Jij zit thuis dus? of op het netwerk van de uniiiquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:32 schreef VASND het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer krijg ik er niet uit geperst.
Studentencomplexquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij zit thuis dus? of op het netwerk van de uniii
Dus je hebt Pendulum gemist? Noooh!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Allemaal van die typetjes gaastra die liever anouk willen zien en dan vervolgens eenmaken als ik zeg dat ik naar the bloody beetroots /pendulum wil.
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:38 schreef livalo het volgende:
[..]
Dus je hebt Pendulum gemist? Noooh!
Alleen de meesten zijn ontzettend dom en arrogant.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je moet eens op een manege kijken, daar loopt ook zat lekkers rond
Ben aan t downloaden op een andere computer, haalt soms 10mB/s, daarom is de interwebz zo traag nuquote:
Ongelofelijk, nog een punt waar we het over eens zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alleen de meesten zijn ontzettend dom en arrogant.
Paardrijvolk, ik ben er helemaal klaar mee.![]()
Zat er voor mij ook nog wat fatsoenlijks tussen de line-up?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee
Toen had ik zoiets van dikke lul, dan ga ik wel in mn eentje party'en, en dat heb ik ook gedaan bij deadmau5 en the bloody beetroots. Dat was veruit het beste van heel lowlands. en dat nog wel in mn eentje
Aah, kijk, dat is fijn. Even eten halen, tot zoquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee
Toen had ik zoiets van dikke lul, dan ga ik wel in mn eentje party'en, en dat heb ik ook gedaan bij deadmau5 en the bloody beetroots. Dat was veruit het beste van heel lowlands. en dat nog wel in mn eentje
Placebo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zat er voor mij ook nog wat fatsoenlijks tussen de line-up?
Vind jij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Lowlands heb ik alleen even op tv gevolgd.
Triggerfinger + Selah Sue samen was wel tof.
Blood Red Shoes ook uiteraard.
Voor de rest niet echt bijzonder, zoals verwacht.
Serieus, Finntroll op Lowlands? Valt me tegen van ze..quote:
Fintroll was wel fucking bagger trouwens livequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Serieus, Finntroll op Lowlands? Valt me tegen van ze..
Blink en NOFX zijn wel okay.. Net als Blood Red Shoes.. QOTSA was er toch ook?
Heb ze nog nooit live gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Fintroll was wel fucking bagger trouwens live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |