Need for speed doet dat altijd goed in de helicopterview. Heel makkelijk gewoon de camera steeds meer naar achteren/lager verplaatsen naarmate de snelheid toeneemt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Impry het volgende:
Voor gevoel van snelheid moet je ook niet in de helikopterview spelen, maar minstens in de auto en anders op de bumper.
Ja met motion blur werkt alles wel ja...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Need for speed doet dat altijd goed in de helicopterview. Heel makkelijk gewoon de camera steeds meer naar achteren/lager verplaatsen naarmate de snelheid toeneemt.
Nou dan, ik zeg doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja met motion blur werkt alles wel ja...
Omdat het niet nodig is en het spel zonder op 60fps draait... blur is een makkelijke manier om het spel sneller te laten lijken terwijl het maar op 30fps looptquote:
Wat zit iedereen dan te zeuren dat het te traag uitziet enz?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat het niet nodig is en het spel zonder op 60fps draait... blur is een makkelijke manier om het spel sneller te laten lijken terwijl het maar op 30fps loopt
Het ziet er langzamer uit dan Shift maar dat komt vooral door het schudden en de overdreven blur... Als je met een Ferrari F40 over de Nordschleife knalt weet ik wel zeker dat het snel lijkt.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:03 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Wat zit iedereen dan te zeuren dat het te traag uitziet enz?
Dan niet zeuren mensen.
Maar aan de andere kant, is het toch best logisch dat er blur inzit. Snel bewegende voorwerpen worden natuurlijk wazig voor de blote oog.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het ziet er langzamer uit dan Shift maar dat komt vooral door het schudden en de overdreven blur... Als je met een Ferrari F40 over de Nordschleife knalt weet ik wel zeker dat het snel lijkt.
Ja maar je let sowieso niet op de zijkanten in een racespel... Je focust je op de weg voor je... Als ik de bomen wil zien dan moet ik die kunnen zien en niet 1 of andere vage waas, want die maak ik zelf wel met mijn ogen...quote:Op woensdag 1 september 2010 00:11 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, is het toch best logisch dat er blur inzit. Snel bewegende voorwerpen worden natuurlijk wazig voor de blote oog.
"Sadly, the will be no behind the wheel view in standard cars" (07:30)quote:
Dat was al heeeeeeeel lang bekend.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:38 schreef delano.888 het volgende:
En dat zijn dus de volgende auto's, die wel een cockpit hebben:
http://www.gamefaqs.com/boards/941103-gran-turismo-5/55270542
Sooooooo dissapointing...
Disappointing. Als je zomaar in het engels wilt lullen, doe het dan goed.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:38 schreef delano.888 het volgende:
De rest heeft toch wel een cockpit maar daarvan kan de cockpit van binnen gewoon niet kapot, toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 07:38 schreef delano.888 het volgende:
Helaas, de standaardmodellen hebben op geen enkele manier cockpitview. Wel kunnen ze schade oplopen, maar niet zo extreem als die van premiummodellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:52 schreef woessie het volgende:
[..]
De rest heeft toch wel een cockpit maar daarvan kan de cockpit van binnen gewoon niet kapot, toch?
Ach, ik wacht er sowieso op
Vandaag een Wheel Stand Pro aangeschaft voor de G25
www.wheelstandpro.com
Geen zooitje meer in mijn huiskamer, gewoon inklappen en in de kast zetten (Y)
Krijgt zo toch alweer een prijsje. 125 euro voor die wheel stand en nog eens betalen voor de G25 (maar die had je waarschijnlijk al). Twijfel nog sterkquote:Op woensdag 1 september 2010 14:52 schreef woessie het volgende:
[..]
De rest heeft toch wel een cockpit maar daarvan kan de cockpit van binnen gewoon niet kapot, toch?
www.wheelstandpro.com
Wat heb je in totaal moeten betalen?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:52 schreef woessie het volgende:
[..]
www.wheelstandpro.com
De 2ehands G25 deed 150 euro (verliest zijn waarde maar minimaal na een 2ehands aankoop), de wheelstand pro inclusief verzending 125 euro.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat heb je in totaal moeten betalen?
Was te verwachten, lekker boeiend, rij toch meestal met hood/roofcam.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
"Sadly, the will be no behind the wheel view in standard cars" (07:30)
Dus alleen maar cockpit view in de premium cars.
Laat maarrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |