ohquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef livalo het volgende:
[..]
Vrije wil, geld ervoor krijg je al een hele tijd niet meer.
Vrije wil, doe het zelf ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef Hyman het volgende:
Bloeddonatie, krijg je daar nog geld voor dan? of is het uit vrije wil?
Maar na 8 keer bloedgeven kun je wel een beker krijgen, of een parkeerkaart, of een handdoek. En de lunch is natuurlijk gratisquote:
Koek Koekquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Vrije wil, doe het zelf ook.
Je krijgt er na afloop wel een lekkere koek.
Parkeerkaart?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar na 8 keer bloedgeven kun je wel een beker krijgen, of een parkeerkaart, of een handdoek. En de lunch is natuurlijk gratis.
Ik ga, later als ik zwerver ben me helemaal lek prikken op die chille banken dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar na 8 keer bloedgeven kun je wel een beker krijgen, of een parkeerkaart, of een handdoek. En de lunch is natuurlijk gratis.
Zo'n ding dat de tijd aangeeft, geen idee hoe je het noemt.quote:
Oh, zo'n blauwe?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Zo'n ding dat de tijd aangeeft, geen idee hoe je het noemt.
Parkeerschijf dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Zo'n ding dat de tijd aangeeft, geen idee hoe je het noemt.
Ik heb O, en dat is altijd wel welkom. De kans dat ik van de melkboer ben is nu wel weer kleiner, want zowel pap als mam hebben O, dus als ik A of AB had gehad dan had mam een probleem.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Hyman het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor een bloedgroep ik ben
Ja, dat vraag ik me ook nog steeds af.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Hyman het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor een bloedgroep ik ben
Ninja edit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh, zo'n blauwe?
Zo ja, parkeerschijf.
Dat dus. Maar je kunt ook gratis parkeren bij de bloedbank hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh, zo'n blauwe?
Zo ja, parkeerschijf.
Wat was nou de zeldzaamste groep dan ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb O, en dat is altijd wel welkom. De kans dat ik van de melkboer ben is nu wel weer kleiner, want zowel pap als mam hebben O, dus als ik A of AB had gehad dan had mam een probleem.
Echt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef Hyman het volgende:
mhh, die dingen heb je ook voor een euro bij de action, en die gaan nog met de tijd mee ook
Dat kreeg ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef Stroopwafels het volgende:
Als je voor de keuring gaat, krijg je een koelkast magneet met daarop je bloedgroep.
AB.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat was nou de zeldzaamste groep dan ?
Ja, ik heb er eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |