ll, je kunt zeker geen muziek afspelen nu op je werk?
Luister voor de gein vanavond eens naar dit? Jan Dulles van de 3Js in de volendamse uitvoering van Jesus Christ Superstar. Hij speelt Judas. Allemachtig, wat een rockstem! Dat had ik nou weer niet achter hem gezochtEven door het beginnetje heenbijten.
Ik denk dat jij ook stomverbaasd bent dan als je dit hoortquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik luister altijd Spotify op werk
Please do. Echt. En even door het beginnetje.quote:
Daar lette ik amper op. Ik hoorde alleen maar dat ik zijn stem voor Judas echt veel toffer vind dan de 'echte' Judas uit de film. En zo te zien aan de reacties zijn er zelfs buitenlanders die dat ook vindenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hij doet het goed. Ik vind alleen die muziek storend, zeker tegen het eind vind ik die muziek zo irritant braaf blijven terwijl hij flink staat te schreeuwen
Wel grappig, als je die reacties leest van buitenlanders (die heel die Dulles niet kennen natuurlijk) dan is hij echt een van de beste performers ooit met dit nummer uit die musical. Maar deze hele producties is gewoon bijeen geraapt door Volendammers. Ik zag ook een jongere Nick en Simon in dat filmpje net voorbij komen. Bizar eigenlijk hoeveel talent daar rondlooptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, ik vind dit veel meer blijven hangen dan die 3Js muziek. Is ook niet slecht hoor, maar denk dat ze zich hiermee veel meer kunnen onderscheiden.
Hij zit nu in de oven jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's wel lekker!
Ik deed de koekjes dan altijd in een schone plastic zak, theedoek er over en meppen maar met de deegroller. Kutklus
En zit ie al in de oven?
Aan zetten wil op zich wel helpen ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij zit nu in de oven ja! Ik was 'm eerst vergeten aan te zetten
Die kijk ik zo thuis ff, nu aan laatste bakkie koffie, dan naar huisquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel grappig, als je die reacties leest van buitenlanders (die heel die Dulles niet kennen natuurlijk) dan is hij echt een van de beste performers ooit met dit nummer uit die musical. Maar deze hele producties is gewoon bijeen geraapt door Volendammers. Ik zag ook een jongere Nick en Simon in dat filmpje net voorbij komen. Bizar eigenlijk hoeveel talent daar rondloopt
Deze doet ie ook lekker(daarna hou ik op hoor
)
Ik heb er wel een beetje m'n eigen recept van gemaakt, heb de frambozen door het beslag gemixt ipv ze er los op te leggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan zetten wil op zich wel helpen ja.
*giechel*
Dat kan prima, heb ik de laatste keer ook gedaan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb er wel een beetje m'n eigen recept van gemaakt, heb de frambozen door het beslag gemixt ipv ze er los op te leggen.
Ongeloofelijk he, hoe die genenpoel daar in elkaar zit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel grappig, als je die reacties leest van buitenlanders (die heel die Dulles niet kennen natuurlijk) dan is hij echt een van de beste performers ooit met dit nummer uit die musical. Maar deze hele producties is gewoon bijeen geraapt door Volendammers. Ik zag ook een jongere Nick en Simon in dat filmpje net voorbij komen. Bizar eigenlijk hoeveel talent daar rondloopt
Deze doet ie ook lekker(daarna hou ik op hoor
)
Nee toch? Rauzer gaat vast iedereen uit deze SC een stukje bezorgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan prima, heb ik de laatste keer ook gedaan!
En er dan nog een paar bovenop.
Whehe, wat zal je misselijk zijn vanavond, want je gaat je er geheid aan overeten
En de buitenlanders vinden hem 'gorgeous'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ongeloofelijk he, hoe die genenpoel daar in elkaar zit.
Die eerste was echt geen 3J's sound zoals we die kennen. Geweldig!![]()
Hihihihiquote:Ik heb net een half uur lang outfitjes zitten passen.![]()
Want ik ga me natuurlijk niet extra opdirken maar het is toch een 'echt' restaurant dus dan moet ik er fijn opstaan en niet als zo'n Restaurantweek sloeber die normaal nooit het geld eraan uitgeeft, maar dus ook weer niet té. Sad, eigenlijk.
Grijze legging met lange witte blouse (met patroontje erop geborduurd) en een lang grijs mouwloos vest. Klassiek chique. Of zoiets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En de buitenlanders vinden hem 'gorgeous'![]()
Da's mooi. Hopen dat ie veel punten krijgt op het songfestival dan
[..]
Hihihihi
En wat is het geworden?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb er wel een beetje m'n eigen recept van gemaakt, heb de frambozen door het beslag gemixt ipv ze er los op te leggen.
Ik kom niet naar de meetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
(denk ik)
Ga je er ook 1 maken voor de meet? Dan kan ik proeven
Gewoon flink deftig bij kijken, dan komt alles goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grijze legging met lange witte blouse (met patroontje erop geborduurd) en een lang grijs mouwloos vest. Klassiek chique. Of zoiets.
Goede tip!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon flink deftig bij kijken, dan komt alles goed
TAL-Meet 16 oktober - Meld je hier aan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????? Waarom niet
Nee niet echtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Istie een beetje bruinig geworden?
owquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
TAL-Meet 16 oktober - Meld je hier aan!
Dan had je hem op zich nog wel wat langer kunnen laten staan met de oven aanquote:
Ja weet ik veel hoe lang hij al uit de oven isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:30 schreef Rauzer het volgende:
Nee, dat ding is loeiheet nog, hoe in hemelsnaam kan ik er al een hap van nemen?
Op pure wilskracht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:30 schreef Rauzer het volgende:
Nee, dat ding is loeiheet nog, hoe in hemelsnaam kan ik er al een hap van nemen?
Die slagroom er naast dan he, niet er op!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:34 schreef Rauzer het volgende:
Nee ik ga 'm eerst laten opstijven en dan neem ik vanavond een hele punt! Met de overgebleven slagroom
!
Oh die maak ik ook wel eensquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is ie alquote:
Ik prop ze er meestal een beetje half in, zodat ze er niet af glijden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die maak ik ook wel eens![]()
Die frambozen smelten er altijd weer af waardoor de taart roze tranen krijgt
...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik prop ze er meestal een beetje half in, zodat ze er niet af glijden.
Prop je ze er altijd half inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll, ik waarschuw je![]()
wacht maar tot ze bananen cheesecake gaat makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prop je ze er altijd half inOf alleen met frambozen.
![]()
Helemaal erin is het betere werk hoor![]()
Dan worden ze ook wat warmer van de zachte glibberige substantie eromheen
Goede tipquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll, ik waarschuw je![]()
Lees even terug. Zelfs de Heilige Cheesecake wordt bezoedeld.quote:
Ik lees ff terug.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees even terug. Zelfs de Heilige Cheesecake wordt bezoedeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik snap het nog niet helemaal. Ging het over dat 'erinduwen' en 'slijmerig' ?
Dat had ik gezien ja. Misschien ook wel omdat jij het al 16x geroepen had dat hij het was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
Die zangert van Jesus Christ is dus die 3Js pipo he, dat had je meegekregen?
Goed he?
En dat andere ging over het bakken van cheesecake, dat de frambozen er op er dan altijd af glijden. Dus ik zei dat je ze er dan een beetje half moet in duwen. En de rest laat zich raden
ja, maar nu moeten ze er aan denken als ze cheesecake etenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik gezien ja. Misschien ook wel omdat jij het al 16x geroepen had dat hij het was.
Mijn moeder had vroeger thuis de LP van JCS, de muziek herkende ik ook nog gewoon.
En zo wereldschokkend is dat dan toch niet over die cheesecake. Zeker hier niet?
Dat is wel humor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar nu moeten ze er aan denken als ze cheesecake eten
Ik draafde wat door ja, maar je kent me, dus da's vast geen verrassingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik gezien ja. Misschien ook wel omdat jij het al 16x geroepen had dat hij het was.
Dan ken je deze vast ook nog welquote:Mijn moeder had vroeger thuis de LP van JCS, de muziek herkende ik ook nog gewoon.
Nee maar ja, Ll he...quote:En zo wereldschokkend is dat dan toch niet over die cheesecake. Zeker hier niet?
Ll ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik draafde wat door ja, maar je kent me, dus da's vast geen verrassing
[..]
Dan ken je deze vast ook nog wel
[..]
Nee maar ja, Ll he...
Ah kom op!quote:
Ik vind de dame uit de Volendamse musical wel goed zingen, maar te hard, ofzo.quote:
Je kent me te goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah kom op!
Als je een soortgelijk grapje onze kant op kan maken zul je hem ook niet laten liggen!
Ik ga mousse du bladibla eten. En composities van de chef met huppeldepup creme. Enzovoort.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:31 schreef JJH het volgende:
Ik ga straks denk ik Indiaas afhalen. Dat is alweer lang geleden namelijk.
klinkt fancyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga mousse du bladibla eten. En composities van de chef met huppeldepup creme. Enzovoort.
Goed onthouden he, wat je eetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga mousse du bladibla eten. En composities van de chef met huppeldepup creme. Enzovoort.
Vanavond je Restaurantweek-etentje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat grapje aan het begin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's weer een andere musical!
Hier de homo-erotische versie
Zo doen wij dat, hier in de provincie.quote:
Schrijfblokje ligt al klaar.quote:
quote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo doen wij dat, hier in de provincie.![]()
[..]
Schrijfblokje ligt al klaar.![]()
[..]
![]()
Hey J.quote:
Zie je wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey J.![]()
Ik zie wat staan over een taartBoh die foto
Ik was nog half aan het teruglezen, is dat de "hoofd" J?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Hoi Pisces!
Had je al teruggelezen? Of mag ik aan jou ook deze nog even spammen, met zang van die ene Jee?
Japs! Ik ga me omkleden (reservering om 19.00 uur) en dan richting restaurant wandelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Cat ga je straks naar dat "etentje", lekker!Eet smakelijk alvast
Viel spass!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs! Ik ga me omkleden (reservering om 19.00 uur) en dan richting restaurant wandelen.
Hihiiiiiihihiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil net gaan roepen "Hey kijk nou, die jongen lijkt op Nick"
Ik krijg zo al meer zin in het songfestival!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
Oh, JSC![]()
Goed gezongen door die J(udas), zeg!
Dat is Nick.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil net gaan roepen "Hey kijk nou, die jongen lijkt op Nick"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |