Uhoh..... wat zal mijn Turkse buurvrouw daar wel niet van zeggen....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ik al helaas gezeten
Zo nog ff een koffie en een peuk, en dan op naar Lotusss.
Lotusss????? Ik kom in uniform
INVASIE!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhoh..... wat zal mijn Turkse buurvrouw daar wel niet van zeggen....
Neuh ik denk:"iesh jouw man???"quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo nog ff een koffie en een peuk, en dan op naar Lotusss.
Lotusss????? Ik kom in uniform
Jij niet shnap knipoog smiley??quote:
Snap ik!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neuh ik denk:"iesh jouw man???"
Doet ze altijd als er een mannelijke vriend of kennis naar boven komt
Dan ben jij zo'n vent die op vrijdag compleet omgehangen op het centraal station staat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zou nogsteeds niet weten wat
bugs in me handen, 1e en 2e lijns om, liefst met al me grantaathouders vol, de colt op me rug en een mag in naast de heup. RAWRquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan ben jij zo'n vent die op vrijdag compleet omgehangen op het centraal station staat?
Wat ben je met die insecten van plan dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
bugs in me handen, 1e en 2e lijns om, liefst met al me grantaathouders vol, de colt op me rug en een mag in naast de heup. RAWR
Ik neem aan dat je je buks bedoelt..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
bugs in me handen, 1e en 2e lijns om, liefst met al me grantaathouders vol, de colt op me rug en een mag in naast de heup. RAWR
Wanneer vraag je der ten huwelijk?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik!
En zo hoort het ook!
Geen mannelijk privebezoek eer gij getrouwd zijt!
Vuige slettebak!
Het was jou beurt vandaag.. dus jij mag beginnen met het 1e gedichtje vandaagquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef EllaN het volgende:
Oehh ja! En dan gaat hij voor de landmacht tram staan en ziet niemand hem. [ afbeelding ]
thxquote:
Stiekem sta ik in mijn naakie, maar door de camo zie je dat nietquote:Tevens je porum bedekt met wat camo, neem ik aan ?
Jah ik ben dislect dus ik bedoel buks, vooruit die krijg je van me....quote:Ik neem aan dat je je buks bedoelt..
En wat moet je met een handvuurwapen op je rug waar je 2e lijns al in de weg zit?
het was maar een grapjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Maar je bent wel leuk denk ik hoor.
Haalt de hele functie van een backup-wapen wel een beetje weg..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:21 schreef Braamyo het volgende:
Jah ik ben dislect dus ik bedoel buks, vooruit die krijg je van me....
En 2e lijns daar past nog een panzerfaust bij man, en jah dat heb ik helaas vaker moeten doen. Dus ik denk dat zo'n colt ook wel moet lukken.
tot wat ben je bevordert dan ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:08 schreef Remco026 het volgende:
Zooow vandaag bevordert na een lange 'test' Begon al vrij vroeg, moest om 06:25 klaar staan (4:45 opstaan, 5:15 van huis weg) Helaas was ik SMEV (=geblesseerd) dus kon ik aan heel veel niet meedoen en daarbovenop moest ik ook nog eens twee keer weg om langs de arts te gaan
Maargoed als middageten kregen blikvoer, doperwten, aardappels en vlees. Best lekker, had hem nog niet gehad, maar nu merk ik het wel in mn darmen
Eind van de dag mn strepen gekregen en een ware bierdouche. Waar er normaal 1 of 2 blikjes over je strepen gaan, gingen er bij mij maar liefst 6 over me heen, ook op plaatsen waar je liever geen bier hebtGelukkig had ik dat al wel verwacht en maar 2 extra GVT's meegenomen ipv de verplichte 1
ah gratz !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:19 schreef Remco026 het volgende:
Als afsluiting natuurlijk een paar keer op en neer wandelen/zwemmen door de smerigste sloot op de kazerne, komen we eruit, komt er zo'n luchtmachter van de wacht na ons toe en schrijft even een rapport uit aan een van de organisatoren. We mochten de sloot niet in ivm beschermd natuurgebied op onze kazerne
Water had overigens wel een heerlijke temperatuur alleen je zakt een kilometer weg in de modder
Aan het begin van de dag had ik zo'n hoepel gekregen van mijn eerste schutter en dat was voor de rest van de dag mijn persoonlijk wapen. Hij heeft het einde van de dag niet gehaald
Veel alternatieve dingen gedaan ivm met mijn blessure, dus helaas niet echt afgezien. Terwijl de rest een brancard race aan het doen was, moesten wij er lafjes achteraan fietsen en maar het Luchtdoelartillerie lied zingen.
Vandaag trouwens ook te horen gekregen dat ik definitief niet mee mag op GVA van de arts. Mijn knie gaat dat gewoon niet trekken. Cadi komt gelukkig wel mijn kant op, want dat was al besteld (A)
@braamyo: kannonier der 1e klasse
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:08 schreef Remco026 het volgende:
Zooow vandaag bevordert na een lange 'test' Begon al vrij vroeg, moest om 06:25 klaar staan (4:45 opstaan, 5:15 van huis weg) Helaas was ik SMEV (=geblesseerd) dus kon ik aan heel veel niet meedoen en daarbovenop moest ik ook nog eens twee keer weg om langs de arts te gaan
Maargoed als middageten kregen blikvoer, doperwten, aardappels en vlees. Best lekker, had hem nog niet gehad, maar nu merk ik het wel in mn darmen
Eind van de dag mn strepen gekregen en een ware bierdouche. Waar er normaal 1 of 2 blikjes over je strepen gaan, gingen er bij mij maar liefst 6 over me heen, ook op plaatsen waar je liever geen bier hebtGelukkig had ik dat al wel verwacht en maar 2 extra GVT's meegenomen ipv de verplichte 1
Het zal eens niet met die jankballen... Die zijn volgens mij echt bang dat hun baantje op de tocht komt te staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:19 schreef Remco026 het volgende:
Als afsluiting natuurlijk een paar keer op en neer wandelen/zwemmen door de smerigste sloot op de kazerne, komen we eruit, komt er zo'n luchtmachter van de wacht na ons toe en schrijft even een rapport uit aan een van de organisatoren. We mochten de sloot niet in ivm beschermd natuurgebied op onze kazerne
Arbo-officieren zijn het gezwel van de krijgsmacht..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal eens niet met die jankballen... Die zijn volgens mij echt bang dat hun baantje op de tocht komt te staan.
Waren het maar officieren, dan kon ik het eea nog relateren aan de KMA. Het zijn gewoon onderofficieren en koelies.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Arbo-officieren zijn het gezwel van de krijgsmacht..
Geef mij maar gewoon een C7A2... en een SIG P226 als backup, dat tezamen met mn Plate carrier en 12, 30 rnd STANAGS en 2 Backup mags voor de P226.....En dan nog m'n utility tasjes vol met ammo en granatenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lang, ik had de blessure 4 maanden terug al, maar hij kwam vorige week terug. Nu moet ik naar de orthopeed van het CMH, alleen daar kan ik pas 2 november terecht, dus ik ga eerst proberen of ik in de burger terecht kan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:44 schreef Vortix het volgende:
Gefeliciteerd Remco! Hoe lang gaat je revalidatie nog duren trouwens?
Godver, wij hebben hier morgen dus een soort van block party, zegt het KNMI dat er lokaal 20 tot 40 milimeter kan gaan vallen... Lekker zwemmen dus
Dank je!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:34 schreef Sine_Pari het volgende:
Doe wat baby/talcum powder in je kisten, daar waar de zolen kraken.
heh, in R'dam is er idd in bepaalde gedeeltes stroomstoring.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:41 schreef Rave_NL het volgende:
De bezuinigingen zijn nu echt doorgeslagen..
Of het is gewoon een stroomuitval hierzo..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Erasmo het volgende:
Het regent behoorlijk in NL als ik het journaal mag geloven
Idd..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:05 schreef Sine_Pari het volgende:
Zag op het NOS journaal gisteravond dat het bar en boos is. Als het zo door gaat moet men in Nederland het 800 1112 nummer niet enkel gebruiken voor Pakistan.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Maitje het volgende:
"pap..??? (kijkt lief der vader aan), mag ik de auto lenen voor zo naar het werk?"
![]()
"auto lenen? Fietsen met de dikke kont van je, jij wilt militair worden, dan ga je ook maar door de regen fietsen"
Ik heb helemaal geen dikke kont!
Daar mogen alleen mannen over oordelen !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Maitje het volgende:
"pap..??? (kijkt lief der vader aan), mag ik de auto lenen voor zo naar het werk?"
![]()
"auto lenen? Fietsen met de dikke kont van je, jij wilt militair worden, dan ga je ook maar door de regen fietsen"
Ik heb helemaal geen dikke kont!
Just kiss my ass!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Daar mogen alleen mannen over oordelen !
So pic or it didnt happen
De standaart fok reactie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk bij defensie, ik heb alle tijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
@Braamyo, daar ben je even mee bezig.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:07 schreef Vronsky het volgende:
Zeu! Verdomme goedgekeurd.
Keurings traject is voorbij, alleen nog geen flauw idee wanneer ik mag starten. (Werd hier over later geïnformeerd.)
Maar ben sowieso binnen.
* Vronsky pakt een biertje
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:07 schreef Vronsky het volgende:
Zeu! Verdomme goedgekeurd.
Keurings traject is voorbij, alleen nog geen flauw idee wanneer ik mag starten. (Werd hier over later geïnformeerd.)
Maar ben sowieso binnen.
* Vronsky pakt een biertje
onder de 25 minuten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:38 schreef Braamyo het volgende:
owja en morgen intest speedmars team 17-Charlie,
Hopelijk word het wat... ik mik op een tijd onder de 25 minuten, waarbij ik 2 minuten voor 400 meter neem en 30 seconden voor 100 meter uitscheuren![]()
En dan de laatste kilometer gewoon speren als een razende roeland
Lauwe mannenpap?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
En vanavond gaat ErwinRommel mij trakteren op een waar feestmaal!
quote:
Lieve lieve Rave,quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lieve lieve Rave,
Dat jouw moeder niet kan koken
waardoor je gehaktbal in de boter dreef,
hoeft niet te worden gewroken.
Dat chauvinisme van jou
en die grapjes van niveau "puber"
zijn toch dingen waar een marinier overheen groeien zou
maar helaas, jouw gedachtenpatroon blijft luguber.
Dapper, hier ligt de eis op 48 minuten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:38 schreef Braamyo het volgende:
owja en morgen intest speedmars team 17-Charlie,
Hopelijk word het wat... ik mik op een tijd onder de 25 minuten, waarbij ik 2 minuten voor 400 meter neem en 30 seconden voor 100 meter uitscheuren![]()
En dan de laatste kilometer gewoon speren als een razende roeland
Voor welke afstand?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef demspec het volgende:
[..]
Dapper, hier ligt de eis op 48 minuten.
En Braamyo wil dat binnen 25 minuten doen!?quote:
Ik gok 4 klikjes, 5 als je verder gewent bent zodat je krachten niet hoeft te sparen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Braamyo wil dat binnen 25 minuten doen!?
Ik heb ook het vermoeden dat er een andere afstand gelopen gaat worden door Braamyo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik gok 4 klikjes, 5 als je verder gewent bent zodat je krachten niet hoeft te sparen..
Mijn muze, mijn heldin, geraffineerd zo fijn,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef EllaN het volgende:
Lieve lieve Rave,
Al vindt Lotusss jou nog een kleuter
ongeacht de lengte van jouw forumleuter
voor mij ben je nog steeds een baasje
dus laat nou eens van je horen jan kaasje!
* EllaN gaat stoken
Haha, naar de klotuh in de west...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:34 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben Jan Kaas, aasgier eerste klas
Hoerensnoerentaxirijden al een tijdje in de tas
Ik ben de alwetende, meedogenloze god van jouw alles,
Enkel overtroffen door de lengte van m'n fallus,
Chauvinistisch? Ja, én een lul én arrogant,
Schoppend, kankerend en ook nog bijdehand,
Gewoon verdomd geweldig en oogverblindend als ie lacht
En daarom denk je aan me als je jezelf betast bij nacht
Al een tijdje..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:46 schreef demspec het volgende:
[..]
Haha, naar de klotuh in de west...
Poe poe poe, jij bent écht een vent!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:34 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben Jan Kaas, aasgier eerste klas
Hoerensnoerentaxirijden al een tijdje in de tas
Ik ben de alwetende, meedogenloze god van jouw alles,
Enkel overtroffen door de lengte van m'n fallus,
Chauvinistisch? Ja, én een lul én arrogant,
Schoppend, kankerend en ook nog bijdehand,
Gewoon verdomd geweldig en oogverblindend als ie lacht
En daarom denk je aan me als je jezelf betast bij nacht
Als je mij, of welke marinier dan ook, zou kennen, zou je beter weten. Vraag maar aan Ellan, als zij haar vent zou moeten omschrijven zou het gespierd zijn, af en toe een klootzak maar een hartje van goud..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Poe poe poe, jij bent écht een vent!
Die stoere taal hier doet vermoeden dat jij niets meer dan een internetheld bent.
Het neerkijken op vrouwen,
Moet ik in zo iemand vertrouwen;
Die als militair van Nederland, in het tenue van marinier rontrent!
Timide
Frigide
Mijn vorige poëzie raakte Rave in het hart,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je mij, of welke marinier dan ook, zou kennen, zou je beter weten. Vraag maar aan Ellan, als zij haar vent zou moeten omschrijven zou het gespierd zijn, af en toe een klootzak maar een hartje van goud..
Want wij zijn klootzakken, zeker als het moet, alfa-mannetjes die in principe niets van vrouwen moeten weten. Niet omdat ze geen ballen hebben, maar simpelweg omdat 2/3 van de mannen die zich geroepen voelen nooit de baret op hebben mogen zetten. Dus als ik dan een internetheld moet zijn, à la. Maar wel een die dingen heeft gedaan en op plaatsen is geweest die jij je in je stoutste dromen niet eens kan voorstellen.. En die zich niet verlaagd om over moeders te beginnen..
Dat gezegd te hebben ga ik nu weer aan het bier, want er moet nog op schone deernes gejaagd worden vannacht!
Ik weet wel zeker dat het 3 klikjes is. Hij heeft het over 25 minuten en de eis was in een grijs verleden 21 minuten over 3km. (KL breed)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik gok 4 klikjes, 5 als je verder gewent bent zodat je krachten niet hoeft te sparen..
Standaart wedstrijd afstand. 5 KMquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
onder de 25 minuten?
Wat voor een afstand dan?
Hoe bedoel je C7A1 OF de colt? Is dat nieuwe apparaat al bij jullie ingerouleerd dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Standaart wedstrijd afstand. 5 KM
400 meter rennen, 100 meter uitscheuren.
10 KG bepakking
Wapen is de C7A1 of de Colt met alle richtmiddellen.
En uiteraard met PT tenue.
Infanterie peleton hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:37 schreef demspec het volgende:
[..]
Hoe bedoel je C7A1 OF de colt? Is dat nieuwe apparaat al bij jullie ingerouleerd dan?
Hoewel je spelling niet foutloos is,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:33 schreef Braamyo het volgende:
Ik weet nog niet waar dit naartoe moet gaan,
Maar jullie gedichten vind ik maar niks.
Ik kan hier niet langer voor instaan,
vandaar dat ik het fix.
Met een leuk rijmje,
zo kun je lezen.
Heb ik denk ik mijn punt,
meer dan bewezen.
Ik schud het zomaar uit de lege mouw,
dus mensen ik ga maar gouw.
Want mijn nachtrust wil ik graag pakken.
Morgen loop ik namelijk met vollen zakken.
Een speedmars daar ga ik voor.
Hopelijk juigt het peleton in koor
quote:
Wedstrijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Standaart wedstrijd afstand. 5 KM
400 meter rennen, 100 meter uitscheuren.
10 KG bepakking
Wapen is de C7A1 of de Colt met alle richtmiddellen.
En uiteraard met PT tenue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |