Heb je weer gebruikt gast?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:01 schreef Borkydude het volgende:
Bart jij maakt topics voor ik met m'n ogen kon knipperen!
Ik vond het sowieso al heftig dat ik alleen zover van Friesland wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
de kwaliteit van pinkpop is gewoon benedenmaat
Wij gaan gewoon niet zuipen, goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef DeLuna het volgende:
Maar dat hele idee met tentjes op een veldje staan waar iedereen dronken is staat me niet aan. Dat is niks voor mij.![]()
Overigens is dit misschien heel generaliserend, maar dat is wel wat ik van veel mensen hoor.
Flikker toch op met je Sziget hype manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
En sowieso, ik wil gewoon minstens 1 keer in mijn leven naar sziget en glastonbury
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Pfff wat is dit toch vet zo'n forum!!
Sziget had wel fucking muse staan, en meer van die bands waar je fucking tegen zegtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Flikker toch op met je Sziget hype manDat is gewoon een hypefestival. Glastonbury is tenminste serieus vet.
Fucking Muse. FUCKING BOEIEND!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sziget had wel fucking muse staan, en meer van die bands waar je fucking tegen zegt
mietje, tuurlijk staat de muziek hardquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
De muziek staat trouwens ook altijd veel te hard, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Hebben je doppen voor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
De muziek staat trouwens ook altijd veel te hard, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Muse is potverdomme wel 1 van de beste bands van de tenties jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fucking Muse. FUCKING BOEIEND!
Tenties zijn net begonnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
ow wacht, dat zit natuurlijk nog in de zeroes
Jahoor. Best leuk bandje, maar zo super vind ik het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Muse is potverdomme wel 1 van de beste bands van de tenties ja
Jawel hoorquote:
Dat is smaak heh, dat jij het nou lekker vind om te trippen op een dancefestival oidquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jahoor. Best leuk bandje, maar zo super vind ik het nou ook weer niet
Rechts hoor ik toch al niks meer dus dan kan links er ook wel bijquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
Wat ook wel triest is... Dan laten ze zo alles zien wat er gebeurt op Lowlands/Pinkpop, maar de kwaliteit van het geluid op jouw tv is echt om te janken.
Los van dat, het feit dat Muse op Sziget staat vind ik nou echt niet zo bijzonderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is smaak heh, dat jij het nou lekker vind om te trippen op een dancefestival oid
Helemaaal niks?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rechts hoor ik toch al niks meer dus dan kan links er ook wel bij
Selah Sue > Duffy, dus als je duffy niets vind, vind je dit inderdaad ook nietsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
wat een zeikwijf met een zeikstem ongelooflijk
maar niet op een Nederlands festivalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Los van dat, het feit dat Muse op Sziget staat vind ik nou echt niet zo bijzonderMuse staat elke week wel ergens.
Mwa, niet veel in ieder geval. Hebben ze vroeger verpest, ik heb wel 100 keer oorontsteking gehad, en bij de 100e keer dachten ze.. 'Goh, laten we haar amandelen gaan knippen!!!!' En toen was het voorbij.quote:
Ik merk het.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Selah Sue > Duffy, dus als je duffy niets vind, vind je dit inderdaad ook niets
Sziget is inderdaad wel heel Nederlands...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar niet op een Nederlands festival
Dat zal bij mij geen probleem zijn, ik praat altijd wel duidelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, niet veel in ieder geval. Hebben ze vroeger verpest, ik heb wel 100 keer oorontsteking gehad, en bij de 100e keer dachten ze.. 'Goh, laten we haar amandelen gaan knippen!!!!' En toen was het voorbij.Nu hoor ik niet veel meer, maar ik heb er gelukkig niet zoveel last van, zolang je maar duidelijk praat.
Nee, maar er staan wel steeds meer Nederlandersquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sziget is inderdaad wel heel Nederlands...
Idd, maken dat je wegkomt dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar er staan wel steeds meer Nederlanders
Ik had zo'n lerares, die deed dat niet. Dus dan kreeg ik wel eens de beurt voor een mondelinge overhoring maar dan moest ze me altijd roepen want de eerste 2 keer verstond ik haar gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal bij mij geen probleem zijn, ik praat altijd wel duidelijk
DUFFYYYYYY!quote:
Nee, Teringvinger met Selah Sue (eigenlijk was dat teringvinger een typo, maar het staat wel leuk zo)quote:
Het was toch een Duffy nummer jongeeequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, Teringvinger met Selah Sue (eigenlijk was dat teringvinger een typo, maar het staat wel leuk zo)
Jaaaahaaaa, dat weet ik toch ook welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was toch een Duffy nummer jongeee
Precies, jij tript, ik flipt ehmquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:26 schreef Bravebart het volgende:
Fucking Groove ArmadaDaar kom ik voor naar een festival. Muse doe ik er dan wel ff bij.
Oh ik ook wel hoor, maar Muse vind ik gewoon een beetje sufquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies, jij tript, ik flipt ehmIk heb het liefst zo'n rock 'n roll act wat niet heavy metal is en dan met een hele goede podiumact
Bandje van dit jaar of niet?quote:
Nog vers ja, ik word instant vrolijk als ik mijn oog er op laat vallenquote:
Terecht, terecht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:37 schreef n8n het volgende:
[..]
Nog vers ja, ik word instant vrolijk als ik mijn oog er op laat vallen
Hij speelt een spelletje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij bewondert/kraakt je muzieksmaak nu af? Why?
Waarneer, bedoel jequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Bravebart het volgende:
Waarom komt Baskerville dan Naatje?
Hij is al een tijdje wijlenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:20 schreef RoBro het volgende:
conny mus wat een eindbaas was het eigenlijk
Met de fallus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:41 schreef Goddelijker het volgende:
Vrouwen, soms zou je ze toch even een dag in coma slaan.
Als ik dit zo lees dan voelt het net alsof we nog in de Tweede Wereldoorlog zitten...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
strobalen op een platte kar gooien, achter de trekker hangen en op de boerderij weer opstapelen. En dat bij mijn oom.
Daarna waarschijnlijk daar eten enzo, het is altijd supergezellig
En ik verdien er waarschijnlijk ook nog wat mee.
Jij weet zeker ook niet waar het vlees op je bord vandaan komt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan voelt het net alsof we nog in de Tweede Wereldoorlog zitten...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan voelt het net alsof we nog in de Tweede Wereldoorlog zitten...
Als ik dit zo lees weet ik precies weer waarom we jou de mongool van FOK! noemenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
meer hoef ik niet toe te voegen denk ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees weet ik precies weer waarom we jou de mongool van FOK! noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |