Ja heel apart ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Práchtige ogen heeft dat meisje trouwens he?
Ja maar die kwamen niet uit toen ze daar zo stilletjes stond,quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Práchtige ogen heeft dat meisje trouwens he?
Jongetje met hoedjequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Hij vindt deze mooier.
Toch hoop ik dat ie die andere kiest.
Ik snap alleen niet dat beide dames hem zo gorgeous vinden, ik heb dan echt een heel andere smaakIk vind het een jongetje
IK vind hem wel leuk. Hij heeft van die grappige oogjes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Hij vindt deze mooier.
Ik snap alleen niet dat beide dames hem zo gorgeous vinden, ik heb dan echt een heel andere smaakIk vind het een jongetje
Beetje babyfacequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Hij vindt deze mooier.
Hihiquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Waar is onze wiki om te kijken hoeveel kinderen ze al hebben?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Ja, die grijns!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
En dan nog ff langs die andere lopen.
Bwehehehe
Leuke gasten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
Ik heb net Holland Sportzomer gezien.
Holland Sport(zomer) blijft toch bij far het beste sportprogramma van Nederland.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Maar waren daar intriges en balkonscenes?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
Ik heb net Holland Sportzomer gezien.
Holland Sport(zomer) blijft toch bij far het beste sportprogramma van Nederland.
Ja, hoeveel? Per setje?quote:
Het leven heeft zoveel meet te bieden dan een paar intriges en balkonscenes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waren daar intriges en balkonscenes?
Neuh!![]()
Maar... what more do you nééd?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Het leven heeft zoveel meet te bieden dan een paar intriges en balkonscenes.
Meet? Wanneer?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Het leven heeft zoveel meet te bieden dan een paar intriges en balkonscenes.
Jij spiekt op de draaischijf.quote:
quote:
Heb je net, als mij, een kat op schoot? Want dan is het je vergeven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk eens naar je toetsenbord en zie waar de t en de r zitten. Naast elkaar, juist ja.![]()
Iemand zei iets van plannen in oktober? Als iedereen weer thuis was?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:36 schreef JJH het volgende:
Trouwens, wanneer gaan we nou brassen? Ndat de vorige jammerlijk in het water is gevallen ondanks dat het niet regende?
Neen, ik wilde te snel typen. Als ik zie hoe ze zitten zijn ze met de inleidende beschietingen van een partijtje stoeien bezig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je net, als mij, een kat op schoot? Want dan is het je vergeven.![]()
[..]
Iemand zei iets van plannen in oktober? Als iedereen weer thuis was?
Gaat echt nog steeds beter. Ze eten ondertussen bij voorkeur uit hetzelfde bakje. En dan iedere keer de kop van de ander wegduwen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Lekker setje heb je rondrennen dus. Die twee kunnen het goed samen vinden?
CAT! Een kat op schoot is geen excuus voor zo'n zinquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je net, als mij, een kat op schoot? Want dan is het je vergeven.![]()
[..]
Iemand zei iets van plannen in oktober? Als iedereen weer thuis was?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT! Een kat op schoot is geen excuus voor zo'n zin
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT! Een kat op schoot is geen excuus voor zo'n zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |