Zeker, dat kan ook. Dan weet je van tevoren dat het geen lang leven beschoren zal zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar soms wil je gewoon met een lekkere persoon gaan, ik zie het niet als erg. Natuurlijk, je gaat niet verliefdop worden ofzo.
Eigenlijk niet, eerlijkgezegd. Mijn jonge jaren waren niet zo wild.quote:Maar jij hebt vast wel een paar keren een hele domme maar HEEL aantrekkelijke meisje gedate of gewoon naar bed geweest.
Eens.quote:Als je jong bent, tussen de 15 en 25, is het normaal, zelfs ideaal, dat mensen met andere mensen daten die niet al de kwaliteiten hebben dat je in je toekomstige echtgenote wilt. Scharrels of korte termijn relaties zijn ook belangrijk voor je zelf ontwikkeling, vind ik.
jij gelooft ''verhaaltjes'' van het internet. Dus iemand die geen symetrisch gezicht heeft (zoals ik) kan gelijk niet meer mooi zijn. Ik ken echt zoveel mannen en vrouwen die geen symetrisch gezicht hebben maar wel schoonheid bezitten. Trouwens iedereen heeft een ander idee wat hij/zij mooi vind. En schoonheid is niet universeel. In sommige landen vinden ze vol mooi, andere landen juist klein en slank, andere landen getint/donker, andere landen heel bleek. Dat in de meeste landen ze een rechte neus, volle lippen en grote ogen mooie vinden, dat weet ik nog wel. Maarja, en elk land kun je die trekken hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
Overigens las/hoorde ik laatst dat schoonheid wordt geassocieerd met een symmetrisch gezicht, en dat onderzocht was of er een verband was tussen intelligentie en symmetrie, wat er ook bleek te zijn, meen ik.
De verklaring was dat mooie (dus symmetrische) mensen kunnen vissen in een grotere poel waar ze de luxe hebben om de intelligentere mensen eruit te pikken, wat dus over time resulteert in zowel intelligente als mooie offspring.
Of zoiets. De helderheid ontbreekt mij op dit moment om er een duidelijk verhaal van te maken, merk ik.
Heb jij geen symmetrisch gezicht? Dan ben je minder mooi, sorry man.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
jij gelooft ''verhaaltjes'' van het internet. Dus iemand die geen symetrisch gezicht heeft (zoals ik) kan gelijk niet meer mooi zijn. Ik ken echt zoveel mannen en vrouwen die geen symetrisch gezicht hebben maar wel schoonheid bezitten. Trouwens iedereen heeft een ander idee wat hij/zij mooi vind. En schoonheid is niet universeel. In sommige landen vinden ze vol mooi, andere landen juist klein en slank, andere landen getint/donker, andere landen heel bleek. Dat in de meeste landen ze een rechte neus, volle lippen en grote ogen mooie vinden, dat weet ik nog wel. Maarja, en elk land kun je die trekken hebben
En een symetrisch gezicht en inteligentie staat helemaal los van elkaar.
shit, ik kan dus niet meer naar buitenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb jij geen symmetrisch gezicht? Dan ben je minder mooi, sorry man.
Je ging vroeger naar buiten? Cool, man. Wou dat ik dat kon.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:46 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
shit, ik kan dus niet meer naar buiten
ooit, nu niet meer. Ik ben een einzelganger, een kluizenaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je ging vroeger naar buiten? Cool, man. Wou dat ik dat kon.
Trouwens ik keek naar je foto boek, en je hebt wel een symmetrische gezicht. En ik wist niet dat je een meisje was. En je komt me bekend voor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:00 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ooit, nu niet meer. Ik ben een einzelganger, een kluizenaar
Als ik om mij heen kijk is de werkelijkheid niet zo zwart-wit. Het valt mij op dat gesprekken tussen mensen, mooi en niet mooi, niet bijster intelligent hoeven zijn, chit-chat is vvoldoende. Dan vraag ik mij af, wat is belangrijker. in het leven, hoogstaande intellect waar demensen zo op hameren, of uiterlijk? Ik denk dan dus het laatste. wat ik al weet natuurlijk ik vind het alleen verdomd interessant hoe mensen zich weer in allerlei politiek correcte bochten wringen om dat te ontkrachtenquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, ik zie het ook niet echt als een probleem. Seks is seks, toch? Die domme mannen trekken dan weer domme vrouwen, waar ze samen gelukkig en dom kunnen zijn. Goed voor hun, zeg ik.
Naar mijn ervaring zijn de wat stompere mannen juist heel praktisch. Effe de stroom eruit trekken op een feest. ja wie gaat het doen, jij doet het! ok ik doe het. en hij doet het!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef Bonzai. het volgende:
Voor meisjes die uiterlijk alles vinden is het niet nodig.
Als je wil weten hoeveel procent van de meisjes daartoe behoort, open je maar een nieuw topic. Veel zullen het er iig niet zijn. Vrouwen willen ook een man voor praktische redenen, en een man die niet normaal kan nadenken is vaak niet al te praktisch.
Zo, opgelost, und ein Schlotchen bitte
Die diepe gesprekken komen later in het prive. In een groep of rond andere mensen laten mensen niet zien hoe slim of diep of wijs zijn. Maar ergens voor het neuken, of soms na het neuken, gaan mensen met elkaar diepe gesprekken hebben over alles en nog wat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik om mij heen kijk is de werkelijkheid niet zo zwart-wit. Het valt mij op dat gesprekken tussen mensen, mooi en niet mooi, niet bijster intelligent hoeven zijn, chit-chat is vvoldoende. Dan vraag ik mij af, wat is belangrijker. in het leven, hoogstaande intellect waar demensen zo op hameren, of uiterlijk? Ik denk dan dus het laatste. wat ik al weet natuurlijk ik vind het alleen verdomd interessant hoe mensen zich weer in allerlei politiek correcte bochten wringen om dat te ontkrachten
Ja, idioten zijn zo af en toe ook wel eens praktisch. Maar in onze informatiemaatschappij heb je toch echt wel kennis nodig voor de meeste dingen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring zijn de wat stompere mannen juist heel praktisch. Effe de stroom eruit trekken op een feest. ja wie gaat het doen, jij doet het! ok ik doe het. en hij doet het!
Ja dat is nogal moeilijk te omschrijven. ken je die reality seduction-island programmas? De chitchat van die deelnemers voor en na de sex is naar mijn mening de gangbare realiteit. Voorfderest telt (naar mijn mening dus ) het uiterlijk méér dan intellect dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die diepe gesprekken komen later in het prive. In een groep of rond andere mensen laten mensen niet zien hoe slim of diep of wijs zijn. Maar ergens voor het neuken, of soms na het neuken, gaan mensen met elkaar diepe gesprekken hebben over alles en nog wat.
Oh en wat vat je precies onder unintelligentie?
Sinds wanneer hebben mensen diepe gesprekken voor het neuken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die diepe gesprekken komen later in het prive. In een groep of rond andere mensen laten mensen niet zien hoe slim of diep of wijs zijn. Maar ergens voor het neuken, of soms na het neuken, gaan mensen met elkaar diepe gesprekken hebben over alles en nog wat.
Oh en wat vat je precies onder unintelligentie?
Jij haalt je kennis dus ook alleen van TV.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dat is nogal moeilijk te omschrijven. ken je die reality seduction-island programmas? De chitchat van die deelnemers voor en na de sex is naar mijn mening de gangbare realiteit. Voorfderest telt (naar mijn mening dus ) het uiterlijk méér dan intellect dus.
Daarmee bedoel ik dus tijdens het date.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben mensen diepe gesprekken voor het neuken?Waar praat jij dan zoal over?
Het was meen ik een wetenschappelijk onderzoek.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef BruinBeertje het volgende:
jij gelooft ''verhaaltjes'' van het internet.
Ah ik schnap: je gaat de verdediging in.quote:Dus iemand die geen symetrisch gezicht heeft (zoals ik) kan gelijk niet meer mooi zijn.
Yup. De verdediging in.quote:Ik ken echt zoveel mannen en vrouwen die geen symetrisch gezicht hebben maar wel schoonheid bezitten. Trouwens iedereen heeft een ander idee wat hij/zij mooi vind. En schoonheid is niet universeel. In sommige landen vinden ze vol mooi, andere landen juist klein en slank, andere landen getint/donker, andere landen heel bleek. Dat in de meeste landen ze een rechte neus, volle lippen en grote ogen mooie vinden, dat weet ik nog wel. Maarja, en elk land kun je die trekken hebben
En een symetrisch gezicht en inteligentie staat helemaal los van elkaar.
Doen er intelligente mensen mee aan die programma's? ...en zou het daarnaast misschien zo kunnen zijn dat de eindmontage misschien niet helemaal een volledig beeld laat zien?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dat is nogal moeilijk te omschrijven. ken je die reality seduction-island programmas? De chitchat van die deelnemers voor en na de sex is naar mijn mening de gangbare realiteit. Voorfderest telt (naar mijn mening dus ) het uiterlijk méér dan intellect dus.
''wetenschappelijk'' betekent voor jou: feit?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het was meen ik een wetenschappelijk onderzoek.
[..]
Ah ik schnap: je gaat de verdediging in.
[..]
Yup. De verdediging in.
Iemand gaat in de aanval!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:28 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
''wetenschappelijk'' betekent voor jou: feit?Laat dat ''onderzoek eens zien'' ...
het is een discussieforum, als ik het niet met iemand eens ben ga ik de verdediging in,![]()
Misschien krijg ik een antwoord op mijn mening van jou en niet iets vaags van; de verdiging in, slap zeg bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |