abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85563951
Nou Ts ik zou zeggen kijk is om je heen de meeste vrouwen die hebben een lelijke partner. Het zijn meestal de knappere mannen waarvan je het niet verwacht dat ze nog single zijn. Voor vrouwen onder de 20 is knapheid idd het belangrijkste boven de 20 geven vrouwen meer voorkeur aan status.

Je ziet trouwens ook heel vaak lelijke vrouwen met knappe mannen.

[ Bericht 17% gewijzigd door picardmike op 22-08-2010 10:03:51 ]
UITGESCHREVEN
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:58:39 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85563979
Toen ik 'm zei dat ie niet zo melodramatisch moest doen omdat ik met een gayvriend danste, zei hij: 'Gebruik niet altijd zo'n journalistieke taal'. Ik wist toen eindelijk genoeg. Na drie weken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:40:23 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85564358
Aan de andere kant, Blöd Fickt gut
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_85564726
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
Toen ik 'm zei dat ie niet zo melodramatisch moest doen omdat ik met een gayvriend danste, zei hij: 'Gebruik niet altijd zo'n journalistieke taal'. Ik wist toen eindelijk genoeg. Na drie weken.
Ach, ik heb ooit eens een oogje gehad op een jongen die niet eens de maanden van het jaar op kon zeggen. Nou ja, dat kon hij wel, maar niet in de juiste volgorde.
En hij was stomverbaasd toen we op de kaart aanwezen waar we gingen kamperen. 'Maar we gaan toch naar Zeeland?'
'Euh ja, dat ís Zeeland.'
'Ooooh, ik dacht altijd dat dat die eilandjes bovenin waren!' O+ Zo schattig.

Tevens: Schenkstrooptopic. :')
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_85564784
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:03 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ach, ik heb ooit eens een oogje gehad op een jongen die niet eens de maanden van het jaar op kon zeggen. Nou ja, dat kon hij wel, maar niet in de juiste volgorde.
En hij was stomverbaasd toen we op de kaart aanwezen waar we gingen kamperen. 'Maar we gaan toch naar Zeeland?'
'Euh ja, dat ís Zeeland.'
'Ooooh, ik dacht altijd dat dat die eilandjes bovenin waren!' O+ Zo schattig.
hahaha, ik hoorde laatst van een hele mooie jongen dat hij dacht dat Ijsland vlakbij Zweden lag. Toen ik zei dat het een eiland richting "linksboven" was ging ie ervanuit dat de Ieren Ijsland was.. _O-
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:12:07 #31
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85564856
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 02:44 schreef trovey het volgende:
Mooi koppie is meegenomen maar als daar een leeg brein bijzit mag hij doorlopen. :P ik heb liever iemand met wie ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren dan iemand die er uiterlijk leuk uitziet maar niets heeft in te brengen....schoonheid is vergankelijkheid, zeker als je een lange relatie nastreeft.
_O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_85564923
Ja, heel belangrijk. Een knappe vent die alleen maar uit z'n nek lult kan ik niet lang mee samen zijn.
pi_85564945
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:53 schreef picardmike het volgende:
Nou Ts ik zou zeggen kijk is om je heen de meeste vrouwen die hebben een lelijke partner. Het zijn meestal de knappere mannen waarvan je het niet verwacht dat ze nog single zijn. Voor vrouwen onder de 20 is knapheid idd het belangrijkste boven de 20 geven vrouwen meer voorkeur aan status.

Je ziet trouwens ook heel vaak lelijke vrouwen met knappe mannen.
Echt? Ik nooit namelijk.
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:18:54 #34
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_85564957
Wilde je maar weer een keer bevestigd hebben dat mooie mannen het makkelijk hebben, en dat dat dan niet eerlijk is omdat jij geen mooie man bent, Schenkie?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_85564974
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:18 schreef Garisson72 het volgende:
Wilde je maar weer een keer bevestigd hebben dat mooie mannen het makkelijk hebben, en dat dat dan niet eerlijk is omdat jij geen mooie man bent, Schenkie?
Alleen het wordt compleet ontkracht. :P En logisch ook.
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:20:35 #36
167595 mirved
Infobesitas
pi_85564980
Jullie doen het allemaal verkeerd TS wilt dit horen:

Ja, knappe mannen krijgen alles voor elkaar en hoeven nergens moeite voor te doen. Jij bent lelijk en zal nooit iemand krijgen. Wij hebben allemaal medelijden met jou.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:24:59 #37
94676 Garisson72
pi_85565069
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen het wordt compleet ontkracht. :P En logisch ook.
Wacht nou maar even tot onze Schenkert weer terug is, die weet het ongetwijfeld via ondoorgrondelijke wegen weer zijn kant op te draaien.
pi_85565079
Een goed uiteriljk geeft altijd voordelen. Mooie mensen komen makkelijker weg met dingen. Ze komen makkelijker onder een bekeuring uit, worden eerder geholpen, mensen zijn aardiger tegen ze.

Echter is dat voor mannen niet het belangrijkste. Een man moet boven alles sociaal zijn. Als een man laat zien dat hij sociaal bewust is en veel mensen om zich heeft, dan is hij op z'n aantrekkelijkst.
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:31:40 #39
94676 Garisson72
pi_85565186
Overigens las/hoorde ik laatst dat schoonheid wordt geassocieerd met een symmetrisch gezicht, en dat onderzocht was of er een verband was tussen intelligentie en symmetrie, wat er ook bleek te zijn, meen ik.

De verklaring was dat mooie (dus symmetrische) mensen kunnen vissen in een grotere poel waar ze de luxe hebben om de intelligentere mensen eruit te pikken, wat dus over time resulteert in zowel intelligente als mooie offspring.
Of zoiets. De helderheid ontbreekt mij op dit moment om er een duidelijk verhaal van te maken, merk ik. :+
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:34:35 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85565225
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
Overigens las/hoorde ik laatst dat schoonheid wordt geassocieerd met een symmetrisch gezicht, en dat onderzocht was of er een verband was tussen intelligentie en symmetrie, wat er ook bleek te zijn, meen ik.

De verklaring was dat mooie (dus symmetrische) mensen kunnen vissen in een grotere poel waar ze de luxe hebben om de intelligentere mensen eruit te pikken, wat dus over time resulteert in zowel intelligente als mooie offspring.
Of zoiets. De helderheid ontbreekt mij op dit moment om er een duidelijk verhaal van te maken, merk ik. :+
een soort survival of the fittest, helaas gebeurt dat natuurlijk ook aan de onderkant van de maatschappij, wat uiteindelijk zal resulteren in een mooie tweedeling...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:01:26 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85565750
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt? Ik nooit namelijk.
Jawel, joh. Zat van die jongens die op de middelbare school stoer waren en daarna losers zijn geworden die alleen zulke meisjes voor de lange termijn kunnen krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85565801
Kort door de bocht vinden vrouwen status wat belangrijker, mannen vinden daarentegen uiterlijk belangrijker. Dus Schenkstroop kan beter de loterij winnen, of zorgen dat 'ie een hele goede baan krijgt, :Y .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_85565940
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:03 schreef Frezer het volgende:
Kort door de bocht vinden vrouwen status wat belangrijker, mannen vinden daarentegen uiterlijk belangrijker. Dus Schenkstroop kan beter de loterij winnen, of zorgen dat 'ie een hele goede baan krijgt, :Y .
This begs the question: Wat wordt als een goede baan beschouwd? (zal schenkstroop even te snel af zijn in deze ;) )
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:14:29 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85566059
we kunnen voor de verandering eens een discussie opzetten zonder gelijk het op TS te betrekken, doe eens verhelderend...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:16:21 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85566112
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:14 schreef Re het volgende:
we kunnen voor de verandering eens een discussie opzetten zonder gelijk het op TS te betrekken, doe eens verhelderend...
Anders vind ik wil dat het gewoon waar is, als twee mensen gewoon een korte termijn relatie willen (of gewoon seks) en is je IQ niet belangrijk, lijkt me.

Ik zie niet eens waarom dat zo slecht is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85566241
Werkt het omgekeerd niet precies zo? Voor de long term zou ik geen relatie kunnen hebben met iemand die de Waddeneilanden aanwijst als ze de provincie Zeeland zou bedoelen... Met zo iemand zou ik het nog geen twee dagen vol houden denk ik.
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:23:12 #47
94676 Garisson72
pi_85566328
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Anders vind ik wil dat het gewoon waar is, als twee mensen gewoon een korte termijn relatie willen (of gewoon seks) en is je IQ niet belangrijk, lijkt me.
Toch zal het maar zelden zo zijn dat dat de insteek is, op het moment dat de relatie van start gaat. Zoals bijvoorbeeld Copycat en Conleche hierboven vertellen, waren zij in het begin nog positief over de kansen van die relaties (om het woord ´oogkleppen´ niet te gebruiken :+) en de fotomodelmannen waar zij mee waren hoeven we de kwaliteit van nadenken over die relaties kennelijk niet eens toe te dichten. Voor zulke types is het leven natuurlijk lekker makkelijk (zolang ze, pak-'em-beet, nog geen 35 zijn): ze rollen van de ene naar de andere zonder zich iets af te vragen.
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:27:30 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85566440
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Toch zal het maar zelden zo zijn dat dat de insteek is, op het moment dat de relatie van start gaat. Zoals bijvoorbeeld Copycat en Conleche hierboven vertellen, waren zij in het begin nog positief over de kansen van die relaties (om het woord ´oogkleppen´ niet te gebruiken :+) en de fotomodelmannen waar zij mee waren hoeven we de kwaliteit van nadenken over die relaties kennelijk niet eens toe te dichten. Voor zulke types is het leven natuurlijk lekker makkelijk (zolang ze, pak-'em-beet, nog geen 35 zijn): ze rollen van de ene naar de andere zonder zich iets af te vragen.
Ja oke, dan vinden ze gewoon een domme of onzekere vrouw ofzo. En dan moeten we maar hopen op de flynn effect.

EDIT: Oops, ik dacht dat deze topic alleen over korte relaties ging.
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:32:55 #49
94676 Garisson72
pi_85566566
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja oke, dan vinden ze gewoon een domme of onzekere vrouw ofzo. En dan moeten we maar hopen op de flynn effect.
Van Cc noch Co heb ik het beeld dat het domme vrouwen zijn, en dat zullen ze ook niet geweest zijn toen ze met die IQ-challenged fotomodellen waren.

Dat is de grap: van iedere vrouw kan het zicht vertroebeld raken als ze de kans krijgen bij een intens mooie man (en vice dito idem versa, uiteraard): je hoopt dat zoveel geluk jou inderdaad gegund is, dus geef je het een kans. En uiteindelijk hebben ze er ongetwijfeld veel van geleerd (over zichzelf, no doubt) en anders houden ze er een mooie Fok!post aan over.
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:42:22 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85566836
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:32 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Van Cc noch Co heb ik het beeld dat het domme vrouwen zijn, en dat zullen ze ook niet geweest zijn toen ze met die IQ-challenged fotomodellen waren.

Dat is de grap: van iedere vrouw kan het zicht vertroebeld raken als ze de kans krijgen bij een intens mooie man (en vice dito idem versa, uiteraard): je hoopt dat zoveel geluk jou inderdaad gegund is, dus geef je het een kans. En uiteindelijk hebben ze er ongetwijfeld veel van geleerd (over zichzelf, no doubt) en anders houden ze er een mooie Fok!post aan over.
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar soms wil je gewoon met een lekkere persoon gaan, ik zie het niet als erg. Natuurlijk, je gaat niet verliefdop worden ofzo.

Maar jij hebt vast wel een paar keren een hele domme maar HEEL aantrekkelijke meisje gedate of gewoon naar bed geweest.

Als je jong bent, tussen de 15 en 25, is het normaal, zelfs ideaal, dat mensen met andere mensen daten die niet al de kwaliteiten hebben dat je in je toekomstige echtgenote wilt. Scharrels of korte termijn relaties zijn ook belangrijk voor je zelf ontwikkeling, vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')