Oh. Je bent er nog.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu lijkt het net alsof je komt omdat ik weg ben
Okay, dan wacht ik nog eventjes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ofc, meestal duurt het wel ca 10m voor ik echt weg ben
Neehoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan? laat je je tieten zien? nu maak je me nieuwsgierig
je wist in je onderbewustzijn dat tong de FB aan het verbaggeren wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:13 schreef Myraela het volgende:
Ik val zo in slaap. Ik weet niet eens waarom ik nog wakker ben.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je wist in je onderbewustzijn dat tong de FB aan het verbaggeren was
De kerk is om 10 uur, dat betekent, eten en rijden er naartoe ingecalculeerd 9h opstaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:20 schreef Myraela het volgende:
Hoelaat is de kerk? Ik maak me geen zorgen over het opstaan morgen/vandaag. Maar ik moet maandag voor het eerst in 4 maanden weer vroeg opstaan.
Ik moet maandag naar Rotterdam om toelating te doen voor het Grafisch Lyceum. Men, ik weet niet eens meer waar mijn wekker is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De kerk is om 10 uur, dat betekent, eten en rijden er naartoe ingecalculeerd 9h opstaan
En ik moet woensdag jammer genoeg weer vroeg beginnen, maandag is opening en dinsdag vrij
Ik ken het, en ik ben er maar 2 maandjes uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet maandag naar Rotterdam om toelating te doen voor het Grafisch Lyceum. Men, ik weet niet eens meer waar mijn wekker is.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:26 schreef Marco001 het volgende:
terug van werkvakantie..
en kan direct vanmiddag weer aan het werk op de taxi
TomTom updaten, Navigon updaten, laptop opnieuw installeren...quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ik hoef niets te doen, dus TV kijken, FOK!ken, msnen en niets doen.
Wat heb je het zwaar!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
TomTom updaten, Navigon updaten, laptop opnieuw installeren...
Dat doe ik ja.quote:
Dat kan kloppen.quote:
En wat wil je er aan doen?quote:
kater mangquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
RoBro, waarom open je geen nieuwe topics man.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Aangezien je geen vrouw bent niet veel.
quote:
tering hej, das niet normaal meerquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik was gister bij een feest waar een consumptie ¤2,50 was.
ik zat gister aan drankies van kleine 8e de stuk gaat ook meer nergens overquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En het was nog evenementen bier ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tering hej, das niet normaal meer
afzattersquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En het was nog evenementen bier ook.
vaak ook nog grolsch dramaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef Goddelijker het volgende:
Ach, in Utrecht betaal je ook 2,20 voor een biertje.
Dat schonken ze gister ook, puur slootwater.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
vaak ook nog grolsch dramaaaaaaaaaaaaa
uit fles is het nog wel te doen maar uit de tap ik weet niet altijd kotsengquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat schonken ze gister ook, puur slootwater.
Wat voor feest was het?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ga eerst maar is uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
Het is dat je je eigen bier niet kan meenemen...
Ben je dan wel is in een kroeg/club geweest?quote:
ik durf nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je dan wel is in een kroeg/club geweest?
Ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
Manmanman, het nieuwe album van Arcade Fire is uit, en längst kwam ook het album van Interpol uit, niets te klagenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:25 schreef Goddelijker het volgende:
Wat is er eigenlijk weinig leuke muziek op dit moment.
Maar dat valt niet onder 'leuke muziek' bij mij.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Manmanman, het nieuwe album van Arcade Fire is uit, en längst kwam ook het album van Interpol uit, niets te klagen
Dan heb jij even pech zegquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar dat valt niet onder 'leuke muziek' bij mij.
oooeeeeh, blik soep gevonden!quote:
MExicaanse chili con carne achtige soepquote:
Schijtsoep dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MExicaanse chili con carne achtige soep
En hij was nog pittig ookquote:
Een beetje...quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn vader is een beetje dom. Vraagt hij om iets, doet hij zijn hand omhoog zodat hij het kan vangen, en slaat hij het daarna op de glazen tafel. Nu zit er een buts in en is het mijn schuld. Want ik gooide het
Bewolkt en regen. perfect dus.quote:
Das mooi toch, dat zo Grolsch schenkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
Een weekje rust voor mn lever dan..quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
VASND, je bent de afgelopen weken alleen maar aan het zuipen geweest, en heb je een week niets? Zuipen staat gelijk aan niets doen
ahquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Een weekje rust voor mn lever dan..
Zat te doen volgende week.
Zelfs Schultenbrau drinkt nog beter dan Grolsch.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:33 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Das mooi toch, dat zo Grolsch schenken, best bier dat er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |