Ekte ekte bazen, zoals deze Limbo hier, kunnen gewoon Braveheart stylow op die paardje rond rijdenquote:
Meer iets voor jou. 's Ochtends ritje op t paard, 's middags curling en dan na het avondeten een potje bridge. De volgende ochtend stap je in je Audi om naar de golfbaan te gaan.quote:
Je moet eens op een manege kijken, daar loopt ook zat lekkers rondquote:
Kennelijk niet, je hebt een 14 jarige vriendinquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb daardoor wel zat variatie in de meisjes om mij heen
Die jou maar al te graag aan een van hun mannelijke vrienden willen koppelen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb daardoor wel zat variatie in de meisjes om mij heen
Paarden ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je moet eens op een manege kijken, daar loopt ook zat lekkers rond
Dat gaat na een aantal jaren paardrijden alleen maar de slechte kant op, die meiden gaan op hun huisdier lijken, cq paardenbek krijgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Héé kerel, wedden dat jij hem er niet in een keer in hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer iets voor jou. 's Ochtends ritje op t paard, 's middags curling en dan na het avondeten een potje bridge. De volgende ochtend stap je in je Audi om naar de golfbaan te gaan.
Die laatste zin is niets mis mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer iets voor jou. 's Ochtends ritje op t paard, 's middags curling en dan na het avondeten een potje bridge. De volgende ochtend stap je in je Audi om naar de golfbaan te gaan.
Nee, je moet met een achterwiel aangedreven auto naar de golfbaan gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had serieus een lerares met een paardenbek en t leek alsof ze in paardrijkleding rondliepquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaat na een aantal jaren paardrijden alleen maar de slechte kant op, die meiden gaan op hun huisdier lijken, cq paardenbek krijgen
Wat voor huisdier heb jij dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaat na een aantal jaren paardrijden alleen maar de slechte kant op, die meiden gaan op hun huisdier lijken, cq paardenbek krijgen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had serieus een lerares met een paardenbek en t leek alsof ze in paardrijkleding rondliep
Ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:37 schreef Japsnars het volgende:
En waarschijnlijk zijn het van die dominante bitches die jou willen gaan berijden met een zweepje, top jongen!
Een tijgerprint kat die wiet vreetquote:
quote:
Dit ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had serieus een lerares met een paardenbek en t leek alsof ze in paardrijkleding rondliep
Dus jij bent dik, eet wiet en loopt in een tijgerprint mannenstring rond?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een tijgerprint kat die wiet vreetZe heeft wel een beetje last van overgewicht
Nee, alles behalve/ik rook het/alleen wanneer Do aanwezig isquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus jij bent dik, eet wiet en loopt in een tijgerprint mannenstring rond?
Dus ook niet alle meiden op paardrijden hebben een paarden bekquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, alles behalve/ik rook het/alleen wanneer Do aanwezig is
Meestal wel typisch soort meiden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus ook niet alle meiden op paardrijden hebben een paarden bek
Sommige wel ja, maar de meeste zijn wel goed te doen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meestal wel typisch soort meiden.
Jawel, dat dan weer welquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus ook niet alle meiden op paardrijden hebben een paarden bek
Snellere interwebzprovider zoekenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:48 schreef xyzyx het volgende:
37 ms ping, 8 mb/s download en 0,4 mb/s upload
Best wel dodelijk voor een netwerk als je aan t downloaden bent
Hoe was Lowlands?quote:
Arnhem? Ben je een overloper?quote:
Oh wel gaafquote:
Nooit. Dichtstbijzijnde server enzo.quote:
Ik heb Thom vorig jaar eventjes gezien, maar daarna ook heel snel kwijtgeraakt. En wat zonde zeg, Lowlands is juist leuk door de sfeer, ben echt jaloers door de verhalen van m'n huisgenootje. Al is het nieuwe bandje wel kut.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh wel gaaf, alleen zag ik thom nooit, dus moest ik met andere mensen optrekken die ik heul niet kende. dus was dr niet zoveel aan
Dan is het goed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Nooit. Dichtstbijzijnde server enzo.
Allemaal van die typetjes gaastra die liever anouk willen zien en dan vervolgens eenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb Thom vorig jaar eventjes gezien, maar daarna ook heel snel kwijtgeraakt. En wat zonde zeg, Lowlands is juist leuk door de sfeer, ben echt jaloers door de verhalen van m'n huisgenootje. Al is het nieuwe bandje wel kut.
Jij zit thuis dus? of op het netwerk van de uniiiquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:32 schreef VASND het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer krijg ik er niet uit geperst.
Studentencomplexquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij zit thuis dus? of op het netwerk van de uniii
Dus je hebt Pendulum gemist? Noooh!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Allemaal van die typetjes gaastra die liever anouk willen zien en dan vervolgens eenmaken als ik zeg dat ik naar the bloody beetroots /pendulum wil.
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:38 schreef livalo het volgende:
[..]
Dus je hebt Pendulum gemist? Noooh!
Alleen de meesten zijn ontzettend dom en arrogant.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ben aan t downloaden op een andere computer, haalt soms 10mB/s, daarom is de interwebz zo traag nuquote:
Ongelofelijk, nog een punt waar we het over eens zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alleen de meesten zijn ontzettend dom en arrogant.
Paardrijvolk, ik ben er helemaal klaar mee.![]()
Zat er voor mij ook nog wat fatsoenlijks tussen de line-up?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee
Toen had ik zoiets van dikke lul, dan ga ik wel in mn eentje party'en, en dat heb ik ook gedaan bij deadmau5 en the bloody beetroots. Dat was veruit het beste van heel lowlands. en dat nog wel in mn eentje
Aah, kijk, dat is fijn. Even eten halen, tot zoquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee
Toen had ik zoiets van dikke lul, dan ga ik wel in mn eentje party'en, en dat heb ik ook gedaan bij deadmau5 en the bloody beetroots. Dat was veruit het beste van heel lowlands. en dat nog wel in mn eentje
Placebo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zat er voor mij ook nog wat fatsoenlijks tussen de line-up?
Vind jij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Lowlands heb ik alleen even op tv gevolgd.
Triggerfinger + Selah Sue samen was wel tof.
Blood Red Shoes ook uiteraard.
Voor de rest niet echt bijzonder, zoals verwacht.
Serieus, Finntroll op Lowlands? Valt me tegen van ze..quote:
Fintroll was wel fucking bagger trouwens livequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Serieus, Finntroll op Lowlands? Valt me tegen van ze..
Blink en NOFX zijn wel okay.. Net als Blood Red Shoes.. QOTSA was er toch ook?
Heb ze nog nooit live gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Fintroll was wel fucking bagger trouwens live
Spelen met de band een nummer van zequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:45 schreef Desunoto het volgende:
Finntroll, oh ja.![]()
What the fuck zeg, wat een stel debielen.
Dat is ook het enige nummer wat is van ze kenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Spelen met de band een nummer van zeTrollhammaren
Ik ken ook alleen dat nummerquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is ook het enige nummer wat is van ze ken
Moshpits zijn wel gaaf en leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:49 schreef Desunoto het volgende:
Finntroll:
GRRGRUMBUG *zwiep met haren* GGGGRRRMMUMBELBERGGH *zwiep met haren* GGRRRRRRUUUURRR *publiek rent in rondjes als een stel op hol geslagen paarden die opgesloten zitten* GWWWRAAAAWWWWW!!!!!!!!!
Daar heb je dus niet veel aan gemist, Sjoerd.
Volgens mij was dat het ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Spelen met de band een nummer van zeTrollhammaren
Had van mensen gehoord dat het op Graspop ook al niet zo geweldig was.. Amon Amarth daarentegenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:49 schreef Desunoto het volgende:
Finntroll:
GRRGRUMBUG *zwiep met haren* GGGGRRRMMUMBELBERGGH *zwiep met haren* GGRRRRRRUUUURRR *publiek rent in rondjes als een stel op hol geslagen paarden die opgesloten zitten* GWWWRAAAAWWWWW!!!!!!!!!
Daar heb je dus niet veel aan gemist, Sjoerd.
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
America = muziek
Deadmau5 = muziek
Het ene is goed en het ander is bagger.
* livalo heeft zichzelf niet gevonden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Hyman het volgende:
Fok!users lepeltopic
Ghihii, naamzoektopic
Nep vegetarietistequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:31 schreef livalo het volgende:
Pasta met een kaassaus, zalm en spinazie.
Goedgoed! Druk, zoals altijd, maar voel me hier nog steeds op m'n plek. Ik zou niet weten wanneer ik ooit Nijmegen uit zal gaan.quote:
Ik moet wel een beetje voor mezelf zorgen, had echt veul te weinig ijzer in m'n bloed.quote:
Daar hebben ze pillen voor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje voor mezelf zorgen, had echt veul te weinig ijzer in m'n bloed.
Mooi om te horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Goedgoed! Druk, zoals altijd, maar voel me hier nog steeds op m'n plek. Ik zou niet weten wanneer ik ooit Nijmegen uit zal gaan.
En hoe is 't met jou?
quote:
Oh, dat soort pilletjes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat? Die kun je gewoon bij de Kruidvat of apotheek halen.
Echte werkende ijzerpillen moet je van de dokter krijgen, en dat krijg je als het erfelijk is o.i.d. Ik zit nu aan de roosvice Ferro, en ik merk bij de volgende bloeddonatie wel of m'n ijzer weer op peil is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat? Die kun je gewoon bij de Kruidvat of apotheek halen.
Zit je nog op dezelfde opleiding of ga je naar een nieuwe?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mooi om te horen.
Met mij gaat het ook goed. Ik moet nog het één en ander regelen voor de studie, want de info komt een beetje traag van hun kant. Maar dat komt wel goed hoop ik.
En nu ga ik weer.
Spreek je wel op msn als je er ooit een keer bent.
Vrije wil, geld ervoor krijg je al een hele tijd niet meer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef Hyman het volgende:
Bloeddonatie, krijg je daar nog geld voor dan? of is het uit vrije wil?
ohquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef livalo het volgende:
[..]
Vrije wil, geld ervoor krijg je al een hele tijd niet meer.
Vrije wil, doe het zelf ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef Hyman het volgende:
Bloeddonatie, krijg je daar nog geld voor dan? of is het uit vrije wil?
Maar na 8 keer bloedgeven kun je wel een beker krijgen, of een parkeerkaart, of een handdoek. En de lunch is natuurlijk gratisquote:
Koek Koekquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Vrije wil, doe het zelf ook.
Je krijgt er na afloop wel een lekkere koek.
Parkeerkaart?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar na 8 keer bloedgeven kun je wel een beker krijgen, of een parkeerkaart, of een handdoek. En de lunch is natuurlijk gratis.
Ik ga, later als ik zwerver ben me helemaal lek prikken op die chille banken dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar na 8 keer bloedgeven kun je wel een beker krijgen, of een parkeerkaart, of een handdoek. En de lunch is natuurlijk gratis.
Zo'n ding dat de tijd aangeeft, geen idee hoe je het noemt.quote:
Oh, zo'n blauwe?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Zo'n ding dat de tijd aangeeft, geen idee hoe je het noemt.
Parkeerschijf dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Zo'n ding dat de tijd aangeeft, geen idee hoe je het noemt.
Ik heb O, en dat is altijd wel welkom. De kans dat ik van de melkboer ben is nu wel weer kleiner, want zowel pap als mam hebben O, dus als ik A of AB had gehad dan had mam een probleem.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Hyman het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor een bloedgroep ik ben
Ja, dat vraag ik me ook nog steeds af.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Hyman het volgende:
Ninja edit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh, zo'n blauwe?
Zo ja, parkeerschijf.
Dat dus. Maar je kunt ook gratis parkeren bij de bloedbank hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh, zo'n blauwe?
Zo ja, parkeerschijf.
Wat was nou de zeldzaamste groep dan ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb O, en dat is altijd wel welkom. De kans dat ik van de melkboer ben is nu wel weer kleiner, want zowel pap als mam hebben O, dus als ik A of AB had gehad dan had mam een probleem.
Echt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef Hyman het volgende:
mhh, die dingen heb je ook voor een euro bij de action, en die gaan nog met de tijd mee ook
Dat kreeg ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef Stroopwafels het volgende:
Als je voor de keuring gaat, krijg je een koelkast magneet met daarop je bloedgroep.
AB.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat was nou de zeldzaamste groep dan ?
Ja, ik heb er eenquote:
Ik heb gewoon zo'n echte oldskool nepleren ding.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een, alleen staat er wel op de achterkant dat je het schuifje om moet zetten wanneer je parkeert
Appelstroop is ook een Goudijzer mijntje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Echte werkende ijzerpillen moet je van de dokter krijgen, en dat krijg je als het erfelijk is o.i.d. Ik zit nu aan de roosvice Ferro, en ik merk bij de volgende bloeddonatie wel of m'n ijzer weer op peil is.
Mijn moeder weet niet eens welke bloedgroep ik heb. Ze denkt dat ik A positief heb.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Hyman het volgende:
Zolang het maar niet seropositief is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet eens welke bloedgroep ik heb. Ze denkt dat ik A positief heb.
ach, ik ken erger hoor, een vegetarier die geen vlees of vis eet, maar wel gewoon vrolijk kip snijd, bij de McDonalds heeft gewerkt enz..quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje voor mezelf zorgen, had echt veul te weinig ijzer in m'n bloed.
matige garpquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zolang het maar niet seropositief is.
Ik weet hetquote:
Hey, ik heb daar ook gepost.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Stroopwafels het volgende:
Meisje weet niet wat vegatarisch pijpen is
Het is wel jullie schuld eigenlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
Luna is wel lekker aan het topickillen ja.
Nog 3 uurtjes mein freund.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
Hallo is er bier in deze SC of moet ik daarvoor in de nachtbagger zijn groetjes Panzermaus?
Geef ons maar weer de schuld!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wel jullie schuld eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:33 schreef Goddelijker het volgende:
Nieuw CDtje voor in de auto is klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Dat zijn hele vredelievende plaatjes om dit topic tenminste nog wat op te vrolijken en te prediken voor mijn geloof.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Japsnars, hou die kutplaatjes lekke rhierbuiten
Is wel handig om morgen bij je te hebben.quote:
Vandaar dat ik alles al op z'n kop heb gezet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is wel handig om morgen bij je te hebben.
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef Hyman het volgende:
Wisten jullie dat de zanger van blur; the gorillaz heeft opgericht?
Ik dacht dat jij niet meer met kanker schold?quote:
Nu even één keer, ben m'n ID-kaart kwijt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer met kanker schold?
Mooi kut. Je kan het er op gokken?quote:
Ga ik ook doen denk ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi kut. Je kan het er op gokken?
Portemonnee al geprobeerd?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ga ik ook doen denk ik.
Heb echt geen enkel idee waar dat ding is gebleven.
Ik heb hem van de week voor het laatst gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef Japsnars het volgende:
Wanneer heb je hem voor het laatst gebruikt?
Das weiß ich nicht herr!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
Als je idd je rijbewijs meeneemt komt het wel goed.
Gewoon net doen alsof je zeker weet dat je je daarmee kan identificeren.
Dat zou wel heel verneukt zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb hem van de week voor het laatst gezien.
Alleen het probleem is dus, dat ik m'n kamer aan het verbouwen ben (behang afhalen) en ik ben bang dat het daar tussen is gekomen.
Maar ik gebruik nooit een portemonnee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou wel heel verneukt zijn.
Ik bewaar hem gewoon standaard in mijn portemonnee.
Handigquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar ik gebruik nooit een portemonnee.
Vodka, Cola, Kaneelsuiker, Dubbelfris rode vruchten.quote:
Door elkaar heen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vodka, Cola, Kaneelsuiker, Dubbelfris rode vruchten.
die laatste was misschien wat overkill.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vodka, Cola, Kaneelsuiker, Dubbelfris rode vruchten.
die laatste was misschien wat overkill.
Yepquote:
Het klinkt niet echt aantrekkelijk neequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
YepVeel andere ingrediënten om mee te mengen had ik niet.
Hertst!quote:
Wat zal jij je nu vrolijk voelen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zo lekker gedouched en daarna afgedrogen met een handdoek die nog wel een keer gewassen kan worden.
Ik ben weer lekker zout van het zeewater van barcaaa
Net als jij. Met je lichaamsgassen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat zal jij je nu vrolijk voelen.
Ik voel me op zich best lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat zal jij je nu vrolijk voelen.
HAIHÈ!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:59 schreef Goddelijker het volgende:
Tijd om te slapen, 5 uur gaat de wekker
Chiropractor jezelf ff dan!quote:
Ga je allemaal kleren meenemen dan voor een dagje Phantasialand?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
Zo, ik heb genoeg spullen bij me om een paar dagen weg te blijven.
Duh, je kan toch geen bezweet t-shirt aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga je allemaal kleren meenemen dan voor een dagje Phantasialand?
Sort ofquote:
Ik dacht, ik kom even PUBben, want ik moet eigenlijk studeren of slapen, en daar heb ik allebei geen zin inquote:
Ja same herequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik kom even PUBben, want ik moet eigenlijk studeren of slapen, en daar heb ik allebei geen zin in
Herkansing?quote:
Nou, ik heb één set meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga je allemaal kleren meenemen dan voor een dagje Phantasialand?
Gozerquote:
Staat zo matig, ik heb al van die denderende cijfers, en dan krijg je helemaal zo'n lijstje met 6-5-1-3-4-NAV-3-NAV-6-2-7-NAVquote:
Mja, ik ken hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Staat zo matig, ik heb al van die denderende cijfers, en dan krijg je helemaal zo'n lijstje met 6-5-1-3-4-NAV-3-NAV-6-2-7-NAV
Dat is kutquote:
Dan slaap ik zeker niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is kutNeem ff een boompje!
Whehe. Speed, dan ga je de komende dagen nog wel door!quote:
Ik voel me altijd pas matig als ik voor de 5e keer bij een tentamen zit, en dat je dan allemaal mensen om je heen hoort die het voor de eerste keer doen "Vet makkelijk man, ik wist alles!" en dat je gewoon wéét dat jij hem weer verprutst hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik ken hetSommige tweedejaars vakken heb ik gewoon pas 1 keer gedaan omdat het gewoon echt kansloos is als ik niet keihard leer, een week lang
Dat dan ook weer nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe. Speed, dan ga je de komende dagen nog wel door!
Ik ken hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd pas matig als ik voor de 5e keer bij een tentamen zit, en dat je dan allemaal mensen om je heen hoort die het voor de eerste keer doen "Vet makkelijk man, ik wist alles!" en dat je gewoon wéét dat jij hem weer verprutst hebt
Paar glazen sterke drank, slaap je zoquote:
Ik heb vorige week woensdag (op mijn VERJAAAAAAARDAG nota bene) mijn allerlaatste kans voor de P gehad, als ik die nu niet gehaald heb ben ik de sigaar, dan mag ik het héle aankomende jaar doen over 1 studiepuntquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetHad ik laatst bij een eerstejaars vak
Soms word ik er echt moedeloos van
Maar dan ben ik morgenochtend niet scherp.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paar glazen sterke drank, slaap je zo
Gast, we zitten hier even in een serieus gesprekquote:
Same herequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week woensdag (op mijn VERJAAAAAAARDAG nota bene) mijn allerlaatste kans voor de P gehad, als ik die nu niet gehaald heb ben ik de sigaar, dan mag ik het héle aankomende jaar doen over 1 studiepunt
Jongen, ik ken je niet (toch?), maar laat ik je een wijze les geven. Slapen is een instelling. Je gaat in je bed liggen, ontspant al je spieren en dan besluit je gewoon 'Nu draai ik me om, en dan slaap ik'. En dan draai je je om en dan slaap je.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar dan ben ik morgenochtend niet scherp.
Ohjeeeeeeee! Maar dat is toch bij je master pas? Of ben jij al zover?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereHarde knip gaat over 5 dagen in hier
Het is mstrquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jongen, ik ken je niet (toch?), maar laat ik je een wijze les geven. Slapen is een instelling. Je gaat in je bed liggen, ontspant al je spieren en dan besluit je gewoon 'Nu draai ik me om, en dan slaap ik'. En dan draai je je om en dan slaap je.
Mensen die er moeilijker over doen dan dit, zijn gewoon te gestresst, denken teveel over dingen na en zouden eens moeten leren om alles los te laten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ohjeeeeeeee! Maar dat is toch bij je master pas? Of ben jij al zover?
Hij is flink veranderd sinds hij geen 15 meer isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dát had ik nou niet gedacht bij die username
Ik ben m'n ID kwijt en ga morgen naar Duitsland en kan er niet over uit waar hij is gebleven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jongen, ik ken je niet (toch?), maar laat ik je een wijze les geven. Slapen is een instelling. Je gaat in je bed liggen, ontspant al je spieren en dan besluit je gewoon 'Nu draai ik me om, en dan slaap ik'. En dan draai je je om en dan slaap je.
Mensen die er moeilijker over doen dan dit, zijn gewoon te gestresst, denken teveel over dingen na en zouden eens moeten leren om alles los te laten.
Ik ken het gevoel.. En uitdaging, dat mis ik ook, maar dan had ik misschien een andere studie moeten gaan doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ben al aankomend 5e-jaars hè
En al die kutvakken die ik voor de zoveelste keer doe ben ik nu wel zatIk wil weer eens wat nieuws leren
Open er een topic over! Oh wachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben m'n ID kwijt en ga morgen naar Duitsland en kan er niet over uit waar hij is gebleven.
Truequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.. En uitdaging, dat mis ik ook, maar dan had ik misschien een andere studie moeten gaan doen
Misschien is het je niet voor te stellen als je niet vlakbij de grens woont, maar je kunt de grens gewoon over wandelen of rijden, er staan echt geen nazi's met uzi's te wachten om je auto te doorzoeken. Het is kut dat dat ding weg is, maar écht geen probleem voor een simpel ritje naar Duitsland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben m'n ID kwijt en ga morgen naar Duitsland en kan er niet over uit waar hij is gebleven.
Ja dat heb ik gemerkt, complete negeerstandquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, we zitten hier even in een serieus gesprek
Weet ik, maar toch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien is het je niet voor te stellen als je niet vlakbij de grens woont, maar je kunt de grens gewoon over wandelen of rijden, er staan echt geen nazi's met uzi's te wachten om je auto te doorzoeken. Het is kut dat dat ding weg is, maar écht geen probleem voor een simpel ritje naar Duitsland.
Ach, ik zou nog een paar dagen doorzoeken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch.
Nu moet ik aangifte gaan doen, nieuwe ID aanvragen, al dat geleuter.
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, ik zou nog een paar dagen doorzoeken.
Chill, hoezo Nederlands? Ik ga nog een half jaartje embryo's tekenen en daarna zoek ik iets interessants scheikundigs of natuurkundigs met veel sommen om te makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueIk ga misschien Nederlands erbij doen komend jaar, als ik me anders toch verveel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt, complete negeerstand
Waarom aangifte doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch.
Nu moet ik aangifte gaan doen, nieuwe ID aanvragen, al dat geleuter.
D_Aquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]![]()
Ben jij ook al iemand die ik ken?
Mja, ik heb een lichtelijke obsessie met Nederlands de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Chill, hoezo Nederlands? Ik ga nog een half jaartje embryo's tekenen en daarna zoek ik iets interessants scheikundigs of natuurkundigs met veel sommen om te maken
Ohquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat je anders geen nieuwe kan aanvragen
Ojaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nietusssss, die is toch al op vakantie met Clara?
Mijn doel voor dit jaar is ook om Turks te leren, dat moet ik ook nog even ergens regelen, maar via de uni is het echt fokking duur, dus dat zie ik nog niet zo zitten..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb een lichtelijke obsessie met Nederlands de laatste tijdPlus ik erger me steeds meer aan spelfouten en wil nu wel eens weten waar ik zelf nog kan verbeteren
Oeh, scheikunde
LOIquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn doel voor dit jaar is ook om Turks te leren, dat moet ik ook nog even ergens regelen, maar via de uni is het echt fokking duur, dus dat zie ik nog niet zo zitten..
Nope, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]![]()
Ben jij ook al iemand die ik ken?
Als je hem, zonder dat je er wat aan kan doen, kwijt bent geraaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En je krijgt ook nog een boete dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |