quote:
mij niet!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wie moet wie nou waar bijten.
Ik snap er niks meer van
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wie moet wie nou waar bijten.
Ik snap er niks meer van
Ik ben meer de kleur van haar bikiniquote:
wit is stylish en erg applequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben meer de kleur van haar bikini
So he says.quote:
Maar je hebt wel zulke billen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben meer de kleur van haar bikini
Ik kan gewoon ja roepen nu natuurlijk, niemand die weet of het waar isquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel zulke billen?
Er zullen toch wel een paar mensen weten of dat waar is?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan gewoon ja roepen nu natuurlijk, niemand die weet of het waar is
heb ik niet.quote:
28 year old virgin?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zullen toch wel een paar mensen weten of dat waar is?
quote:
De mensen die dat weten, weten niet dat ik Tombolafan heetquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zullen toch wel een paar mensen weten of dat waar is?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohjee, ga je weer proberen je iPhone in haar Apple Dock te prakken...
kuis tot het huwelijkquote:
Moet best gaan als die dock een beetje vochtig isquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohjee, ga je weer proberen je iPhone in haar Apple Dock te prakken...
niemand weet, niemand weet, dat je repelsteeltje heetquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
De mensen die dat weten, weten niet dat ik Tombolafan heet
je weet wel dat je verplicht een hoesje om je iPhone heen moet doen hequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet best gaan als die dock een beetje vochtig is
Maar op de doos stond dat ie niet nat mocht worden!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet best gaan als die dock een beetje vochtig is
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je weet wel dat je verplicht een hoesje om je iPhone heen moet doen he
Anders heb je geen ontvangst zeker?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je weet wel dat je verplicht een hoesje om je iPhone heen moet doen he
Kan je beter bij de knopjes zeker?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders heb je geen ontvangst zeker?![]()
Maar het werkt fijner zonder hoesje
wil wel... mag nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
een doos die niet nat wil worden, das voor het eerst
ja, als je em in je hand hebt zonder hoesje vliegen je streepjes alle kanten opquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders heb je geen ontvangst zeker?![]()
Maar het werkt fijner zonder hoesje
Tis touchscreen, en het touched toch wat fijner zo zonder hoesjequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan je beter bij de knopjes zeker?![]()
Je moet hem dan ook niet te hard schuddenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, als je em in je hand hebt zonder hoesje vliegen je streepjes alle kanten op
Oh, dat moet ik ook maar eens proberen danquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis touchscreen, en het touched toch wat fijner zo zonder hoesje![]()
Jij hebt het nog nooit zonder hoesje gebeld?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat moet ik ook maar eens proberen dan
dat kan ik me nauwelijks voorstellen, want wat Apple zegt, is dat met iedere telefoon de problemen beginnen als je zonder hoesje beltquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt het nog nooit zonder hoesje gebeld?![]()
Wel goed van je natuurlijk, is je iPhone wel wat beter beschermd tegen invloeden van buitenaf
ik heb geen iphonequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt het nog nooit zonder hoesje gebeld?![]()
Wel goed van je natuurlijk, is je iPhone wel wat beter beschermd tegen invloeden van buitenaf
Dat zegt Apple inderdaad. Maar als je gewoon zorgt dat je het alleen zonder hoesje doet als je regelmatig en alleen met elkaar belt dan is het wel goed. Maar Apple wil gewoon hoesjes verkopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan ik me nauwelijks voorstellen, want wat Apple zegt, is dat met iedere telefoon de problemen beginnen als je zonder hoesje belt
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zegt Apple inderdaad. Maar als je gewoon zorgt dat je het alleen zonder hoesje doet als je regelmatig en alleen met elkaar belt dan is het wel goed. Maar Apple wil gewoon hoesjes verkopen
Dat je nog een beetje moet oefenen in welk gaatje de oplader nou moetquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
mijn telefoon is bruin, what does that tell ya?
Of een klysma zou geen slecht idee zijn. Schoon van binnen is schoon van buiten in dit geval.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je nog een beetje moet oefenen in welk gaatje de oplader nou moet
het gaat over telefoons he...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een klysma zou geen slecht idee zijn. Schoon van binnen is schoon van buiten in dit geval.
Ja, en jouw onvermogen ze in het juiste gaatje op te laden.quote:
ik heb dan ook geen dockquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en jouw onvermogen ze in het juiste gaatje op te laden.
Ik ga zo ook maar etenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook hoor denk ik. Zie ik vanachter m'n bureautje met m'n bakkie koffie en bammetje
Nee, dat was gezond enzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heb je net op als het goed is
Ik ben niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat vind je dan een lekkere snack?
quote:
Ik ken nog een verhaal over jou en een fles spa appel!quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken nog een verhaal over jou en een fles spa appel!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je nog een beetje moet oefenen in welk gaatje de oplader nou moet
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso al die specila burgers die de MaggieDo zo af en toe verzint.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik heb een stroopwafeltflurry gehad![]()
En een Greek Mac
*zet voordeur open*quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet naar jou.
Het was geeneens van mij.
Die Greek Mac klonk zo lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik heb een stroopwafeltflurry gehad![]()
En een Greek Mac
Zit weinig smaak aan iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Greek Mac klonk zo lekker
Maar die valt dus tegen?
Hm, jammer. Ik hou nooit van de hamburgers van de Mac, maar die klonk nou wel weer lekker met dat broodje en yoghurtachtig sausje. Bummer!quote:
Nou! Pak die maar in!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Die met het gemilimeterde hoofd ziet er leuk uit volgens mij
Das wel een plaatje hèquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
Pff zwembandje en ze kan meteen gaan?
Oh ik zag die oorbel niet eens, wat een leukerdquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel een plaatje hèAlleen die oorbel uit, als ik het goed gezien heb tenminste
Dat is wel helemaal m'n type, als hij de oorbel uit doet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Die met dat millimeterhaar heeft ook nog een kuiltje in zijn kin!
Zeker!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Die met de hoed en het blondje, zijn wel een gezellige match
Ja ze is wel erg apart jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker!
En ik vind dat dametje die met die Storm date, die kale met het kuiltje, een beetje vreemd.
En het lijkt soms met die korte interviewtjes alsof ze veel te veel bruine zooi op haar gezicht heeft gesmeerd.
Jaquote:
Ja maar iets subtieler mag welquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Whihihihi. Heeeeeel ergens is het wel verfrissend dat ie zo eerlijk is
Aan de andere kant gaat er geen vrouw op hem vallen zo natuurlijk
Ja dat had ik nog niet gehoord toen ik enthousiast was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
Zong ze nou of hij met haar naar bed wilde?![]()
Dat soort lamlullen noemen dat "gewoon eerlijk"quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Er is een verschil tussen eerlijk zijn en onrespectvol.
'Ben je ooit dik geweest?'
![]()
'Ja, want als je dik was en nu dun dan heb je waarschijnlijk boulimia.'
![]()
'Maar ik wil nu wel verder met je daten want je bent niet dik. Haha, we noemden je al Zwemband, maar ik heb me vergist, we kunnen verder!'
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerlijk, zeg je?
Het énige dat voor hem pleit is dat hij ook zijn mond had kunnen houden over hoe hij haar noemde enzo. Dat had hem nog erger gemaaktquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Er is een verschil tussen eerlijk zijn en onrespectvol.
'Ben je ooit dik geweest?'
![]()
'Ja, want als je dik was en nu dun dan heb je waarschijnlijk boulimia.'
![]()
'Maar ik wil nu wel verder met je daten want je bent niet dik. Haha, we noemden je al Zwemband, maar ik heb me vergist, we kunnen verder!'
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerlijk, zeg je?
Het is dat ik al een zakje dropveters heb leegevroten, anders deed ik met je mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie stokbrood bij de Super de Boer reclame, nu lust ik wel een stokbroodje kruidenboter
Whehehe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort lamlullen noemen dat "gewoon eerlijk"Zwembandje
Jij blijft het goede in mensen zien he?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het énige dat voor hem pleit is dat hij ook zijn mond had kunnen houden over hoe hij haar noemde enzo. Dat had hem nog erger gemaakt
Ik vind het niet zozeer erg dat hij het tegen die meid zei, maar gewoon het feit dat hij zo denkt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe.
Dan ben ik ook een lamlul. Want ik vond het ook eerlijk![]()
Het maakte het niet oké... verre van, want hij was bot en walgelijk, maar wél eerlijk.
Ja maar jij vindt het in theorie eerlijk en kan er wat gevoel bij stoppen, die jongen zou helemaal niet begrijpen dat het ook ff teveel van het goede isquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe.
Dan ben ik ook een lamlul. Want ik vond het ook eerlijk![]()
Het maakte het niet oké... verre van, want hij was bot en walgelijk, maar wél eerlijk.
Ja heel apart ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Práchtige ogen heeft dat meisje trouwens he?
Ja maar die kwamen niet uit toen ze daar zo stilletjes stond,quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Práchtige ogen heeft dat meisje trouwens he?
Jongetje met hoedjequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Hij vindt deze mooier.
Toch hoop ik dat ie die andere kiest.
Ik snap alleen niet dat beide dames hem zo gorgeous vinden, ik heb dan echt een heel andere smaakIk vind het een jongetje
IK vind hem wel leuk. Hij heeft van die grappige oogjes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Hij vindt deze mooier.
Ik snap alleen niet dat beide dames hem zo gorgeous vinden, ik heb dan echt een heel andere smaakIk vind het een jongetje
Beetje babyfacequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Hij vindt deze mooier.
Hihiquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Waar is onze wiki om te kijken hoeveel kinderen ze al hebben?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Ja, die grijns!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
En dan nog ff langs die andere lopen.
Bwehehehe
Leuke gasten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
Ik heb net Holland Sportzomer gezien.
Holland Sport(zomer) blijft toch bij far het beste sportprogramma van Nederland.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Maar waren daar intriges en balkonscenes?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
Ik heb net Holland Sportzomer gezien.
Holland Sport(zomer) blijft toch bij far het beste sportprogramma van Nederland.
Ja, hoeveel? Per setje?quote:
Het leven heeft zoveel meet te bieden dan een paar intriges en balkonscenes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waren daar intriges en balkonscenes?
Neuh!![]()
Maar... what more do you nééd?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Het leven heeft zoveel meet te bieden dan een paar intriges en balkonscenes.
Meet? Wanneer?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Het leven heeft zoveel meet te bieden dan een paar intriges en balkonscenes.
Jij spiekt op de draaischijf.quote:
quote:
Heb je net, als mij, een kat op schoot? Want dan is het je vergeven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk eens naar je toetsenbord en zie waar de t en de r zitten. Naast elkaar, juist ja.![]()
Iemand zei iets van plannen in oktober? Als iedereen weer thuis was?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:36 schreef JJH het volgende:
Trouwens, wanneer gaan we nou brassen? Ndat de vorige jammerlijk in het water is gevallen ondanks dat het niet regende?
Neen, ik wilde te snel typen. Als ik zie hoe ze zitten zijn ze met de inleidende beschietingen van een partijtje stoeien bezig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je net, als mij, een kat op schoot? Want dan is het je vergeven.![]()
[..]
Iemand zei iets van plannen in oktober? Als iedereen weer thuis was?
Gaat echt nog steeds beter. Ze eten ondertussen bij voorkeur uit hetzelfde bakje. En dan iedere keer de kop van de ander wegduwen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Lekker setje heb je rondrennen dus. Die twee kunnen het goed samen vinden?
CAT! Een kat op schoot is geen excuus voor zo'n zinquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je net, als mij, een kat op schoot? Want dan is het je vergeven.![]()
[..]
Iemand zei iets van plannen in oktober? Als iedereen weer thuis was?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT! Een kat op schoot is geen excuus voor zo'n zin
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT! Een kat op schoot is geen excuus voor zo'n zin
Ik heb het nu over jouw eigen spelfout hequote:
Gooi jou inbox eens leeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het nu over jouw eigen spelfout he
quote:
Ik ben er eergisteren nog geweestquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Mn moeder kwam langs om mijn Mac te bekijken
Daar heb ik nu ook trek inquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er eergisteren nog geweest
Niet de jouwe, maar de plaatselijke Mac
Stiekem?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hoor, D. ben jij niet stiekem vandaag jarig?
Verdikkie, was ik het BIJNA vergetenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Stiekem?
Sorry, ben het vergeten in mijn sig te zetten
Dank jequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdikkie, was ik het BIJNA vergeten
Gefeliciteerd!![]()
Gevierd vandaag?quote:
Dat zijn er nogal watquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
Oh, gefeliciteerd, wie ook jarig is.
*checkt paspoort. Oh, ik in ieder geval niet.
quote:
Nee, het is de D. van....eh...mijn voornaamquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Is het nog de D. van Dertig, ja hè?
Ik ben nog steeds dertiger hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas het jaartal, ik ben echt aan bed toe
quote:
Dank je, en jij veel tuk-plezier nuquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga tukken, trusten voor later jarig jobje
Wat heb je allemaal gedaan vannacht danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
ik kan niet meer jompelen, ik heb spierpijn
T is nog van het konijnenhok in elkaar zetten en:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vannacht dan
Snoeren omleggen in rare houdingen (want dwars door/langs krabpaal)quote:
Het jompelmeisje.quote:
Luck.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn kamer te lijf. Wish me luck.
Pas opppppppp met die akelig scherpe mesjes waarmee je dat vinyl gaat snijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef Cat22 het volgende:
Mogge allen!
Alsnog gefeliciteerd D. !![]()
Ik ben al actief geweest.De hele trapkast is opgeruimd.
En waarom? Omdat ik helemaal achteraan in het hoekje een paar tassen moest hebben. Waar weer boeken in gaan, die uit mijn boekenkast komen, die van zijn plek moet, omdat ik de Redcat kamer van vinyl ga voorzien. Zelf.![]()
Nooit eerder gedaan dus we shall see.
ik heb het ooit voor elkaar gekregen om op zo'n vloerbedekkingmes te gaan staan, die ging er helemaal inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas opppppppp met die akelig scherpe mesjes waarmee je dat vinyl gaat snijden![]()
Erikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
IngTombo
Rauzer
Greys
Paaisies
Ll
Ml
Zwab
DML
Pheno
Cat
D.
JJH
.
Nou ja, wij zijn hartjes en hij isquote:
Honger?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, wij zijn hartjes en hij isdus...
Ja, heb je eten in de aanbieding?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en D. NOG gefeliciteerd stiekemerd
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
IngTombo
Rauzer
Greys
Paaisies
Ll
Ml
Zwab
DML
Pheno
Cat
D.
JJH
.
http://www.okokorecepten.nl/recept/bakrecepten/cheesecake/quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga zo een cheesecake bakken! Nu eerst een recept vinden
!
In CUL is een heel cheesecake-topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
!
CUL is overal bereikbaar hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In CUL is een heel cheesecake-topic![]()
Waar woon je?
In Drenthe, daar kan ik CUL niet ontvangenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In CUL is een heel cheesecake-topic![]()
Waar woon je?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In Drenthe, daar kan ik CUL niet ontvangen
Hoooooooo!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
!
Ja ik heb jouw recept alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoooooooo!
Wachtttttttttt!
...
Moment...
Ohquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Die met witte chocolade en frambozen. Gawd. Het water loopt me alweer in de mond nu ik het lees. Misschien dat ik hem vanmiddag ook maar moet maken.
Ohnee ruk. Mijn oven draaiknop is kapoet
quote:* 150 gr bevroren frambozen (supermarkt in de vriezer)
Stuur me dat recept eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Die met witte chocolade en frambozen. Gawd. Het water loopt me alweer in de mond nu ik het lees. Misschien dat ik hem vanmiddag ook maar moet maken.
Ohnee ruk. Mijn oven draaiknop is kapoet
Wat snap je niet aan ctrl-c / ctrl-v in een .txt bestandjequote:
Omdata dat verkeerd om is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan ctrl-v / ctrl-c in een .txt bestandje
Ja ik dacht dat je gemene opmerkingen jegens mijn persoon wilde gaan makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Snap je nu waarom je het magic word zei?
Ik ben nooit gemeenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je gemene opmerkingen jegens mijn persoon wilde gaan maken
Jij hebt bevroren frambozen in de tuin?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..].
Die haal ik gewoon uit eigen tuin
Maar dat is geheel aan Erik zelf te wijten. Die is gewoon soms nogal onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De aanwezigheid van Erik kan soms onvoorspelbaar gedrag veroorzaken.
Nou dan ga ik wel zoeken, maar het was me onduidelijk dat het blijkbaar gewoon ergens te vinden is. Dat had namelijk niemand gezegd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Woon jij ook in een uithoek waar je CUL niet kunt ontvangen dan?
Mijn oma zei altijd; een veranderlijk mens wordt niet snel gek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is geheel aan Erik zelf te wijten. Die is gewoon soms nogal onvoorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |