Jij blijft donderdag en vrijdag bij mij logeren, graag of niet.... "dude".quote:
Ja wacht ff, woensdag dus ook "bitch"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij blijft donderdag en vrijdag bij mij logeren, graag of niet.... "dude".
Whehehe.... 3 dagen genaaid dus. Hate to be youquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja wacht ff, woensdag dus ook "bitch"
3 dagen genaaid dus met jou en die terroristjes van je ja!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe.... 3 dagen genaaid dus. Hate to be you
Weltrusten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Trusten mensen, ik ga nu ook ff maffen
Is genoeg geweest.
Truste.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Trusten mensen, ik ga nu ook ff maffen
Is genoeg geweest.
Bedoelde gij geen "love at first sight?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahaha, love at first side indeed
Ik wou net zeggen. Het straalt ervan afquote:
Jes, joe tallek inglisj very goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahaha, love at first side indeed
Ja, en dat nog met een fles wijn achter de kiezen! Ha!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, en dat nog met een fles wijn achter de kiezen! Ha!
hehehe dat dus ja. Was niet echt wakker en heb reeds 4 weken geen Engels meer gesproken. Dus het versloft weer whehehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef demspec het volgende:
[..]
Bedoelde gij geen "love at first sight?"
*kuch.. dementie..kuch*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe dat dus ja. Was niet echt wakker en heb reeds 4 weken geen Engels meer gesproken. Dus het versloft weer whehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |