abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:51:30 #101
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85613524
Trui gefeliciteerd!!! :D :*

SPOILER: voor Mijsje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85613641
*O* *O* w/ w/ Trui, gij stiekemerd!!! w/ w/ *O* *O* gefeliciteerd! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:02:33 #103
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_85614033
Ik wil deze baby ugg nahaken :)
Weet al zeker dat ik hem niet mag kopen van vriendlief aangezien ik al een andere baby ugg heb gekocht :')




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 augustus 2010 @ 17:20:41 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85614772
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef appelfan het volgende:
Ik wil deze baby ugg nahaken :)
Weet al zeker dat ik hem niet mag kopen van vriendlief aangezien ik al een andere baby ugg heb gekocht :')

[ afbeelding ]


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k denk dat t niet zo heel moeilijk is om daar t patroon van te gaan uittekenen/schrijven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:50:23 #105
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_85615925
Alleen waar haal ik een stukje leer vandaan? En schapenhaar wat in die schoen zit: P
pi_85618069
Proficiat met je verjaardag trui!!!

Ik had vandaag de eerste dag op mijn nieuwe job, valt heel goed mee maar wat een informatie te verwerken. En dan heb k nog niet alles :o
pi_85618438
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef NijntjesUk het volgende:

[..]

Welk Engelstalig boekje? Ik wil m namelijk ook erg graag maken :D maar er zijn zoveel boekjes, vandaar ;)

Die parasol!! O+
Die van Elisabeth Doherty (ik geloof dat je het zo schrijft)

Ik ben bezig met een eigen patroon. Heb hem bijna af. Zal hem morgen op de foto zetten, samen met nog een hertje. Ik heb nu nog zeeën van tijd, maar als ik straks weer werk, zal dat ook wel anders worden. :Y
pi_85618690
Schattig katje Kruimel! O+
*O* Trui, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :*
Fijn dat je eerste dag bij je nieuwe baan goed bevallen is Stefanie! :)

Heb zelf nog nooit haaknaalden meegenomen tijdens een vliegreis.
Heb het wel overwogen, maar ik las veel tegenstrijdige berichten op het internet dus toch maar niet gedaan.
Had er achteraf wel een beetje spijt van toen ik een paar uur zat te wachten op het vliegveld omdat mijn vlucht vertraging had :{ Maar ik had gelukkig mijn PSP, een boek en wat tijdschriften bij me, dus echt verveeld heb ik me niet :)
Vind het overigens wel belachelijk dat het niet mag hoor. Ze zijn niet eens scherp. En zoals al eerder gezegd, met een pen kun je ook iemand aanvallen, en wat te denken van haarspelden, oorbellen en weet ik wat nog meer :?
pi_85619249
Trui gefeliciteerd!

Veel dingen kunnen gebruikt worden als wapen, het is soms echt niet te geloven waar ze het van maken. Je kan niet alles tegen gaan, maar omdat de meeste zelf gefabriceerde wapen van metaal zijn, worden die snel ingenomen. En hoe frustrerend het ook kan zijn het is wel voor jou eigen veiligheid. Er zal maar een gek naast je zitten die jouw haaknaald af pakt en er iemand mee neer steekt en ja het kan, het hoeft niet scherp te zijn.
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:25:13 #110
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85619366
Trui, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad en dat er nog een leuke avond op mag volgen :*

Stefanie, fijn dat de eerste dag plezierig was. Sterkte hoor, het is een hoop informatie ineens natuurlijk maar gewoon stug volhouden en voor je het weet doe je alles op de automatische piloot alsof je er al jaren zit :)

SPOILER: Verboden voor de feestvarkentjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85619488
Dank voor alle reacties, ik denk dat ik het gewoon ga proberen met een goedkope naald en floss om de draadjes af te snijden en dan verstopt tussen wat pennen en gewapend met mijn allerliefste glimlach.

Trui, ook gefeliciteerd!

Hadden jullie al gezien dat vanaf komende maandag bij de Lidl haaknaalden en verschillende wolletjes in de aanbieding zijn?
pi_85619746
M-etje, bij ons zijn de wolletjes donderdag in reclame. Ik moet even zien of ik er raak voor 18u30, zal nipt zijn maar moet lukken. Anders ga ik zaterdag kijken en hopen dat er nog is (is een dagaanbieding bij ons)

Caroline, ja voor ik weet zit ik op automatische piloot :-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85621634
Lieve Trui van haakte....euh harte gefeliciteerd vandaag! *O* w/

Lieve Mijsje, veel energie voor je herstel nu en vooral heel veel succes met de ivf, ik denk aan en duim voor je! :*

Lieve Caroline, wat een pestdag, en wat voor stemming er hier ook is, je kan altijd komen ventileren, daar zijn we met zn allen voor. Dikke knuffel! :*
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_85621790
Gefeliciteerd trui! *O* :*

Wat spannend dat je al iets hebt gekregen mijsje! Heb je al een hint gevonden? Zodat wij iemand af kunnen strepen? Ik wil weten wie mij heeft. }:| :')
En heel veel succes met wachten nu tot woensdag, ik las dat je dan hoort of je een terugplaatsing krijgt (als ik het goed snap :* )
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 augustus 2010 @ 20:28:31 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85622208
Van harte trui.

Haakzut bij de lidl, even onthouden.

Sterkte caroline


*O* hij is af, moet alleen nog opspannen en laten drogen zodat hij wat stakker op de uiteinden zit

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:31:28 #116
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85622326
Ynske wat supersupersupersuper mooi!!!!! :D *O*
Mooie kleuren ook, en zo snel en O+ O+ O+ O+

*kuch*ik ben fan

ow en ik heb een project bedacht voor als ik me ooit mocht vervelen :P een hoes voor m'n bank (die is nu wit, omdat de ikea geen rode hoes had, en ik kan niet met wit omgaan). Ooit...dus:P

MAAR DIE PARASOL! O+
pi_85622813
Wat gaaf Ynske!

EsseEi, zal ik dan maar niet vertellen dat je die witte hoezen ook in de wasmachine kunt verven? ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:43:52 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_85622817
prachtig Yns!

Ik ben inmiddels echt begonnen met mijn swapwerk en ik hoop dat ik het op tijd afkrijg :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:46:37 #119
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85622937
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:43 schreef YPPY het volgende:
Wat gaaf Ynske!

EsseEi, zal ik dan maar niet vertellen dat je die witte hoezen ook in de wasmachine kunt verven? ;)
haha ja maar de keren dat ik iets in de wasmachine ging verven werd het niet zo mooi egaal :p mooi wit is ook niet lelijk ;)
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:02:46 #120
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_85623570
Ynske, de parasol is ge-wel-dig! O+
is het een eigen ontwerp of heb je een patroon (lees : ik wil ook zon parasol :9~ )
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 augustus 2010 @ 21:06:43 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85623724
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef kruimel_20 het volgende:
Ynske, de parasol is ge-wel-dig! O+
is het een eigen ontwerp of heb je een patroon (lees : ik wil ook zon parasol :9~ )
Nagemaakt van een foto die trui had gevonden, telpatroonyje getekend, rest uit hoofd gedaan maar zal t nog wel eens o0 ravely zetten als ik t over gezet heb
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:38:57 #122
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85624999
Ynske! _O_
... ♥ ik mis je ♥
pi_85625281
Ynske O+ hij is heel gaaf en leuk patroontje O+
pi_85626358
Ynske :o Geweldig _O_

Caroline :*
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:10:31 #125
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85626521
:o heb even op Ravelry zitten zoeken en kwam allemaal leuke dingen tegen!
1 stapeltoren ding die m'n zus ook erg gaaf vind (mooi kan ik dus maken voor d'r kindjes) die gelukkig gratis is.

maar ook 2 super toffe dingen wat dan betaalde patronen zijn. Tenminste: het zijn hele toepasselijke dingen, maar om nou een knuffel voor een volwassene te maken en dan voor het patroon te moeten betalen....
misschien toch maar wel doen haha want ze zijn gaaf:
Struisvogel Sally van http://www.amigurumis.nl/ --> vriend heeft iets met struisvogels :P
en 2 schildpadjes, mannetje en vrouwtje die dan verliefd zijn --> broer heeft iets met schildpadden en gaat trouwen (jeej weet ik (en zijzelf) pas sinds gister :D) en ze zijn schattig klein voor op bruidstaart zeg maar ;) (alleen is wol dan niet zo lekker hahaha dus gewoon voor erbij ;))

Ga er maar eens een nachtje of wat over slapen ;)

:* voor Caroline. Vervelend dat je dan ook nog deuk in je auto erbij krijgt :S
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:25:36 #126
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85627304
M-etje, dank voor de Lidl tip. Had ik jou al welkom geheten? Anders hierbij alsnog!

Ynske, hij is prachtig *O* *O* *O*
Humor om hem nu te zien, het is hier de hele middag hondeweer geweest ;)

Lieve schatten, allen dank voor de knuffels. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd en heb vanavond mijn business plan geschreven. Dat geeft een stuk afleiding en ook een stuk rust. Plan is klaar en nu moet ik het alleen nog even uitvoeren ;)
pi_85627890
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:19 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd trui! *O* :*

Wat spannend dat je al iets hebt gekregen mijsje! Heb je al een hint gevonden? Zodat wij iemand af kunnen strepen? Ik wil weten wie mij heeft. }:| :')
En heel veel succes met wachten nu tot woensdag, ik las dat je dan hoort of je een terugplaatsing krijgt (als ik het goed snap :* )
O+ ja, tot woensdag, dan horen we of er teruggeplaatst wordt en hoeveel bevruchtingen we hebben... spannend inderdaad...

caroline... -O- gewoon weer een pestdag dus... :* nu ben je wel weer even toe aan je 7 jaar geluk hoor! :*

wow Ynske, dat heb je snel en mooi gemaakt! super! O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:52:08 #128
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_85628468
Knap gemaakt ynske. Tegelijkertijd vraag ik me wel af wat je er verder mee gaat doen. Vind je het niet zonde als is straks in een hoekje stof staat te vangen?

Truitje, ook hier nog even gefeliciteerd!

Mijsje, een :* en succes is hier wel op zijn plaats denk ik. Bij deze!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_85628629
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:52 schreef m@x het volgende:
Knap gemaakt ynske. Tegelijkertijd vraag ik me wel af wat je er verder mee gaat doen. Vind je het niet zonde als is straks in een hoekje stof staat te vangen?

Truitje, ook hier nog even gefeliciteerd!

Mijsje, een :* en succes is hier wel op zijn plaats denk ik. Bij deze!
:* dank je! :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:17:57 #130
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85629526
mijsje, weer een wachtdag voorbij, hoe is 't met de napijn?

dank voor alle felicitaties! :* *O* en voor de gehaakte gebakjes! :9~ O+ ik had niet bepaald een verjaardagsgevoel vandaag, moest werken en vanavond naar twee ietwat langdradige informatie-bijeenkomsten op de school van m'n kinderen, ik had niet eens tijd om tussendoor thuis te eten. echt ongezellig. maar toen ik thuis kwam was de kamer wel erg leuk versierd met wel 42 hartjesballonnen, en lag er nog een extra kadootje voor me (omdat er vanmorgen zo weinig tijd voor was). O+ superlief! O+

ynske wat knap gedaan! en zo snel! echt leuk geworden zeg. ik ben heel benieuwd naar het patroon!

caroline wat een pech, ook nog een deuk. bahbahbah, ik baal even grondig met je mee. :*

[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 24-08-2010 00:10:10 ]
in de haak.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:18:59 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85629576
essei, is dat wel een struisvogel? ik ken 'm als kip! :D :o

troel zet 'm op meid, je kunt het! :) (en maak er niet teveel werk van, ik ben al snel blij hoor! ;) :* )
in de haak.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:22:11 #132
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85629706
jongens (eh meiden), vanaf vandaag verkopen ze bij Lidl ook zo'n handige tangenset. voor slechts 3,99! kunnen we allemaal zo'n leuk kaartendoosje maken, wat mijsje ons een keer voordeed. nu maar hopen dat ze er morgen nog wat hebben hier bij ons filiaal... :o lijkt me sowieso erg handig om te hebben!

die wol is vanaf komende maandag inderdaad, maar ik vind 't vervelend dat er nu nog geen specificaties bij staan. bovendien heb ik nog geen nieuwe wol nodig. :) m'n kastje is nog te wvol.
in de haak.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:24:11 #133
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85629766
trui, nog op het laatste moment een felicitatie van mijn kant *O* .

Mijn big ass lavender bunny is af:



klerkje
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:24:46 #134
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85629789
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef trui het volgende:
essei, is dat wel een struisvogel? ik ken 'm als kip! :D :o


haha ja het is wel echt een struisvogel. Maar als kip issie ook leuk, wel een beetje een kaalgeplukte kip dan :@ ;) Betty is een kip :)
hihi deze lijkt wel wat op sally:


gaaf spiegelei je grote bunny! :D is toch lief juist zo groot en slungelig
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:30:44 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85630005
ooh nu zie ik 'm ja! :D die link die je gaf liet meteen die betty zien, vandaar. :)
in de haak.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:32:15 #136
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85630051
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:30 schreef trui het volgende:
ooh nu zie ik 'm ja! :D die link die je gaf liet meteen die betty zien, vandaar. :)
oow jaa misverstandje :P ja das Betty inderdaad :)

ben al vanaf 5 uur ofzo bezig met schouderband van m'n tas, maar zit ondertussen 5000 andere dingen te doen dus schiet echt niet op. Moet nu nog 1 randje, maar 't is half 12 en denk niet dat ik dat dan nog netjes kan. Frustrerend :P Moet leren geduld te hebben haha
pi_85630905
:* het gaat. ik heb vandaag wel een heel beurs gevoel gehad en krampen, lekker veel in bed gelegen, gewoon omdat het kon...
Fijn dat je toch nog een leuke, lieve verjaardag hebt gehad! w/
en die tangenset... ns kijken of ik manlief zo ver krijg om hem te halen voor me... ;) (zal wel niet...)

jeetje spiegelei, wat een verschil!!! wel een mooie wol voor een konijntje! :)
pi_85636058
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef caroline88 het volgende:
M-etje, dank voor de Lidl tip. Had ik jou al welkom geheten? Anders hierbij alsnog!

Ynske, hij is prachtig *O* *O* *O*
Humor om hem nu te zien, het is hier de hele middag hondeweer geweest ;)

Lieve schatten, allen dank voor de knuffels. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd en heb vanavond mijn business plan geschreven. Dat geeft een stuk afleiding en ook een stuk rust. Plan is klaar en nu moet ik het alleen nog even uitvoeren ;)
Leuk *O* Wat ga je doen?
pi_85636493
ooh Ynske hij is echt heel heel leuk geworden!!!

En wat een verschil in grootte tussen de konijnen zeg hihi. De oranje is een vlaamse reus vergeleken met de ander!

Ik probeer hier nog steeds om niet te gaan haken want de ontsteking in mijn nek is nog niet weg :'(
Morgen weer naar de fysio. Ik hoop dat ik dan weer groen licht krijg om te haken.

O en mn computer is weer gereanimeerd dus ik zal kijken of ik binnenkort wat foto's kan plaatsen!

Groetjes Angela
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:28:54 #140
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85640124
ontsteking in je nek? wat vervelend. en komt dat door 't haken, of door iets anders? beterschap ermee!

caroline, een businessplan! klinkt goed! succes! :*

ik heb de tangenset, olé! nog niet uitgepakt, dus ik kan nog niet zeggen of 't wat is, maar ik heb 'm! (en nu snel nog een laatste boodschap doen voor de kinderen uit school zijn).

spiegelei, reuzeleuk, dat grote konijn! O+

appelfan, op de lapjesmarkt in utrecht is ook altijd een stand die stukken leer verkoopt.

[ Bericht 10% gewijzigd door trui op 24-08-2010 11:52:51 ]
in de haak.
pi_85642508
het komt niet van het haken maar het komt omdat ik te lang heb doorgelopen met vastzittende spieren en wervels. Ik heb daardoor mn spieren overbelast en zijn gaan ontsteken. En met haken belast ik ze dus ik probeer dat nu een beetje te laten.
Maar haken is zoo leuk -O-
pi_85646095
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:28 schreef trui het volgende:
ontsteking in je nek? wat vervelend. en komt dat door 't haken, of door iets anders? beterschap ermee!

caroline, een businessplan! klinkt goed! succes! :*

ik heb de tangenset, olé! nog niet uitgepakt, dus ik kan nog niet zeggen of 't wat is, maar ik heb 'm! (en nu snel nog een laatste boodschap doen voor de kinderen uit school zijn).

spiegelei, reuzeleuk, dat grote konijn! O+

appelfan, op de lapjesmarkt in utrecht is ook altijd een stand die stukken leer verkoopt.
*O* ik heb em ook! *O* ik moet hem ook nog even uitproberen, maar hij oogt al een stuk beter dan het stuk schroot waarmee ik dat bakje toen had gemaakt... *O* en die gaatjes/knoopjestangen zijn ook handig om erbij te hebben... :)

oeh Annelotje, dat klinkt niet fijn... ik hoop dat de fysio uitkomst kan bieden...

[ Bericht 2% gewijzigd door mijsje op 24-08-2010 14:26:20 ]
pi_85651126
Ynske, wat een prachtige parasol!!! Echt heel gaaf!

Ik heb gisteren weer een naamloos lapje gekregen voor de RE-BAG. Het is aquablauw met wit en er zitten zesbladige bloempjes op. Wie o wie kan ik van het lijstje schrappen? Hij is wel heel lief!
Heb nog geen tijd gehad om foto's te maken, te druk met andere (leuke!) fotodingen.
pi_85652462
die tang is echt veel soepeler dan die ik eerst had, die gooi ik ook meteen maar weg! belabberd ding! Maar goed, helemaal blij met deze dus!

de maakster van die doosjes (waar ik dat "patroon" van heb) heeft mooie plaatjes waar ze doosjes mee maakt... die zijn echt O+ en nu heeft ze op haar site ook de lokatie waar ze die plaatjes vandaan heeft... (wel even in kleur printen...) hier staat dat boekje met die plaatjes op Flickr die ga ik ook nog eens gebruiken... O+
pi_85654575
Ynske wat mooi O+ (en snel :o ) , wat voor garen heb je gebruikt? Big ass lavender is cool, hij gaat ook op mijn verlanglijstje.
pi_85657966
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:11 schreef Hoothoot het volgende:
Ik heb gisteren weer een naamloos lapje gekregen voor de RE-BAG. Het is aquablauw met wit en er zitten zesbladige bloempjes op. Wie o wie kan ik van het lijstje schrappen? Hij is wel heel lief!
Heb nog geen tijd gehad om foto's te maken, te druk met andere (leuke!) fotodingen.
Sorry, dat was ik!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:30:45 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85658274
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ynske wat mooi O+ (en snel :o ) , wat voor garen heb je gebruikt? Big ass lavender is cool, hij gaat ook op mijn verlanglijstje.
limone van schoeller&stahl idem aan catania
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:08:16 #148
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85659713
Hoe is het met de haak meet?
Ligt 9 oktober vast? En de lokatie?

SPOILER: Caroline doet geen oog meer dicht...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85662711
Hee meiden,

zoo wat heb ik weer een boel bij te lezen in een paar daagjes.
Ik weet niet meer wie het had gevraagd of een haaknaald toegestaan is in het vliegtuig, maar ik ben in Juni naar Barcelona geweest en heb toendertijd maar even naar Schiphol gebeld omdat ik niet het risico wilde lopen dat mijn haaknaald afgepakt zou worden. Aan de telefoon zeiden ze dat geen enkel scherp voorwerp toegestaan was dus een haaknaald + schaartje ook niet... Goed idee om bamboe naalden mee te nemen en zo'n geweldige hanger waarmee je je draad kunt afknippen.
Weet iemand waar je zo'n hanger kunt kopen??? :D

Trui, nog gefeliciteerd, en ziet er lekker uit hoor die taartjes ;)

Wat een supergave paraplu/parasol trouwens, echt leuk!! Je zal wel veel bekijks hebben als je daarmee over straat loopt :)

Ik ben afgelopen dagen bezig geweest met een nieuw projectje: een ipod (classic) hoesje. Dit blijkt alleen wat lastiger dan verwacht want ik wil graag een zakje maken met openingen voor zowel het display als de draaischijf en daarover nog een extra klep aan de voorkant. Vooral het vlak aan de voorkant wil maar niet lukken, om daar een circelvormige opening voor de draaischijf in te maken... :S Iemand hier ervaring met het maken van een ipodhoesje? Ik kon op RAvelry ook niet echt vinden wat ik bedoel.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:31:58 #150
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85663787
Leuk idee voor het maken van zo'n hoesje voor de iPod! Nog nooit gezien!

Caroline, ik hoop dat je lekker zult doordenderen. :D

Mijn eerste 4-sq is klaar. *O* Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto, snel even met iPhone gemaakt.
Nog een stuk of 40 te gaan. :P

... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:33:42 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85663884
sehr schön, phlüphsel! O+ mooie warme kleuren!
in de haak.
pi_85667504
wow Phluphy, je pakt het razendsnel op! ziet er heel goed uit! ^O^

Trui, hoe bevalt jouw tang? lekker soepel? :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:43:47 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85667679
ik heb nog geen gaatje gemaakt. :') ben aan de sollicitatiebrieven. maar zit hier tussendoor te spieken. :@
in de haak.
pi_85667937
Dat ziet er mooi uit Pluphy, mooie kleurcombinatie! Heb je eerst 4 GS gemaakt en daarna nog 2 rijen er omheen gemaakt of heb je het in 1 keer gemaakt?
En wat voor garen gebruik jij?
pi_85668406
Phluphy heel mooi!

Ik was zaterdag met een sjaal voor puber begonnen, maar zondag was de 100gr bol al op en is die kleur nergens meer te vinden. Rick is nog bij de wolwinkel geweest en die had wel een andere kleur van katia bombay, groen/grijs, dus daarmee begonnen en hopelijk heeft een webwinkeltje kleur 2006 nog wel.
Morgen swapding wassen en heel hard duimen dat dat goed gaat
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:05:07 #156
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85668785
Mooi Phluphy! :D Lekker herfstig (past wel bij dit weer).

Balen AnitraX. Ik heb de kleur even opgezocht (kende het niet) en het is wel behoorlijk specifiek zeg maar :( kan niet zomaar iets erbij doen. Hopelijk vind je het nog ergens!

Ik ben bezig met de voering van mijn interpretatie van de LucyBag. Gaat niet zo snel zonder naaimachine, maar ben er al best trots op :@ (eerste naaiproject, eerste keer ergens een rits erin gezet enzo :))
Denk/hoop dat ik 'm morgen af krijg! En dan ga ik er trots mee rond paraderen ;)

Ging trouwens op de markt (in Rotterdam) stof halen voor de voering, maar zijn maar weinig kramen met gewoon katoen, in een beetje vrolijke kleurtjes ;)

SPOILER: voor Caroline
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:19:04 #157
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85669452
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef AnitraX het volgende:
Morgen swapding wassen en heel hard duimen dat dat goed gaat
onee, wat is er gebeurd dan? :o
in de haak.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:22:00 #158
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85669601
Mooie kleuren, Pluphy - en mooi gehaakt ook trouwens.
Goed idee ook om die haaknaald erlangs te leggen op de foto.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trui, ik wens je veel inspiratie en succes met je brieven!
pi_85670651
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef AnitraX het volgende:
Phluphy heel mooi!

Ik was zaterdag met een sjaal voor puber begonnen, maar zondag was de 100gr bol al op en is die kleur nergens meer te vinden. Rick is nog bij de wolwinkel geweest en die had wel een andere kleur van katia bombay, groen/grijs, dus daarmee begonnen en hopelijk heeft een webwinkeltje kleur 2006 nog wel.
Morgen swapding wassen en heel hard duimen dat dat goed gaat
:o oei, ging er iets mis met je swapding? of ben je aan het felten? ik duim voor je in ieder geval! ^O^
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:33:58 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85672770
dankjewel caroline! en ik jou met je super-aussie! :D ^O^

ik heb er 1 af, de 2e brief staat wel in de steigers maar ik kan daar toch beter morgen mee verder gaan heb ik net besloten, ik ben nu niet meer zo helder en ga zo lekker slapen.

en phluphy, toevallig zag ik net in de 'lucy-groep' van ravelry een topic van iemand die ook zo'n big blanket gestart is (geloof ik), en ongeveer even ver is als jij. :) wel hele andere kleuren.

ik heb vandaag alleen maar even gehaakt tijdens de zwemles van m'n kinderen, en dat is dan netto zo'n half uurtje want ik moet ze natuurlijk ook regelmatig bemoedigende blikken en 'thumbsups' toewerpen. bovendien zwemmen ze elk in een ander gedeelte van 't zwembad waardoor ik tussen twee toeschouwersplekken moet heen-en-weren (1 boven, 1 beneden :o). maar ach, ik ben allang blij dat ze tegelijk kunnen. en goed, ik ben wel íets opgeschoten met muziekdoosje nr 2. nr. 1 (een vogeltjesmuziekdoos) ligt ook nog niet-klaar te wezen, maar die is weer wat minder makkelijk mee te nemen dan de paddenstoel (nr 2).

trusten loitjes! :*
in de haak.
pi_85672810
Nee niks engs mee gebeurd, maar de wol die ik gebruikt heb heeft een muf luchtje, het kan volgens label op 40gr maar doe het gewoon koude wol was stand.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:36:08 #162
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85672863
oh! en anders begin je toch lekker nog even opnieuw! :+ ;) :D
in de haak.
pi_85676439
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:36 schreef trui het volgende:
oh! en anders begin je toch lekker nog even opnieuw! :+ ;) :D
:D als het mis gaat krijgt ze een granny sjaal van katia bombay :P
pi_85676842
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef EsseEi het volgende:
Ging trouwens op de markt (in Rotterdam) stof halen voor de voering, maar zijn maar weinig kramen met gewoon katoen, in een beetje vrolijke kleurtjes ;)
Op donderdag staat in Capelle de Stoffenkraam, die hebben altijd wel vrolijke-kleurtjes-katoen! Je kunt bij hen ook online bestellen en dan ipv verzenden kiezen voor afhalen op de markt.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:50:00 #165
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85677135
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:27 schreef Hoothoot het volgende:

[..]

Op donderdag staat in Capelle de Stoffenkraam, die hebben altijd wel vrolijke-kleurtjes-katoen! Je kunt bij hen ook online bestellen en dan ipv verzenden kiezen voor afhalen op de markt.
Ja ik ken die site inderdaad! :)
Ben wel geslaagd hoor, bij die 2 kramen hebben ze dan ook wel heel veel, maar als ik echt iets specifieks nodig heb dan is De Stoffenkraam wel handiger :)
Vind het gewoon iedere keer opmerkelijk dat ze meer dan 10 kramen hebben met goedkoop glimspul wat te snel in de fik vliegt ;) en dat sluier achtige spul en andere dingen met pailletjes enzo ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:23:09 #166
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85677769
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Knyn het volgende:
Dat ziet er mooi uit Pluphy, mooie kleurcombinatie! Heb je eerst 4 GS gemaakt en daarna nog 2 rijen er omheen gemaakt of heb je het in 1 keer gemaakt?
En wat voor garen gebruik jij?
Ja, ik maak eerst 4GS (joining as-you-go) en daarna 3 rijen.
Ik gebruik Catania garen met haaknaald nr 4
... ♥ ik mis je ♥
pi_85678111
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:33 schreef trui het volgende:
dankjewel caroline! en ik jou met je super-aussie! :D ^O^

ik heb er 1 af, de 2e brief staat wel in de steigers maar ik kan daar toch beter morgen mee verder gaan heb ik net besloten, ik ben nu niet meer zo helder en ga zo lekker slapen.

en phluphy, toevallig zag ik net in de 'lucy-groep' van ravelry een topic van iemand die ook zo'n big blanket gestart is (geloof ik), en ongeveer even ver is als jij. :) wel hele andere kleuren.

ik heb vandaag alleen maar even gehaakt tijdens de zwemles van m'n kinderen, en dat is dan netto zo'n half uurtje want ik moet ze natuurlijk ook regelmatig bemoedigende blikken en 'thumbsups' toewerpen. bovendien zwemmen ze elk in een ander gedeelte van 't zwembad waardoor ik tussen twee toeschouwersplekken moet heen-en-weren (1 boven, 1 beneden :o). maar ach, ik ben allang blij dat ze tegelijk kunnen. en goed, ik ben wel íets opgeschoten met muziekdoosje nr 2. nr. 1 (een vogeltjesmuziekdoos) ligt ook nog niet-klaar te wezen, maar die is weer wat minder makkelijk mee te nemen dan de paddenstoel (nr 2).

trusten loitjes! :*
ze maakt er een throw blanket van ipv een BB... (voor op de bank over je benen bijvoorbeeld)

en *O* *O* voor je eerste sol.brief! :D ik hoop dat je er niet veel hoeft te schrijven! :*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:38:51 #168
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85678147
nou het is niet m'n eerste ever hoor, maar 't was de eerste van gisteren. :D (ik had er eigenlijk 2 willen versturen gisteren)

en nog een *O*-tje voor je terugplaatsing vanmiddag. er ligt een embryootje op jullie te wachten! *O*
in de haak.
pi_85678314
*O* dank je! :D *O*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:52:20 #170
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85678471
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:37 schreef mijsje het volgende:

ze maakt er een throw blanket van ipv een BB... (voor op de bank over je benen bijvoorbeeld)
Omdat die kleiner is? :P

Heel veel succes vanmiddag! :*
... ♥ ik mis je ♥
pi_85678492
Nog even mijsje, dan mag je bellen! *O*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85678718
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:53 schreef YPPY het volgende:
Nog even mijsje, dan mag je bellen! *O*
:P ik heb al gebeld ;) ik heb een terugplaatsing, dus er is in ieder geval 1 bevruchting geweest... (mag ook wel met 13 eicellen... :D ) maar het preciese aantal bevruchtingen hoor ik dus om 3 uur als we daar zijn... :)

Phluphy, omdat ze om dat vierkant heen maar gewoon verder is gegaan met strepen eromheen. dan krijg je een vierkantvormig dekentje, en dat is vrij lastig om op maat te krijgen op je bed :D (ik merk wel dat ik het veel sneller vind gaan als je allemaal vierkantjes maakt, dan wanneer je steeds weer een rand eromheen zet... dan duurt iedere volgende rand zo lang... :) )
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:20:39 #173
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85679311
Jeeej *O* Mijsje! :D Dat is in ieder geval de eerste stap! :D Succes vanmiddag!
En blijf duimen dat het daarna goed blijft gaan! :D

Ondertussen heb ik m'n vingers echt kapot gestoken tijdens het voeren :S maar ben nog niet klaar dus nog even verder steken ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:37:35 #174
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85679809
Succes en sterkte vandaag mijsje? :*

Weinig zin om te haken, hoewel ik er nu juist mooi tijd voor heb.
op weg naar lowlands een auto ongeluk gehad, iedereen redelijk oke gelukkig, geen ernstige verwondingen oid. dus dapper door naar lowlands, daar erg verkouden geworden en veel last van m'n chronische vermoeidheid. ondankd dat alled was het toch nog een leuk en fijn weekend. totdat ik bij thuiskomst m'n ouders belde en te horen kreeg dat ze een van de katten moesten laten inslapen. :'(

maar ondanks dat ik zelf even niet wil haken is hier meelezen nog wel leuk. vooral die parasol van ynske, goed gelukt zeg! _O_
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:41:51 #175
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85679951
Sorry voor typefouten e.d. m'n pc is ook nog kapot gegaan gisteren, dus nu internet ik voa m'n mobiel. maar heel soepel gaat dat niet :')
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85679987
He bah, TD... :* voor jou!

Mijsje, ik ga voor jullie duimen hoor *O* ^O^
pi_85680046
Mijsje, wat fijn! Veel succes vanmiddag, en nu maar hopen dat het allemaal goed gaat! Ik zal voor je duimen! :D
pi_85680058
;( dat is verdrietig TD, dat een van de katten er gewoon niet meer is... :* sterkte daarmee!
en balen van het ongeluk, fijn dat het goed is afgelopen! :*

:* en dank je :) om 3 uur weten we meer! :*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:48:55 #179
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85684561
TD wat griezelig zeg, zo'n auto-ongeluk. maar gelukkig geen ernstig gewonden. fijn dat je toch nog van LowLands hebt kunnen genieten. en wat jammer van de kat... sterkte ermee!
in de haak.
pi_85684839
Aww TD, wat een boel narigheid zo achter elkaar! Heel veel sterkte ermee! :*
Ysnke, wat is je paraplu trouwens mooi geworden zeg O+
En die GS-jes van Phluphy zijn ook al zo leuk!

Zit nu op m'n werk, heb pauze. Ik heb m'n re-bag haaksel meegenomen zodat ik zo even verder kan (moet ik natuurlijk niet de hele tijd gaan zitten forummen hè :P ) Het is bijna af! Vanavond fototijd, eindelijk weer eens wat om te laten zien! :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:27:05 #181
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85686230
Thnx lieve dames :*
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85693346
halloa.

ik volg dit topic al een tijdje en heb nu een beetje de moed verzameld om te gaan beginnen met haken...nou vroeg ik me af welk soort garen je het beste kunt kopen om mee te beginnen ?!?!
Verder heb ik het boeken crochet for dummies als naslagwerk...
Thanks voor de tips !!
pi_85697281
Td :*

Buupwerk welkom. Katoen is denk ik het makkelijkste want dat is mooi glad en kan je duidelijk zien wat je gedaan hebt. Catania,phildar coton 3 zijn de meest gebruikte. Succes!
pi_85698072
hallo BuupWerk, leuk dat je ook met haken gaat beginnen! :W

SPOILER: voor wie zo lief met me meeleefde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:33:11 #185
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85698325
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:25 schreef mijsje het volgende:
hallo BuupWerk, leuk dat je ook met haken gaat beginnen! :W

SPOILER: voor wie zo lief met me meeleefde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed *O*
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85698609
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:25 schreef mijsje het volgende:
hallo BuupWerk, leuk dat je ook met haken gaat beginnen! :W

SPOILER: voor wie zo lief met me meeleefde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijsje, wat fantastisch *O* gefeliciteerd!
* Jannuk duimt heel hard verderder
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_85699041
Vanaf half september heb ik vaker tijd om op mijn werk te haken, dus ik denk dat ik mezelf maar eens op een groter project ga storten. Ik ga mezelf leren Grannies te haken voor die tijd (of toch een Rippleblanket, maar dat neemt minder makkelijk mee). Vanaf volgende week heb ik daar tijd voor. Eerst een paar dingetjes afwerken (volgens mij heeft iedereen daar een hekel aan).

Voor de beginner: een wat dikkere naald (4 of 5) en wat acryl van de Wibra of Zeeman, prima om mee te starten en te oefenen.

Enne, kom ik weer: ik vind het heel lief dat er zo met elkaar meegeleefd wordt, maar het is nog steeds wel heel erg slowchatten hier.
pi_85699505
mijsje *O* (had al even in het andere topic ingebroken :D )
pi_85700295
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef BuupWerk het volgende:
halloa.

ik volg dit topic al een tijdje en heb nu een beetje de moed verzameld om te gaan beginnen met haken...nou vroeg ik me af welk soort garen je het beste kunt kopen om mee te beginnen ?!?!
Verder heb ik het boeken crochet for dummies als naslagwerk...
Thanks voor de tips !!
Welkom BuupWerk, leuk dat je ook gaat haken! Heb je je al aangemeld op ravelry? Er is ook een FOK! groep daar :D Succes ermee!

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:25 schreef mijsje het volgende:
hallo BuupWerk, leuk dat je ook met haken gaat beginnen! :W

SPOILER: voor wie zo lief met me meeleefde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijsje, dat is echt heel goed nieuws! *O* Maar liefst 12 bevrucht, wauw! *O* Ik blijf heel hard voor jullie duimen!!! O+
pi_85701219
Mijsje *O* :*

Ik heb de katia bombay gevonden in een duitse webwinkel *O* nu hopen dat manlief het er mee eens is want het zijn dure bollen en ik heb een belachelijke grote stash :@
pi_85704880
Mijsje, wat geweldig, nu nog effe heel hard duimen dat er wat blijft zitten en je over 9 maanden hier komt melden dat je een mooii babytje hebt voor in een mooie deken of mooie slofjes O+ :*

Welkom Buuupwerk! Ik ben meer van het katoen, vind ik zelf fijner, pluist niet zo erg, en dan is catania of phildar 3 inderdaad een fijne keuze. Haaknaald 3,5 werkt dan wel prettig. Kun je leuke granny squares maar ook knuffeltjes mee maken.

Ik heb vanavond weer een nieuwe haaktruuk geleerd, maar de volgende toeren kwam ik dan weer niet mee uit... dus hele boel weer uitgehaald en opnieuw begonnen, maar dan met dc's. Meer kan ik er niet over kwijt, is onderdeel van mijn swap... Bijna 1 september *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85708925
Nou, m'n granny's voor het re-bag lapje zijn af en ze zitten aan elkaar.
Enige dat ik er nog aan moet doen, is de draadjes weg werken, mijn favoriete onderdeel! :{
Okeej, fototijd!
Niet lachen hoor :@

Tadaa! -O-


Niet m'n mooiste haaksel, ben er eigenlijk helemaal niet tevreden mee maar moet toch wat hè :@
En kan niet opnieuw beginnen want heb nog genoeg (veel dus) te doen voor de swap.

De draadjes worden dus nog weggewerkt en ik wil er nog een randje omheen haken, hopelijk wordt het dan iets minder scheef.. :@
pi_85709739
mooi Yachiru :) misschien dat het ook nog bijtrekt als je stukje aan de rest zit... :)

Doedezemaar, de spoilers helpen niet echt? ik vond het wel weer meevallen in de normale posts, maar dat kan aan mij liggen...

*O* bijna 1 september... ik mag m'n pakje wel eens gaan sturen... of heb ik het al gestuurd? (is het goed aangekomen? ;) ) O-)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:51:24 #194
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85709824
doedezemaar, ik snap wat je bedoelt maar ik wil toch ook hier lekker nog even een extra keertje jompelen voor mijsje's goede nieuws. :P *O* *O* *O*

yachiru, ik vind 't er heel mooi uitzien hoor! met randje eromheen wordt 't misschien nog iets strakker. lieve kleurtjes zo!

hallo buupwerk, leuk dat je je ook op 't haken gaat storten! ik vind katoen met een beetje acryl erdoor erg fijn werken. katoen is net wat stugger/minder flexibel, en splijt vaak wat meer dan zo'n menggaren. maar op zich kun je met elke soort garen beginnen hoor, al zou ik niet iets al te pluizigs kiezen, anders zie je niet zo goed wat je doet.

ik heb m'n pakje allaaang verstuurd. :)
in de haak.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 01:00:09 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_85714941
Ik moet heel hard door gaan werken wil ik het afkrijgen :X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 augustus 2010 @ 07:21:59 #196
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85717482
*O* Wat een goed nieuws, mijsje!

Buupwerk, ik ben sinds vorige week ook een beginner (nu ja, vroeger wel wat gehaakt). Ik haak met Catania/naald nr 4 en dat bevalt goed. Veel plezier met haken in ieder geval!

Yachiru, volgens mij heb ik nog nooit helemaal rechte GS's gezien. :N Nadat je het verwerkt hebt valt het i.i.g. minder op.
... ♥ ik mis je ♥
pi_85717679
Aww bedankt meiden! O+ Nu vind ik 'em zelf ook al wat mooier :) Denk dat je gelijk hebt Phluphy! :) M'n moeder zegt ook altijd, het is HANDwerk, dus niet te precies kijken :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 08:26:21 #198
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85718008
Idd gewoon nog een randje eromheen en dan heb je prima gs'jes gemaakt hoor.
vandaag ook maar eens kijken of ik mezelf nog zover kan krijgen om weer aan m'n sprei te werken. :)
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85725367
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:00 schreef AnitraX het volgende:
Td :*

Buupwerk welkom. Katoen is denk ik het makkelijkste want dat is mooi glad en kan je duidelijk zien wat je gedaan hebt. Catania,phildar coton 3 zijn de meest gebruikte. Succes!
waar kan ik dit kopen ?? Hema / Wibra ? Pipoos ??
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:46:11 #200
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85725859
Buupwerk, welkom!

Yachiru, niet zo streng zijn voor jezelf. In het grote geheel wordt het netjes rechtgetrokken en ik vind je haakwerk netjes regelmatig en de kleurtjes vind ik gewoon O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')