quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:16 schreef yvonne het volgende:
In KLB zijn we hard bezig met ruimen.
Wat ook verdwenen is zijn de regels, daar is een set nieuwe regels voor in de plaats gekomen, ik plaats ze vast kunnen jullie er vast aan wennen..
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
Bakkesquote:
Pwnd.quote:
quote:Charles Haddon, de zanger van de Britse band Ou Est Le Swimming Pool en pas 22 jaar oud, heeft vrijdag op Pukkelpop zelfmoord gepleegd. Dat heeft de zichtbaar aangeslagen festivalorganisator Chokri Mahassine aan de pers meegedeeld. De band had al opgetreden, maar dat concert eindigde in mineur.
Een van de bandleden sprong het publiek in en raakte een toeschouwer. Het meisje moest zwaargewond naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Daar reageerde de band zeer aangeslagen op, maar het is niet duidelijk of dat met de zelfmoord van Haddon te maken heeft. Pukkelpop wordt dit jaar tijdens de vijfentwintigste editie sowieso geplaagd door zware tegenslagen. Donderdag overleed een geluidstechnicus van Black Rebel Motorcycle Club, de vader van bassist Robert Been, na een hartaanval. Ondanks alle tegenslagen gaat het festival gewoon door. Op het programma staan zaterdag onder meer The National en The Drums.
Zat toen in Haarlem dus heb het pas daarstraks gelezen.quote:
What the fuck, je gaat toch niet zo maar bovenop een meid springenquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
75 euro uitgeven aan alcohol vind ik nog steeds triester.Het was alleen maar alcohol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, en 15 euro taxi.
Wat is daar leuk aan? Of zitten ze zo te geilen op mensen die ze kunnen helpen?quote:I will be sure to pass on your gratitude when he returns. I'm glad you are not able to access your account. My name is Josethy and I will be happy to further assist you with your request.
Hoe is het met de jouwe, kunnen we ook vragenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:15 schreef Goddelijker het volgende:
Xyzyz, hoe is het met je vriendin?
Ja maar jij bent een meisje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom nooit verder dan 10 euro.
Ehm, stagediven is best normaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
What the fuck, je gaat toch niet zo maar bovenop een meid springen![]()
Of t was gewoon de repetitie van zijn zelfmoord sprong![]()
Hoe dan ook als ik die meid was zou ik flink geld vragen van die hippiesAl let ik waarschijnlijk op en zorg dat die kerel een flinke faceplant maakt
Hoe is het met jouw maagdelijkheid, kunnen we ook vragenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe is het met de jouwe, kunnen we ook vragen
Welke maagdelijkheid?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw maagdelijkheid, kunnen we ook vragen
ff aanzetten dan maar.quote:
Hoeren tellen niet mee.quote:
Hoe lang zit jij hier nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |