Nog even uit het vorige topic als wat mensen ook nog twijfelen over hun pre-order.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb hem ook bij Dynabyte in de pre-order staan (de collector's edition dus).
Vergeet niet deze code in te vullen: sw5000
Dan gaat de 10% korting van de klantenkaart er sowieso af of je er nu eentje al hebt of niet.En 71.99 is dan wel een prima prijs!
Echt heh... Je moet wat om je armzalige euro's te verdienen in het beginquote:
Welke RBR zat er onder dat laken?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Man man dit is zo niet leuk meer. Gaat nergens over.![]()
Clutch kan wel, maar dan moet je een 3rd party controller nemen. Een x360 joypad zou ideaal zijn, ivm de bewegingsruimte van de triggers.quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:25 schreef Chokeme het volgende:
Kleine kans dat iemand het weet maar..wat ik me toch afvraag.
Met Forza3 schakel ik altijd met het gebruik van de koppeling..en 'gewoon' manual schakelen vind ik inmiddels niks meer aan. Er is naar mijn idee echter maar één controller layout waarbij dit ergonomisch in te delen is (volgens mij layout 6 met up/down schakelen inverted). Dan heb je R2=gas, L2=rem, R1=terugschakelen, L1=opschakelen, en A (de onderste van de 4 buttons) is de koppeling.
Ik wil dus mijn xbox+forza3 enz verkopen en een ps3+gt5 kopen..maar als manual schakelen + clutch niet mogelijk is met deze (of andere ergonomische) instellingen zou ik wel balen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |