abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85539137
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

honden staan bij mij idd hoger op de schaal dan sommige "mensen"
Je kende die persoon niet, je hebt geen idee wat er gebeurt is. Hoe kun je nou oordelen.
Walgelijk hoe mensen dit soort dingen zeggen. En nu niet lopen zeuren dat ik een "linkse huiler" ben want dat is een achterhaald argument waar je niks mee bereikt.

De wereld is niet zo simpel als hier vaak wordt gedacht.
Goed en Slecht bestaat alleen in Hollywood-films. Gelukkig zijn er ook tussenwegen.
Het zou mensen sieren om gewoon eens wat meer na te denken over wat er gezegd wordt.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_85539170
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:33 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Je kende die persoon niet, je hebt geen idee wat er gebeurt is. Hoe kun je nou oordelen.
Walgelijk hoe mensen dit soort dingen zeggen. En nu niet lopen zeuren dat ik een "linkse huiler" ben want dat is een achterhaald argument waar je niks mee bereikt.

De wereld is niet zo simpel als hier vaak wordt gedacht.
Goed en Slecht bestaat alleen in Hollywood-films. Gelukkig zijn er ook tussenwegen.

quote waar ik zeg dat ik het over dit specifiek geval heb?

quote:
Het zou mensen sieren om gewoon eens wat meer na te denken over wat er gezegd wordt.
dat zou je idd sieren
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_85539188
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:27 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Je praat in het algemeen, alsof deze casus alles zegt over de waarde die de maatschappij aan een mensenleven hecht. Het gaat om deze specifieke situatie, met dit specifiek mens. Een mens die een groot deel voorstelt van de problemen in deze maatschappij vs. een hond die per definitie onschuldig is en braaf doet wat hem opgedragen wordt nádat ongetwijfeld het voornoemde mens talloze keren is gewaarschuwd.

Kortom, in déze situatie kan ik me voorstellen dat de meerderheid meer medelijden heeft met de hond dan met het mormel.
Hij heeft het ook over een verandering in de maatschappij als geheel. Dat mensen menen dat de politie vaker dit soort geweld moet gebruiken tegen verdachten.
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:36:20 #204
28033 Pek
je moet wat
pi_85539199
Tot nu toe is de politiehond een betere besteding van mijn belastinggeld gebeleken dan het slachtoffer. :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_85539221
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:44 schreef Schunckelstar het volgende:

( :') )

overigens hoop ik dat de agenten niet vervolgd worden en een lintje krijgen, maar dat is mijn persoonlijke mening
pi_85539251
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:37 schreef Zolcon het volgende:

[..]

kun je me aanwijzen waar ik daar zeg dat ik het leven van die man belangrijker vind als van de hond?
ik hoop overigens nog steeds dat de agenten niet vervolgd worden
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:39:38 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_85539260
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

honden staan bij mij idd hoger op de schaal dan sommige "mensen"
Treurig, misschien moet je langs een psychiater, want je hebt duidelijk issues. Het dehumaniseren van mensen is altijd de eerste stap tot grove mensenrechtenschendingen.

edit: okay je zou hem schijnbaar nog niet dood wensen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_85539271
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat ze zo'n dierenbeul hard aanpakken is niet meer dan gerechtigheid!
Dierenbeul? :')
Die hond viel hem aan. Denk je dat hij in het dagelijks leven ook honden zal mishandelen of zo?
pi_85539273
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Treurig, misschien moet je langs een psychiater, want je hebt duidelijk issues. Het dehumaniseren van mensen is altijd de eerste stap tot grove mensenrechtenschendingen.
ik zal erover nadenken, bedankt voor de tip :)
pi_85539296
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:39 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

kun je me aanwijzen waar ik daar zeg dat ik het leven van die man belangrijker vind als van de hond?
Niet alles heeft een quote nodig. De reacties van jou op dit onderwerp maken al genoeg duidelijk.
pi_85539312
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:41 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Niet alles heeft een quote nodig. De reacties van jou op dit onderwerp maken al genoeg duidelijk.
dan is lezen niet je sterkste punt, geeft verder niet :*
pi_85539352
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:31 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Juist ^O^

Iemand die in staat is om in het openbaar met een mes te lopen zwaaien en ook nog iemand daarmee bedreigd (en ook nog is zonder een duidelijke aanleiding) is imo. wel degelijk een gevaar voor zijn omgeving. Daarom vind ik dat de politie in deze prima heeft gehandeld.
Je weet nog helemaal niet wat de intentie van de politie was en de exacte feiten. Misschien was het helemaal niet nodig om hem neer te schieten, maar deden ze het toch als wraak voor de hond.

Al hoorde ik wel dat ze hem hebben geprobeerd te reanimeren. Maar dat hoeft op zich niets te betekenen.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:44:28 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85539365
bij elk schietincident door de politie wordt er een onderzoek opgezet en daarna wordt er gekeken wat en of er maatregelen genomen moeten worden. Zo vaak worden er in nNederland geen mensen doodgeschoten door de politie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_85539379
quote:
Daar ben ik dan wel blij mee. O+ Trouwe hond.
pi_85539381
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:39 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

jij vind echt het leven van een hond meer waard dan het leven van een mens?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85539409
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:45 schreef oompaloompa het volgende:
Hangt af van het mens. Hij vind honden meer waard dan 'sommige' mensen. Al zal hijdan ook moeten nuanceren dat niet alle honden geweldig zijn, en ook 'sommige' honden moeten zeggen.
pi_85539424
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Je weet nog helemaal niet wat de intentie van de politie was en de exacte feiten. Misschien was het helemaal niet nodig om hem neer te schieten, maar deden ze het toch als wraak voor de hond.
Ik postte net het geweldsspiraal van de politie, bekijk die eens...
pi_85539464
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:46 schreef Piles het volgende:

[..]

Gemist, zijn het feiten?
Ik zal het even opzoeken.
pi_85539466
quote:

[..]

in sommige gevallen wel ja...

ik noem een unabomber of een dutroux bijvoorbeeld
pi_85539473
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:46 schreef Piles het volgende:

[..]

die zegt toch niets als je de rest van de context niet kent
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85539481
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:

Al zal hijdan ook moeten nuanceren dat niet alle honden geweldig zijn, en ook 'sommige' honden moeten zeggen.
en dit uiteraard
pi_85539499
quote:

[..]

Heb je zelf een hond? Of een huisdier waar je aan gehecht bent? Hondengeleiders hebben een sterke band met hun hond en het is al vaak gezegd, dat beest wordt deel van je familie. Als die doodgestoken wordt dan ga je niet toekijken, dan help je. En ik zeg niet dat je dan meteen dodelijk moet raken, maar als het toevallig dodelijk is dan pech voor die ander!
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_85539503
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:48 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

in sommige gevallen wel ja...

ik noem een unabomber of een dutroux bijvoorbeeld
en in dit geval vind je dat omdat?

Misschien is die man net schizofreen geworden en zou hij met medicijnen gewoon een normaal leven verder kunnen leiden. Ik snap niet hoe je iemand zo weg kunt zetten zonder uberhaupt iets van de situatie te weten.

quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:50 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Heb je zelf een hond? Of een huisdier waar je aan gehecht bent? Hondengeleiders hebben een sterke band met hun hond en het is al vaak gezegd, dat beest wordt deel van je familie. Als die doodgestoken wordt dan ga je niet toekijken, dan help je. En ik zeg niet dat je dan meteen dodelijk moet raken, maar als het toevallig dodelijk is dan pech voor die ander!
En om dat soort dingen te voorkomen hebben we wetten en regelementen.
pi_85539507
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:49 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

die zegt toch niets als je de rest van de context niet kent
Na de diensthond komt het vuurwapen, dus het zegt zeker wat.
pi_85539542
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:21 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

En even van een ander forum:
[..]

Dan nog weet je niet wat hun intentie was. Was het de intentie om de dader te verwonden, of fataal te raken. Hadden ze echt alle andere middelen optimaal gebruikt, of zijn er fouten gemaakt. Je weet het gewoonweg niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')