quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
Pff zwembandje en ze kan meteen gaan?
Oh ik zag die oorbel niet eens, wat een leukerdquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel een plaatje hèAlleen die oorbel uit, als ik het goed gezien heb tenminste
Dat is wel helemaal m'n type, als hij de oorbel uit doet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Die met dat millimeterhaar heeft ook nog een kuiltje in zijn kin!
Zeker!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Die met de hoed en het blondje, zijn wel een gezellige match
Ja ze is wel erg apart jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker!
En ik vind dat dametje die met die Storm date, die kale met het kuiltje, een beetje vreemd.
En het lijkt soms met die korte interviewtjes alsof ze veel te veel bruine zooi op haar gezicht heeft gesmeerd.
Jaquote:
Ja maar iets subtieler mag welquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Whihihihi. Heeeeeel ergens is het wel verfrissend dat ie zo eerlijk is
Aan de andere kant gaat er geen vrouw op hem vallen zo natuurlijk
Ja dat had ik nog niet gehoord toen ik enthousiast was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
Zong ze nou of hij met haar naar bed wilde?![]()
Dat soort lamlullen noemen dat "gewoon eerlijk"quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Er is een verschil tussen eerlijk zijn en onrespectvol.
'Ben je ooit dik geweest?'
![]()
'Ja, want als je dik was en nu dun dan heb je waarschijnlijk boulimia.'
![]()
'Maar ik wil nu wel verder met je daten want je bent niet dik. Haha, we noemden je al Zwemband, maar ik heb me vergist, we kunnen verder!'
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerlijk, zeg je?
Het énige dat voor hem pleit is dat hij ook zijn mond had kunnen houden over hoe hij haar noemde enzo. Dat had hem nog erger gemaaktquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Er is een verschil tussen eerlijk zijn en onrespectvol.
'Ben je ooit dik geweest?'
![]()
'Ja, want als je dik was en nu dun dan heb je waarschijnlijk boulimia.'
![]()
'Maar ik wil nu wel verder met je daten want je bent niet dik. Haha, we noemden je al Zwemband, maar ik heb me vergist, we kunnen verder!'
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerlijk, zeg je?
Het is dat ik al een zakje dropveters heb leegevroten, anders deed ik met je mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie stokbrood bij de Super de Boer reclame, nu lust ik wel een stokbroodje kruidenboter
Whehehe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort lamlullen noemen dat "gewoon eerlijk"Zwembandje
Jij blijft het goede in mensen zien he?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het énige dat voor hem pleit is dat hij ook zijn mond had kunnen houden over hoe hij haar noemde enzo. Dat had hem nog erger gemaakt
Ik vind het niet zozeer erg dat hij het tegen die meid zei, maar gewoon het feit dat hij zo denkt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe.
Dan ben ik ook een lamlul. Want ik vond het ook eerlijk![]()
Het maakte het niet oké... verre van, want hij was bot en walgelijk, maar wél eerlijk.
Ja maar jij vindt het in theorie eerlijk en kan er wat gevoel bij stoppen, die jongen zou helemaal niet begrijpen dat het ook ff teveel van het goede isquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe.
Dan ben ik ook een lamlul. Want ik vond het ook eerlijk![]()
Het maakte het niet oké... verre van, want hij was bot en walgelijk, maar wél eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |