Net als Tuborg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef Stroopwafels het volgende:
Carlsberg is trouwens ook erg lekker.
Neh. HJ is nog beter.quote:
Jaquote:
Idd. Magnetic Man en Plastikman daarentegenquote:
Nou vertel, waar kom jij mee aandragen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
Bierdisccusies en alleen grote namen opnoemen
Ik ga me hier niet echt in mengen, maar ik kan leffe en erdinger weissbier wel waarderen. Voor normaal misbruik amstel/heineken/hertog jan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou vertel, waar kom jij mee aandragen?
Ik ging uit van pils, aangezien het gros niet beter weetquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet echt in mengen, maar ik kan leffe en erdinger weissbier wel waarderen. Voor normaal misbruik amstel/heineken/hertog jan.
Alles behalve Heineken en Olm.quote:
We hebben het hier over bier. Dan kan je aankomen met vodka, maar ik heb nog nooit verschil geproeft in wodka. Sowieso is het noemen van vodka onzin. Ik noem bier toch ook geen beer?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:47 schreef Gideon_92 het volgende:
vodka uit polen is beter <3
en stiegl(uit oostenrijk) is lekker
Stiegl is dan ook bier uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We hebben het hier over bier. Dan kan je aankomen met vodka, maar ik heb nog nooit verschil geproeft in wodka. Sowieso is het noemen van vodka onzin. Ik noem bier toch ook geen beer?
Duits hell bierquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ging uit van pils, aangezien het gros niet beter weetMaar anders Weihenstephan of Leffe Blond
Oostenrijk.quote:
Joah, Duitsers kunnen wel erg goed Weizen brouwenquote:
Kijk, vandaar heb ik zoveel met vlamingenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, Duitsers kunnen wel erg goed Weizen brouwenAl komt het gros aan goed bier toch uit België.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk, vandaar heb ik zoveel met vlamingen
aswolk?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee wanneer dat iswe zitten soort van vast hier
sneeuwwolk, autopapieren?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee wanneer dat iswe zitten soort van vast hier
Succes ermee!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pap heeft een fietsongeluk gehad met traumaheli en die shit erbij
Wat heeft hij precies, en hoe erg? Desnoods PMquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Damnquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij is echt vol met zn gezicht op keien gevallen en daaroverheen geschaafd, dus z'n hele gezicht ligt open, neus op 2 plaatsen gebroken en het vel van z'n kin was los van het bot als het ware. Verder nog een hersenschudding en al z'n armen en benen open liggen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heeft hij precies, en hoe erg? Desnoods PM
Oooooh, niks echt ernstigs dus gelukkig, al is het wel kutquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij is echt vol met zn gezicht op keien gevallen en daaroverheen geschaafd, dus z'n hele gezicht ligt open, neus op 2 plaatsen gebroken en het vel van z'n kin was los van het bot als het ware. Verder nog een hersenschudding en al z'n armen en benen open liggen.
-SG- is that you?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
Hij probeerde in de heli de arts weg te duwen/te slaan om eruit te klimmen en naar ons mam te gaan en alles te regelen![]()
![]()
Gelukkig komt alles goed jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooooh, niks echt ernstigs dus gelukkig, al is het wel kut
Ik ken hetquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gelukkig komt alles goed ja't ziet er alleen ernstig uit, een stuk neus hing aan een draadje nog vast
Us mem!quote:
Dat zullen een paar mooie littekens worden. Maar gelukkig geen zware schade!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij is echt vol met zn gezicht op keien gevallen en daaroverheen geschaafd, dus z'n hele gezicht ligt open, neus op 2 plaatsen gebroken en het vel van z'n kin was los van het bot als het ware. Verder nog een hersenschudding en al z'n armen en benen open liggen.
Hij had ruzie omdat hij een chick had gehosselt? raar verhaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef Jotcha het volgende:
Diezelfde ochtend nog ruzie gehad omdat een maar en mijn broertje betrapt waren met roken en diezelfde avond nog een chick versierd![]()
Nee je leest 'm verkeerdquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij had ruzie omdat hij een chick had gehosselt? raar verhaal
ah, ik snap hem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:07 schreef Jotcha het volgende:
Oh wait nee je moet het los van elkaar zien
Jezus gastquote:
Wie bitte?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezus gastHeb je dr geregeld of alleen versierd?
Of je gebekt hebt gast.quote:
LOLWUT?quote:
En verder? Oja en pics, want ik geloof er helemaal niks vanquote:
Als ik thuis ben krijg je zequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En verder? Oja en pics, want ik geloof er helemaal niks van
Je hebt dus gewoon al pics gehosseld, nice hoor!quote:
iPodquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon al pics gehosseld, nice hoor!
quote:
Niks johquote:
Wat doe ik?quote:
Pics ter ondersteuning en herinnering?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
jotcha, als jij net zulke foto's hebt van jou met dat meisje, als ik heb van rene op de nijmwegen meet ben je een baas
Verschilt he, maar daarom vroeg ik ook wat ie doet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
ik wou net zeggen. dude je hebt nog 2 weken vakantie
Ooooh! Studerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat school betreft, ik heb nog een maand vakantie
Life Science & Technology.quote:
Neequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pics ter ondersteuning en herinnering?
Echt niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij gaat richting zeurkool toe met je hallon en je PI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |