huh?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden, alleen het probleem is dat ik niet weet of ik ze wel zo mag noemen.
nope maar als je kotst is het fijner om die zoete troep te kotsen is iig mijn ervaringquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij gaat van bier sneller kotsen?
Ik drink eigelijk nooit meer tot ik moet kotsen. Dat is zo'n avondkillerquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
nope maar als je kotst is het fijner om die zoete troep te kotsen is iig mijn ervaring
ik ben gelukkig nog niet zo oud dat wij problemen hebben, maar zo zit dat ook bij mij, denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
huh?
Sowieso zijn vrienden een vaag begrip. Ik heb 1 echte vriend, waar ik altijd voor klaarsta (en andersom ook). 4/5 vrienden waar ik ook voor klaarsta, maar iets minder. En verder zo'n 10 tot 15 man die ik ook wel tot mijn vriendengroep reken. Verder kennisen.
Ongeveer hetzelfde hier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
huh?
Sowieso zijn vrienden een vaag begrip. Ik heb 1 echte vriend, waar ik altijd voor klaarsta (en andersom ook). 4/5 vrienden waar ik ook voor klaarsta, maar iets minder. En verder zo'n 10 tot 15 man die ik ook wel tot mijn vriendengroep reken. Verder kennisen.
Ik heb geen problemen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben gelukkig nog niet zo oud dat wij problemen hebben, maar zo zit dat ook bij mij, denk ik
Ja inderdaad. collega's en studiegenoten enz.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde hier.
1tje die altijd voor gaat, de rest krijg wat minder aandacht als ik een vriendin heb bijvoorbeeld en dan nog een hoop studiegenoten enzo die ik geen vrienden noem.
ja ik drink nooit die troep behalve als je het voor 1 muntje krijgt ipv 4 anders ben je dief van eigen portemonneequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik drink eigelijk nooit meer tot ik moet kotsen. Dat is zo'n avondkiller
Of thuisquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja ik drink nooit die troep behalve als je het voor 1 muntje krijgt ipv 4 anders ben je dief van eigen portemonnee
thuis drink ik alleen bier of cola jenever meestal neem ik die mixdrank omdat ik amper meer bier door mn keel krijgquote:
Oh, het smaakt bij mij hoe dan ook kankerranzig als ik moet kosten. En meestal herinner ik er mij dan toch weinig van dus het maakt mij allemaal niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
nope maar als je kotst is het fijner om die zoete troep te kotsen is iig mijn ervaring
Ik sta altijd wel klaar voor mensen, maar ze vragen me nooit iets. Ik moet hun problemen altijd via via horen en dan is het meestal al opgelost. Overigens zou ik ook niet weten hoe ik iemand zou moeten helpen, dat heb ik naar mijn weten ook nog nooit gedaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
huh?
Zullen wij elkaars problemen oplossen en vrienden wordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik sta altijd wel klaar voor mensen, maar ze vragen me nooit iets. Ik moet hun problemen altijd via via horen en dan is het meestal al opgelost. Overigens zou ik ook niet weten hoe ik iemand zou moeten helpen, dat heb ik naar mijn weten ook nog nooit gedaan.
*zucht*quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zullen wij elkaars problemen oplossen en vrienden worden
Zijn we daar meteen vanaf en heb jij ook eens geholpen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een klapjosti ben je soms ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat een klapjosti ben je soms ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |