Ja maar dat is ook in forza zo... Als je een bocht maakt en je geeft te veel gas is het einde oefening...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Hoe hij de controle verliest op 0:40 geeft wel aan dat de auto's niet aan de weg geplakt zitten. Aan de hand van dit stukje alleen al mag je aannemen dat racen met alle assists uit ook echt uitdagend gaat worden met een aantal auto's. Met veel andere racegames is het te makkelijk met assists uit.
Hé dat heb ik nou met Live for Speed ook altijd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Hoe hij de controle verliest op 0:40 geeft wel aan dat de auto's niet aan de weg geplakt zitten. Aan de hand van dit stukje alleen al mag je aannemen dat racen met alle assists uit ook echt uitdagend gaat worden met een aantal auto's. Met veel andere racegames is het te makkelijk met assists uit.
Daar heb ik enkel een probleem mee met R2 auto's of hoger... en dan ook maar enkele.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook in forza zo... Als je een bocht maakt en je geeft te veel gas is het einde oefening...
Dat was in Prologue ook al met bepaalde auto'squote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Hoe hij de controle verliest op 0:40 geeft wel aan dat de auto's niet aan de weg geplakt zitten. Aan de hand van dit stukje alleen al mag je aannemen dat racen met alle assists uit ook echt uitdagend gaat worden met een aantal auto's. Met veel andere racegames is het te makkelijk met assists uit.
-edit- en later nog een keer. Hij maakte dan wel een foutje door te vroeg in te sturen en wellicht te scherp, maar de controle was in een keer weg! Waar met veel andere games dit geen enkel probleem oplevert!
Ziet er goed uit hoor.
Live for Speed wil ik niet eens spelen omdat het zo lelijk is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Hé dat heb ik nou met Live for Speed ook altijd.![]()
Ja maar jij bent the stig. Dat telt niet. Als jij je handen legt op GT5 dan neem je deze bocht met 300km/h met elke auto. Ja zelfs met een Ford Model T lukt je dat...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar heb ik enkel een probleem mee met R2 auto's of hoger... en dan ook maar enkele.![]()
En daarmee komt het door de wielspin van de achterwielen, dat is de enige reden. Hier komt het duidelijk door gebrek aan grip over het algemeen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Live for Speed wil ik niet eens spelen omdat het zo lelijk is.![]()
Jij bent lelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Live for Speed wil ik niet eens spelen omdat het zo lelijk is.![]()
Het gaat toch verdomme niet om hoe het eruit ziet graphicshoerquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef Desunoto het volgende:
Kom op jongens, Live for Speed is gewoon te lelijk. Dan mag de gameplay nog goed zijn, het ziet er voor de rest niet uit. Ja, een aantal jaar geleden was het waarschijnlijk een topspel geweest, maar vandaag de dag ligt de grafische norm wel wat hoger.
Als er een spel is waar het niet om de graphics draait, is het LFS.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef Desunoto het volgende:
Kom op jongens, Live for Speed is gewoon te lelijk. Dan mag de gameplay nog goed zijn, het ziet er voor de rest niet uit. Ja, een aantal jaar geleden was het waarschijnlijk een topspel geweest, maar vandaag de dag ligt de grafische norm wel wat hoger.
Gedeeltelijk toch wel hoor. Oké nu hebben we het over gameplay inderdaad, maar het plezier van het spel over het algemeen wordt toch naar beneden gehaald omdat het lelijk is. Je hebt liever iets moois als Gran Turismo. Daarom zitten we toch allemaal hier te kwijlen op de video's en screenshots? Of ben ik nu gek?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het gaat toch verdomme niet om hoe het eruit ziet graphicshoer
Dat is dikke onzin Desunoto... Een spel wordt niet perse beter... Kijk maar naar Mario of Bionic Commando... Geen mooie graphics meer (de (S)NES versie) maar het speelt nog steeds geniaal.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gedeeltelijk toch wel hoor. Oké nu hebben we het over gameplay inderdaad, maar het plezier van het spel over het algemeen wordt toch naar beneden gehaald omdat het lelijk is. Je hebt liever iets moois als Gran Turismo. Daarom zitten we toch allemaal hier te kwijlen op de video's en screenshots? Of ben ik nu gek?
Natuurlijk wordt een spel wel beter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is dikke onzin Desunoto... Een spel wordt niet perse beter... Kijk maar naar Mario of Bionic Commando... Geen mooie graphics meer (de (S)NES versie) maar het speelt nog steeds geniaal.
Maakt me geen reet uit. Als het maar goed speelt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt een spel wel beter.
Mooie graphics + goede gameplay.
Lelijke graphics + goede gameplay.
Wat heb je nou liever?
RBR!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Of vind jij Richard Burns Rally ook heel kut?
nee dat is dikke onzin.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is dikke onzin Desunoto... Een spel wordt niet perse beter... Kijk maar naar Mario of Bionic Commando... Geen mooie graphics meer (de (S)NES versie) maar het speelt nog steeds geniaal.
Zijn de graphics nu goed? Nee... Is het spel nog steeds leuk? Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee dat is dikke onzin.
Je pakt nu een spel dat toen het uit kwam er extreem mooi uit zag (voor die tijd) en als je het nu dan speelt is dat gewoon nostalgie.
Zou je Gt5 kopen als het de graphics van deel 1 had maar de precisie van Gt5? Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zijn de graphics nu goed? Nee... Is het spel nog steeds leuk? Ja.
Ja, dat kan ik niet ontkennen... Mijn Duits is nogal slecht vandaar en ik heb een hekel aan spelfouten in namenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Toch even Wiki er bij gepakt?
Ik zou er geen 70¤ voor betalen, maar liever dat dan enige post-Underground Need for Speed versie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zou je Gt5 kopen als het de graphics van deel 1 had maar de precisie van Gt5? Nee. Kortom wel realistisch zijn lfs komt er mee weg omdat het een tof initiatief is waar je geen 70 euro voor betaald.
Dieptepunt? Het lijkt mij juist hartstikke tof om met karts te racen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:43 schreef Vanzwanen het volgende:
Wat een GT5 Topic
Maar even OT:
Heeft iemand die karts in GT5 al gezien? Wat een dieptepuntMaar verder word de game wel vet denk ik.
Ja maar vergeleken met echte karts gaan die in de game veel te smooth als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Dieptepunt? Het lijkt mij juist hartstikke tof om met karts te racen.
Mja, maar dat is een video waar naar alle waarschijnlijkheid alle hulpmiddelen aan staan. ;p Ik wil het eerst zelf proberen voordat ik oordelen kan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef Vanzwanen het volgende:
[..]
Ja maar vergeleken met echte karts gaan die in de game veel te smooth als je begrijpt wat ik bedoel
Misschien misschien misschien......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Mja, maar dat is een video waar naar alle waarschijnlijkheid alle hulpmiddelen aan staan. ;p Ik wil het eerst zelf proberen voordat ik oordelen kan.
Kijken wie het snelst is met een kart over de Nordschleifequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Dieptepunt? Het lijkt mij juist hartstikke tof om met karts te racen.
Dat dacht ik ook altijd, tot ik met zo'n soort Indie/F1-achtige auto in Live for Speed ging rijden op een Oval.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:44 schreef mustisuc het volgende:
Wat mij bijvoorbeeld weer minder leuk lijkt is Nascar.
quote:On August 15 at the 60th Pebble Beach Concours de Elegance, held at Pebble Beach, CA, Gran Turismo creator and producer Kazunori Yamauchi selected the 1952 Abarth 1500 Biposto Bertone B.A.T. 1 as the winner of the Gran Turismo Trophy. The Gran Turismo Trophy started in 2008 as the Polyphony Digital Trophy, with the 1967 Lamborghini Miura P400 Bertone Prototype winning the honor. And last year the 1965 Alfa Romeo TZ2 took home the Gran Turismo Trophy.
The B.A.T. series of cars from the 1950s, designed by Bertone, a famous Italian coachbuilder, holds a special place in the history of automotive aerodynamics. B.A.T. stands for Berlinetta Aerodinamica Tecnica, meaning aerodynamic experiment coupe. The Alfa Romeo-based B.A.T. 5, B.A.T. 6, and B.A.T. 7 are more well known, but the Abarth 1500 Biposto is still very important in that it was the very first model in the series.
Eens!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig, die details![]()
![]()
Al kwam de game in een kartonnen doos met zaagsel... Boeit de verpakking en andere shit mij nou!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Eens!
Twijfel nog steeds of ik de collector's edition ga kopen of niet. Het wordt dit keer zoiezo de Nederlandse versie (Sony exclusive's doe ik dat altijd) Het wordt dus zoiezo 65 euro. Nu is de collector's edition maar 15 euro duurder, dus twijfel nog wel een beetje of ik die dan maar direct zal nemen of niet :p
Mij wel. Zelfs als ik de keuze had om bijvoorbeeld Gran Turismo 5 om 00:00 op launch day te downloaden in de PSN store, of pas 's middags te ontvangen in een doosje met GT5 erin dan zou ik voor de tweede optie gaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:40 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Al kwam de game in een kartonnen doos met zaagsel... Boeit de verpakking en andere shit mij nou!
Indeed, ik kan dat ook nooit zo volgen allemaal.... Gewoon spelen dat spel en die doos ergens in een la mieteren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:40 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Al kwam de game in een kartonnen doos met zaagsel... Boeit de verpakking en andere shit mij nou!
Nja bij de US CE krijg je wel zo'n kekke modelautotje erbij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Indeed, ik kan dat ook nooit zo volgen allemaal.... Gewoon spelen dat spel en die doos ergens in een la mieteren.
Modelauto's staan bij mij al jaren op zolder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:29 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nja bij de US CE krijg je wel zo'n kekke modelautotje erbij.
quote:Gran Turismo 5 Offers Hard Drive Install, Big Space Required
Hard Drive install is a big issue for gamers who have less space on the PlayStation 3. With Gran Turismo 5 coming very soon, expect a hard drive install when it comes out.
According to Kazunori Yamauchi, the game has an optional hard drive install but to run the game, a 256MB space is required. The amount of space needed for the install is at least 10GB and gamers can expect a smooth experience. If this is indeed true, 10GB is indeed one of the biggest game that has an install on the PlayStation 3.
Check back with us near the release date for more information on Gran Turismo 5.
2011?quote:
En dan te bedenken dat ik weer een console wilde omdat ik de installatieperikelen van een PC zat was.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:46 schreef Qunix het volgende:
Dat duurt echt een uur om te installeren....
Die installatie van 10 GB is geen verplichting hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik weer een console wilde omdat ik de installatieperikelen van een PC zat was.
Dit jaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:51 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
2011?![]()
Ik kijk er wel naar uit, en is het dat je autos van de prologue naar de full versie gaan zoals bij GT4?
Geen wonder dat ze er zo lang mee bezig zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Links echt, rechts GT5.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Links echt, rechts GT5.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef RiKe het volgende:
GT5 pre-order -> check
PS3 kopen -> to be continued...Op zich ben je een held, niet alleen omdat je een geweldige koptelefoon op je profiel foto hebt staan..... Maar met name omdat je een spel in de pre-order zet maar die PS3 nog moet aanschaffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Dan heeft-ie een hele maand die game zonder er iets mee te kunnen doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef Meike26 het volgende:
Best wel slim vind ik !! Ook al heeft ie straks GT5 al in huis, rond eind November is er kans dat er weer gestunt word met prijzen van een losse PS3 vanwege Sint en Piet
Onderzetter...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dan heeft-ie een hele maand die game zonder er iets mee te kunnen doen
En het zal heus niet zijn dat de game plots tot eind januari niet te koop is. Ze zijn niet dom bij Sony. Ze zullen er heus wel genoeg van maken. Zeker met in gedachte het 'holiday season'. Kerst komt eraan etc.
Ze willen dan weer een hoop PS3 verkopen, en uiteraard ook GT5.
Zullen we dat maar niet doen?quote:
Wil je dat risico lopen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef n8n het volgende:
Ik ga denk ik voor het PS3 + GT5-pakket, net als GT3 bij m'n PS2.
Die komt toch wel mag ik aannemen?
Ik heb geduld, ff checken wat een combipakket over het algemeen kost, kan ik er ook vanuit gaan dat de combi goedkoper is dan beide los?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef Meike26 het volgende:
Daar mag je wel vanuit gaan ja ! Weet eigenlijk niet of dat direct met de launch van GT5 is, of dat er eerst nog 2 a 3 weken overheen gaan. Ik kan het verkeerd hebben, maar ik heb vaak de indruk dat grote game-titels bij/van een spelconsole pas een combi pakket worden na een weekje of 2 en dus niet direct bij de launch van 3 November.
Daar zeg je wat... volgens mij, als ik hem pre-order, dan hoef ik snachts niet eens naar de pre-sale, maar kan ik gewoon tot de dag zelf wachten :pquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
Ja is dat zo? Dat je voor een nachtelijke pre-sale moet pre-orderen?
De laatste game die zo gehypt werd en die ik gekocht was GTA4. Daar lagen toen stapels en stapels van bij de plaatstelijke MM. En er stonden voor openingstijd toen een mannetje of 20 voor de deur te wachten.
Daar ben ik een hele poos geleden al vanaf gestapt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:25 schreef WSquater het volgende:
Ik bestel 'm gewoon en hoop 'm gewoon op release dag binnen te hebben. Niks nachtelijke launch. 's nachts slaap ik lekker. Slaap is gewoon heilig
Ghehequote:
Nou dat hoef ik niet in mijn huis te hebben hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas alleen voor Japan
Prologue en deze game zijn eigenlijk totaal verschillend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:18 schreef Equites het volgende:
Ik vond het gevoel van snelheid zo ontbreken in de PrologueGa deze niet halen denk ik, dit duurt me te lang.
Dat is de blauwe PS3 ja, die is alleen voor Japan nu. Komt vast nog wel iets voor Europa en de VS van A.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas alleen voor Japan
Euhm... Prologue is alweer twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:18 schreef Equites het volgende:
Ik vond het gevoel van snelheid zo ontbreken in de PrologueGa deze niet halen denk ik, dit duurt me te lang.
Need for speed doet dat altijd goed in de helicopterview. Heel makkelijk gewoon de camera steeds meer naar achteren/lager verplaatsen naarmate de snelheid toeneemt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Impry het volgende:
Voor gevoel van snelheid moet je ook niet in de helikopterview spelen, maar minstens in de auto en anders op de bumper.
Ja met motion blur werkt alles wel ja...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Need for speed doet dat altijd goed in de helicopterview. Heel makkelijk gewoon de camera steeds meer naar achteren/lager verplaatsen naarmate de snelheid toeneemt.
Nou dan, ik zeg doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja met motion blur werkt alles wel ja...
Omdat het niet nodig is en het spel zonder op 60fps draait... blur is een makkelijke manier om het spel sneller te laten lijken terwijl het maar op 30fps looptquote:
Wat zit iedereen dan te zeuren dat het te traag uitziet enz?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat het niet nodig is en het spel zonder op 60fps draait... blur is een makkelijke manier om het spel sneller te laten lijken terwijl het maar op 30fps loopt
Het ziet er langzamer uit dan Shift maar dat komt vooral door het schudden en de overdreven blur... Als je met een Ferrari F40 over de Nordschleife knalt weet ik wel zeker dat het snel lijkt.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:03 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Wat zit iedereen dan te zeuren dat het te traag uitziet enz?
Dan niet zeuren mensen.
Maar aan de andere kant, is het toch best logisch dat er blur inzit. Snel bewegende voorwerpen worden natuurlijk wazig voor de blote oog.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het ziet er langzamer uit dan Shift maar dat komt vooral door het schudden en de overdreven blur... Als je met een Ferrari F40 over de Nordschleife knalt weet ik wel zeker dat het snel lijkt.
Ja maar je let sowieso niet op de zijkanten in een racespel... Je focust je op de weg voor je... Als ik de bomen wil zien dan moet ik die kunnen zien en niet 1 of andere vage waas, want die maak ik zelf wel met mijn ogen...quote:Op woensdag 1 september 2010 00:11 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, is het toch best logisch dat er blur inzit. Snel bewegende voorwerpen worden natuurlijk wazig voor de blote oog.
"Sadly, the will be no behind the wheel view in standard cars" (07:30)quote:
Dat was al heeeeeeeel lang bekend.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:38 schreef delano.888 het volgende:
En dat zijn dus de volgende auto's, die wel een cockpit hebben:
http://www.gamefaqs.com/boards/941103-gran-turismo-5/55270542
Sooooooo dissapointing...
Disappointing. Als je zomaar in het engels wilt lullen, doe het dan goed.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:38 schreef delano.888 het volgende:
En dat zijn dus de volgende auto's, die wel een cockpit hebben:
http://www.gamefaqs.com/boards/941103-gran-turismo-5/55270542
Sooooooo dissapointing...
De rest heeft toch wel een cockpit maar daarvan kan de cockpit van binnen gewoon niet kapot, toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 07:38 schreef delano.888 het volgende:
En dat zijn dus de volgende auto's, die wel een cockpit hebben:
http://www.gamefaqs.com/boards/941103-gran-turismo-5/55270542
Sooooooo dissapointing...
Helaas, de standaardmodellen hebben op geen enkele manier cockpitview. Wel kunnen ze schade oplopen, maar niet zo extreem als die van premiummodellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:52 schreef woessie het volgende:
[..]
De rest heeft toch wel een cockpit maar daarvan kan de cockpit van binnen gewoon niet kapot, toch?
Ach, ik wacht er sowieso op
Vandaag een Wheel Stand Pro aangeschaft voor de G25
www.wheelstandpro.com
Geen zooitje meer in mijn huiskamer, gewoon inklappen en in de kast zetten (Y)
Krijgt zo toch alweer een prijsje. 125 euro voor die wheel stand en nog eens betalen voor de G25 (maar die had je waarschijnlijk al). Twijfel nog sterkquote:Op woensdag 1 september 2010 14:52 schreef woessie het volgende:
[..]
De rest heeft toch wel een cockpit maar daarvan kan de cockpit van binnen gewoon niet kapot, toch?
Ach, ik wacht er sowieso op
Vandaag een Wheel Stand Pro aangeschaft voor de G25
www.wheelstandpro.com
Geen zooitje meer in mijn huiskamer, gewoon inklappen en in de kast zetten (Y)
Wat heb je in totaal moeten betalen?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:52 schreef woessie het volgende:
[..]
De rest heeft toch wel een cockpit maar daarvan kan de cockpit van binnen gewoon niet kapot, toch?
Ach, ik wacht er sowieso op
Vandaag een Wheel Stand Pro aangeschaft voor de G25
www.wheelstandpro.com
Geen zooitje meer in mijn huiskamer, gewoon inklappen en in de kast zetten (Y)
De 2ehands G25 deed 150 euro (verliest zijn waarde maar minimaal na een 2ehands aankoop), de wheelstand pro inclusief verzending 125 euro.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat heb je in totaal moeten betalen?
Was te verwachten, lekker boeiend, rij toch meestal met hood/roofcam.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
"Sadly, the will be no behind the wheel view in standard cars" (07:30)
Dus alleen maar cockpit view in de premium cars.
Laat maarrrrrrrrrrrr
Denk meer ter illustratie dat je niet een track tot op het detail kan aanpassen. Naar wat ik begrepen heb maak je een track door wat met schuifbalkjes te spelenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:21 schreef Bolleke_666 het volgende:
Effe wat verwarring over Spa.
Ik las in het vorige topic dat Spa er in zou zitten, en in de video werd er gesproken over de track editor waarbij er werd gezegd dat je dus niet een baan als Spa perfect na kan bouwen.
Kwam dus over dat ie er toch niet in zit......of wel??
Gelukkig, ik wil wel tracks proberen te maken maar kan er geen uren en uren aan besteden.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Denk meer ter illustratie dat je niet een track tot op het detail kan aanpassen. Naar wat ik begrepen heb maak je een track door wat met schuifbalkjes te spelen
Daar heb ik ook voor gekeken, maar ik vind hem toch meer een plastic look hebben. En met shiftholder kost ie al 160 euro, dan heb je nog verzendkosten extra erbij. Dan zit je al snel op 60 euro meer dan bij de wheelstandpro.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:10 schreef Wii-Style het volgende:
Fanatec Wheel Stand is een stuk beter had ik gelezen.
Ik heb de G25 een jaar geleden nieuw voor 148 euro gekocht, toch mooi om te lezen dat ie dat 2dehands ook nog waard isquote:Op woensdag 1 september 2010 16:16 schreef woessie het volgende:
De 2ehands G25 deed 150 euro (verliest zijn waarde maar minimaal na een 2ehands aankoop), de wheelstand pro inclusief verzending 125 euro.
Waar heb jij een nieuwe G25 voor nog geen 150 euro gekocht?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb de G25 een jaar geleden nieuw voor 148 euro gekocht, toch mooi om te lezen dat ie dat 2dehands ook nog waard isDe Wheelstandpro heb ik vrij snel daarna ook gekocht (was binnen een week binnen!) en die bevalt echt zeer goed. Zit echt goed in elkaar en de G25 zit erop vastgeschroefd, dus die zit muurvast
Joh, als die bevestigingen hetzelfde zijn, is dat idd een slimmere keuze, sowieso omdat de kabels binnendoor gaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:44 schreef Gkhn het volgende:
Ik had de G25 voor 130 euro gekocht van een webwinkel. Had het gevonden via Tweakers Pricewatch.
Maar even een vraagje over de wheelstand pro. Op die foto's is duidelijk te zien dat de G27 dikkere buizen heeft. En volgens mij kosten ze ook evenveel, is het dan niet slimmer om de G27 stand te kopen aangezien de bevestigingsmechanismen het zelfde zijn?
Hebben die kabels er wat mee te maken dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef woessie het volgende:
[..]
Joh, als die bevestigingen hetzelfde zijn, is dat idd een slimmere keuze, sowieso omdat de kabels binnendoor gaan.
Foei woessie, beter opletten
quote:Hi,
it's not so much about stability because G25 and G27 stands are both
very stable, however g27 stand feels more solid because of the bigger
tubes which connect front with back of the stand.
Yours faithfully,
Sebastian Bik
Nou, volgens die plaatjes gaan de kabels bij de g25-versie buitenom en dat ziet er wat minder netjes uit bedoel ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hebben die kabels er wat mee te maken dan?
Een snelle mail naar wheel stand pro levert het volgende op:
[..]
Ik ook, geeft toch net wat meer zicht op de baan en tegenstanders.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:18 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Was te verwachten, lekker boeiend, rij toch meestal met hood/roofcam.
Goeie tip!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Driving force GT is goedkoper, en toffer (tijdens het rijden je vering ed veranderen? tof!)
Gelukkig leef je nog!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:29 schreef SToRM81 het volgende:
Een jaar geleden is ie een korte periode op meerdere sites voor ongeveer die prijs aangeboden. Ik heb m bij een winkel opzij laten zetten waar ik er direct om kon komen. Ze vertelden me toen al dat het de laatste voorraden waren en dat ze daarom zo goedkoop waren. Echt veel meer zou ik er ook niet voor over hebben moet ik zeggen, maar ik ben er erg tevreden mee
Een game als GT5 Prologue wordt met een stuur echt gelijk 10 keer zo goed. Dat spel heeft eerst een jaar stof liggen happen voordat ik de G25 had, maar ondertussen heb ik m al vele uren gespeeld.
Hopelijk werkt dit beetje nice trouwens, dan is al het auto's halen in prologue ook niet zo voor niks geweest en heb je tenminste direct wat om te rijden.quote:Players who own Gran Turismo PSP and Gran Turismo 5 Prologue can transfer cars unlocked in that game directly to their garage in Gran Turismo 5 for use in Arcade Mode through special cross-talk interoperability.
SPOILER: Lijst van auto's die ik nog moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen is bijv. wel zo 'teleurgesteld' dat alleen de premium modellen maar cockpits hebben enzo, maar als je naar deze getallen kijkt qua credits, dan is het echt zooo veel werk om honderden auto's te gaan halen. 10 miljoen credits nu in prologue kost al flink wat uurtjes... Dus denk dat weinig mensen snel meer dan 200 auto's gaan bezitten in GT5.
Jack does it in real time...
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hopelijk werkt dit beetje nice trouwens, dan is al het auto's halen in prologue ook niet zo voor niks geweest en heb je tenminste direct wat om te rijden.
Weer beetje prologue zitten spelen en net even zitten kijken:
74 auto's, in totaal 9.686.320 credits waard (kleine 10 miljoen dus).
Heb er nu zelf 63/74 en moet nog 1.580.000 credits om de laatste 11 te halen, dus valt mee...Het lijkt me alleen niet dat je vanaf de start met alleen maar premium cars kunt gaan werken, zou tof zijn, maar heb het vermoeden dat dat niet gaat lukken.SPOILER: Lijst van auto's die ik nog moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen is bijv. wel zo 'teleurgesteld' dat alleen de premium modellen maar cockpits hebben enzo, maar als je naar deze getallen kijkt qua credits, dan is het echt zooo veel werk om honderden auto's te gaan halen. 10 miljoen credits nu in prologue kost al flink wat uurtjes... Dus denk dat weinig mensen snel meer dan 200 auto's gaan bezitten in GT5.
En dat is balen, als je het liefst cockpit view wilt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Niks mis met de driving force gt, neem dan wel de bedrade ivm force feedback die de wireless niet heeft, en de grotere draaicircel van de bedrade versie.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Driving force GT is goedkoper, en toffer (tijdens het rijden je vering ed veranderen? tof!)
De wireless versie heet dan ook geen driving force GT, maar gewoon driving force wireless. En die laatste is idd prut.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef woessie het volgende:
[..]
Niks mis met de driving force gt, neem dan wel de bedrade ivm force feedback die de wireless niet heeft, en de grotere draaicircel van de bedrade versie.
Natuurlijk is de G25/G27 wel op vele fronten beter. Dat is niet te ontkennen. En het gebruik van een H-shifter met koppeling, daar kan niets tegenop, naar mijn bescheiden mening
Tsja, ik neem juist aan dat de 'premium'-modellen ook een 'premium'-rol in het spel gaan spelen...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen niet dat je vanaf de start met alleen maar premium cars kunt gaan werken, zou tof zijn, maar heb het vermoeden dat dat niet gaat lukken.
En dat is balen, als je het liefst cockpit view wilt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hopelijk werkt dit beetje nice trouwens, dan is al het auto's halen in prologue ook niet zo voor niks geweest en heb je tenminste direct wat om te rijden.
Weer beetje prologue zitten spelen en net even zitten kijken:
74 auto's, in totaal 9.686.320 credits waard (kleine 10 miljoen dus).
Heb er nu zelf 63/74 en moet nog 1.580.000 credits om de laatste 11 te halen, dus valt mee...The Art Morrison, die je nog moet, is zo'n vette bak.SPOILER: Lijst van auto's die ik nog moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen is bijv. wel zo 'teleurgesteld' dat alleen de premium modellen maar cockpits hebben enzo, maar als je naar deze getallen kijkt qua credits, dan is het echt zooo veel werk om honderden auto's te gaan halen. 10 miljoen credits nu in prologue kost al flink wat uurtjes... Dus denk dat weinig mensen snel meer dan 200 auto's gaan bezitten in GT5.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Dat heet Head tracking en is idd. over gesproken dat het in GT5 zou zitten. Of dit gelijk bij de introductie is, of als DLC, geen idee ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef Dutchguy het volgende:
Ik las op stuff.tv een recensie over Move toen ik dit las:
'Later in 2010 the first big titles will arrive in the form of Heavy Rain’s Move Edition, SOCOM 4, Echocrome II, a PAIN Move Edition, Sly Collection and LittleBigPlanet 2. Gran Turismo will also screech into town, with its ability to let the Eye to track your head and adjust the viewpoint depending on where you look.'
Is daar iets meer over bekend? Ik had er verder nog nergens iets over gelezen.
Bron: http://stuff.tv/Review/Sony-PlayStation-Move-review/
Ik zat al vol enthousiasme op het welbekende *ploeink* te wachten, toen ie de disc erin schoof.quote:
Ik zal er morgen eens mee gaan crossen, heb nu alle auto's wel in ieder geval in Prologue.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
The Art Morrison, die je nog moet, is zo'n vette bak.
nog 60 dagen....quote:
Consoleshop heeft 'm staan, maar nog geen prijs. Binnenkort vast wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan je in nederland ook de duurste collectors edition pre-orderen?
Die 2e heeft wel een autootje erbij, mocht je die willen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
https://dynabyte.nl/artik(...)ollector%27s_Edition
72 euro na aftrek klantenkaartkorting.
http://www.consoleshop.nl(...)dium=pricecomparison!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef Gkhn het volgende:
Zijn er ook nog beelden van de schademodellen dan?
Gadverdamme wat is dat @ 1:50 met die onderkant?quote:
De normal cars hebben geen onderkant, premium wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Gadverdamme wat is dat @ 1:50 met die onderkant?
Helemaal zwart. Ik hoop maar dat het komt door het kwaliteit van het filmpje.
Anyway; ik sta op het punt om GT5 voor 47.66 incl te pre-orderen.
Weet iemand nog een goedkopere optie?.
Damn dat is toch fugly. Maak dan gewoon een standaard onderkant en zet die onder alle standaard auto's.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De normal cars hebben geen onderkant, premium wel.
Dat roep ik dus ook al een half jaar over de cockpits van de standard cars, maar luisteren ho maarquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:34 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Damn dat is toch fugly. Maak dan gewoon een standaard onderkant en zet die onder alle standaard auto's.
Anyway GT5 besteld.
Ik voel met je mee broeder.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat roep ik dus ook al een half jaar over de cockpits van de standard cars, maar luisteren ho maar
Het is wel jammer, maar 200 van die gedetailleerde auto's is wel erg veel, hoor.quote:
Nopequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef bleiblei het volgende:
Wat bedoel je met 5 extra auto's? Zijn die niet achteraf nog te downloaden?
Mij boeien al die extra rommel (modelletje, boekje, sleutelhanger, dat werk) niets, maar inhoud van de game vind ik wel belangrijk.
Nope.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:38 schreef bleiblei het volgende:
Tering, 180 euro voor een PS3 spel.
Al zijn die stealth wagens wel vet.
Maar die komen dus niet beschikbaar als downloadable content?
Dit begint er meer op te lijken.quote:GT Planet: Surprisingly not a lot of effort! The damage here seemed to be more "sensitive" plus It took me about 2 head on collisions against the barrier at approx 140 mph to get it to look like that
EDIT: And after 1 more crash the lambo "emblem" dissapeared!!! maybe fell to the ground or something
Voor mij ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:57 schreef jackson het volgende:
Doe mij gewoon de standaardversie maar... Ik zie later aan de hand van downloadbare content wel wat ik eventueel nog extra uitgeef
Het is dus geen definitieve boxart, voordat daar vragen over komenquote:When Joey Logano went up against Kazunori Yamauchi in GT5 at the private GameStop manager convention, everyone in attendance won a free copy of the game. While Sony (obviously) wasn’t able to just hand it over yet, they did provide attendees with empty Blu-Ray cases sporting special-edition box art for Logano and Yamauchi to sign. This has, interestingly, provided us with the first look at the back of the game’s case, which showcases 2005 Gran Turismo Award winner Stephen Papadakis’ Honda S2000.
Keep in mind the rear box art can and and probably will be change before release, but that doesn’t make it any less cool to see right now.
Vandaar dat ik ook "gamestop editiie" er boven had gezetquote:Op woensdag 8 september 2010 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het is dus geen definitieve boxart, voordat daar vragen over komen
Stuurtje hou ik nog even in overweging. Lijkt me inderdaad wel lekkerder gamen maar ja.... duur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef Meike26 het volgende:
Sixaxis heb ik tot nu toe maar 2 keer gebruikt.... 1 keer bij GTA4 en tot de ontdekking komen dat het helemaal niets is en de 2e keer was een half uur later, weer in GTA4, ook in die sixaxis tut.![]()
Ik vind het leuk op de Wii, met Mario Kart, maar zoals dat PS Move ook....van mij hoeft het niet zo. Gewoon lekker met een stuurtje voor m'n neus en op de pedalen kunnen trappen !![]()
Geen idee, maar ik heb het idee dat ze nog bezig zijn met het schademodel. Het ziet er nu al weer anders uit dan eerst.quote:
Zoiets bepaal je pas op het moment dat je de keuze moet makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef jackson het volgende:
Even een vraag... Wat doen jullie wanneer je begint aan die career-mode zeg maar binnen GT5. Ga je eerst alle licenties halen of haal je bijvoorbeeld de eerste twee eerst en ga je dan aan career beginnen? Twijfel daar altijd zelf over want als je alle licenties gaat rijden eerst, dan rij je meteen al in van die achterlijk dikke bakken. Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben.
Ben zeer benieuwd wat jullie doen
Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef jackson het volgende:
Even een vraag... Wat doen jullie wanneer je begint aan die career-mode zeg maar binnen GT5. Ga je eerst alle licenties halen of haal je bijvoorbeeld de eerste twee eerst en ga je dan aan career beginnen? Twijfel daar altijd zelf over want als je alle licenties gaat rijden eerst, dan rij je meteen al in van die achterlijk dikke bakken. Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben.
Ben zeer benieuwd wat jullie doen
Ja precies, dat is ook nog een mogelijkheid. Er zal wel weer een drama licentie inzitten waar je een beul van een auto binnen 8min rond de ring moet gooienquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef matthisl het volgende:
[..]
Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.
Net als de SLR missie in GT4, waar je 12 andere Mercedessen moet inhalen in 1 lap op de ring. Was wel een van de mooiste driver missions (geen licence) vond ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja precies, dat is ook nog een mogelijkheid. Er zal wel weer een drama licentie inzitten waar je een beul van een auto binnen 8min rond de ring moet gooien
Van Monza zijn er al lang beelden (van de Gamescom):quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:56 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Zijn er al beelden van Spa en Monza? Volgens mij nog niet toch? Als we die straks te zien krijgen valt onze mond waarschijnlijk weer open van verbazing. En de honderden auto's die we ook nog niet gezien hebben zullen hetzelfde doen. En dan de dag-nacht cyclus op circuits als de Nurburgring en op Le Mans, ook nog niet gezien...
Het kan nog een paar euro goedkoperquote:Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef WSquater het volgende:
Mensen, even een vraagje. Meestal zou ik gewoon de Engelse versie van games kopen, maar van GT5 wil ik toch echt de Nederlandse versie. Is ¤58,49 dan een mooie prijs (dat is dus de Nederlandse versie, inclusief verzendkosten en garantie dat je op dag van release in huis hebt)?
Ik heb de Nederlandse versie nog niet voor een goedkopere prijs gevonden. Blijft natuurlijk wel duur, maar goed. Beter dan die van 64.99 en dan nog verzendkosten
Ja, maar die eerste 3 zijn Engelse versies en alleen die zijn goedkoper. De rest zijn Engelse of Nederlandse versies maar wel duurderquote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het kan nog een paar euro goedkoper
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gran+turismo+5_PS3.html
Woeps sorry, ik dacht NL winkel = NL versie, niet dusquote:Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste 3 zijn Engelse versies en alleen die zijn goedkoper. De rest zijn Engelse of Nederlandse versies maar wel duurder
Ik bedoel of de Nederlandse versie ergens nog goedkoper is (want ik wil de Nederlandse)?
Prologue is gewoon Nederlands bij mij.quote:Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Er komt wel verschil tussen US, EU en Japanese versie dat je met accounts uit die regio moet spelen volgens mij...
Maar ik zou niet eens weten of je wel Nederlands in kunt stellen, lijkt mij niet dat ze hem gaan vertalen eigenlijk. En een aparte 'versie' voor elk land is gewoon onzin...
Dit is eigenlijk de belangrijkste rede waarom ik een Nederlandse versie wil. Dat je eventueel de Nederlandse taal (zou kunnen?) kan kiezen is gewoon een extra voordeel. Ik heb absoluut geen moeite met de Engelse taal, dus dat is het probleem niet.quote:Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Er komt wel verschil tussen US, EU en Japanese versie dat je met accounts uit die regio moet spelen volgens mij...
Maar ik zou niet eens weten of je wel Nederlands in kunt stellen, lijkt mij niet dat ze hem gaan vertalen eigenlijk. En een aparte 'versie' voor elk land is gewoon onzin...
Ik heb de mijne bij mediaoffer.nl voor 47,66 besteld. Maarja, als je zo graag NL versie wilt dan lijkt mij dat wel een aardig prijsje jaquote:Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de belangrijkste rede waarom ik een Nederlandse versie wil. Dat je eventueel de Nederlandse taal (zou kunnen?) kan kiezen is gewoon een extra voordeel. Ik heb absoluut geen moeite met de Engelse taal, dus dat is het probleem niet.
Maar uh, 58.49 euro een mooie prijs dan?
Uh, dat je eigenlijk tussen accounts moet switchen als je online wilt (dus uit de regio waar het vandaan komt). Met multiplatform games heb je dat probleem niet, maar bij Sony-exclusives welquote:Op zondag 12 september 2010 17:13 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik heb de mijne bij mediaoffer.nl voor 47,66 besteld. Maarja, als je zo graag NL versie wilt dan lijkt mij dat wel een aardig prijsje ja.
En wat is nou eigenlijk de belangrijkste reden? Ik snap het even niet.
Engeland is wel dezelfde regio als ons toch? Gewoon EU?quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef WSquater het volgende:
[..]
Uh, dat je eigenlijk tussen accounts moet switchen als je online wilt (dus uit de regio waar het vandaan komt). Met multiplatform games heb je dat probleem niet, maar bij Sony-exclusives wel
'T is natuurlijk een kleine moeite om een ander account te switchen uit land x, maar goed...
Ik weet het niet echt zeker en neem het zekere voor het onzekere. Neem bijvoorbeeld Heavy Rain. Als daar multiplayer in zat en je had de Engelse versie, dan had je ook een Engels PSN account nodig (nou was daar geen multiplayer, dus heb je dat probleem niet maar het was dus ook een voorbeeld). Is vaker bij PS3-only exclusives (en bij Heavy Rain had je trouwens ook niet de optie voor Nederlands).quote:Op zondag 12 september 2010 17:59 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Engeland is wel dezelfde regio als ons toch? Gewoon EU?
Ja, het is allemaal een beetje vaag. Soms snap ik het ook niet helemaal, maar wat ik wel snap is dat sommige PS3-only games alleen van DLC gebruik kunnen maken of online spelen met een account uit de regio waar de game is gekocht.quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef FinalD87 het volgende:
Heavy Rain is misschien niet zo'n goed voorbeeld dan
Maar bij Uncharted 2 (Engelse versie) kan ik gewoon multiplayeren met m'n NL account.
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef matthisl het volgende:
[..]
Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.
Of met die Avantime binnen 1 lap op Le Mans die andere Renaults inhalen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef DeeBee het volgende:
Hehe, alle gouden medailles halen is altijd best ambitieus, maar zeker wel leuk.In prologue lukte het wel, maar waren sommige timetrials best bitch, o.a. met die Suzuki Cappuccino.
Hier ook een pre-order, voor 65 euro maar dat boeit me weinig. Zie hem wel verschijnen in de bus, dan hoef ik ook niet spastisch release-dates in de gaten te houdenquote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef WSquater het volgende:
Zo, heb de Nederlandse versie voor 53.49 besteld!
In Gran Turismo valt er toch bijna niks om te bouwen? Behalve de velgen, spoiler en motorisch.quote:Op maandag 13 september 2010 07:37 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Plus dat ik in het begin altijd een paar van die rammelbakken koop en ze helemaal ombouw.
Vandaar dat ik hoop dat je in multi/online/arcade nu ook je eigen auto,s weer kan gebruiken.
quote:Here’s an interesting new video from some type of GT5 demonstration session in Russia, which appears to show off a unique build of the game we haven’t seen before. While it does not have the skidmarks revealed at Gamescom 2010, it does have an updated damage model similar -- though not necessarily identical to -- the one found in the GT5 Kiosk Demo that’s been popping up at retail stores around the United States.
Beter dan ik vermoedde, ik dacht dat die eerdere vrijgegeven screenshots fake waren, maar ach echt waar, een damagemodel is zwaar ondergeschikt aan de game. Gewoon racen, niet crashen, en als je crashed is het kut met peren (omdat je niet kan terugspoelen in gt5, net zo uitdagend) maar zichtbare damage maakt het maar een beetje beter om te crashen.quote:
Jup en het dashboard is helemaal legendarisch... Lijkt me een audi of niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zelfs realistische schaduw in het toerenteller metertje
Lamborghini Gallardoquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup en het dashboard is helemaal legendarisch... Lijkt me een audi of niet?
Ziet er precies zo uit als in het echt die meters en dat stukje boordcomputer tussen de meters.
Of een VAG-groep auto... de rest van het interieur kan ik niet zo thuis brengen. Lambo wellicht?
Maar dat is wel heel erg VAG ook hoor. De climatecontrol bijvoorbeeld is bijna 1 op 1 overgenomen.quote:
VAG als in VOKKING AWSOME GEMAAKT?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is wel heel erg VAG ook hoor. De climatecontrol bijvoorbeeld is bijna 1 op 1 overgenomen.
Vooral dat ja, in een auto van 100.000+ verwacht je geen Golf-kacheltje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef Meike26 het volgende:
Nee als in Verdomd Achterlijk Gecopie-passed !![]()
Euh??quote:Op woensdag 15 september 2010 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral dat ja, in een auto van 100.000+ verwacht je geen Golf-kacheltje.
Dat zegt iequote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Euh??
[ afbeelding ]
Lijkt mij geen golfje.
Nee, audi inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Euh??
[ afbeelding ]
Lijkt mij geen golfje.
Niet waar. Aston Martin gebruikt Emotional Control Units, geen sleutels. Know your shit.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, audi inderdaad. Maar de climat-control unit en dergelijke zitten grotendeels ook gewoon in je golfje. Omdat audi=lambo=vw ... zeg maar, dat idee. Zelfde als je dikke Aston Martin dezelfde cheap-ass sleutel heeft als de buurman zijn Ford Mondeo
.
quote:The DBS start sequence blends tradition with high technology and a touch of theatre. The ignition ECU (Emotion Control Unit) has evolved into a machined and highly tactile polished sapphire ECU, incorporating a stainless steel inner case. Resembling a fine wristwatch or a piece of contemporary sculptural jewellery, this sapphire ECU epitomises the spirit of the DBS.
To operate the car, the sapphire ECU is inserted into a special docking station in Aston Martin’s signature dashboard-mounted sapphire starter button, and glows red to indicate when the car is ready to start. The engine is fired by pressing the ECU flush with the surface of the starter button. After pressing to stop the engine, the ECU automatically motors out of the dashboard for removal.
Emotionalquote:Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Niet waar. Aston Martin gebruikt Emotional Control Units, geen sleutels. Know your shit.
Ah, sinds kort dan... Bij vorige modellen was dit wel het geval dacht ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Niet waar. Aston Martin gebruikt Emotional Control Units, geen sleutels. Know your shit.
Ik snap die verband nietquote:Op woensdag 15 september 2010 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, audi inderdaad. Maar de climat-control unit en dergelijke zitten grotendeels ook gewoon in je golfje. Omdat audi=lambo=vw ... zeg maar, dat idee. Zelfde als je dikke Aston Martin dezelfde cheap-ass sleutel heeft als de buurman zijn Ford Mondeo
.
[offtopic over VAG enz. enz.]quote:Ik snap die verband niet . Slaat ook nergens op dat mensen een vette auto afkraken omdat het dezelfde 'boordcomputer' heeft als een golf.
Is dat een screenshot?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Niet waar. Aston Martin gebruikt Emotional Control Units, geen sleutels. Know your shit.
Bij een Ford GT krijg je wel een transit bestelwagen sleutel.
[..]
[ afbeelding ]
i love youquote:Op woensdag 15 september 2010 20:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
[offtopic over VAG enz. enz.]
Dus jij vind dat normaal ?
Als ik het geld heb voor een Lamborghini en ik koop een Lamborghini, dan wil ik ook een Lamborghini !! En als ik dan zit in een heerlijke zetel gemaakt door gepassioneerde Italianen, een versnellingspook die maanden van ontwerp + ontwikkeling als gegoten in mijn handpalm past, dan wil ik ook naar hele mooie klokken kijken !!En dus niet het zelfde uiticht als de 3 jaar dat ik met een VW Caddy SDI door het land heen pruttelde !
En ik zal het je sterker vertellen, als ik voor een auto kijk en alles lijkt in orde, dan kan de auto net zo goed alsnog floppen bij mij als ik van die lelijke torx-schroefjes zie in mijn gezichtsveld wanneer ik achter het stuur zou zitten. Toyota Yaris is daar een goed voorbeeld van !
Je haptequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ik ben de laatste die een vette auto afkraakt hoor...quote:Op woensdag 15 september 2010 18:25 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik snap die verband niet. Slaat ook nergens op dat mensen een vette auto afkraken omdat het dezelfde 'boordcomputer' heeft als een golf.
In grote lijnen heb je gelijk maar er zitten niet dezelfde klokken in als in de Caddyquote:Op woensdag 15 september 2010 20:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
[offtopic over VAG enz. enz.]
Dus jij vind dat normaal ?
Als ik het geld heb voor een Lamborghini en ik koop een Lamborghini, dan wil ik ook een Lamborghini !! En als ik dan zit in een heerlijke zetel gemaakt door gepassioneerde Italianen, een versnellingspook die maanden van ontwerp + ontwikkeling als gegoten in mijn handpalm past, dan wil ik ook naar hele mooie klokken kijken !!En dus niet het zelfde uiticht als de 3 jaar dat ik met een VW Caddy SDI door het land heen pruttelde !
En ik zal het je sterker vertellen, als ik voor een auto kijk en alles lijkt in orde, dan kan de auto net zo goed alsnog floppen bij mij als ik van die lelijke torx-schroefjes zie in mijn gezichtsveld wanneer ik achter het stuur zou zitten. Toyota Yaris is daar een goed voorbeeld van !
quote:1:34
Now, we are onto the in-game weather changes. The game has a dynamic weather system. So weather temp, pressure and humidity changes. Surface changes also change along with the weather!
1:35
The weather conditions are randomized. You will get a real forecast, but it will only be a guideline.
quote:"There are actually lots of things that we couldn't get into Gran Turismo 5. So in that sense, we have begun work on Gran Turismo 6."
+1. Gelukkig heb ik een aardig sociaal leven opgebouwd voordat dit spel uit kwam... En ik kan nog even twee maanden flink sociaal zijn voordat GT komtquote:
quote:New cars, tracks unveiled for GT5
Today 08:38
Gran Turismo brainbox Kazunori Yamauchi has revealed some of the new tracks and cars you'll find in the fifth instalment of the series.
Speaking during a session at the Tokyo Game Show, Kazunori confirmed that the Laguna Seca circuit will return in GT5 - but of course, it's been completely rebuilt for PS3.
Also returning will be Trial Mountain. Plus, you'll be able to drive around Le Mans at night.
New vehicles include the Volkswagen Kubelwagen, which has a drive system like the first beetle, and the amphibious Volkswagen Schwimmwagen.
"You might expect to drive off course into the lake, but that won't make it for the launch of GT5," Kazunori said. There's also the Samba Bus, better known as the VW van hippies like.
Higher-end vehicles in GT5 include the Isuzu 4200R, which was first unveiled at the Tokyo Motor Show back in 1989. Plus there's the Citroen GT.
Gran Turismo 5 is due out in Europe on 3rd November.
Wowquote:Here’s a quick overview of what’s been discussed in the TGS 2010 GT5 breakout session:
•Laguna Seca has been completely rebuilt and will return for GT5. Trial Mountain has also been confirmed.
•“Gran Turismo Anywhere” will allow you to manage B-Spec races, right from your computer. You’ll be able to hold B-Spec races with your friends from anywhere in what are called “Remote Races”.
•GT5 will feature a series of special events such as the Karting Experience, the AMG driving school, The Stig Challenge, Jeff Gordon NASCAR School, Sebastien Loeb Rally Challenge, and Gran Turismo Rally.
•Point-to-point rally stages will be automatically and randomly generated – you’ll have to depend on your co-driver to give you the best instructions about the road ahead.
•Rally mode can be played either on or offline.
•Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity, affecting the surface conditions of the track dynamically.
•Weather conditions are randomized. Forecasts for your race will be available but may not be entirely accurate, just like the real world.
•Polyphony Digital has helped Red Bull Racing’s Adrian Newey design the X1 Concept – an “ultimate” racing car, free of any technical regulations.
•Polyphony Digital has worked to improve engine sounds.
•Yamauchi admits that, in certain situations – such as standing race starts in the rain with 15 other cars on the screen kicking up spray in front of you – the game may not be able to hold 60FPS. Otherwise, it will strive to hold 60FPS as often as possible.
•The Volkswagen Kubelwagen, which has a drive system like the first beetle, and the amphibious Volkswagen Schwimmwagen will be in the game.
•Many things didn’t make the cut in Gran Turismo 5, and work on Gran Turismo 6 has already begun
quote:"So, props to Greenwalt and the Forza team," said Yamauchi. "That said," he continued, "I feel that he's passed us the baton. Perhaps he hasn't meant to, but we have taken the genre to new levels and they've stopped evolving the genre. So again, tremendous respect to him, but I'd say the differentiator is they're old school." He conclued, "The emperor's naked, and I don't want to, you know, I don't want to slap him around, but no game competes with us right now."
En ik was al zo onder de indruk van de F1 2010 beelden in nat weer, dit is een whole different ballgame!quote:
Door de kwaliteit van de filmpjes zeker?quote:
SWEET MOTHER OF BLOODY MARYquote:
Uh, nee, dat het er goed uitziet. Leek me duidelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Door de kwaliteit van de filmpjes zeker?
GT5 is slechts vijf jaar in ontwikkeling. Dus, overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef Qunix het volgende:
•Many things didn’t make the cut in Gran Turismo 5, and work on Gran Turismo 6 has already begun
HAHAHAA.... Die komt in 2023 uit
Of niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
GT5 is slechts vijf jaar in ontwikkeling. Dus, overdrijven is ook een vak.
Oh man, ik moet opeens denken aan E3 2009. Toen Turn 10 zo ongeloofelijk aan het opscheppen was. PD is altijd bescheiden geweest en dat siert hen. Net als Kaz. Gewoon rustig de tijd nemen om een game te maken. Kunnen heel wat bedrijven wat van leren.
http://www.vg247.com/2010(...)november-3-in-japan/quote:"Sony’s just mentioned it’s not releasing any assets on GT5 until tomorrow."
Doel je nou op de extra luxe versie (signature edition)?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef SToRM81 het volgende:
Ziet er erg goed uit allemaal![]()
Nu moeten ze alleen nog even een Collector's edition voor NL bevestigen en dan plaats ik wel een preorder
https://dynabyte.nl/artik(...)utm_medium=affiliatequote:Op donderdag 16 september 2010 18:55 schreef SToRM81 het volgende:
Nee, ik wil de versie met het Apex boek erbij.
Ach ja, zelfs als het heel even 50 fps is dan is dat nog goedquote:Yamauchi admits that, in certain situations – such as standing race starts in the rain with 15 other cars on the screen kicking up spray in front of you – the game may not be able to hold 60FPS. Otherwise, it will strive to hold 60FPS as often as possible.
Hmm... maar dat is toch een UK import?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
https://dynabyte.nl/artik(...)utm_medium=affiliate
Nog geen 73 euro als je een klantenkaart hebt (desnoods vraag je er een aan, zo gedaan). Is tevens de laagste prijs die je aantreft.
Nee?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Hmm... maar dat is toch een UK import?
Wacht dan op een bundel. Mits je de LE of SE niet wilt hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:29 schreef RiKe het volgende:
Cyberia, je wordt bedankt!
Nu ben ik weer 79,99 armer![]()
O wacht....ik heb nog niet eens een PS3.....CRAP
Gaat mij deels ook om dat boek, rij en tuning tipsquote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht dan op een bundel. Mits je de LE of SE niet wilt hebben.
I see.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Gaat mij deels ook om dat boek, rij en tuning tips![]()
Erg handig voor over een jaartje....wanneer ik een Impreza WRX voor de deur heb staan
Heb hem ook bij Dynabyte in de pre-order staan.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
https://dynabyte.nl/artik(...)utm_medium=affiliate
Nog geen 73 euro als je een klantenkaart hebt (desnoods vraag je er een aan, zo gedaan). Is tevens de laagste prijs die je aantreft.
Maatje van me werkt bij de Dixons, goedkoper krijg ik het sowieso welquote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
I see.Nou ja nog even wachten met het aanschaffen van een PS3 zou ik zeggen. Rond oktober/begin november keren de 10% korting acties weer terug (bij o.a. Bartsmit en Wehkamp).
Ik meende dat de geldigheid van de code inmiddels was verlopen. Niet dus zie ik nu. Nou mensen, nu hebben jullie geen enkele reden om elders te bestellen (waar je sowieso aanzienlijk duurder uit bent).quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb hem ook bij Dynabyte in de pre-order staan.
Vergeet niet deze code in te vullen: sw5000
Dan gaat de 10% korting van de klantenkaart er sowieso af of je er nu eentje al hebt of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |