Kikakoken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:52 schreef Bravebart het volgende:
Honger! Broertje kookt a.k.a. duurt lang
Jeweetquote:
Kheb me nog nooit zo brak gevoeld.quote:
Minder drinken, dat helpt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Kheb me nog nooit zo brak gevoeld.
Yep, gisteren alcoholvrij gehouden en ga dat vandaag weer doen.quote:
Ik heb wel eens 75 euro er op een avond doorheen gejaagd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep, gisteren alcoholvrij gehouden en ga dat vandaag weer doen.
Na er in een weekje zo'n 75 euro doorheen jagen mag dat wel eens.
Ik heb het geprobeerd, maar je moet echt je best doen in een studentensoos met bier voor 50ctquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 75 euro er op een avond doorheen gejaagd.
Dat klopt, maar als je gewoon een discotheek ofzo in duikt ben je het zo kwijt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar je moet echt je best doen in een studentensoos met bier voor 50ct.
Doe ik dan ook niet een week lang.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je gewoon een discotheek ofzo in duikt ben je het zo kwijt.
Dat is heel slim ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Doe ik dan ook niet een week lang.
Dat vind ik triest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 75 euro er op een avond doorheen gejaagd.
75 euro uitgeven aan alcohol vind ik nog steeds triester.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Geen idee. Ik kom nooit verder dan 10 euro.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:43 schreef VASND het volgende:
In een avond is een beetje sad ja, waarom zou je?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:16 schreef yvonne het volgende:
In KLB zijn we hard bezig met ruimen.
Wat ook verdwenen is zijn de regels, daar is een set nieuwe regels voor in de plaats gekomen, ik plaats ze vast kunnen jullie er vast aan wennen..
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
Bakkesquote:
Pwnd.quote:
quote:Charles Haddon, de zanger van de Britse band Ou Est Le Swimming Pool en pas 22 jaar oud, heeft vrijdag op Pukkelpop zelfmoord gepleegd. Dat heeft de zichtbaar aangeslagen festivalorganisator Chokri Mahassine aan de pers meegedeeld. De band had al opgetreden, maar dat concert eindigde in mineur.
Een van de bandleden sprong het publiek in en raakte een toeschouwer. Het meisje moest zwaargewond naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Daar reageerde de band zeer aangeslagen op, maar het is niet duidelijk of dat met de zelfmoord van Haddon te maken heeft. Pukkelpop wordt dit jaar tijdens de vijfentwintigste editie sowieso geplaagd door zware tegenslagen. Donderdag overleed een geluidstechnicus van Black Rebel Motorcycle Club, de vader van bassist Robert Been, na een hartaanval. Ondanks alle tegenslagen gaat het festival gewoon door. Op het programma staan zaterdag onder meer The National en The Drums.
Zat toen in Haarlem dus heb het pas daarstraks gelezen.quote:
What the fuck, je gaat toch niet zo maar bovenop een meid springenquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
75 euro uitgeven aan alcohol vind ik nog steeds triester.Het was alleen maar alcohol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, en 15 euro taxi.
Wat is daar leuk aan? Of zitten ze zo te geilen op mensen die ze kunnen helpen?quote:I will be sure to pass on your gratitude when he returns. I'm glad you are not able to access your account. My name is Josethy and I will be happy to further assist you with your request.
Hoe is het met de jouwe, kunnen we ook vragenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:15 schreef Goddelijker het volgende:
Xyzyz, hoe is het met je vriendin?
Ja maar jij bent een meisje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom nooit verder dan 10 euro.
Ehm, stagediven is best normaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
What the fuck, je gaat toch niet zo maar bovenop een meid springen![]()
Of t was gewoon de repetitie van zijn zelfmoord sprong![]()
Hoe dan ook als ik die meid was zou ik flink geld vragen van die hippiesAl let ik waarschijnlijk op en zorg dat die kerel een flinke faceplant maakt
Hoe is het met jouw maagdelijkheid, kunnen we ook vragenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe is het met de jouwe, kunnen we ook vragen
Welke maagdelijkheid?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw maagdelijkheid, kunnen we ook vragen
ff aanzetten dan maar.quote:
Hoeren tellen niet mee.quote:
Hoe lang zit jij hier nu?quote:
Synergie gast, oftewel Benny, Warren Fellow en Darko Esserquote:
Goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe is het met de jouwe, kunnen we ook vragen
Een poosje en nope, niet meegekregen. Tell me morequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij hier nu?... h2k gate niet meegekregen?
Ik ookquote:
Is er dan nog die gamesbeurs in Keulen?quote:
Meisje op fok + daten + balbal = epic virginity loss.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een poosje en nope, niet meegekregen. Tell me more
Is er dan uberhaupt een gamebeurs in Keulen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is er dan nog die gamesbeurs in Keulen?
[..]
Meisje op fok + daten + balbal = epic virginity loss.
Aight. Verder niets meer geworden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Iig vandaag, zondag dan. Paar vrienden gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Is er dan uberhaupt een gamebeurs in Keulen?
mwoaquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aight. Verder niets meer geworden?
En was ze lekker?
Ik ook, fysiek. Maar mentaal nog totaal niet.quote:
Ja. Maar die gast. Ik krijg braakneigingen als ik hem zie spelenquote:
Het was wat tot het niks meer wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aight. Verder niets meer geworden?
En was ze lekker?
Ik hetzelfdequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, fysiek. Maar mentaal nog totaal niet.
Sloeg balbal op je functie als boksbal?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Zie bovenstaande post.quote:
quote:
Okee, klinkt duidelijkquote:
Ik heb geen idee, zal mij ook echt een zorg wezenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iig vandaag, zondag dan. Paar vrienden gaan
ik weet niet, misschien kwam dat hier posten vanwege dat gedoe in KLBquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post.
Post AP hier nu vaker?
Heb je een date gehad met iemand van fok? PM is?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het was wat tot het niks meer was.. Geen zin om er ellenlange verhalen over te vertellen
En ik vond r niet lelijk
Ik laat het in het middenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sloeg balbal op je functie als boksbal?
Ik hoop dat ie weer snel opkankertquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet niet, misschien kwam dat hier posten vanwege dat gedoe in KLB
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sloeg balbal op je functie als boksbal?
true thatquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie weer snel opkankert
Aaahwquote:
Prima, ik had toch een weekban en gisteren/vanochtend was ik toch niet thuis. Aankomende week ook geen internet dus ik overleef het wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
Japie, overleef jij eigenlijk wel zonder KLB?
KLB SC'er?quote:
Wij vangen je wel op, en anders is TAL SC er ook nog, als je zeurkool wilt afzeiken, bijvoorbeeldquote:
Maisnon!quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prima, ik had toch een weekban en gisteren/vanochtend was ik toch niet thuis. Aankomende week ook geen internet dus ik overleef het wel.
FOK! kan sowieso de tiefus krijgen, hoe minder ik post hoe beter.
Krijgt fok de tyfus om dat hele gedoe met postdagrecords?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prima, ik had toch een weekban en gisteren/vanochtend was ik toch niet thuis. Aankomende week ook geen internet dus ik overleef het wel.
FOK! kan sowieso de tiefus krijgen, hoe minder ik post hoe beter.
Het is dat ik niets beters te doen heb maarja.quote:
Mietje dus. Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel eentje die geen kanker roept en 13 jarige meisjes post
Die komt er ook vast wel weer, als we het netjes vragen. Sowieso komt KLB wel weer terugquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maisnon!!
Ik wil eigenlijk ook wel weer de KLB SC terug
Een soort van Bobby, maar dan als meisje, het tegenovergestelde van WDquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel eentje die geen kanker roept en 13 jarige meisjes post
Ik was op zoek naar vakkenvullersquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mietje dus. Wat doe je hier dan?
Zondagavond, mark my wordsquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die komt er ook vast wel weer, als we het netjes vragen. Sowieso komt KLB wel weer terug
Nee, dat heeft er weinig mee te maken. Het is sowieso een beetje pointless allemaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Krijgt fok de tyfus om dat hele gedoe met postdagrecords?
Slaapsequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga naar bed. Ik heb vandaag zo'n 10 ton strobalen verplaatst. Handmatig. Dus moe
Bobby hoor ik de laatste tijd opvallend vaak kanker gebruiken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een soort van Bobby, maar dan als meisje, het tegenovergestelde van WD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |