Jahquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:44 schreef trovey het volgende:
Mooi koppie is meegenomen maar als daar een leeg brein bijzit mag hij doorlopen.ik heb liever iemand met wie ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren dan iemand die er uiterlijk leuk uitziet maar niets heeft in te brengen....schoonheid is vergankelijkheid, zeker als je een lange relatie nastreeft.
En daar bedoel je mee.....quote:
Jah echt hea.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:50 schreef linpunt het volgende:
Erm, is hij gewoon niet zo op de hoogte van algemene kennis? Of is hij heel mooi maar snapt hij niet hoe hij zijn penis in een vagine krijgt? Want dan moet ik toch nog een keer nadenken..
Veel zinnigs komt er bij jou niet uit vandaag hè...tikje teveel gedronken?quote:
Onbegrip voor de wereld zoals die zich voor zijn ogen voltrekt / frustratie. ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:08 schreef Draai_kont het volgende:
Lieverd waarom maak je telkens zulks topic aan?
Waarom niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:17 schreef WilburQuant het volgende:
In mijn geval maakt het niet zo heel veel meer uit.
Tja, ik zie het ook niet echt als een probleem. Seks is seks, toch? Die domme mannen trekken dan weer domme vrouwen, waar ze samen gelukkig en dom kunnen zijn. Goed voor hun, zeg ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:49 schreef BII het volgende:
Alleen als je oppervlakkige sletjes wil aantrekken, red je het dan misschien wel een tijdje, maar uiteindelijk leidt het vrijwel nergens toe. Het scheelt dan vaak wel weer dat domme mannen zelf dat niet echt als een probleem ervaren, tot ze te laat wakker worden.
Ze vallen toch vaak ook op je personality. En als dat niet zo is, dan i s de one night stand geil genoeg.quote:
Nee want dan krijgen ze domme kinderen en blijft Nederland versimpelenquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, ik zie het ook niet echt als een probleem. Seks is seks, toch? Die domme mannen trekken dan weer domme vrouwen, waar ze samen gelukkig en dom kunnen zijn. Goed voor hun, zeg ik.
Maanden? Dat is toch 'lange termijn'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:33 schreef Jolene22 het volgende:
Oh denk dat ik het best een tijdje kan uithouden met een iets minder snuggere vent als hij bloedmooi is. Maar dat zal nooit echt wat worden op de lange termijn. Wel leuk voor een paar maanden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |