Duh, leuk voor op de achtergrond, maar verderquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eentonige beatsTypische radioluisteraar jij
Scrobbeler ja, ideaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:30 schreef Maisnon het volgende:
ja maar je hebt bvb wel iets zodat iPod's hun afgespeelde info naar Last.fm doorsturen, zodra je ze aan je computer hangt
dat snap ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk vind misschien?
Whehe trancequote:Op zondag 22 augustus 2010 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Duh, leuk voor op de achtergrond, maar verderdoe mij maar trance
~
Dat wilde ik net zeggen. Trusten mensenquote:
Ja, daar heb ik ook last van:quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
Als ze de scrobler voor elke plaat in mijn podcasts deden, dan zag de mijne er ook anders uit
Oja, dat doet hij bij mij de laatste tijd wel ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:30 schreef Maisnon het volgende:
ja maar je hebt bvb wel iets zodat iPod's hun afgespeelde info naar Last.fm doorsturen, zodra je ze aan je computer hangt
Zie, die bende vind ik dan weer niet om aan te horen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook last van:
[ afbeelding ]
En daar ontbreken nog flink wat playcounts doordat ik op 27-11 windows opnieuw heb geinstalleerd.
Ieder zijn smaak.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zie, die bende vind ik dan weer niet om aan te horen.
Vast wel, volgens mij houdt die ook gewoon het aantal plays bij.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
mijn shuffle oude versie zal dat wel niet kunnen
Elke iPod doet dat inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vast wel, volgens mij houdt die ook gewoon het aantal plays bij.
Oh das mooi, mijn hele posthistory voor 95% weg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die komt er ook vast wel weer, als we het netjes vragen. Sowieso komt KLB wel weer terug
buiten KLB SC komen doet je goed hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das mooi, mijn hele posthistory voor 95% weg.
Ja, het is weer eens wat anders.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
buiten KLB SC komen doet je goed hoor
agh, nog 1 dagquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is weer eens wat anders.
En dan vergaat de wereld?quote:
Als je de heropening van KLB zo wil noemen, ja.quote:
Hey Japsnars,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |