Jij blijft donderdag en vrijdag bij mij logeren, graag of niet.... "dude".quote:
Ja wacht ff, woensdag dus ook "bitch"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij blijft donderdag en vrijdag bij mij logeren, graag of niet.... "dude".
Whehehe.... 3 dagen genaaid dus. Hate to be youquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja wacht ff, woensdag dus ook "bitch"
3 dagen genaaid dus met jou en die terroristjes van je ja!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe.... 3 dagen genaaid dus. Hate to be you
Weltrusten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Trusten mensen, ik ga nu ook ff maffen
Is genoeg geweest.
Truste.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Trusten mensen, ik ga nu ook ff maffen
Is genoeg geweest.
Bedoelde gij geen "love at first sight?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahaha, love at first side indeed
Ik wou net zeggen. Het straalt ervan afquote:
Jes, joe tallek inglisj very goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahaha, love at first side indeed
Ja, en dat nog met een fles wijn achter de kiezen! Ha!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, en dat nog met een fles wijn achter de kiezen! Ha!
hehehe dat dus ja. Was niet echt wakker en heb reeds 4 weken geen Engels meer gesproken. Dus het versloft weer whehehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef demspec het volgende:
[..]
Bedoelde gij geen "love at first sight?"
*kuch.. dementie..kuch*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe dat dus ja. Was niet echt wakker en heb reeds 4 weken geen Engels meer gesproken. Dus het versloft weer whehehehe
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:14 schreef EllaN het volgende:
Bah fietsen tegen de wind in vind ik verschrikkelijk. Dan ga ik liever hardlopen tegen de wind in, maar fietsen.. Nee
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er was eens....
Mijn geheugen wilt idd wel eens een zeef zijn jaquote:
Tis je vergeven Erwinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn geheugen wilt idd wel eens een zeef zijn ja
Hier toch welquote:
Beter!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Hier toch wel![]()
Morgen kannonier 1 test. Hoewel ik een half jaar geleden op papier al bevorderd ben en ook zo betaald krijg, krijg ik morgen mijn strepen.
hehe, het is wat je er zelf van maakt. Ik vermaak me nl. uitstekend. Me net weer in Mil outfit gestoken om die geur van vroegâh op te doen. Nostalgiequote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, het is wat je er zelf van maakt. Ik vermaak me nl. uitstekend. Me net weer in Mil outfit gestoken om die geur van vroegâh op te doen. Nostalgie
Zeurpiet!!!!quote:
Hahahahaha, dank jequote:
Van Heutsz! "Niet mooi, wel goed!!!"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Let niet op het Van Heutsz embleem, ben de mijne kwijt en zie maar eens een Grenadiers embleem te krijgen, is lastig![]()
hahahaha idd. Btw, je PM gelezen en heb er alle begrip voor. Volgend jaar beterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van Heutsz! "Niet mooi, wel goed!!!"
Tsja, je weet hoe het gaat binnen het bedrijf... het is ondertussen bijna (of al?) zover dat ik van dag tot dag leef.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahaha idd. Btw, je PM gelezen en heb er alle begrip voor. Volgend jaar beter
We regelen wel ietsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja, je weet hoe het gaat binnen het bedrijf... het is ondertussen bijna (of al?) zover dat ik van dag tot dag leef.
En idd, misschien volgend jaar, tenzij men een oefening in uw contreien gaat plannen, hoewel ik dat betwijfel met de huidige bezuinigingsdrift...
Rijp?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeurpiet!!!!![]()
Wacht jij maar tot je zo rijp bent als ik
Daar heb ik al helaas gezetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Rijp?
Rijp voor het gesticht zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |