Denk meer ter illustratie dat je niet een track tot op het detail kan aanpassen. Naar wat ik begrepen heb maak je een track door wat met schuifbalkjes te spelenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:21 schreef Bolleke_666 het volgende:
Effe wat verwarring over Spa.
Ik las in het vorige topic dat Spa er in zou zitten, en in de video werd er gesproken over de track editor waarbij er werd gezegd dat je dus niet een baan als Spa perfect na kan bouwen.
Kwam dus over dat ie er toch niet in zit......of wel??
Gelukkig, ik wil wel tracks proberen te maken maar kan er geen uren en uren aan besteden.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Denk meer ter illustratie dat je niet een track tot op het detail kan aanpassen. Naar wat ik begrepen heb maak je een track door wat met schuifbalkjes te spelen
Daar heb ik ook voor gekeken, maar ik vind hem toch meer een plastic look hebben. En met shiftholder kost ie al 160 euro, dan heb je nog verzendkosten extra erbij. Dan zit je al snel op 60 euro meer dan bij de wheelstandpro.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:10 schreef Wii-Style het volgende:
Fanatec Wheel Stand is een stuk beter had ik gelezen.
Ik heb de G25 een jaar geleden nieuw voor 148 euro gekocht, toch mooi om te lezen dat ie dat 2dehands ook nog waard isquote:Op woensdag 1 september 2010 16:16 schreef woessie het volgende:
De 2ehands G25 deed 150 euro (verliest zijn waarde maar minimaal na een 2ehands aankoop), de wheelstand pro inclusief verzending 125 euro.
Waar heb jij een nieuwe G25 voor nog geen 150 euro gekocht?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb de G25 een jaar geleden nieuw voor 148 euro gekocht, toch mooi om te lezen dat ie dat 2dehands ook nog waard isDe Wheelstandpro heb ik vrij snel daarna ook gekocht (was binnen een week binnen!) en die bevalt echt zeer goed. Zit echt goed in elkaar en de G25 zit erop vastgeschroefd, dus die zit muurvast
Joh, als die bevestigingen hetzelfde zijn, is dat idd een slimmere keuze, sowieso omdat de kabels binnendoor gaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:44 schreef Gkhn het volgende:
Ik had de G25 voor 130 euro gekocht van een webwinkel. Had het gevonden via Tweakers Pricewatch.
Maar even een vraagje over de wheelstand pro. Op die foto's is duidelijk te zien dat de G27 dikkere buizen heeft. En volgens mij kosten ze ook evenveel, is het dan niet slimmer om de G27 stand te kopen aangezien de bevestigingsmechanismen het zelfde zijn?
Hebben die kabels er wat mee te maken dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef woessie het volgende:
[..]
Joh, als die bevestigingen hetzelfde zijn, is dat idd een slimmere keuze, sowieso omdat de kabels binnendoor gaan.
Foei woessie, beter opletten
quote:Hi,
it's not so much about stability because G25 and G27 stands are both
very stable, however g27 stand feels more solid because of the bigger
tubes which connect front with back of the stand.
Yours faithfully,
Sebastian Bik
Nou, volgens die plaatjes gaan de kabels bij de g25-versie buitenom en dat ziet er wat minder netjes uit bedoel ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hebben die kabels er wat mee te maken dan?
Een snelle mail naar wheel stand pro levert het volgende op:
[..]
Ik ook, geeft toch net wat meer zicht op de baan en tegenstanders.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:18 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Was te verwachten, lekker boeiend, rij toch meestal met hood/roofcam.
Goeie tip!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Driving force GT is goedkoper, en toffer (tijdens het rijden je vering ed veranderen? tof!)
Gelukkig leef je nog!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:29 schreef SToRM81 het volgende:
Een jaar geleden is ie een korte periode op meerdere sites voor ongeveer die prijs aangeboden. Ik heb m bij een winkel opzij laten zetten waar ik er direct om kon komen. Ze vertelden me toen al dat het de laatste voorraden waren en dat ze daarom zo goedkoop waren. Echt veel meer zou ik er ook niet voor over hebben moet ik zeggen, maar ik ben er erg tevreden mee
Een game als GT5 Prologue wordt met een stuur echt gelijk 10 keer zo goed. Dat spel heeft eerst een jaar stof liggen happen voordat ik de G25 had, maar ondertussen heb ik m al vele uren gespeeld.
Hopelijk werkt dit beetje nice trouwens, dan is al het auto's halen in prologue ook niet zo voor niks geweest en heb je tenminste direct wat om te rijden.quote:Players who own Gran Turismo PSP and Gran Turismo 5 Prologue can transfer cars unlocked in that game directly to their garage in Gran Turismo 5 for use in Arcade Mode through special cross-talk interoperability.
SPOILER: Lijst van auto's die ik nog moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen is bijv. wel zo 'teleurgesteld' dat alleen de premium modellen maar cockpits hebben enzo, maar als je naar deze getallen kijkt qua credits, dan is het echt zooo veel werk om honderden auto's te gaan halen. 10 miljoen credits nu in prologue kost al flink wat uurtjes... Dus denk dat weinig mensen snel meer dan 200 auto's gaan bezitten in GT5.
Jack does it in real time...
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hopelijk werkt dit beetje nice trouwens, dan is al het auto's halen in prologue ook niet zo voor niks geweest en heb je tenminste direct wat om te rijden.
Weer beetje prologue zitten spelen en net even zitten kijken:
74 auto's, in totaal 9.686.320 credits waard (kleine 10 miljoen dus).
Heb er nu zelf 63/74 en moet nog 1.580.000 credits om de laatste 11 te halen, dus valt mee...Het lijkt me alleen niet dat je vanaf de start met alleen maar premium cars kunt gaan werken, zou tof zijn, maar heb het vermoeden dat dat niet gaat lukken.SPOILER: Lijst van auto's die ik nog moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen is bijv. wel zo 'teleurgesteld' dat alleen de premium modellen maar cockpits hebben enzo, maar als je naar deze getallen kijkt qua credits, dan is het echt zooo veel werk om honderden auto's te gaan halen. 10 miljoen credits nu in prologue kost al flink wat uurtjes... Dus denk dat weinig mensen snel meer dan 200 auto's gaan bezitten in GT5.
En dat is balen, als je het liefst cockpit view wilt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Niks mis met de driving force gt, neem dan wel de bedrade ivm force feedback die de wireless niet heeft, en de grotere draaicircel van de bedrade versie.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Driving force GT is goedkoper, en toffer (tijdens het rijden je vering ed veranderen? tof!)
De wireless versie heet dan ook geen driving force GT, maar gewoon driving force wireless. En die laatste is idd prut.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef woessie het volgende:
[..]
Niks mis met de driving force gt, neem dan wel de bedrade ivm force feedback die de wireless niet heeft, en de grotere draaicircel van de bedrade versie.
Natuurlijk is de G25/G27 wel op vele fronten beter. Dat is niet te ontkennen. En het gebruik van een H-shifter met koppeling, daar kan niets tegenop, naar mijn bescheiden mening
Tsja, ik neem juist aan dat de 'premium'-modellen ook een 'premium'-rol in het spel gaan spelen...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen niet dat je vanaf de start met alleen maar premium cars kunt gaan werken, zou tof zijn, maar heb het vermoeden dat dat niet gaat lukken.
En dat is balen, als je het liefst cockpit view wilt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hopelijk werkt dit beetje nice trouwens, dan is al het auto's halen in prologue ook niet zo voor niks geweest en heb je tenminste direct wat om te rijden.
Weer beetje prologue zitten spelen en net even zitten kijken:
74 auto's, in totaal 9.686.320 credits waard (kleine 10 miljoen dus).
Heb er nu zelf 63/74 en moet nog 1.580.000 credits om de laatste 11 te halen, dus valt mee...The Art Morrison, die je nog moet, is zo'n vette bak.SPOILER: Lijst van auto's die ik nog moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen is bijv. wel zo 'teleurgesteld' dat alleen de premium modellen maar cockpits hebben enzo, maar als je naar deze getallen kijkt qua credits, dan is het echt zooo veel werk om honderden auto's te gaan halen. 10 miljoen credits nu in prologue kost al flink wat uurtjes... Dus denk dat weinig mensen snel meer dan 200 auto's gaan bezitten in GT5.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Dat heet Head tracking en is idd. over gesproken dat het in GT5 zou zitten. Of dit gelijk bij de introductie is, of als DLC, geen idee ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef Dutchguy het volgende:
Ik las op stuff.tv een recensie over Move toen ik dit las:
'Later in 2010 the first big titles will arrive in the form of Heavy Rain’s Move Edition, SOCOM 4, Echocrome II, a PAIN Move Edition, Sly Collection and LittleBigPlanet 2. Gran Turismo will also screech into town, with its ability to let the Eye to track your head and adjust the viewpoint depending on where you look.'
Is daar iets meer over bekend? Ik had er verder nog nergens iets over gelezen.
Bron: http://stuff.tv/Review/Sony-PlayStation-Move-review/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |