Ja tot de ontknoping.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Je laat ons toch niet een week wachten he?

NOES! Ik haat ergens op wachtenquote:
Lijkt me ZO eng... Dan zie je hem aankomen ook natuurlijk enzoquote:En heb jij echt spuiten IN je oog gehad![]()

Dat! Ik kan dat niet aan hoor, die spanning.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES! Ik haat ergens op wachten![]()
Ha! Nee dus, want het was mijn slechte oog.quote:[..]
Lijkt me ZO eng... Dan zie je hem aankomen ook natuurlijk enzo

in je oogkas lijkt me al eng zatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat! Ik kan dat niet aan hoor, die spanning.![]()
[..]
Ha! Nee dus, want het was mijn slechte oog.Al zag ik vooraf wel de spuit langskomen toen die werd overgereikt, dat had ik liever niet gezien eigk.
Wel stom hoor, nooit doet dat ding wat ik wil en dan laat hij zich zelfs niet eens fatsoenlijk verdoven.
![]()
Enne... om het dwama gehalte iets terug te schroeven: ze verdoven de oogzenuw, en die loopt net onder je oog. Dus ik heb niet letterlijk een naald In mijn oog gehad, wel in mijn oogkas. 'Blijft u even heel stil liggen mevrouw". Uhuh!

Als je dat al 5 keer gehad hebt dan is een plaatselijke verdoving weer eens wat anders. Houdt de spanning erin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in je oogkas lijkt me al eng zatik had mooi algehele narcose gevraagd

Shopze. Enzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben even off, boodschappen doen enzo![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY

quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
Ja nou. Bedankt.
Door deze TT ben ik na het werk naar Koekela gereden en heb ik cheesecake gekochtNu word je dik en vettig en ga je een kort en pittig kapsel nemen en eindig je als kattenvrouwtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu word je dik en vettig en ga je een kort en pittig kapsel nemen en eindig je als kattenvrouwtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY

Tofquote:

quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Greys, het weer is zo matig deze week dat ik waarschijnlijk gewoon mijn 'pak' aan trek naar de bruiloft van mijn zusje

Ik heb een heel klein hakmachientje ja, moest de koekjes in twee delen erin doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof
Het koekjes kruimelen vind ik altijd het rotste klusje
Of heb jij een keukenmasjien?

Oh da's wel lekker!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb een heel klein hakmachientje ja, moest de koekjes in twee delen erin doen!

Vrijdag! En ja een leuke bloeeeze, wel hakken en leuke accessoiresquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft? En wel met een sekseh blouseje eronder dan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |