quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lieve lieve Rave,
Dat jouw moeder niet kan koken
waardoor je gehaktbal in de boter dreef,
hoeft niet te worden gewroken.
Dat chauvinisme van jou
en die grapjes van niveau "puber"
zijn toch dingen waar een marinier overheen groeien zou
maar helaas, jouw gedachtenpatroon blijft luguber.
Dapper, hier ligt de eis op 48 minuten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:38 schreef Braamyo het volgende:
owja en morgen intest speedmars team 17-Charlie,
Hopelijk word het wat... ik mik op een tijd onder de 25 minuten, waarbij ik 2 minuten voor 400 meter neem en 30 seconden voor 100 meter uitscheuren![]()
En dan de laatste kilometer gewoon speren als een razende roeland
Voor welke afstand?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef demspec het volgende:
[..]
Dapper, hier ligt de eis op 48 minuten.
En Braamyo wil dat binnen 25 minuten doen!?quote:
Ik gok 4 klikjes, 5 als je verder gewent bent zodat je krachten niet hoeft te sparen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Braamyo wil dat binnen 25 minuten doen!?
Ik heb ook het vermoeden dat er een andere afstand gelopen gaat worden door Braamyo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik gok 4 klikjes, 5 als je verder gewent bent zodat je krachten niet hoeft te sparen..
Mijn muze, mijn heldin, geraffineerd zo fijn,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef EllaN het volgende:
Lieve lieve Rave,
Al vindt Lotusss jou nog een kleuter
ongeacht de lengte van jouw forumleuter
voor mij ben je nog steeds een baasje
dus laat nou eens van je horen jan kaasje!
* EllaN gaat stoken
Haha, naar de klotuh in de west...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:34 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben Jan Kaas, aasgier eerste klas
Hoerensnoerentaxirijden al een tijdje in de tas
Ik ben de alwetende, meedogenloze god van jouw alles,
Enkel overtroffen door de lengte van m'n fallus,
Chauvinistisch? Ja, én een lul én arrogant,
Schoppend, kankerend en ook nog bijdehand,
Gewoon verdomd geweldig en oogverblindend als ie lacht
En daarom denk je aan me als je jezelf betast bij nacht
Al een tijdje..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:46 schreef demspec het volgende:
[..]
Haha, naar de klotuh in de west...
Poe poe poe, jij bent écht een vent!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:34 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben Jan Kaas, aasgier eerste klas
Hoerensnoerentaxirijden al een tijdje in de tas
Ik ben de alwetende, meedogenloze god van jouw alles,
Enkel overtroffen door de lengte van m'n fallus,
Chauvinistisch? Ja, én een lul én arrogant,
Schoppend, kankerend en ook nog bijdehand,
Gewoon verdomd geweldig en oogverblindend als ie lacht
En daarom denk je aan me als je jezelf betast bij nacht
Als je mij, of welke marinier dan ook, zou kennen, zou je beter weten. Vraag maar aan Ellan, als zij haar vent zou moeten omschrijven zou het gespierd zijn, af en toe een klootzak maar een hartje van goud..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Poe poe poe, jij bent écht een vent!
Die stoere taal hier doet vermoeden dat jij niets meer dan een internetheld bent.
Het neerkijken op vrouwen,
Moet ik in zo iemand vertrouwen;
Die als militair van Nederland, in het tenue van marinier rontrent!
Timide
Frigide
Mijn vorige poëzie raakte Rave in het hart,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je mij, of welke marinier dan ook, zou kennen, zou je beter weten. Vraag maar aan Ellan, als zij haar vent zou moeten omschrijven zou het gespierd zijn, af en toe een klootzak maar een hartje van goud..
Want wij zijn klootzakken, zeker als het moet, alfa-mannetjes die in principe niets van vrouwen moeten weten. Niet omdat ze geen ballen hebben, maar simpelweg omdat 2/3 van de mannen die zich geroepen voelen nooit de baret op hebben mogen zetten. Dus als ik dan een internetheld moet zijn, à la. Maar wel een die dingen heeft gedaan en op plaatsen is geweest die jij je in je stoutste dromen niet eens kan voorstellen.. En die zich niet verlaagd om over moeders te beginnen..
Dat gezegd te hebben ga ik nu weer aan het bier, want er moet nog op schone deernes gejaagd worden vannacht!
Ik weet wel zeker dat het 3 klikjes is. Hij heeft het over 25 minuten en de eis was in een grijs verleden 21 minuten over 3km. (KL breed)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik gok 4 klikjes, 5 als je verder gewent bent zodat je krachten niet hoeft te sparen..
Standaart wedstrijd afstand. 5 KMquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
onder de 25 minuten?
Wat voor een afstand dan?
Hoe bedoel je C7A1 OF de colt? Is dat nieuwe apparaat al bij jullie ingerouleerd dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Standaart wedstrijd afstand. 5 KM
400 meter rennen, 100 meter uitscheuren.
10 KG bepakking
Wapen is de C7A1 of de Colt met alle richtmiddellen.
En uiteraard met PT tenue.
Infanterie peleton hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:37 schreef demspec het volgende:
[..]
Hoe bedoel je C7A1 OF de colt? Is dat nieuwe apparaat al bij jullie ingerouleerd dan?
Hoewel je spelling niet foutloos is,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:33 schreef Braamyo het volgende:
Ik weet nog niet waar dit naartoe moet gaan,
Maar jullie gedichten vind ik maar niks.
Ik kan hier niet langer voor instaan,
vandaar dat ik het fix.
Met een leuk rijmje,
zo kun je lezen.
Heb ik denk ik mijn punt,
meer dan bewezen.
Ik schud het zomaar uit de lege mouw,
dus mensen ik ga maar gouw.
Want mijn nachtrust wil ik graag pakken.
Morgen loop ik namelijk met vollen zakken.
Een speedmars daar ga ik voor.
Hopelijk juigt het peleton in koor
quote:
Wedstrijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Standaart wedstrijd afstand. 5 KM
400 meter rennen, 100 meter uitscheuren.
10 KG bepakking
Wapen is de C7A1 of de Colt met alle richtmiddellen.
En uiteraard met PT tenue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |