quote:
mij niet!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wie moet wie nou waar bijten.
Ik snap er niks meer van
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wie moet wie nou waar bijten.
Ik snap er niks meer van
Ik ben meer de kleur van haar bikiniquote:
wit is stylish en erg applequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben meer de kleur van haar bikini
So he says.quote:
Maar je hebt wel zulke billen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben meer de kleur van haar bikini
Ik kan gewoon ja roepen nu natuurlijk, niemand die weet of het waar isquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel zulke billen?
Er zullen toch wel een paar mensen weten of dat waar is?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan gewoon ja roepen nu natuurlijk, niemand die weet of het waar is
heb ik niet.quote:
28 year old virgin?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zullen toch wel een paar mensen weten of dat waar is?
quote:
De mensen die dat weten, weten niet dat ik Tombolafan heetquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zullen toch wel een paar mensen weten of dat waar is?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohjee, ga je weer proberen je iPhone in haar Apple Dock te prakken...
kuis tot het huwelijkquote:
Moet best gaan als die dock een beetje vochtig isquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohjee, ga je weer proberen je iPhone in haar Apple Dock te prakken...
niemand weet, niemand weet, dat je repelsteeltje heetquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
De mensen die dat weten, weten niet dat ik Tombolafan heet
je weet wel dat je verplicht een hoesje om je iPhone heen moet doen hequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet best gaan als die dock een beetje vochtig is
Maar op de doos stond dat ie niet nat mocht worden!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet best gaan als die dock een beetje vochtig is
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je weet wel dat je verplicht een hoesje om je iPhone heen moet doen he
Anders heb je geen ontvangst zeker?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je weet wel dat je verplicht een hoesje om je iPhone heen moet doen he
Kan je beter bij de knopjes zeker?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders heb je geen ontvangst zeker?![]()
Maar het werkt fijner zonder hoesje
wil wel... mag nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
een doos die niet nat wil worden, das voor het eerst
ja, als je em in je hand hebt zonder hoesje vliegen je streepjes alle kanten opquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders heb je geen ontvangst zeker?![]()
Maar het werkt fijner zonder hoesje
Tis touchscreen, en het touched toch wat fijner zo zonder hoesjequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan je beter bij de knopjes zeker?![]()
Je moet hem dan ook niet te hard schuddenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, als je em in je hand hebt zonder hoesje vliegen je streepjes alle kanten op
Oh, dat moet ik ook maar eens proberen danquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis touchscreen, en het touched toch wat fijner zo zonder hoesje![]()
Jij hebt het nog nooit zonder hoesje gebeld?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat moet ik ook maar eens proberen dan
dat kan ik me nauwelijks voorstellen, want wat Apple zegt, is dat met iedere telefoon de problemen beginnen als je zonder hoesje beltquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt het nog nooit zonder hoesje gebeld?![]()
Wel goed van je natuurlijk, is je iPhone wel wat beter beschermd tegen invloeden van buitenaf
ik heb geen iphonequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt het nog nooit zonder hoesje gebeld?![]()
Wel goed van je natuurlijk, is je iPhone wel wat beter beschermd tegen invloeden van buitenaf
Dat zegt Apple inderdaad. Maar als je gewoon zorgt dat je het alleen zonder hoesje doet als je regelmatig en alleen met elkaar belt dan is het wel goed. Maar Apple wil gewoon hoesjes verkopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan ik me nauwelijks voorstellen, want wat Apple zegt, is dat met iedere telefoon de problemen beginnen als je zonder hoesje belt
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zegt Apple inderdaad. Maar als je gewoon zorgt dat je het alleen zonder hoesje doet als je regelmatig en alleen met elkaar belt dan is het wel goed. Maar Apple wil gewoon hoesjes verkopen
Dat je nog een beetje moet oefenen in welk gaatje de oplader nou moetquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
mijn telefoon is bruin, what does that tell ya?
Of een klysma zou geen slecht idee zijn. Schoon van binnen is schoon van buiten in dit geval.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je nog een beetje moet oefenen in welk gaatje de oplader nou moet
het gaat over telefoons he...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een klysma zou geen slecht idee zijn. Schoon van binnen is schoon van buiten in dit geval.
Ja, en jouw onvermogen ze in het juiste gaatje op te laden.quote:
ik heb dan ook geen dockquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en jouw onvermogen ze in het juiste gaatje op te laden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |