Heb je weer gebruikt gast?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:01 schreef Borkydude het volgende:
Bart jij maakt topics voor ik met m'n ogen kon knipperen!
Ik vond het sowieso al heftig dat ik alleen zover van Friesland wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
de kwaliteit van pinkpop is gewoon benedenmaat
Wij gaan gewoon niet zuipen, goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef DeLuna het volgende:
Maar dat hele idee met tentjes op een veldje staan waar iedereen dronken is staat me niet aan. Dat is niks voor mij.![]()
Overigens is dit misschien heel generaliserend, maar dat is wel wat ik van veel mensen hoor.
Flikker toch op met je Sziget hype manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
En sowieso, ik wil gewoon minstens 1 keer in mijn leven naar sziget en glastonbury
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Pfff wat is dit toch vet zo'n forum!!
Sziget had wel fucking muse staan, en meer van die bands waar je fucking tegen zegtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Flikker toch op met je Sziget hype manDat is gewoon een hypefestival. Glastonbury is tenminste serieus vet.
Fucking Muse. FUCKING BOEIEND!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sziget had wel fucking muse staan, en meer van die bands waar je fucking tegen zegt
mietje, tuurlijk staat de muziek hardquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
De muziek staat trouwens ook altijd veel te hard, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Hebben je doppen voor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
De muziek staat trouwens ook altijd veel te hard, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Muse is potverdomme wel 1 van de beste bands van de tenties jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fucking Muse. FUCKING BOEIEND!
Tenties zijn net begonnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
ow wacht, dat zit natuurlijk nog in de zeroes
Jahoor. Best leuk bandje, maar zo super vind ik het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Muse is potverdomme wel 1 van de beste bands van de tenties ja
Jawel hoorquote:
Dat is smaak heh, dat jij het nou lekker vind om te trippen op een dancefestival oidquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jahoor. Best leuk bandje, maar zo super vind ik het nou ook weer niet
Rechts hoor ik toch al niks meer dus dan kan links er ook wel bijquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
Wat ook wel triest is... Dan laten ze zo alles zien wat er gebeurt op Lowlands/Pinkpop, maar de kwaliteit van het geluid op jouw tv is echt om te janken.
Los van dat, het feit dat Muse op Sziget staat vind ik nou echt niet zo bijzonderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is smaak heh, dat jij het nou lekker vind om te trippen op een dancefestival oid
Helemaaal niks?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rechts hoor ik toch al niks meer dus dan kan links er ook wel bij
Selah Sue > Duffy, dus als je duffy niets vind, vind je dit inderdaad ook nietsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
wat een zeikwijf met een zeikstem ongelooflijk
maar niet op een Nederlands festivalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Los van dat, het feit dat Muse op Sziget staat vind ik nou echt niet zo bijzonderMuse staat elke week wel ergens.
Mwa, niet veel in ieder geval. Hebben ze vroeger verpest, ik heb wel 100 keer oorontsteking gehad, en bij de 100e keer dachten ze.. 'Goh, laten we haar amandelen gaan knippen!!!!' En toen was het voorbij.quote:
Ik merk het.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Selah Sue > Duffy, dus als je duffy niets vind, vind je dit inderdaad ook niets
Sziget is inderdaad wel heel Nederlands...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar niet op een Nederlands festival
Dat zal bij mij geen probleem zijn, ik praat altijd wel duidelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, niet veel in ieder geval. Hebben ze vroeger verpest, ik heb wel 100 keer oorontsteking gehad, en bij de 100e keer dachten ze.. 'Goh, laten we haar amandelen gaan knippen!!!!' En toen was het voorbij.Nu hoor ik niet veel meer, maar ik heb er gelukkig niet zoveel last van, zolang je maar duidelijk praat.
Nee, maar er staan wel steeds meer Nederlandersquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sziget is inderdaad wel heel Nederlands...
Idd, maken dat je wegkomt dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar er staan wel steeds meer Nederlanders
Ik had zo'n lerares, die deed dat niet. Dus dan kreeg ik wel eens de beurt voor een mondelinge overhoring maar dan moest ze me altijd roepen want de eerste 2 keer verstond ik haar gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal bij mij geen probleem zijn, ik praat altijd wel duidelijk
DUFFYYYYYY!quote:
Nee, Teringvinger met Selah Sue (eigenlijk was dat teringvinger een typo, maar het staat wel leuk zo)quote:
Het was toch een Duffy nummer jongeeequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, Teringvinger met Selah Sue (eigenlijk was dat teringvinger een typo, maar het staat wel leuk zo)
Jaaaahaaaa, dat weet ik toch ook welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was toch een Duffy nummer jongeee
Precies, jij tript, ik flipt ehmquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:26 schreef Bravebart het volgende:
Fucking Groove ArmadaDaar kom ik voor naar een festival. Muse doe ik er dan wel ff bij.
Oh ik ook wel hoor, maar Muse vind ik gewoon een beetje sufquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies, jij tript, ik flipt ehmIk heb het liefst zo'n rock 'n roll act wat niet heavy metal is en dan met een hele goede podiumact
Bandje van dit jaar of niet?quote:
Nog vers ja, ik word instant vrolijk als ik mijn oog er op laat vallenquote:
Terecht, terecht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:37 schreef n8n het volgende:
[..]
Nog vers ja, ik word instant vrolijk als ik mijn oog er op laat vallen
Hij speelt een spelletje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij bewondert/kraakt je muzieksmaak nu af? Why?
Waarneer, bedoel jequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Bravebart het volgende:
Waarom komt Baskerville dan Naatje?
Hij is al een tijdje wijlenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:20 schreef RoBro het volgende:
conny mus wat een eindbaas was het eigenlijk
Met de fallus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:41 schreef Goddelijker het volgende:
Vrouwen, soms zou je ze toch even een dag in coma slaan.
Als ik dit zo lees dan voelt het net alsof we nog in de Tweede Wereldoorlog zitten...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
strobalen op een platte kar gooien, achter de trekker hangen en op de boerderij weer opstapelen. En dat bij mijn oom.
Daarna waarschijnlijk daar eten enzo, het is altijd supergezellig
En ik verdien er waarschijnlijk ook nog wat mee.
Jij weet zeker ook niet waar het vlees op je bord vandaan komt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan voelt het net alsof we nog in de Tweede Wereldoorlog zitten...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan voelt het net alsof we nog in de Tweede Wereldoorlog zitten...
Als ik dit zo lees weet ik precies weer waarom we jou de mongool van FOK! noemenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
meer hoef ik niet toe te voegen denk ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees weet ik precies weer waarom we jou de mongool van FOK! noemen
Kikakoken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:52 schreef Bravebart het volgende:
Honger! Broertje kookt a.k.a. duurt lang
Jeweetquote:
Kheb me nog nooit zo brak gevoeld.quote:
Minder drinken, dat helpt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Kheb me nog nooit zo brak gevoeld.
Yep, gisteren alcoholvrij gehouden en ga dat vandaag weer doen.quote:
Ik heb wel eens 75 euro er op een avond doorheen gejaagd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep, gisteren alcoholvrij gehouden en ga dat vandaag weer doen.
Na er in een weekje zo'n 75 euro doorheen jagen mag dat wel eens.
Ik heb het geprobeerd, maar je moet echt je best doen in een studentensoos met bier voor 50ctquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 75 euro er op een avond doorheen gejaagd.
Dat klopt, maar als je gewoon een discotheek ofzo in duikt ben je het zo kwijt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar je moet echt je best doen in een studentensoos met bier voor 50ct.
Doe ik dan ook niet een week lang.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je gewoon een discotheek ofzo in duikt ben je het zo kwijt.
Dat is heel slim ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Doe ik dan ook niet een week lang.
Dat vind ik triest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 75 euro er op een avond doorheen gejaagd.
75 euro uitgeven aan alcohol vind ik nog steeds triester.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Geen idee. Ik kom nooit verder dan 10 euro.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:43 schreef VASND het volgende:
In een avond is een beetje sad ja, waarom zou je?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:16 schreef yvonne het volgende:
In KLB zijn we hard bezig met ruimen.
Wat ook verdwenen is zijn de regels, daar is een set nieuwe regels voor in de plaats gekomen, ik plaats ze vast kunnen jullie er vast aan wennen..
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
Bakkesquote:
Pwnd.quote:
quote:Charles Haddon, de zanger van de Britse band Ou Est Le Swimming Pool en pas 22 jaar oud, heeft vrijdag op Pukkelpop zelfmoord gepleegd. Dat heeft de zichtbaar aangeslagen festivalorganisator Chokri Mahassine aan de pers meegedeeld. De band had al opgetreden, maar dat concert eindigde in mineur.
Een van de bandleden sprong het publiek in en raakte een toeschouwer. Het meisje moest zwaargewond naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Daar reageerde de band zeer aangeslagen op, maar het is niet duidelijk of dat met de zelfmoord van Haddon te maken heeft. Pukkelpop wordt dit jaar tijdens de vijfentwintigste editie sowieso geplaagd door zware tegenslagen. Donderdag overleed een geluidstechnicus van Black Rebel Motorcycle Club, de vader van bassist Robert Been, na een hartaanval. Ondanks alle tegenslagen gaat het festival gewoon door. Op het programma staan zaterdag onder meer The National en The Drums.
Zat toen in Haarlem dus heb het pas daarstraks gelezen.quote:
What the fuck, je gaat toch niet zo maar bovenop een meid springenquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
75 euro uitgeven aan alcohol vind ik nog steeds triester.Het was alleen maar alcohol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, en 15 euro taxi.
Wat is daar leuk aan? Of zitten ze zo te geilen op mensen die ze kunnen helpen?quote:I will be sure to pass on your gratitude when he returns. I'm glad you are not able to access your account. My name is Josethy and I will be happy to further assist you with your request.
Hoe is het met de jouwe, kunnen we ook vragenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:15 schreef Goddelijker het volgende:
Xyzyz, hoe is het met je vriendin?
Ja maar jij bent een meisje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom nooit verder dan 10 euro.
Ehm, stagediven is best normaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
What the fuck, je gaat toch niet zo maar bovenop een meid springen![]()
Of t was gewoon de repetitie van zijn zelfmoord sprong![]()
Hoe dan ook als ik die meid was zou ik flink geld vragen van die hippiesAl let ik waarschijnlijk op en zorg dat die kerel een flinke faceplant maakt
Hoe is het met jouw maagdelijkheid, kunnen we ook vragenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe is het met de jouwe, kunnen we ook vragen
Welke maagdelijkheid?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw maagdelijkheid, kunnen we ook vragen
ff aanzetten dan maar.quote:
Hoeren tellen niet mee.quote:
Hoe lang zit jij hier nu?quote:
Synergie gast, oftewel Benny, Warren Fellow en Darko Esserquote:
Goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe is het met de jouwe, kunnen we ook vragen
Een poosje en nope, niet meegekregen. Tell me morequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij hier nu?... h2k gate niet meegekregen?
Ik ookquote:
Is er dan nog die gamesbeurs in Keulen?quote:
Meisje op fok + daten + balbal = epic virginity loss.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een poosje en nope, niet meegekregen. Tell me more
Is er dan uberhaupt een gamebeurs in Keulen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is er dan nog die gamesbeurs in Keulen?
[..]
Meisje op fok + daten + balbal = epic virginity loss.
Aight. Verder niets meer geworden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Iig vandaag, zondag dan. Paar vrienden gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Is er dan uberhaupt een gamebeurs in Keulen?
mwoaquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aight. Verder niets meer geworden?
En was ze lekker?
Ik ook, fysiek. Maar mentaal nog totaal niet.quote:
Ja. Maar die gast. Ik krijg braakneigingen als ik hem zie spelenquote:
Het was wat tot het niks meer wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aight. Verder niets meer geworden?
En was ze lekker?
Ik hetzelfdequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, fysiek. Maar mentaal nog totaal niet.
Sloeg balbal op je functie als boksbal?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Zie bovenstaande post.quote:
quote:
Okee, klinkt duidelijkquote:
Ik heb geen idee, zal mij ook echt een zorg wezenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iig vandaag, zondag dan. Paar vrienden gaan
ik weet niet, misschien kwam dat hier posten vanwege dat gedoe in KLBquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post.
Post AP hier nu vaker?
Heb je een date gehad met iemand van fok? PM is?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het was wat tot het niks meer was.. Geen zin om er ellenlange verhalen over te vertellen
En ik vond r niet lelijk
Ik laat het in het middenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sloeg balbal op je functie als boksbal?
Ik hoop dat ie weer snel opkankertquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet niet, misschien kwam dat hier posten vanwege dat gedoe in KLB
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sloeg balbal op je functie als boksbal?
true thatquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie weer snel opkankert
Aaahwquote:
Prima, ik had toch een weekban en gisteren/vanochtend was ik toch niet thuis. Aankomende week ook geen internet dus ik overleef het wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
Japie, overleef jij eigenlijk wel zonder KLB?
KLB SC'er?quote:
Wij vangen je wel op, en anders is TAL SC er ook nog, als je zeurkool wilt afzeiken, bijvoorbeeldquote:
Maisnon!quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prima, ik had toch een weekban en gisteren/vanochtend was ik toch niet thuis. Aankomende week ook geen internet dus ik overleef het wel.
FOK! kan sowieso de tiefus krijgen, hoe minder ik post hoe beter.
Krijgt fok de tyfus om dat hele gedoe met postdagrecords?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prima, ik had toch een weekban en gisteren/vanochtend was ik toch niet thuis. Aankomende week ook geen internet dus ik overleef het wel.
FOK! kan sowieso de tiefus krijgen, hoe minder ik post hoe beter.
Het is dat ik niets beters te doen heb maarja.quote:
Mietje dus. Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel eentje die geen kanker roept en 13 jarige meisjes post
Die komt er ook vast wel weer, als we het netjes vragen. Sowieso komt KLB wel weer terugquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maisnon!!
Ik wil eigenlijk ook wel weer de KLB SC terug
Een soort van Bobby, maar dan als meisje, het tegenovergestelde van WDquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel eentje die geen kanker roept en 13 jarige meisjes post
Ik was op zoek naar vakkenvullersquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mietje dus. Wat doe je hier dan?
Zondagavond, mark my wordsquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die komt er ook vast wel weer, als we het netjes vragen. Sowieso komt KLB wel weer terug
Nee, dat heeft er weinig mee te maken. Het is sowieso een beetje pointless allemaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Krijgt fok de tyfus om dat hele gedoe met postdagrecords?
Slaapsequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga naar bed. Ik heb vandaag zo'n 10 ton strobalen verplaatst. Handmatig. Dus moe
Bobby hoor ik de laatste tijd opvallend vaak kanker gebruiken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een soort van Bobby, maar dan als meisje, het tegenovergestelde van WD
Ga naar de serieuze fora en kom in de FOK!flatquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er weinig mee te maken. Het is sowieso een beetje pointless allemaal.
Als je na een ban van 3 maanden (2x meegemaakt) terugkomt, dan merk je dat de onderwerpen in de SC's (in ieder geval de KLB SC) nog steeds hetzelfde zijn (vooral 13-jarige meisjes, hosselen, etc) er nog steeds dezelfde soort topics worden geopend waar nog steeds iedereen reageert met pics van je moeder/zusje/vader/hond/opa/baby.
Er zijn gewoon zoveel betere dingen te doen.
En toch zit je op zaterdagavond weer te fokken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er weinig mee te maken. Het is sowieso een beetje pointless allemaal.
Als je na een ban van 3 maanden (2x meegemaakt) terugkomt, dan merk je dat de onderwerpen in de SC's (in ieder geval de KLB SC) nog steeds hetzelfde zijn (vooral 13-jarige meisjes, hosselen, etc) er nog steeds dezelfde soort topics worden geopend waar nog steeds iedereen reageert met pics van je moeder/zusje/vader/hond/opa/baby.
Er zijn gewoon zoveel betere dingen te doen.
Vanwege het verwijderen van KLB of heeft WD steeds meer invloed op hemquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bobby hoor ik de laatste tijd opvallend vaak kanker gebruiken.
Nope, druk bezig geweest met verhuizen.quote:
Kan prima samen, ik postte een paar dagen terug ook in KLB SC en KSC tegelijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:52 schreef kanovinnie het volgende:
oja. Je noemde het zelf al. KLB SC en serieus zijn?
Ja, zie:quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En toch zit je op zaterdagavond weer te fokken?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is dat ik niets beters te doen heb maarja.
Die filmpjes die ik je stuurde over de 10e dimensie had Mnon trouwens ooit als eerde in de KLB SC gepost.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
Japsnars heeft nl interesse in quantum fysics, dus dan zit er toch een soort van serieusheid in je
Physics. En eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
Japsnars heeft nl interesse in quantum fysics, dus dan zit er toch een soort van serieusheid in je
10e dimensiequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die filmpjes die ik je stuurde over de 10e dimensie had Mnon trouwens ooit als eerde in de KLB SC gepost.
en zo is de cirkel weer rondquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die filmpjes die ik je stuurde over de 10e dimensie had Mnon trouwens ooit als eerde in de KLB SC gepost.
Ja klinkt nice.quote:
Grrrrroove Armadaquote:
Mwa.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Allejezus, aeroplane ook nog draaien, helden
Ja, zijn ze uit elkaar ofzo, hoorde ik?quote:
Blijft een epische plaatquote:
Preview?quote:
quote:
Mmhmmh.quote:Your musical compatibility with Maisn0n is Super
Music you have in common includes Bonobo, Bibio, Florence + the Machine, Sia and She & Him.
Dat mis ik dan weerquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zijn ze uit elkaar ofzo, hoorde ik?
Ja. Dit weekend weer een aantal keer Day N Nite gehoord, die blijft ook wel lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blijft een epische plaatFoempt fiks.
Bibioquote:
Ene gast is eruit gestapt, Stephen Fasano.quote:
Day'n'Nite ben ik echt heeeeeelemaal klaar mee. Original Mix dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja. Dit weekend weer een aantal keer Day N Nite gehoord, die blijft ook wel lekker![]()
Deze ook:![]()
Duh, Bibio is fucking geniaal.quote:
Waar zie jij procenten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:07 schreef Japsnars het volgende:
* Yourmusical compatibility with Bravebart is Super (99.423%)
* Yourmusical compatibility with Maisn0n is Super (98.0594%)
Crookers mix heb ik al een tijdje niet meer gehoord maar het original is wel fijn op de late avond.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Day'n'Nite ben ik echt heeeeeelemaal klaar mee. Original Mix dan.
Mja, ik heb ze te vaak gehoord denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Crookers mix heb ik al een tijdje niet meer gehoord maar het original is wel fijn op de late avond.
460 plays waarvan 123 van C-Mon & Kypski en The National; raar dat wij dan zo ver van elkaar af zitten:quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb echt te weinig in mijn lastfm staan
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is een greasemonkey script:
http://www.last.fm/group/Greasemonkeys/forum/35794/_/439153
Dat komt waarschijnlijk door de andere shit die ik erop heb staan, toen ik nog een vervuilde iTunes had enzoquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
460 plays waarvan 123 van C-Mon & Kypski en The National; raar dat wij dan zo ver van elkaar af zitten:
Your musical compatibility with naatje_1 is Medium (36.6615%)
Het enige wat je hoeft te doen is greasemonkey op firefox/chrome hebben en op dat linkje te klikken en dan installquote:
Nieuw talent op 3fm, ik vind dat ie het goed doet, tegenover andere newbiesquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:13 schreef Japsnars het volgende:
Die DJ die dit lowlands gebeuren aan elkaar praat is wel poepslecht, zeg!
Hij zegt "Wat een geweldige set van Groove Armada was dat" zonder enige overtuiging of gevoel in zijn stem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nieuw talent op 3fm, ik vind dat ie het goed doet, tegenover andere newbies
try mequote:Op zondag 22 augustus 2010 02:15 schreef Bravebart het volgende:
Your musical compatibility with Japsnars is Super (99.423%)
Your musical compatibility with Maisn0n is Super (99.5594%)![]()
Your musical compatibility with Sjoegerd90 is Very Low (8.17667%)
Kut, verslagen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:15 schreef Bravebart het volgende:
Your musical compatibility with Japsnars is Super (99.423%)
Your musical compatibility with Maisn0n is Super (99.5594%)![]()
Your musical compatibility with Sjoegerd90 is Very Low (8.17667%)
Dan hoor jij wat anders dan ik, misschien dat ie daarin geminderd is, want vroeger schreeuwde hij het echt de daken af dat het goed wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zegt "Wat een geweldige set van Groove Armada was dat" zonder enige overtuiging of gevoel in zijn stem.
Nice, even luisteren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:17 schreef Maisnon het volgende:
http://soundcloud.com/maisnon/modem2
Hier Jap, het eerste stuk is een beetje cheesy maar als eenmaal de pads erbij komen dan wordt het wel tof
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:17 schreef Japsnars het volgende:
Your musical compatibility with Sjoegerd90 is Very Low (7.56703%)
Music you have in common includes Bløf, Caro Emerald, Muse, Oasis and Owl City.
Spacendquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:17 schreef Maisnon het volgende:
http://soundcloud.com/maisnon/modem2
Hier Jap, het eerste stuk is een beetje cheesy maar als eenmaal de pads erbij komen dan wordt het wel tof
Dit is dus het liedje waar ik nu aan werk
Die van mij ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:18 schreef Maisnon het volgende:
Als ik al mn mp3speler plays ook had dan zag mijn lastfm er wel anders uit
Dikke breakbeat erin en spontaan af laten lopen met een stoomfluit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:20 schreef Maisnon het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik er nu mee aanmoetgeen inspiratie over hoe het verder gaat
dat betwijfel ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Als ze de scrobbler zouden verbinden met mijn autoradio zou mijn last fm er ook anders uit zien.
Ik weet het wel zekerquote:
Veronica? WAAROM! alleen 80 en 90 hits...quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.. In de auto staat vrijwel altijd radio Veronica aan. Alleen door de zaterdagavonden zou je al iets heel anders zien. Disco Inferno op Veronica
Eentonige beatsquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:26 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, Dave Clarke die niet eentonige beats draait
Omdat ik dat leuk vind misschien?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Veronica? WAAROM! alleen 80 en 90 hits...
Duh, leuk voor op de achtergrond, maar verderquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eentonige beatsTypische radioluisteraar jij
Scrobbeler ja, ideaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:30 schreef Maisnon het volgende:
ja maar je hebt bvb wel iets zodat iPod's hun afgespeelde info naar Last.fm doorsturen, zodra je ze aan je computer hangt
dat snap ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk vind misschien?
Whehe trancequote:Op zondag 22 augustus 2010 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Duh, leuk voor op de achtergrond, maar verderdoe mij maar trance
~
Dat wilde ik net zeggen. Trusten mensenquote:
Ja, daar heb ik ook last van:quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
Als ze de scrobler voor elke plaat in mijn podcasts deden, dan zag de mijne er ook anders uit
Oja, dat doet hij bij mij de laatste tijd wel ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:30 schreef Maisnon het volgende:
ja maar je hebt bvb wel iets zodat iPod's hun afgespeelde info naar Last.fm doorsturen, zodra je ze aan je computer hangt
Zie, die bende vind ik dan weer niet om aan te horen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook last van:
[ afbeelding ]
En daar ontbreken nog flink wat playcounts doordat ik op 27-11 windows opnieuw heb geinstalleerd.
Ieder zijn smaak.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zie, die bende vind ik dan weer niet om aan te horen.
Vast wel, volgens mij houdt die ook gewoon het aantal plays bij.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
mijn shuffle oude versie zal dat wel niet kunnen
Elke iPod doet dat inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vast wel, volgens mij houdt die ook gewoon het aantal plays bij.
Oh das mooi, mijn hele posthistory voor 95% weg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die komt er ook vast wel weer, als we het netjes vragen. Sowieso komt KLB wel weer terug
buiten KLB SC komen doet je goed hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das mooi, mijn hele posthistory voor 95% weg.
Ja, het is weer eens wat anders.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
buiten KLB SC komen doet je goed hoor
agh, nog 1 dagquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is weer eens wat anders.
En dan vergaat de wereld?quote:
Als je de heropening van KLB zo wil noemen, ja.quote:
Hey Japsnars,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |