Dus ook niet alle meiden op paardrijden hebben een paarden bekquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, alles behalve/ik rook het/alleen wanneer Do aanwezig is
Meestal wel typisch soort meiden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus ook niet alle meiden op paardrijden hebben een paarden bek
Sommige wel ja, maar de meeste zijn wel goed te doen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meestal wel typisch soort meiden.
Jawel, dat dan weer welquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus ook niet alle meiden op paardrijden hebben een paarden bek
Snellere interwebzprovider zoekenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:48 schreef xyzyx het volgende:
37 ms ping, 8 mb/s download en 0,4 mb/s upload
Best wel dodelijk voor een netwerk als je aan t downloaden bent
Hoe was Lowlands?quote:
Arnhem? Ben je een overloper?quote:
Oh wel gaafquote:
Nooit. Dichtstbijzijnde server enzo.quote:
Ik heb Thom vorig jaar eventjes gezien, maar daarna ook heel snel kwijtgeraakt. En wat zonde zeg, Lowlands is juist leuk door de sfeer, ben echt jaloers door de verhalen van m'n huisgenootje. Al is het nieuwe bandje wel kut.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh wel gaaf, alleen zag ik thom nooit, dus moest ik met andere mensen optrekken die ik heul niet kende. dus was dr niet zoveel aan
Dan is het goed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Nooit. Dichtstbijzijnde server enzo.
Allemaal van die typetjes gaastra die liever anouk willen zien en dan vervolgens eenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb Thom vorig jaar eventjes gezien, maar daarna ook heel snel kwijtgeraakt. En wat zonde zeg, Lowlands is juist leuk door de sfeer, ben echt jaloers door de verhalen van m'n huisgenootje. Al is het nieuwe bandje wel kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |