Ja he? Zo lekker gezellig home made!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Om de één of andere reden vind ik slordig uitziende cheesecakes er 10 x lekkerder uitzien dan van die nette taartjes zoals in de OP.
Foto hierboven ziet er zó lekker uit.
Witte chocolade.quote:
Ik gebruik zelf meestal Philadelphia naturel of gewoon 'eigen merk' roomkaas. Als het maar naturel isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:11 schreef Stansfield het volgende:
Wat is nou de beste roomkaas die je kan gebruiken voor een cheesecake?
Ja.. monchou is roomkaas..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef -Peach het volgende:![]()
Nog nooit gemaakt, ga ik zeker doen! Of is monchoutaart ook cheesecake?![]()
Ik ga zeker die met witte chocolade en frambozen een keer maken!
Ik ben toch wel erg van de baked cheesecake.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:03 schreef missy_c het volgende:
[..]
Ja.. monchou is roomkaas..
Je hebt baked en unbaked cheescakes..
Ik vind baked cheesecake ook veeeeel lekkerder, en dan laten opstijven in de koelkast.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben toch wel erg van de baked cheesecake.
Hij moet toch echt even een tijdje in de oven, anders vind ik hem niet 'echt' als cheesecake.
Zo'n koelkastding vind ik dan meer gewoon een kwarktaart.
Maar da's puur mijn eigen voorkeur hoor!
Jammer dat dat altijd zo vreselijk lang duurtquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:16 schreef celc1us het volgende:
[..]
Ik vind baked cheesecake ook veeeeel lekkerder, en dan laten opstijven in de koelkast.
Ja, ik maak het de avond ervoor en eet ik het de volgende dag pas.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jammer dat dat altijd zo vreselijk lang duurtMoet echt een halve dag, ofzo.
Ik ga even zoeken, ik heb laatst in een ander topic het recept van James Martin voor dark chocolate & orange cheesecake gepost. Ik heb het later zelf aangepast naar witte choc, frambozen en een vleugje limoen, die was ook lekker
Ik heb eigenlijk alleen maar cheesecakes gemaakt waarbij alleen de bodem in de oven ging. En je met gelatine de boel moet opstijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:03 schreef missy_c het volgende:
[..]
Ja.. monchou is roomkaas..
Je hebt baked en unbaked cheescakes..
Het is écht een makkie!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
Greys, ik ga vandaag jouw cheesecake uit de OP maken. Heb je nog snel wat wedstrijdtips of is het een makkie?
Ja dat hoort! Niet helemaal vloeibaar toch? Wel een beetje 'vast' maar nog wel flieberig?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
Greys! De randjes zijn los en bruining maar de binnenkant is nog wel 1.flieberig. Hoort dat of moet die dan nog langer?
1.nog zacht en smeeuïg, jeweets.
Nooit meer een andere taart, huh?quote:
Wij van de familie en stichting Noek willen allemaal met je trouwen. Het was een friggin makkie, ik zeg het je brother.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit meer een andere taart, huh?![]()
Ik kwijl nog steeds na van dat laatste stukje van vanmorgen![]()
Volgende keer kan je hem met blauwe bessen maken, ook zo lekkerrrrr!
En het was best makkelijk toch? Zelfs wij kunnen het!
Oh my.... dat wordt mijn volgende probeerselquote:Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef PoepSnoet het volgende:
Als er iemand is die nog geen idee heeft wat voor cheesecake hij/zij kan maken:
[ link | afbeelding ]
Oreo Cheesecake![]()
Anders moet ik hem zelf gaan maken en dan moet ik hem ook alleen opeten en dat is niet goed
Is dat zwarte erop wel euhhh de bedoeling???quote:Op zondag 31 mei 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my.... dat wordt mijn volgende probeersel![]()
![]()
Verkopen ze in Volendam geen Oreo koekjes Anniebab?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is dat zwarte erop wel euhhh de bedoeling???
Jazekersquote:Op zondag 31 mei 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Verkopen ze in Volendam geen Oreo koekjes Anniebab?
[ afbeelding ]
Nou, die zijn zwart. En dat is dus dat zwarte op de taart.quote:
Misschien moet je daar van vervolgens weer cheesecake van makenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:44 schreef SLP_ het volgende:
cheese cake zelf vind ik niet lekker
maar ben & jerrys strawberry cheesecake daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |