* livalo heeft zichzelf niet gevonden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Hyman het volgende:
Fok!users lepeltopic
Ghihii, naamzoektopic
Nep vegetarietistequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:31 schreef livalo het volgende:
Pasta met een kaassaus, zalm en spinazie.
Goedgoed! Druk, zoals altijd, maar voel me hier nog steeds op m'n plek. Ik zou niet weten wanneer ik ooit Nijmegen uit zal gaan.quote:
Ik moet wel een beetje voor mezelf zorgen, had echt veul te weinig ijzer in m'n bloed.quote:
Daar hebben ze pillen voor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje voor mezelf zorgen, had echt veul te weinig ijzer in m'n bloed.
Mooi om te horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Goedgoed! Druk, zoals altijd, maar voel me hier nog steeds op m'n plek. Ik zou niet weten wanneer ik ooit Nijmegen uit zal gaan.
En hoe is 't met jou?
quote:
Oh, dat soort pilletjes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat? Die kun je gewoon bij de Kruidvat of apotheek halen.
Echte werkende ijzerpillen moet je van de dokter krijgen, en dat krijg je als het erfelijk is o.i.d. Ik zit nu aan de roosvice Ferro, en ik merk bij de volgende bloeddonatie wel of m'n ijzer weer op peil is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat? Die kun je gewoon bij de Kruidvat of apotheek halen.
Zit je nog op dezelfde opleiding of ga je naar een nieuwe?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mooi om te horen.
Met mij gaat het ook goed. Ik moet nog het één en ander regelen voor de studie, want de info komt een beetje traag van hun kant. Maar dat komt wel goed hoop ik.
En nu ga ik weer.
Spreek je wel op msn als je er ooit een keer bent.
Vrije wil, geld ervoor krijg je al een hele tijd niet meer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef Hyman het volgende:
Bloeddonatie, krijg je daar nog geld voor dan? of is het uit vrije wil?
ohquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef livalo het volgende:
[..]
Vrije wil, geld ervoor krijg je al een hele tijd niet meer.
Vrije wil, doe het zelf ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef Hyman het volgende:
Bloeddonatie, krijg je daar nog geld voor dan? of is het uit vrije wil?
Maar na 8 keer bloedgeven kun je wel een beker krijgen, of een parkeerkaart, of een handdoek. En de lunch is natuurlijk gratisquote:
Koek Koekquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Vrije wil, doe het zelf ook.
Je krijgt er na afloop wel een lekkere koek.
Parkeerkaart?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar na 8 keer bloedgeven kun je wel een beker krijgen, of een parkeerkaart, of een handdoek. En de lunch is natuurlijk gratis.
Ik ga, later als ik zwerver ben me helemaal lek prikken op die chille banken dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar na 8 keer bloedgeven kun je wel een beker krijgen, of een parkeerkaart, of een handdoek. En de lunch is natuurlijk gratis.
Zo'n ding dat de tijd aangeeft, geen idee hoe je het noemt.quote:
Oh, zo'n blauwe?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Zo'n ding dat de tijd aangeeft, geen idee hoe je het noemt.
Parkeerschijf dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Zo'n ding dat de tijd aangeeft, geen idee hoe je het noemt.
Ik heb O, en dat is altijd wel welkom. De kans dat ik van de melkboer ben is nu wel weer kleiner, want zowel pap als mam hebben O, dus als ik A of AB had gehad dan had mam een probleem.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Hyman het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor een bloedgroep ik ben
Ja, dat vraag ik me ook nog steeds af.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Hyman het volgende:
Ninja edit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh, zo'n blauwe?
Zo ja, parkeerschijf.
Dat dus. Maar je kunt ook gratis parkeren bij de bloedbank hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh, zo'n blauwe?
Zo ja, parkeerschijf.
Wat was nou de zeldzaamste groep dan ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb O, en dat is altijd wel welkom. De kans dat ik van de melkboer ben is nu wel weer kleiner, want zowel pap als mam hebben O, dus als ik A of AB had gehad dan had mam een probleem.
Echt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef Hyman het volgende:
mhh, die dingen heb je ook voor een euro bij de action, en die gaan nog met de tijd mee ook
Dat kreeg ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef Stroopwafels het volgende:
Als je voor de keuring gaat, krijg je een koelkast magneet met daarop je bloedgroep.
AB.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat was nou de zeldzaamste groep dan ?
Ja, ik heb er eenquote:
Ik heb gewoon zo'n echte oldskool nepleren ding.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een, alleen staat er wel op de achterkant dat je het schuifje om moet zetten wanneer je parkeert
Appelstroop is ook een Goudijzer mijntje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Echte werkende ijzerpillen moet je van de dokter krijgen, en dat krijg je als het erfelijk is o.i.d. Ik zit nu aan de roosvice Ferro, en ik merk bij de volgende bloeddonatie wel of m'n ijzer weer op peil is.
Mijn moeder weet niet eens welke bloedgroep ik heb. Ze denkt dat ik A positief heb.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Hyman het volgende:
Zolang het maar niet seropositief is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet eens welke bloedgroep ik heb. Ze denkt dat ik A positief heb.
ach, ik ken erger hoor, een vegetarier die geen vlees of vis eet, maar wel gewoon vrolijk kip snijd, bij de McDonalds heeft gewerkt enz..quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje voor mezelf zorgen, had echt veul te weinig ijzer in m'n bloed.
matige garpquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zolang het maar niet seropositief is.
Ik weet hetquote:
Hey, ik heb daar ook gepost.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Stroopwafels het volgende:
Meisje weet niet wat vegatarisch pijpen is
Het is wel jullie schuld eigenlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
Luna is wel lekker aan het topickillen ja.
Nog 3 uurtjes mein freund.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
Hallo is er bier in deze SC of moet ik daarvoor in de nachtbagger zijn groetjes Panzermaus?
Geef ons maar weer de schuld!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wel jullie schuld eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:33 schreef Goddelijker het volgende:
Nieuw CDtje voor in de auto is klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Dat zijn hele vredelievende plaatjes om dit topic tenminste nog wat op te vrolijken en te prediken voor mijn geloof.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Japsnars, hou die kutplaatjes lekke rhierbuiten
Is wel handig om morgen bij je te hebben.quote:
Vandaar dat ik alles al op z'n kop heb gezet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is wel handig om morgen bij je te hebben.
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef Hyman het volgende:
Wisten jullie dat de zanger van blur; the gorillaz heeft opgericht?
Ik dacht dat jij niet meer met kanker schold?quote:
Nu even één keer, ben m'n ID-kaart kwijt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer met kanker schold?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |