Oh. Je bent er nog.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu lijkt het net alsof je komt omdat ik weg ben
Okay, dan wacht ik nog eventjes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ofc, meestal duurt het wel ca 10m voor ik echt weg ben
Neehoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan? laat je je tieten zien? nu maak je me nieuwsgierig
je wist in je onderbewustzijn dat tong de FB aan het verbaggeren wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:13 schreef Myraela het volgende:
Ik val zo in slaap. Ik weet niet eens waarom ik nog wakker ben.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je wist in je onderbewustzijn dat tong de FB aan het verbaggeren was
De kerk is om 10 uur, dat betekent, eten en rijden er naartoe ingecalculeerd 9h opstaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:20 schreef Myraela het volgende:
Hoelaat is de kerk? Ik maak me geen zorgen over het opstaan morgen/vandaag. Maar ik moet maandag voor het eerst in 4 maanden weer vroeg opstaan.
Ik moet maandag naar Rotterdam om toelating te doen voor het Grafisch Lyceum. Men, ik weet niet eens meer waar mijn wekker is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De kerk is om 10 uur, dat betekent, eten en rijden er naartoe ingecalculeerd 9h opstaan
En ik moet woensdag jammer genoeg weer vroeg beginnen, maandag is opening en dinsdag vrij
Ik ken het, en ik ben er maar 2 maandjes uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet maandag naar Rotterdam om toelating te doen voor het Grafisch Lyceum. Men, ik weet niet eens meer waar mijn wekker is.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:26 schreef Marco001 het volgende:
terug van werkvakantie..
en kan direct vanmiddag weer aan het werk op de taxi
TomTom updaten, Navigon updaten, laptop opnieuw installeren...quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ik hoef niets te doen, dus TV kijken, FOK!ken, msnen en niets doen.
Wat heb je het zwaar!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
TomTom updaten, Navigon updaten, laptop opnieuw installeren...
Dat doe ik ja.quote:
Dat kan kloppen.quote:
En wat wil je er aan doen?quote:
kater mangquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
RoBro, waarom open je geen nieuwe topics man.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Aangezien je geen vrouw bent niet veel.
quote:
tering hej, das niet normaal meerquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik was gister bij een feest waar een consumptie ¤2,50 was.
ik zat gister aan drankies van kleine 8e de stuk gaat ook meer nergens overquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En het was nog evenementen bier ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tering hej, das niet normaal meer
afzattersquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En het was nog evenementen bier ook.
vaak ook nog grolsch dramaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef Goddelijker het volgende:
Ach, in Utrecht betaal je ook 2,20 voor een biertje.
Dat schonken ze gister ook, puur slootwater.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
vaak ook nog grolsch dramaaaaaaaaaaaaa
uit fles is het nog wel te doen maar uit de tap ik weet niet altijd kotsengquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat schonken ze gister ook, puur slootwater.
Wat voor feest was het?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ga eerst maar is uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
Het is dat je je eigen bier niet kan meenemen...
Ben je dan wel is in een kroeg/club geweest?quote:
ik durf nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je dan wel is in een kroeg/club geweest?
Ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
Manmanman, het nieuwe album van Arcade Fire is uit, en längst kwam ook het album van Interpol uit, niets te klagenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:25 schreef Goddelijker het volgende:
Wat is er eigenlijk weinig leuke muziek op dit moment.
Maar dat valt niet onder 'leuke muziek' bij mij.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Manmanman, het nieuwe album van Arcade Fire is uit, en längst kwam ook het album van Interpol uit, niets te klagen
Dan heb jij even pech zegquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar dat valt niet onder 'leuke muziek' bij mij.
oooeeeeh, blik soep gevonden!quote:
MExicaanse chili con carne achtige soepquote:
Schijtsoep dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MExicaanse chili con carne achtige soep
En hij was nog pittig ookquote:
Een beetje...quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn vader is een beetje dom. Vraagt hij om iets, doet hij zijn hand omhoog zodat hij het kan vangen, en slaat hij het daarna op de glazen tafel. Nu zit er een buts in en is het mijn schuld. Want ik gooide het
Bewolkt en regen. perfect dus.quote:
Das mooi toch, dat zo Grolsch schenkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
Een weekje rust voor mn lever dan..quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
VASND, je bent de afgelopen weken alleen maar aan het zuipen geweest, en heb je een week niets? Zuipen staat gelijk aan niets doen
ahquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Een weekje rust voor mn lever dan..
Zat te doen volgende week.
Zelfs Schultenbrau drinkt nog beter dan Grolsch.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:33 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Das mooi toch, dat zo Grolsch schenken, best bier dat er is
Net als Tuborg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef Stroopwafels het volgende:
Carlsberg is trouwens ook erg lekker.
Neh. HJ is nog beter.quote:
Jaquote:
Idd. Magnetic Man en Plastikman daarentegenquote:
Nou vertel, waar kom jij mee aandragen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
Bierdisccusies en alleen grote namen opnoemen
Ik ga me hier niet echt in mengen, maar ik kan leffe en erdinger weissbier wel waarderen. Voor normaal misbruik amstel/heineken/hertog jan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou vertel, waar kom jij mee aandragen?
Ik ging uit van pils, aangezien het gros niet beter weetquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet echt in mengen, maar ik kan leffe en erdinger weissbier wel waarderen. Voor normaal misbruik amstel/heineken/hertog jan.
Alles behalve Heineken en Olm.quote:
We hebben het hier over bier. Dan kan je aankomen met vodka, maar ik heb nog nooit verschil geproeft in wodka. Sowieso is het noemen van vodka onzin. Ik noem bier toch ook geen beer?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:47 schreef Gideon_92 het volgende:
vodka uit polen is beter <3
en stiegl(uit oostenrijk) is lekker
Stiegl is dan ook bier uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We hebben het hier over bier. Dan kan je aankomen met vodka, maar ik heb nog nooit verschil geproeft in wodka. Sowieso is het noemen van vodka onzin. Ik noem bier toch ook geen beer?
Duits hell bierquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ging uit van pils, aangezien het gros niet beter weetMaar anders Weihenstephan of Leffe Blond
Oostenrijk.quote:
Joah, Duitsers kunnen wel erg goed Weizen brouwenquote:
Kijk, vandaar heb ik zoveel met vlamingenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, Duitsers kunnen wel erg goed Weizen brouwenAl komt het gros aan goed bier toch uit België.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk, vandaar heb ik zoveel met vlamingen
aswolk?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee wanneer dat iswe zitten soort van vast hier
sneeuwwolk, autopapieren?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee wanneer dat iswe zitten soort van vast hier
Succes ermee!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pap heeft een fietsongeluk gehad met traumaheli en die shit erbij
Wat heeft hij precies, en hoe erg? Desnoods PMquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Damnquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij is echt vol met zn gezicht op keien gevallen en daaroverheen geschaafd, dus z'n hele gezicht ligt open, neus op 2 plaatsen gebroken en het vel van z'n kin was los van het bot als het ware. Verder nog een hersenschudding en al z'n armen en benen open liggen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heeft hij precies, en hoe erg? Desnoods PM
Oooooh, niks echt ernstigs dus gelukkig, al is het wel kutquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij is echt vol met zn gezicht op keien gevallen en daaroverheen geschaafd, dus z'n hele gezicht ligt open, neus op 2 plaatsen gebroken en het vel van z'n kin was los van het bot als het ware. Verder nog een hersenschudding en al z'n armen en benen open liggen.
-SG- is that you?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
Hij probeerde in de heli de arts weg te duwen/te slaan om eruit te klimmen en naar ons mam te gaan en alles te regelen![]()
![]()
Gelukkig komt alles goed jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooooh, niks echt ernstigs dus gelukkig, al is het wel kut
Ik ken hetquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gelukkig komt alles goed ja't ziet er alleen ernstig uit, een stuk neus hing aan een draadje nog vast
Us mem!quote:
Dat zullen een paar mooie littekens worden. Maar gelukkig geen zware schade!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij is echt vol met zn gezicht op keien gevallen en daaroverheen geschaafd, dus z'n hele gezicht ligt open, neus op 2 plaatsen gebroken en het vel van z'n kin was los van het bot als het ware. Verder nog een hersenschudding en al z'n armen en benen open liggen.
Hij had ruzie omdat hij een chick had gehosselt? raar verhaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef Jotcha het volgende:
Diezelfde ochtend nog ruzie gehad omdat een maar en mijn broertje betrapt waren met roken en diezelfde avond nog een chick versierd![]()
Nee je leest 'm verkeerdquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij had ruzie omdat hij een chick had gehosselt? raar verhaal
ah, ik snap hem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:07 schreef Jotcha het volgende:
Oh wait nee je moet het los van elkaar zien
Jezus gastquote:
Wie bitte?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezus gastHeb je dr geregeld of alleen versierd?
Of je gebekt hebt gast.quote:
LOLWUT?quote:
En verder? Oja en pics, want ik geloof er helemaal niks vanquote:
Als ik thuis ben krijg je zequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En verder? Oja en pics, want ik geloof er helemaal niks van
Je hebt dus gewoon al pics gehosseld, nice hoor!quote:
iPodquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon al pics gehosseld, nice hoor!
quote:
Niks johquote:
Wat doe ik?quote:
Pics ter ondersteuning en herinnering?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
jotcha, als jij net zulke foto's hebt van jou met dat meisje, als ik heb van rene op de nijmwegen meet ben je een baas
Verschilt he, maar daarom vroeg ik ook wat ie doet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
ik wou net zeggen. dude je hebt nog 2 weken vakantie
Ooooh! Studerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat school betreft, ik heb nog een maand vakantie
Life Science & Technology.quote:
Neequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pics ter ondersteuning en herinnering?
Echt niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij gaat richting zeurkool toe met je hallon en je PI
deze PI met korte opmerkingen is zeroku, anders is het een goed onderbouwde mening in de serieuze foraquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel erg dat dat met Zeroku wordt geascscssosasieerd.
Klopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze PI met korte opmerkingen is zeroku, anders is het een goed onderbouwde mening in de serieuze fora
ik vind het wel fijner zo, qua zerokuquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef RoBro het volgende:
deze sc is niets zonder zeroku en renesite
Meer wat er gebeurdequote:
Nu al naar huis gaan, wat voor faler ben je danquote:Menno
Goodbye #LL10 Can't wait to get home <3
less than a minute ago via Echofon
idd, ll is van donderdag ochtend/middag tot maandag ochtend/middag. Niet eerder, niet later.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu al naar huis gaan, wat voor faler ben je dan
JUIST!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
idd, ll is van donderdag ochtend/middag tot maandag ochtend/middag. Niet eerder, niet later.
Maargoed, ik ga sowieso niet heen omdat ik het een veeeeeeeeels te hoog niveau kijk-mij-hip-op-LowLands-zijn. Net als de hele sfeer die de organisatie uitademnt.quote:
Kijk dan eens naar de line-upquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maargoed, ik ga sowieso niet heen omdat ik het een veeeeeeeeels te hoog niveau kijk-mij-hip-op-LowLands-zijn. Net als de hele sfeer die de organisatie uitademnt.
Wat is je punt?quote:
Wij gingen om 01:00u weg van Pinkpop, maar dat was meer omdat ik om 09:00u weer moest werken en de terugrit nog 7 uur zou duren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu al naar huis gaan, wat voor faler ben je dan
WTF waar woon jij? op fucking texel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij gingen om 01:00u weg van Pinkpop, maar dat was meer omdat ik om 09:00u weer moest werken en de terugrit nog 7 uur zou duren.![]()
Fryslanquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WTF waar woon jij? op fucking texel?
hoe kan dat 7 fucking uur duren?quote:
Omdat als je om 03:00u op Utrecht komt er pas om 06:00u weer treinen richting Zwolle gaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe kan dat 7 fucking uur duren?
Ga dan de volgende dag pas weg, of ga met de autoquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat als je om 03:00u op Utrecht komt er pas om 06:00u weer treinen richting Zwolle gaan.
Kelequote:
Dodo'squote:
Vanille Colaquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
Coca-Cola met een klein beetje citroen
Nee joh, dat is nog veel lekkerder dan cola met citroen.quote:
Geen rijbewijs (ik ben ook nog niet zo oud hequote:Op zondag 22 augustus 2010 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga dan de volgende dag pas weg, of ga met de auto
Vrienden enzo? en anders gewoon vrij vragenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen rijbewijs (ik ben ook nog niet zo oud he) en ik moest gewoon weer om 09:00u werken.
malibu cola is wel ideaal met kotsen iig beter dan bierquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:55 schreef Goddelijker het volgende:
BaCo is vies, Malibu Cola daarentegen.
Luna heeft geen vrienden, dat weet je tochquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vrienden enzo? en anders gewoon vrij vragen
Ik was met een vriend die toen ook nog geen rijbewijs had.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vrienden enzo? en anders gewoon vrij vragen
En dat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Luna heeft geen vrienden, dat weet je toch
quote:
Ik heb wel vrienden, alleen het probleem is dat ik niet weet of ik ze wel zo mag noemen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vond je toch zelf geen probleem, denk je daar nu nog zo over?
Jij gaat van bier sneller kotsen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
malibu cola is wel ideaal met kotsen iig beter dan bier
Nou, dat bedoel ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden, alleen het probleem is dat ik niet weet of ik ze wel zo mag noemen.
huh?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden, alleen het probleem is dat ik niet weet of ik ze wel zo mag noemen.
nope maar als je kotst is het fijner om die zoete troep te kotsen is iig mijn ervaringquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij gaat van bier sneller kotsen?
Ik drink eigelijk nooit meer tot ik moet kotsen. Dat is zo'n avondkillerquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
nope maar als je kotst is het fijner om die zoete troep te kotsen is iig mijn ervaring
ik ben gelukkig nog niet zo oud dat wij problemen hebben, maar zo zit dat ook bij mij, denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
huh?
Sowieso zijn vrienden een vaag begrip. Ik heb 1 echte vriend, waar ik altijd voor klaarsta (en andersom ook). 4/5 vrienden waar ik ook voor klaarsta, maar iets minder. En verder zo'n 10 tot 15 man die ik ook wel tot mijn vriendengroep reken. Verder kennisen.
Ongeveer hetzelfde hier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
huh?
Sowieso zijn vrienden een vaag begrip. Ik heb 1 echte vriend, waar ik altijd voor klaarsta (en andersom ook). 4/5 vrienden waar ik ook voor klaarsta, maar iets minder. En verder zo'n 10 tot 15 man die ik ook wel tot mijn vriendengroep reken. Verder kennisen.
Ik heb geen problemen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben gelukkig nog niet zo oud dat wij problemen hebben, maar zo zit dat ook bij mij, denk ik
Ja inderdaad. collega's en studiegenoten enz.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde hier.
1tje die altijd voor gaat, de rest krijg wat minder aandacht als ik een vriendin heb bijvoorbeeld en dan nog een hoop studiegenoten enzo die ik geen vrienden noem.
ja ik drink nooit die troep behalve als je het voor 1 muntje krijgt ipv 4 anders ben je dief van eigen portemonneequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik drink eigelijk nooit meer tot ik moet kotsen. Dat is zo'n avondkiller
Of thuisquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja ik drink nooit die troep behalve als je het voor 1 muntje krijgt ipv 4 anders ben je dief van eigen portemonnee
thuis drink ik alleen bier of cola jenever meestal neem ik die mixdrank omdat ik amper meer bier door mn keel krijgquote:
Oh, het smaakt bij mij hoe dan ook kankerranzig als ik moet kosten. En meestal herinner ik er mij dan toch weinig van dus het maakt mij allemaal niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
nope maar als je kotst is het fijner om die zoete troep te kotsen is iig mijn ervaring
Ik sta altijd wel klaar voor mensen, maar ze vragen me nooit iets. Ik moet hun problemen altijd via via horen en dan is het meestal al opgelost. Overigens zou ik ook niet weten hoe ik iemand zou moeten helpen, dat heb ik naar mijn weten ook nog nooit gedaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
huh?
Zullen wij elkaars problemen oplossen en vrienden wordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik sta altijd wel klaar voor mensen, maar ze vragen me nooit iets. Ik moet hun problemen altijd via via horen en dan is het meestal al opgelost. Overigens zou ik ook niet weten hoe ik iemand zou moeten helpen, dat heb ik naar mijn weten ook nog nooit gedaan.
*zucht*quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zullen wij elkaars problemen oplossen en vrienden worden
Zijn we daar meteen vanaf en heb jij ook eens geholpen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een klapjosti ben je soms ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat een klapjosti ben je soms ook.
heet je eugene van leemhuizenquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval te onthouden vergelijkend bij mijn echte naam
winniequote:Op maandag 23 augustus 2010 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEEJOH, ik heet zoals die gast die onder de boom zat
Daar hebben ze paraplu's en regenjassen voor uitgevonden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:00 schreef kanovinnie het volgende:
Het regent en onweert nu, mijn pa moet nog naar kantoor. Dat zal hem leren om met mijn vroege tijden te spotten
Dan is het nog steeds kutquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar hebben ze paraplu's en regenjassen voor uitgevonden.
Mijn collega waar ik op dit moment voor bezig ben is in gesprek, maar ik ben klaar met zijn werk. De volgende staat te trappelen zodat ik voor hem aan de slag kan, maar dat kan niet voordat ik met collega #1 gepraat hebquote:
Ballon!quote:
Van wie is die brommert dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef x3ro het volgende:
Bah, begonnen met werken op een andere locatie van het bedrijf, moet ik elke dag 20 minuten op n wrak van n brommer rijdenWant openbaar vervoer gaat maar om het uur en moet ik 1 uur en 10 minuten eerder opstaan
Mijquote:
Fix 'm dan!quote:
Mogguh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |