abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:03:09 #52
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_85567363
Ik hoef zelf niet te klagen over m'n uiterlijk, maar ik vind intellect zeker weten nog belangrijk.
Zijn twee losstaande dingen wat mij betreft, ik stel voor mezelf wat beiden betreft gewoon eisen. Voor intellect nog hoger dan voor uiterlijk.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_85568291
Ik heb een mooie man zonder hersens gehad, 5 jaar. Toppunt: Ik noemde hem hypocriet, hij werd laaiend, want hij had álles voor mij over en was dus absoluut níet egoistisch. Hoe durfde ik. :')

Maar nee hoor, ik houd van een man met inhoud en ambitie :Y Uiterlijk is niet belangrijk. Ik heb mijn lesje wel geleerd.
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:39:50 #54
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85568429
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
Overigens las/hoorde ik laatst dat schoonheid wordt geassocieerd met een symmetrisch gezicht, en dat onderzocht was of er een verband was tussen intelligentie en symmetrie, wat er ook bleek te zijn, meen ik.

De verklaring was dat mooie (dus symmetrische) mensen kunnen vissen in een grotere poel waar ze de luxe hebben om de intelligentere mensen eruit te pikken, wat dus over time resulteert in zowel intelligente als mooie offspring.
Of zoiets. De helderheid ontbreekt mij op dit moment om er een duidelijk verhaal van te maken, merk ik. :+
jij gelooft ''verhaaltjes'' van het internet. Dus iemand die geen symetrisch gezicht heeft (zoals ik) kan gelijk niet meer mooi zijn. Ik ken echt zoveel mannen en vrouwen die geen symetrisch gezicht hebben maar wel schoonheid bezitten. Trouwens iedereen heeft een ander idee wat hij/zij mooi vind. En schoonheid is niet universeel. In sommige landen vinden ze vol mooi, andere landen juist klein en slank, andere landen getint/donker, andere landen heel bleek. Dat in de meeste landen ze een rechte neus, volle lippen en grote ogen mooie vinden, dat weet ik nog wel. Maarja, en elk land kun je die trekken hebben

En een symetrisch gezicht en inteligentie staat helemaal los van elkaar. :'(
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:42:22 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85568532
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

jij gelooft ''verhaaltjes'' van het internet. Dus iemand die geen symetrisch gezicht heeft (zoals ik) kan gelijk niet meer mooi zijn. Ik ken echt zoveel mannen en vrouwen die geen symetrisch gezicht hebben maar wel schoonheid bezitten. Trouwens iedereen heeft een ander idee wat hij/zij mooi vind. En schoonheid is niet universeel. In sommige landen vinden ze vol mooi, andere landen juist klein en slank, andere landen getint/donker, andere landen heel bleek. Dat in de meeste landen ze een rechte neus, volle lippen en grote ogen mooie vinden, dat weet ik nog wel. Maarja, en elk land kun je die trekken hebben

Heb jij geen symmetrisch gezicht? Dan ben je minder mooi, sorry man.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:46:48 #56
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85568673
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb jij geen symmetrisch gezicht? Dan ben je minder mooi, sorry man.
shit, ik kan dus niet meer naar buiten :'(
*O* *O* *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:49:13 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85568746
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:46 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

shit, ik kan dus niet meer naar buiten :'(
Je ging vroeger naar buiten? Cool, man. Wou dat ik dat kon.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:00:19 #58
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85569118
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je ging vroeger naar buiten? Cool, man. Wou dat ik dat kon.
ooit, nu niet meer. Ik ben een einzelganger, een kluizenaar :'(
*O* *O* *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:03:39 #59
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85569213
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:00 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ooit, nu niet meer. Ik ben een einzelganger, een kluizenaar :'(
Trouwens ik keek naar je foto boek, en je hebt wel een symmetrische gezicht. En ik wist niet dat je een meisje was. En je komt me bekend voor.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:07:56 #60
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_85569344
Voor meisjes die uiterlijk alles vinden is het niet nodig.

Als je wil weten hoeveel procent van de meisjes daartoe behoort, open je maar een nieuw topic. Veel zullen het er iig niet zijn. Vrouwen willen ook een man voor praktische redenen, en een man die niet normaal kan nadenken is vaak niet al te praktisch.

Zo, opgelost, und ein Schlotchen bitte ;)
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:10:51 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85569429
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 04:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, ik zie het ook niet echt als een probleem. Seks is seks, toch? Die domme mannen trekken dan weer domme vrouwen, waar ze samen gelukkig en dom kunnen zijn. Goed voor hun, zeg ik.
Als ik om mij heen kijk is de werkelijkheid niet zo zwart-wit. Het valt mij op dat gesprekken tussen mensen, mooi en niet mooi, niet bijster intelligent hoeven zijn, chit-chat is vvoldoende. Dan vraag ik mij af, wat is belangrijker. in het leven, hoogstaande intellect waar demensen zo op hameren, of uiterlijk? Ik denk dan dus het laatste. wat ik al weet natuurlijk ik vind het alleen verdomd interessant hoe mensen zich weer in allerlei politiek correcte bochten wringen om dat te ontkrachten
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:12:45 #62
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85569496
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef Bonzai. het volgende:
Voor meisjes die uiterlijk alles vinden is het niet nodig.

Als je wil weten hoeveel procent van de meisjes daartoe behoort, open je maar een nieuw topic. Veel zullen het er iig niet zijn. Vrouwen willen ook een man voor praktische redenen, en een man die niet normaal kan nadenken is vaak niet al te praktisch.

Zo, opgelost, und ein Schlotchen bitte ;)
Naar mijn ervaring zijn de wat stompere mannen juist heel praktisch. Effe de stroom eruit trekken op een feest. ja wie gaat het doen, jij doet het! ok ik doe het. en hij doet het! :)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:13:02 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85569510
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als ik om mij heen kijk is de werkelijkheid niet zo zwart-wit. Het valt mij op dat gesprekken tussen mensen, mooi en niet mooi, niet bijster intelligent hoeven zijn, chit-chat is vvoldoende. Dan vraag ik mij af, wat is belangrijker. in het leven, hoogstaande intellect waar demensen zo op hameren, of uiterlijk? Ik denk dan dus het laatste. wat ik al weet natuurlijk ik vind het alleen verdomd interessant hoe mensen zich weer in allerlei politiek correcte bochten wringen om dat te ontkrachten
Die diepe gesprekken komen later in het prive. In een groep of rond andere mensen laten mensen niet zien hoe slim of diep of wijs zijn. Maar ergens voor het neuken, of soms na het neuken, gaan mensen met elkaar diepe gesprekken hebben over alles en nog wat.

Oh en wat vat je precies onder unintelligentie?
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:19:52 #64
222384 Bonzai.
pi_85569697
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring zijn de wat stompere mannen juist heel praktisch. Effe de stroom eruit trekken op een feest. ja wie gaat het doen, jij doet het! ok ik doe het. en hij doet het! :)
Ja, idioten zijn zo af en toe ook wel eens praktisch. Maar in onze informatiemaatschappij heb je toch echt wel kennis nodig voor de meeste dingen.
waarin de stenen rusten,
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:26:07 #65
222384 Bonzai.
pi_85569877
Verder hoeven de meeste vrouwen echt geen vent die niet weet hoe de wereld in elkaar zit. Een intellectueel willen de meeste wijven ook niet, maar een clevere kerel die hen dingen kan bijleren en een uitweg kan bedenken voor moeilijke situaties is vaak een must.
waarin de stenen rusten,
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:27:04 #66
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85569905
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die diepe gesprekken komen later in het prive. In een groep of rond andere mensen laten mensen niet zien hoe slim of diep of wijs zijn. Maar ergens voor het neuken, of soms na het neuken, gaan mensen met elkaar diepe gesprekken hebben over alles en nog wat.

Ja dat is nogal moeilijk te omschrijven. ken je die reality seduction-island programmas? De chitchat van die deelnemers voor en na de sex is naar mijn mening de gangbare realiteit. Voorfderest telt (naar mijn mening dus ) het uiterlijk méér dan intellect dus.
pi_85570020
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben mensen diepe gesprekken voor het neuken? :') Waar praat jij dan zoal over? :P
pi_85570054
Mooi koppie, maar het belangrijkste is een dikke portemonnee. Daar krijg je 75% van de wijven mee, net de 75% die je niet wilt natuurlijk.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:39:17 #69
167595 mirved
Infobesitas
pi_85570283
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja dat is nogal moeilijk te omschrijven. ken je die reality seduction-island programmas? De chitchat van die deelnemers voor en na de sex is naar mijn mening de gangbare realiteit. Voorfderest telt (naar mijn mening dus ) het uiterlijk méér dan intellect dus.
Jij haalt je kennis dus ook alleen van TV.

Overigens doen ook nog eens alleen maar idioten mee aan zo'n programma :')

Daarnaast heb je het dus alleen over neuken. Als ik wil neuken hoef ze ook niet slim te zijn. Maar voor een langdurige relatie is intelligentie belangrijker dan uiterlijk.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:46:09 #70
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85570507
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben mensen diepe gesprekken voor het neuken? :') Waar praat jij dan zoal over? :P
Daarmee bedoel ik dus tijdens het date. :P Ga je een beetje inzicht geven over wie je bent en hoe je over bepaalde zaken denkt enzo.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:48:08 #71
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_85570564
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef BruinBeertje het volgende:
jij gelooft ''verhaaltjes'' van het internet.
Het was meen ik een wetenschappelijk onderzoek.
quote:
Dus iemand die geen symetrisch gezicht heeft (zoals ik) kan gelijk niet meer mooi zijn.
Ah ik schnap: je gaat de verdediging in.
quote:
Ik ken echt zoveel mannen en vrouwen die geen symetrisch gezicht hebben maar wel schoonheid bezitten. Trouwens iedereen heeft een ander idee wat hij/zij mooi vind. En schoonheid is niet universeel. In sommige landen vinden ze vol mooi, andere landen juist klein en slank, andere landen getint/donker, andere landen heel bleek. Dat in de meeste landen ze een rechte neus, volle lippen en grote ogen mooie vinden, dat weet ik nog wel. Maarja, en elk land kun je die trekken hebben

Yup. De verdediging in.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:14:56 #72
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_85571362
quote:

[..]

Doen er intelligente mensen mee aan die programma's? ...en zou het daarnaast misschien zo kunnen zijn dat de eindmontage misschien niet helemaal een volledig beeld laat zien? :')

Kort door de bocht is het vrij simpel...mooi zijn helpt om de aandacht te trekken, intelligentie helpt om de aandacht vast te houden...en hoe intelligenter en mooier de ander, hoe meer je zelf ook van beide nodig hebt, zowel om de aandacht te trekken, als om die vast te houden...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_85571567
een mooie man, hoe dom ook mag altijd in m'n nest komen liggen. maar een lelijke man, met heel veel intellect niet.

als het om een relatie gaat is het ook belangrijk dat de ander wel een innerlijk heeft dat bij je past. maar dan nog geld voor mij dat als het uiterlijk me niet bevalt ik geen interesse heb in meer dan vriendschap.

maar vrouwen zijn daar niet zo oppervlakkig in als mannen, dus als je hetero heb je er meer kans op dat je een lelijk uiterlijk kunt compenseren met een mooi innerlijk :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:28:44 #74
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85571800
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:48 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Het was meen ik een wetenschappelijk onderzoek.
[..]

Ah ik schnap: je gaat de verdediging in.
[..]

Yup. De verdediging in.
''wetenschappelijk'' betekent voor jou: feit? ;( Laat dat ''onderzoek eens zien'' ...

het is een discussieforum, als ik het niet met iemand eens ben ga ik de verdediging in, }:|

Misschien krijg ik een antwoord op mijn mening van jou en niet iets vaags van; de verdiging in, slap zeg bah :r
*O* *O* *O*
pi_85571887
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:28 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

''wetenschappelijk'' betekent voor jou: feit? ;( Laat dat ''onderzoek eens zien'' ...

het is een discussieforum, als ik het niet met iemand eens ben ga ik de verdediging in, }:|

Misschien krijg ik een antwoord op mijn mening van jou en niet iets vaags van; de verdiging in, slap zeg bah :r
Iemand gaat in de aanval! :D
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:35:35 #76
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85572060
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:31 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Iemand gaat in de aanval! :D
nee, ik heb gewoon een eigen mening. Dat kan ik van veel hier niet zeggen, die hun ''mening'' van vage ''onderzoekjes'' plukken.

Mensen zonder eigen mening :r
*O* *O* *O*
pi_85572114
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 02:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft intellect nog noemenswaardig veel waarde voor een meisje/vrouw als je als man gewoon fucking knap/mooi/geil bent? Ik begrijp heus wel dat je het als mooie man alsnog kan verkloten met eem kut persoonlijkheid. Maar als ik om mij heenkijk kom ik tot de conclusie dat je dan wel erg veel shit uit de kast moet trekken wil je het alsnog kunnen verkloten. Omgekeerd (mooie vrouw vs man hetzelfde). Dus in geval je een knappe man bent (of vrouw) is er eigenlijk veel headroom voor nasty shit.

Waar?
tuurlijk want vrouwen letten op die dingen die je als man in een andere vent niet ziet.
En.......van een mooi bord wordt je op een bepaalt moment wel moe...
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:37:31 #78
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_85572135
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:35 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

nee, ik heb gewoon een eigen mening. Dat kan ik van veel hier niet zeggen, die hun ''mening'' van vage ''onderzoekjes'' plukken.

Precies! Een eigen mening, daar gaat het om! ....of het nou onzin is of niet, als je het maar zelf hebt verzonnen! *O*

You go, girl! Wetenschap is voor mietjes! Hoog tijd dat iemand dat eens zegt! :*
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_85572449
quote:

[..]

Een eigen mening is prima hoor! :) Maar om goed te kunnen argumenteren, heb je soms gewoon feitjes nodig van onderzoeken. ;) Maargoed, we gaan off-topic. :')
pi_85572783
quote:

[..]

Picardmike is helemaal verbaast oO< ^O^
UITGESCHREVEN
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:58:08 #81
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85572802
Uiterlijk helpt zeker wel. :9 Maar als ie leeg van binnen is hoeft het ook niet meer. :') Ook verschil in relatie en voor de fun natuurlijk.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:59:17 #82
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_85572839
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Uiterlijk helpt zeker wel. :9 Maar als ie leeg van binnen is hoeft het ook niet meer. :') Ook verschil in relatie en voor de fun natuurlijk.
Leeg van binnen...dat klinkt wel heel dramatisch ;(
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:59:42 #83
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85572849
Zolang je met je vakkenvullersloontje de nepringen voor Samantha nog kan betalen; nee.
pi_85572875
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:59 schreef fs180 het volgende:
Zolang je met je vakkenvullersloontje de nepringen voor Samantha nog kan betalen; nee.
Ik weet hoe jou ex-vriendin heette. >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:04:27 #85
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85572985
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:59 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Leeg van binnen...dat klinkt wel heel dramatisch ;(
Nouja, dat ie niet weet wat er omgaat in de wereld, of wie Nelson Mandela is ofzo. Die mensen bestaan en dat vind ik heul eng. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:04:50 #86
222384 Bonzai.
pi_85572998
Heeft iedereen niet min of meer een symmetrisch gezicht, tenzij je ergens een vreemd kankergezwel op je kop hebt :?
waarin de stenen rusten,
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:44:15 #87
94676 Garisson72
pi_85575707
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:28 schreef BruinBeertje het volgende:

Het kwam mij sterk voor dat de uitkomst van dat onderzoek (wat ik niet ga laten zien, want als we het dan écht over drogredeneringen gaan hebben :') ) jou niet zo goed uitkomt en dat je daarom zo fel van leer trekt. Dát was mijn mening.
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:04 schreef Bonzai. het volgende:
Heeft iedereen niet min of meer een symmetrisch gezicht, tenzij je ergens een vreemd kankergezwel op je kop hebt :?
Je kunt het leuk testen door een pasfoto die precies recht van voren is gemaakt, doormidden te knippen, de helft te kopiëren en te spiegelen en dan weer tegen elkaar te plakken. Grappige resultaten gegarandeerd.
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:53:53 #88
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85575974
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:44 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Het kwam mij sterk voor dat de uitkomst van dat onderzoek (wat ik niet ga laten zien, want als we het dan écht over drogredeneringen gaan hebben :') ) jou niet zo goed uitkomt en dat je daarom zo fel van leer trekt. Dát was mijn mening.
[..]

Je kunt het leuk testen door een pasfoto die precies recht van voren is gemaakt, doormidden te knippen, de helft te kopiëren en te spiegelen en dan weer tegen elkaar te plakken. Grappige resultaten gegarandeerd.
Ja, Kate moss schijnt een heel symetrisch gezicht te hebben, ik (ik!) vind haar echt verre van mooi.
Een symetrisch gezicht hebben niet veel. Dat betekent dat je ogen/wenkbrauwen en mondhoeken precies gelijk aan elkaar moeten zijn. Ben je zo geopserdeerd door perfectie? :{

Ik ben niet fel, ik kan gewoon niet tegen mensen die geen eigen mening of beeld kunnen vormen. En maar alles klakeloos van internet overnemen. Schoonheid is gewoon persoonsgebonden klaar, en bij iedere cultuur/volk/land weer anders. Ikzelf hou van mannen met grove trekken in het gezicht (dus géén babyface) terwijl andere vrouwen dat weer mooi kunnen vinden, caprice ? O+
*O* *O* *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:01:12 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85576190
Ik meen me juist te herinneren dat door het merendeel een volledig symetrisch gezicht juist niet als mooi, want te perfect en daardoor unreal, werd beschouwd.
Oorlogsmisdadiger Eichmann had trouwens een enorm asymetrisch gezicht. Die man had echt twee gezichten, door de helft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85576219
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:32 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Van Cc noch Co heb ik het beeld dat het domme vrouwen zijn, en dat zullen ze ook niet geweest zijn toen ze met die IQ-challenged fotomodellen waren.

Dat is de grap: van iedere vrouw kan het zicht vertroebeld raken als ze de kans krijgen bij een intens mooie man (en vice dito idem versa, uiteraard): je hoopt dat zoveel geluk jou inderdaad gegund is, dus geef je het een kans. En uiteindelijk hebben ze er ongetwijfeld veel van geleerd (over zichzelf, no doubt) en anders houden ze er een mooie Fok!post aan over.
Je hebt ons verdedigd!! O+ :*

Oh en ik was inderdaad niet dom, ik was 19 :+

...................en had een vakantiebaantje in Zuid Frankrijk, waar hij badmeester was. (jawel :') ) dus mijn insteek was niet al te serieus, I guess. En toch..........zelfs voor niet serieuze relaties heb ik iemand nodig met in ieder geval een zweem van hersenen in zijn hoofd. Dat is toen gebleken. :P
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:03:44 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85576260
Ik was ook 19. En hij barman.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:05:47 #92
94676 Garisson72
pi_85576317
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:53 schreef BruinBeertje het volgende:
Ja, Kate moss schijnt een heel symetrisch gezicht te hebben, ik (ik!) vind haar echt verre van mooi.
Een symetrisch gezicht hebben niet veel. Dat betekent dat je ogen/wenkbrauwen en mondhoeken precies gelijk aan elkaar moeten zijn. Ben je zo geopserdeerd door perfectie? :{
grappig is dat: ik haalde slechts het resultaat van een onderzoek aan (wat ik wel serieus neem, maar verder niet veel meer dan een leuk feitje is: iedereen bepaalt uiteindelijk voor zichzelf nog wat hij mooi vindt of niet) en dat ga je mij nu zo heel persoonlijk aanwrijven! Het is jouw keuze om je er zo persoonlijk door aangevallen te voelen, amusant dat je mij er dan vervolgens ook mee gaat proberen te raken.
quote:
Ik ben niet fel, ik kan gewoon niet tegen mensen die geen eigen mening of beeld kunnen vormen. En maar alles klakeloos van internet overnemen. Schoonheid is gewoon persoonsgebonden klaar, en bij iedere cultuur/volk/land weer anders. Ikzelf hou van mannen met grove trekken in het gezicht (dus géén babyface) terwijl andere vrouwen dat weer mooi kunnen vinden, caprice ? O+
Het is jouw aanname dat ik geen persoonlijke mening kan vormen, die jij (niet gehinderd door enige kennis van zaken) gewoon maar even uit je mouw schudt.
Wat ik zélf mooi vind hoeft niets te maken te hebben met het resultaat van een onderzoek, maar dan kan ik dat nog wel aanhalen in een post, vind je niet? Of dacht jij wel dat jij mag bepalen wat ik in mijn posts zet?
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:06:42 #93
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85576342
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:01 schreef Copycat het volgende:
Ik meen me juist te herinneren dat door het merendeel een volledig symetrisch gezicht juist niet als mooi, want te perfect en daardoor unreal, werd beschouwd.
Oorlogsmisdadiger Eichmann had trouwens een enorm asymetrisch gezicht. Die man had echt twee gezichten, door de helft.
inderdaad een a-symetrisch gezicht kan juist heel interessant zijn. Ik zou nooit op een man kunnen vallen die symetrisch in alles perfect is. Geef mij maar wat ruiger, minder symetrisch en minder perfect.
*O* *O* *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:09:45 #94
94676 Garisson72
pi_85576423
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:01 schreef Copycat het volgende:
Dan heb ik dat onderzoek dus niet eens goed onthouden. Ik heb ook geen symmetrisch gezicht, dus laten we voor jullie allemaal maar hopen dat er geen oorlog uitbreekt. Gna.
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:11:44 #95
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85576468
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

grappig is dat: ik haalde slechts het resultaat van een onderzoek aan (wat ik wel serieus neem, maar verder niet veel meer dan een leuk feitje is: iedereen bepaalt uiteindelijk voor zichzelf nog wat hij mooi vindt of niet) en dat ga je mij nu zo heel persoonlijk aanwrijven! Het is jouw keuze om je er zo persoonlijk door aangevallen te voelen, amusant dat je mij er dan vervolgens ook mee gaat proberen te raken.
[..]

Het is jouw aanname dat ik geen persoonlijke mening kan vormen, die jij (niet gehinderd door enige kennis van zaken) gewoon maar even uit je mouw schudt.
Wat ik zélf mooi vind hoeft niets te maken te hebben met het resultaat van een onderzoek, maar dan kan ik dat nog wel aanhalen in een post, vind je niet? Of dacht jij wel dat jij mag bepalen wat ik in mijn posts zet?
Tuurlijk mag je een onderzoek aanhalen voor je mening. Ik was ook niet van plan je mening te verdraaien.
Een persoonlijke mening vind ik dat je 100% zelf weet wat je mooi vind. En niet denkt van ''uit wetenschap onderzoek blablala ... '' en dan denkt van hé! een symetrisch gezicht word inderdaad mooier gevonden.

Dan ga ik denken: vond je al vóór het onderzoek dat een symetrisch gezicht gelijk stond aan schoonheid (en inteligentie) of héél toevallig ná het onderzoek ...
*O* *O* *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:11:49 #96
94676 Garisson72
pi_85576470
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:02 schreef conleche het volgende:
Je hebt ons verdedigd!! O+ :*
Zo ben ik.
quote:
Oh en ik was inderdaad niet dom, ik was 19 :+

...................en had een vakantiebaantje in Zuid Frankrijk, waar hij badmeester was. (jawel :') ) dus mijn insteek was niet al te serieus, I guess. En toch..........zelfs voor niet serieuze relaties heb ik iemand nodig met in ieder geval een zweem van hersenen in zijn hoofd. Dat is toen gebleken. :P
Ja, herkenbaar. Het slaat zó de wind uit je zeilen hè, als het licht wel aan is maar niemand thuis.
pi_85576512
quote:

[..]

volgens jou ja, en daar zit de crux.
van een mooi bord kun je niet lekker eten tenslotte, en het is en blijft jammer dat in jouw hoofd vrouwen oppervlakkige menswezens zijn die enkel en alleen op uiterlijk afgaan.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:15:37 #98
94676 Garisson72
pi_85576587
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:11 schreef BruinBeertje het volgende:
Tuurlijk mag je een onderzoek aanhalen voor je mening. Ik was ook niet van plan je mening te verdraaien.
Een persoonlijke mening vind ik dat je 100% zelf weet wat je mooi vind. En niet denkt van ''uit wetenschap onderzoek blablala ... '' en dan denkt van hé! een symetrisch gezicht word inderdaad mooier gevonden.

Dan ga ik denken: vond je al vóór het onderzoek dat een symetrisch gezicht gelijk stond aan schoonheid (en inteligentie) of héél toevallig ná het onderzoek ...
Je deed een aanname. Ik vónd namelijk nog even niks, tenminste niet toen ik die post dichtte: het onderwerp deed mij denken aan dat onderzoek (dat ik kennelijk niet eens goed onthouden heb) en dat schreef ik. End of fuckin' story.

Als ik een vrouw mooi vind bedenk ik daarbij niet of het een symmetrisch gezicht betreft of niet. Komt niet eens in me op.
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:18:50 #99
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85576691
Jaren geleden liep ik met mijn (bloedmooie) vriendje (inmiddels ex) naar huis op een lauwe zomernacht. Kwamen een paar dames tegen die hem aanspraken waarop hij zei dat ie met mij was. Kreeg een oorvijg van een van de dames onder de uitroep ik wil hem hebben.
Maar zeker niet dom, ik zou er niets mee kunnen als het een airhead was, een one night stand wellicht, maar het gaat me echt snel vervelen als het enige wat ie tussen zijn oren heeft zitten mijn lul is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:20:03 #100
167595 mirved
Infobesitas
pi_85576727
Op een date had ik het erover dat ik onlangs naar Normandië was geweest en dat het gele gebeuren een diepe indruk op mij had achtergelaten. Zegt ze: "huh? wat is daar gebeurd dan?" :')

Echt van die figuren die alleen maar in hun eigen wereldje leven en geen besef hebben van wat er om hun heen gebeurd. Verschrikkelijk.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:20:04 #101
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85576728
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je deed een aanname. Ik vónd namelijk nog even niks, tenminste niet toen ik die post dichtte: het onderwerp deed mij denken aan dat onderzoek (dat ik kennelijk niet eens goed onthouden heb) en dat schreef ik. End of fuckin' story.

Als ik een vrouw mooi vind bedenk ik daarbij niet of het een symmetrisch gezicht betreft of niet. Komt niet eens in me op.
sorrie , ik bied mijn nederige excuses aan, soms ben ik wat feller in mijn woorden (slechte eigenschap) :@ :@ :@
*O* *O* *O*
pi_85576774
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaren geleden liep ik met mijn (bloedmooie) vriendje (inmiddels ex) naar huis op een lauwe zomernacht. Kwamen een paar dames tegen die hem aanspraken waarop hij zei dat ie met mij was. Kreeg een oorvijg van een van de dames onder de uitroep ik wil hem hebben.
Maar zeker niet dom, ik zou er niets mee kunnen als het een airhead was, een one night stand wellicht, maar het gaat me echt snel vervelen als het enige wat ie tussen zijn oren heeft zitten mijn lul is.
wat voegt dat hele ''we liepen naar huis'' verhaal toe aan je boodschap? je wilde natuurlijk alleen even laten weten dat je vriendje bloedmooi was :') :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')