abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85539221
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:44 schreef Schunckelstar het volgende:

( :') )

overigens hoop ik dat de agenten niet vervolgd worden en een lintje krijgen, maar dat is mijn persoonlijke mening
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_85539251
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:37 schreef Zolcon het volgende:

[..]

kun je me aanwijzen waar ik daar zeg dat ik het leven van die man belangrijker vind als van de hond?
ik hoop overigens nog steeds dat de agenten niet vervolgd worden
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:39:38 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_85539260
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

honden staan bij mij idd hoger op de schaal dan sommige "mensen"
Treurig, misschien moet je langs een psychiater, want je hebt duidelijk issues. Het dehumaniseren van mensen is altijd de eerste stap tot grove mensenrechtenschendingen.

edit: okay je zou hem schijnbaar nog niet dood wensen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_85539271
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat ze zo'n dierenbeul hard aanpakken is niet meer dan gerechtigheid!
Dierenbeul? :')
Die hond viel hem aan. Denk je dat hij in het dagelijks leven ook honden zal mishandelen of zo?
pi_85539273
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Treurig, misschien moet je langs een psychiater, want je hebt duidelijk issues. Het dehumaniseren van mensen is altijd de eerste stap tot grove mensenrechtenschendingen.
ik zal erover nadenken, bedankt voor de tip :)
pi_85539296
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:39 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

kun je me aanwijzen waar ik daar zeg dat ik het leven van die man belangrijker vind als van de hond?
Niet alles heeft een quote nodig. De reacties van jou op dit onderwerp maken al genoeg duidelijk.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_85539312
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:41 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Niet alles heeft een quote nodig. De reacties van jou op dit onderwerp maken al genoeg duidelijk.
dan is lezen niet je sterkste punt, geeft verder niet :*
pi_85539352
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:31 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Juist ^O^

Iemand die in staat is om in het openbaar met een mes te lopen zwaaien en ook nog iemand daarmee bedreigd (en ook nog is zonder een duidelijke aanleiding) is imo. wel degelijk een gevaar voor zijn omgeving. Daarom vind ik dat de politie in deze prima heeft gehandeld.
Je weet nog helemaal niet wat de intentie van de politie was en de exacte feiten. Misschien was het helemaal niet nodig om hem neer te schieten, maar deden ze het toch als wraak voor de hond.

Al hoorde ik wel dat ze hem hebben geprobeerd te reanimeren. Maar dat hoeft op zich niets te betekenen.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:44:28 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85539365
bij elk schietincident door de politie wordt er een onderzoek opgezet en daarna wordt er gekeken wat en of er maatregelen genomen moeten worden. Zo vaak worden er in nNederland geen mensen doodgeschoten door de politie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_85539379
quote:
Daar ben ik dan wel blij mee. O+ Trouwe hond.
pi_85539381
quote:

[..]

jij vind echt het leven van een hond meer waard dan het leven van een mens?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85539409
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:45 schreef oompaloompa het volgende:
Hangt af van het mens. Hij vind honden meer waard dan 'sommige' mensen. Al zal hijdan ook moeten nuanceren dat niet alle honden geweldig zijn, en ook 'sommige' honden moeten zeggen.
pi_85539424
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Je weet nog helemaal niet wat de intentie van de politie was en de exacte feiten. Misschien was het helemaal niet nodig om hem neer te schieten, maar deden ze het toch als wraak voor de hond.
Ik postte net het geweldsspiraal van de politie, bekijk die eens...
pi_85539464
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:46 schreef Piles het volgende:

[..]

Gemist, zijn het feiten?
Ik zal het even opzoeken.
pi_85539466
quote:

[..]

in sommige gevallen wel ja...

ik noem een unabomber of een dutroux bijvoorbeeld
pi_85539473
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:46 schreef Piles het volgende:

[..]

die zegt toch niets als je de rest van de context niet kent
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85539481
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:

Al zal hijdan ook moeten nuanceren dat niet alle honden geweldig zijn, en ook 'sommige' honden moeten zeggen.
en dit uiteraard
pi_85539499
quote:

[..]

Heb je zelf een hond? Of een huisdier waar je aan gehecht bent? Hondengeleiders hebben een sterke band met hun hond en het is al vaak gezegd, dat beest wordt deel van je familie. Als die doodgestoken wordt dan ga je niet toekijken, dan help je. En ik zeg niet dat je dan meteen dodelijk moet raken, maar als het toevallig dodelijk is dan pech voor die ander!
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_85539503
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:48 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

in sommige gevallen wel ja...

ik noem een unabomber of een dutroux bijvoorbeeld
en in dit geval vind je dat omdat?

Misschien is die man net schizofreen geworden en zou hij met medicijnen gewoon een normaal leven verder kunnen leiden. Ik snap niet hoe je iemand zo weg kunt zetten zonder uberhaupt iets van de situatie te weten.

quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:50 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Heb je zelf een hond? Of een huisdier waar je aan gehecht bent? Hondengeleiders hebben een sterke band met hun hond en het is al vaak gezegd, dat beest wordt deel van je familie. Als die doodgestoken wordt dan ga je niet toekijken, dan help je. En ik zeg niet dat je dan meteen dodelijk moet raken, maar als het toevallig dodelijk is dan pech voor die ander!
En om dat soort dingen te voorkomen hebben we wetten en regelementen.
pi_85539507
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:49 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

die zegt toch niets als je de rest van de context niet kent
Na de diensthond komt het vuurwapen, dus het zegt zeker wat.
pi_85539542
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:21 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

En even van een ander forum:
[..]

Dan nog weet je niet wat hun intentie was. Was het de intentie om de dader te verwonden, of fataal te raken. Hadden ze echt alle andere middelen optimaal gebruikt, of zijn er fouten gemaakt. Je weet het gewoonweg niet.
pi_85539561
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan nog weet je niet wat hun intentie was. Was het de intentie om de dader te verwonden, of fataal te raken. Hadden ze echt alle andere middelen optimaal gebruikt, of zijn er fouten gemaakt. Je weet het gewoonweg niet.
Nee, en dat is de Rijksrecherche nu aan het uitzoeken.
pi_85539589
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En om dat soort dingen te voorkomen hebben we wetten en regelementen.
We hebben wetten en regels om wat precies te voorkomen :?

.
pi_85539641
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:55 schreef mcintosh het volgende:

[..]

We hebben wetten en regels om wat precies te voorkomen :?

.
Dat agenten uit emotionele band met hun hond mensen dood schieten. Ondanks dat het begrijpelijk kan zijn, zoals je uitlegt, is het niet wenselijk en zou het geen excuus zijn voor een agent om zoiets te doen.
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:51 schreef Piles het volgende:

[..]

Na de diensthond komt het vuurwapen, dus het zegt zeker wat.
klopt, ik had moeten zeggen geeft geen sluitende uitleg o.i.d. Beetje wat strawberry daarna zegt.
pi_85539678
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:58 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat agenten uit emotionele band met hun hond mensen dood schieten.

Ja, dát zal er door de hoofden van de agenten gegaan zijn, 'daar hebben we wetten en regels voor, laten we maar gewoon toekijken hoe een lid van onze familie wordt afgeslacht'. Kom op zeg, doe eens realistisch _O-

Je kunt (gelukkig) emoties niet uitschakelen bij zoiets heftigs, als je dat wel kan ben je niet helemaal goed in je kop óf je bent geen goede hondengeleider.

Wetten en regels heb je in dit geval om naderhand te bekijken of ze juist hebben gehandeld.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:02:03 #230
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85539705
Hahahahahaha hond heeft het nog overleefd ook!!! _O- _O-

Heerlijk, weer een crimineel minder!!!
Mama mag alvast haar zwarte jurkje uit de kast halen!! *O*
Haar zoon was zo'n lieve jongen!! :')

Heerlijk nieuws c_/
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_85539713
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

en in dit geval vind je dat omdat?

Misschien is die man net schizofreen geworden en zou hij met medicijnen gewoon een normaal leven verder kunnen leiden. Ik snap niet hoe je iemand zo weg kunt zetten zonder uberhaupt iets van de situatie te weten.
zucht ;(

nogmaals dan maar, geef eens een quote waarin ik aangeef dat ik dat in dit specifieke geval ook vind?
lezen mensen tegenwoordig niet meer of zo...

in dit geval weet ik dat niet, omdat ik de feiten niet ken
pi_85539728
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:00 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ja, dát zal er door de hoofden van de agenten gegaan zijn, 'daar hebben we wetten en regels voor, laten we maar gewoon toekijken hoe een lid van onze familie wordt afgeslacht'. Kom op zeg, doe eens realistisch _O-

Je kunt (gelukkig) emoties niet uitschakelen bij zoiets heftigs, als je dat wel kan ben je niet helemaal goed in je kop óf je bent geen goede hondengeleider.
Ik vind het nogal zorgwekkend dat agenten blijkbaar zoveel op basis van emotie handelen als ze verdachten doodschieten. Ik hoop toch echt dat ze geleerd worden dat zo min mogelijk te doen.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:03:57 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85539741
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:03 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ik vind het nogal zorgwekkend dat agenten blijkbaar zoveel op basis van emotie handelen als ze verdachten doodschieten. Ik hoop toch echt dat ze geleerd worden dat zo min mogelijk te doen.
voorbarige conclusie....
pi_85539770
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:03 schreef Re het volgende:

[..]

voorbarige conclusie....
God, moet ik echt overal 'als dat inderdaad zo gebeurd is' achter zetten? Iedereen begrijpt nu hopelijk wel dat alles speculeren is totdat het onderzoek is afgerond?
pi_85539782
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:00 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Wetten en regels heb je in dit geval om naderhand te bekijken of ze juist hebben gehandeld.
En dat wordt nu onderzocht, en hopelijk komt er uit dat agenten een weloverwogen beslissing hebben genomen. Ik hoop iig dat we geen agenten hier in Nederland hebben die alles op emotie doen :/
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:06:24 #236
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85539802
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:27 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Je praat in het algemeen, alsof deze casus alles zegt over de waarde die de maatschappij aan een mensenleven hecht. Het gaat om deze specifieke situatie, met dit specifiek mens. Een mens die een groot deel voorstelt van de problemen in deze maatschappij vs. een hond die per definitie onschuldig is en braaf doet wat hem opgedragen wordt nádat ongetwijfeld het voornoemde mens talloze keren is gewaarschuwd.

Kortom, in déze situatie kan ik me voorstellen dat de meerderheid meer medelijden heeft met de hond dan met het mormel.
Honden, los van het hygiënische probleem, ben ik er echt een groot voorstander van om bezit er van te verbieden. Honden zijn zo ontzettend onbetrouwbaar. Dat instinct van ze ze zit ze in de weg. Je hond kan 10 jaar lekker speels en mals reageren, er kan een dag komen dat hij je pasgeboren kindje verorbert. :{

En dan nog, als je ziet hoe mensen met honden omgaan. Ik heb zelfs gezien en gehoord dat er mensen bij zijn die hun hond zoon of dochter noemen. Echt fout. :{

Random woord: moestuintje. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85539812
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:02 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

zucht ;(

nogmaals dan maar, geef eens een quote waarin ik aangeef dat ik dat in dit specifieke geval ook vind?
lezen mensen tegenwoordig niet meer of zo...

in dit geval weet ik dat niet, omdat ik de feiten niet ken
quote:

[..]

Of je hebt misschien per ongelijk man en hond door elkaar gehaald :P
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:11:29 #238
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85539897
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Honden, los van het hygiënische probleem, ben ik er echt een groot voorstander van om bezit er van te verbieden. Honden zijn zo ontzettend onbetrouwbaar. Dat instinct van ze ze zit ze in de weg. Je hond kan 10 jaar lekker speels en mals reageren, er kan een dag komen dat hij je pasgeboren kindje verorbert. :{

En dan nog, als je ziet hoe mensen met honden omgaan. Ik heb zelfs gezien en gehoord dat er mensen bij zijn die hun hond zoon of dochter noemen. Echt fout. :{

ga ff ergens anders lopen trollen BSB, niet elk topic draait om jou en jouw mening over irrelevante dingen
pi_85539931
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Of je hebt misschien per ongelijk man en hond door elkaar gehaald :P
oh Oeps, dat is best een fail ja :') :@
die heb ik Idd door elkaar gehaald
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:13:56 #240
13462 BansheeBoy
pi_85539964
NIJMEGEN - De Neerbosscheweg in Nijmegen waar de politie vrijdagavond een man doodschoot, is zaterdagmorgen rond halfnegen weer vrijgegeven voor het verkeer. De politie is er klaar met het sporenonderzoek.

Het onderzoek naar de schietpartij wordt niet door de Nijmeegse politie gedaan. De zaak is overgedragen aan het korps Noord- en Oost-Gelderland.

De man die is doodgeschoten, zou vlak ervoor in de Lidl-supermarkt in de buurt een medewerkster met een mes hebben bedreigd. De politie wil dat niet bevestigen. Nadat hij op een politiehond had ingestoken, schoot een agent de man neer. De hond heeft het overleefd.

Volgens verschillende bronnen werd de man gezocht door justitie.

De auto waar de man in zat, een rode Opel Astra, is klemgereden. De identiteit van de man is nog niet bekendgemaakt.

Volgens verschillende inwoners van de regio Nijmegen cirkelde er na het incident een helikopter boven de regio. Eerst boven het Goffertpark en later meer in de omgeving van Bemmel.

De politie vertelde later op de avond dat de man alleen opereerde. Volgens de politie was die helikopter er puur om luchtfoto's te maken van het incident.

Bron: http://www.omroepgelderla(...)ijmegen-afgerond.htm

-------------------------
Wel slim om het onderzoek door 3den te laten doen. Dat pleit enigszins voor ze. :{

Ik kan eigenlijk nergens vinden om wat voor hond het ging. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_85539979
http://www.gelderlander.n(...)al-op-supermarkt.ece

quote:
Schietpartij: 'Geen overval op supermarkt'
zaterdag 21 augustus 2010 | 10:58 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 21 augustus 2010 | 11:43

NIJMEGEN - De man die vrijdagnamiddag is doodgeschoten door de Nijmeegse politie, heeft daarvoor geen overval gepleegd op een Lidl-supermarkt in Nijmegen.

Dat zegt een woordvoerder. Daarmee ontzenuwt hij het gerucht dat het latere slachtoffer die vrijdagmiddag de Lidl-supermarkt in winkelcentrum De Notenhout in Neerbosch-Oost heeft overvallen. De man zou wel in de winkel zijn geweest. Hij zou een andere man met een mes achterna gezeten hebben in het winkelcentrum. Daarbij zijn de twee mannen de Lidl-supermarkt in en weer uit zijn gerend.

Het latere slachtoffer is vervolgens in een auto gevlucht. De gealarmeerde politie zou de man hebben klemgereden op de nabijgelegen Neerbosscheweg, een belangrijke doorgaande weg. De man is volgens getuigen uitgestapt. Met het mes dat hij in zijn hand had, heeft hij een politiehond neergestoken die op hem af kwam. Daarop heeft de politie op de man geschoten. Het slachtoffer overleed ter plekke. De Rijksrecherche doet onderzoek naar de toedracht van het fatale schietincident.

Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie kan zaterdagochtend niet zeggen wat er precies is gebeurd. Ook over de identiteit van het slachtoffer kan ze nog niets zeggen.

Het onderzoek naar de precieze toedracht ter plekke heeft uren geduurd. Het deel van de Neerbosscheweg waar de schietpartij plaatsvond, is tot zaterdagochtend half negen afgesloten geweest.
Overval of niet, je moet niet met een mes gaan zwaaien als de politie op je afkomt.
Leaf
pi_85539991
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel slim om het onderzoek door 3den te laten doen. Dat pleit enigszins voor ze. :{

Dat is standaard.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:17:19 #243
13462 BansheeBoy
pi_85540031
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]

Overval of niet, je moet niet met een mes gaan zwaaien als de politie op je afkomt.
Hmmm, lastig. Natuurlijk had hij überhaupt dat mes niet bij zich moeten hebben. Maar hij heeft van de nood een deugd gemaakt, begrijpelijk. Als er een (degelijke) hond met messcherpe tanden op je afkomt verandert zo'n situatie al gauw in noodweer. :{

Ik zou jou wel willen spreken in zo'n situatie. Ik denk niet dat je de hond in kwestie zou gaan aaien. Neen. :{

pi_85540051
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

oh Oeps, dat is best een fail ja :') :@
die heb ik Idd door elkaar gehaald
:D Dan is het nu iig opgehelderd waarom iedereen langs elkaar leek te praten :P
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]

als je hallucinaties hebt en in een psychose zit, is het zo moeilijk rationeel na te denken.

Haalt niet weg dat wanneer de man een echt gevaar was dit de enige mogelijkheid was van de politie. Maar zoals sommige mensen hier "eigen schuld" claimen terwijl er nog zo weinig duidelijk is, is gewoon dom.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:20:18 #245
13462 BansheeBoy
pi_85540094
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:15 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat is standaard.
Dat is toch wel het minste wat je mag verwachten van de politie. Dat moet je met me eens zijn. :{

pi_85540138
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:18 schreef oompaloompa het volgende:
als je hallucinaties hebt en in een psychose zit, is het zo moeilijk rationeel na te denken.
Dat heeft 1 user geroepen hier, en heb ik verder nog nergens gezien. Dus ik ga er vanuit dat dat hier niet het geval was.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:24:30 #247
13462 BansheeBoy
pi_85540179
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:22 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat heeft 1 user geroepen hier, en heb ik verder nog nergens gezien. Dus ik ga er vanuit dat dat hier niet het geval was.
Maar het behoort wel tot de mogelijkheden. Sterker nog, er pleit meer voor de dader dan voor de politie. Als je van de mogelijkheden uitgaat ten minste. :{

pi_85540713
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmmm, lastig. Natuurlijk had hij überhaupt dat mes niet bij zich moeten hebben. Maar hij heeft van de nood een deugd gemaakt, begrijpelijk. Als er een (degelijke) hond met messcherpe tanden op je afkomt verandert zo'n situatie al gauw in noodweer. :{

Ik zou jou wel willen spreken in zo'n situatie. Ik denk niet dat je de hond in kwestie zou gaan aaien. Neen. :{

Nee, inderdaad, het beste wat je kunt doen is als een idioot op die hond gaan insteken.
De politie begrijpt dat natuurlijk wel dat het hier om noodweer exces gaat.

Het is tenslotte niet zo dat die hond z'n hele leven lang getraind is om alleen te bijten in plaatsen waar het geen blijvende schade aanricht.
Nee, het zal inderdaad gewoon een straat/vechthond zijn geweest die ze op die vent hebben losgelaten.

zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:00:18 #249
13462 BansheeBoy
pi_85540960
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:47 schreef Refragmental het volgende:
Het is tenslotte niet zo dat die hond z'n hele leven lang getraind is om alleen te bijten in plaatsen waar het geen blijvende schade aanricht.
Ik mag toch aannemen dat je wel zult begrijpen dat als er een woeste hond met messcherpe tanden op je afkomt je even niets doet met wetenschappelijke analyses. Dit gebeurt in een split second, zoals vrijwel altijd als het noodweer betreft. :{

pi_85541021
De hond leeft nog O+ O+ O+
pi_85541084
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een hond is anders wel familie van je, althans als je iemand 'adopteert' is het toch ook een gezinslid? Zullen we anders ook de mens verbieden, ze kunnen 50 jaar heel leuk zijn, maar stel je voor dat ze ineens een aanslag plegen of net als de debiel een hond neersteken? :{
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:13:25 #252
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85541198
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
De hond leeft nog O+ O+ O+
Das goed nieuws. Is 'ie op tijd hersteld om naar de begravenis van de supermarktrover te gaan?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_85541808
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:02 schreef Henk-B het volgende:
Hahahahahaha hond heeft het nog overleefd ook!!! _O- _O-

Heerlijk, weer een crimineel minder!!!
Mama mag alvast haar zwarte jurkje uit de kast halen!! *O*
Haar zoon was zo'n lieve jongen!! :')

Heerlijk nieuws c_/
Je weet helemaal niets van de dader, voor hetzelfde geld was het wel iemand met psychische stoornis. Maar van jou mogen agenten blijkbaar elke crimineel doodschieten, weer eentje minder hè? Op een overval (of wat het ook was) staat volgens sommigen hier blijkbaar de doodstraf. En dat wel zeiken op landen als China/Marokko en hoe ze daar met criminelen omgaan...hoe hypocriet.
pi_85541828
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:50 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hoe help je die hond door de ander neer te schieten dan? Hij wilde de hond niet vermoorden, maar de aanval stoppen logischerwijs. Dat het toevallig dodelijk is, is geen pech voor de dader, maar een fout van de politie.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:43:30 #255
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85541852
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je weet helemaal niets van de dader, voor hetzelfde geld was het wel iemand met psychische stoornis. Maar van jou mogen agenten blijkbaar elke crimineel doodschieten, weer eentje minder hè? Op een overval (of wat het ook was) staat volgens sommigen hier blijkbaar de doodstraf. En dat wel zeiken op landen als China/Marokko en hoe ze daar met criminelen omgaan...hoe hypocriet.
iets met troll en voeren enzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')