Ja maar dat is ook in forza zo... Als je een bocht maakt en je geeft te veel gas is het einde oefening...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Hoe hij de controle verliest op 0:40 geeft wel aan dat de auto's niet aan de weg geplakt zitten. Aan de hand van dit stukje alleen al mag je aannemen dat racen met alle assists uit ook echt uitdagend gaat worden met een aantal auto's. Met veel andere racegames is het te makkelijk met assists uit.
Hé dat heb ik nou met Live for Speed ook altijd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Hoe hij de controle verliest op 0:40 geeft wel aan dat de auto's niet aan de weg geplakt zitten. Aan de hand van dit stukje alleen al mag je aannemen dat racen met alle assists uit ook echt uitdagend gaat worden met een aantal auto's. Met veel andere racegames is het te makkelijk met assists uit.
Daar heb ik enkel een probleem mee met R2 auto's of hoger... en dan ook maar enkele.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook in forza zo... Als je een bocht maakt en je geeft te veel gas is het einde oefening...
Dat was in Prologue ook al met bepaalde auto'squote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
-edit- en later nog een keer. Hij maakte dan wel een foutje door te vroeg in te sturen en wellicht te scherp, maar de controle was in een keer weg! Waar met veel andere games dit geen enkel probleem oplevert!
Ziet er goed uit hoor.
Live for Speed wil ik niet eens spelen omdat het zo lelijk is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Hé dat heb ik nou met Live for Speed ook altijd.![]()
Ja maar jij bent the stig. Dat telt niet. Als jij je handen legt op GT5 dan neem je deze bocht met 300km/h met elke auto. Ja zelfs met een Ford Model T lukt je dat...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar heb ik enkel een probleem mee met R2 auto's of hoger... en dan ook maar enkele.![]()
En daarmee komt het door de wielspin van de achterwielen, dat is de enige reden. Hier komt het duidelijk door gebrek aan grip over het algemeen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Live for Speed wil ik niet eens spelen omdat het zo lelijk is.![]()
Jij bent lelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Live for Speed wil ik niet eens spelen omdat het zo lelijk is.![]()
Het gaat toch verdomme niet om hoe het eruit ziet graphicshoerquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef Desunoto het volgende:
Kom op jongens, Live for Speed is gewoon te lelijk. Dan mag de gameplay nog goed zijn, het ziet er voor de rest niet uit. Ja, een aantal jaar geleden was het waarschijnlijk een topspel geweest, maar vandaag de dag ligt de grafische norm wel wat hoger.
Als er een spel is waar het niet om de graphics draait, is het LFS.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef Desunoto het volgende:
Kom op jongens, Live for Speed is gewoon te lelijk. Dan mag de gameplay nog goed zijn, het ziet er voor de rest niet uit. Ja, een aantal jaar geleden was het waarschijnlijk een topspel geweest, maar vandaag de dag ligt de grafische norm wel wat hoger.
Gedeeltelijk toch wel hoor. Oké nu hebben we het over gameplay inderdaad, maar het plezier van het spel over het algemeen wordt toch naar beneden gehaald omdat het lelijk is. Je hebt liever iets moois als Gran Turismo. Daarom zitten we toch allemaal hier te kwijlen op de video's en screenshots? Of ben ik nu gek?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het gaat toch verdomme niet om hoe het eruit ziet graphicshoer
Dat is dikke onzin Desunoto... Een spel wordt niet perse beter... Kijk maar naar Mario of Bionic Commando... Geen mooie graphics meer (de (S)NES versie) maar het speelt nog steeds geniaal.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gedeeltelijk toch wel hoor. Oké nu hebben we het over gameplay inderdaad, maar het plezier van het spel over het algemeen wordt toch naar beneden gehaald omdat het lelijk is. Je hebt liever iets moois als Gran Turismo. Daarom zitten we toch allemaal hier te kwijlen op de video's en screenshots? Of ben ik nu gek?
Natuurlijk wordt een spel wel beter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is dikke onzin Desunoto... Een spel wordt niet perse beter... Kijk maar naar Mario of Bionic Commando... Geen mooie graphics meer (de (S)NES versie) maar het speelt nog steeds geniaal.
Maakt me geen reet uit. Als het maar goed speelt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt een spel wel beter.
Mooie graphics + goede gameplay.
Lelijke graphics + goede gameplay.
Wat heb je nou liever?
RBR!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Of vind jij Richard Burns Rally ook heel kut?
nee dat is dikke onzin.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is dikke onzin Desunoto... Een spel wordt niet perse beter... Kijk maar naar Mario of Bionic Commando... Geen mooie graphics meer (de (S)NES versie) maar het speelt nog steeds geniaal.
Zijn de graphics nu goed? Nee... Is het spel nog steeds leuk? Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee dat is dikke onzin.
Je pakt nu een spel dat toen het uit kwam er extreem mooi uit zag (voor die tijd) en als je het nu dan speelt is dat gewoon nostalgie.
Zou je Gt5 kopen als het de graphics van deel 1 had maar de precisie van Gt5? Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zijn de graphics nu goed? Nee... Is het spel nog steeds leuk? Ja.
Ja, dat kan ik niet ontkennen... Mijn Duits is nogal slecht vandaar en ik heb een hekel aan spelfouten in namenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Toch even Wiki er bij gepakt?
Ik zou er geen 70¤ voor betalen, maar liever dat dan enige post-Underground Need for Speed versie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zou je Gt5 kopen als het de graphics van deel 1 had maar de precisie van Gt5? Nee. Kortom wel realistisch zijn lfs komt er mee weg omdat het een tof initiatief is waar je geen 70 euro voor betaald.
Dieptepunt? Het lijkt mij juist hartstikke tof om met karts te racen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:43 schreef Vanzwanen het volgende:
Wat een GT5 Topic
Maar even OT:
Heeft iemand die karts in GT5 al gezien? Wat een dieptepuntMaar verder word de game wel vet denk ik.
Ja maar vergeleken met echte karts gaan die in de game veel te smooth als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Dieptepunt? Het lijkt mij juist hartstikke tof om met karts te racen.
Mja, maar dat is een video waar naar alle waarschijnlijkheid alle hulpmiddelen aan staan. ;p Ik wil het eerst zelf proberen voordat ik oordelen kan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef Vanzwanen het volgende:
[..]
Ja maar vergeleken met echte karts gaan die in de game veel te smooth als je begrijpt wat ik bedoel
Misschien misschien misschien......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Mja, maar dat is een video waar naar alle waarschijnlijkheid alle hulpmiddelen aan staan. ;p Ik wil het eerst zelf proberen voordat ik oordelen kan.
Kijken wie het snelst is met een kart over de Nordschleifequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Dieptepunt? Het lijkt mij juist hartstikke tof om met karts te racen.
Dat dacht ik ook altijd, tot ik met zo'n soort Indie/F1-achtige auto in Live for Speed ging rijden op een Oval.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:44 schreef mustisuc het volgende:
Wat mij bijvoorbeeld weer minder leuk lijkt is Nascar.
quote:On August 15 at the 60th Pebble Beach Concours de Elegance, held at Pebble Beach, CA, Gran Turismo creator and producer Kazunori Yamauchi selected the 1952 Abarth 1500 Biposto Bertone B.A.T. 1 as the winner of the Gran Turismo Trophy. The Gran Turismo Trophy started in 2008 as the Polyphony Digital Trophy, with the 1967 Lamborghini Miura P400 Bertone Prototype winning the honor. And last year the 1965 Alfa Romeo TZ2 took home the Gran Turismo Trophy.
The B.A.T. series of cars from the 1950s, designed by Bertone, a famous Italian coachbuilder, holds a special place in the history of automotive aerodynamics. B.A.T. stands for Berlinetta Aerodinamica Tecnica, meaning aerodynamic experiment coupe. The Alfa Romeo-based B.A.T. 5, B.A.T. 6, and B.A.T. 7 are more well known, but the Abarth 1500 Biposto is still very important in that it was the very first model in the series.
Eens!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig, die details![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |