deze PI met korte opmerkingen is zeroku, anders is het een goed onderbouwde mening in de serieuze foraquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel erg dat dat met Zeroku wordt geascscssosasieerd.
Klopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze PI met korte opmerkingen is zeroku, anders is het een goed onderbouwde mening in de serieuze fora
ik vind het wel fijner zo, qua zerokuquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef RoBro het volgende:
deze sc is niets zonder zeroku en renesite
Meer wat er gebeurdequote:
Nu al naar huis gaan, wat voor faler ben je danquote:Menno
Goodbye #LL10 Can't wait to get home <3
less than a minute ago via Echofon
idd, ll is van donderdag ochtend/middag tot maandag ochtend/middag. Niet eerder, niet later.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu al naar huis gaan, wat voor faler ben je dan
JUIST!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
idd, ll is van donderdag ochtend/middag tot maandag ochtend/middag. Niet eerder, niet later.
Maargoed, ik ga sowieso niet heen omdat ik het een veeeeeeeeels te hoog niveau kijk-mij-hip-op-LowLands-zijn. Net als de hele sfeer die de organisatie uitademnt.quote:
Kijk dan eens naar de line-upquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maargoed, ik ga sowieso niet heen omdat ik het een veeeeeeeeels te hoog niveau kijk-mij-hip-op-LowLands-zijn. Net als de hele sfeer die de organisatie uitademnt.
Wat is je punt?quote:
Wij gingen om 01:00u weg van Pinkpop, maar dat was meer omdat ik om 09:00u weer moest werken en de terugrit nog 7 uur zou duren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu al naar huis gaan, wat voor faler ben je dan
WTF waar woon jij? op fucking texel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij gingen om 01:00u weg van Pinkpop, maar dat was meer omdat ik om 09:00u weer moest werken en de terugrit nog 7 uur zou duren.![]()
Fryslanquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WTF waar woon jij? op fucking texel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |