SPOILER: voor CarolineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onee, wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef AnitraX het volgende:
Morgen swapding wassen en heel hard duimen dat dat goed gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trui, ik wens je veel inspiratie en succes met je brieven!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef AnitraX het volgende:
Phluphy heel mooi!
Ik was zaterdag met een sjaal voor puber begonnen, maar zondag was de 100gr bol al op en is die kleur nergens meer te vinden. Rick is nog bij de wolwinkel geweest en die had wel een andere kleur van katia bombay, groen/grijs, dus daarmee begonnen en hopelijk heeft een webwinkeltje kleur 2006 nog wel.
Morgen swapding wassen en heel hard duimen dat dat goed gaat
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:36 schreef trui het volgende:
oh! en anders begin je toch lekker nog even opnieuw!![]()
![]()
Op donderdag staat in Capelle de Stoffenkraam, die hebben altijd wel vrolijke-kleurtjes-katoen! Je kunt bij hen ook online bestellen en dan ipv verzenden kiezen voor afhalen op de markt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef EsseEi het volgende:
Ging trouwens op de markt (in Rotterdam) stof halen voor de voering, maar zijn maar weinig kramen met gewoon katoen, in een beetje vrolijke kleurtjes
Ja ik ken die site inderdaad!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:27 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Op donderdag staat in Capelle de Stoffenkraam, die hebben altijd wel vrolijke-kleurtjes-katoen! Je kunt bij hen ook online bestellen en dan ipv verzenden kiezen voor afhalen op de markt.
Ja, ik maak eerst 4GS (joining as-you-go) en daarna 3 rijen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Knyn het volgende:
Dat ziet er mooi uit Pluphy, mooie kleurcombinatie! Heb je eerst 4 GS gemaakt en daarna nog 2 rijen er omheen gemaakt of heb je het in 1 keer gemaakt?
En wat voor garen gebruik jij?
ze maakt er een throw blanket van ipv een BB... (voor op de bank over je benen bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:33 schreef trui het volgende:
dankjewel caroline! en ik jou met je super-aussie!![]()
![]()
ik heb er 1 af, de 2e brief staat wel in de steigers maar ik kan daar toch beter morgen mee verder gaan heb ik net besloten, ik ben nu niet meer zo helder en ga zo lekker slapen.
en phluphy, toevallig zag ik net in de 'lucy-groep' van ravelry een topic van iemand die ook zo'n big blanket gestart is (geloof ik), en ongeveer even ver is als jij.wel hele andere kleuren.
ik heb vandaag alleen maar even gehaakt tijdens de zwemles van m'n kinderen, en dat is dan netto zo'n half uurtje want ik moet ze natuurlijk ook regelmatig bemoedigende blikken en 'thumbsups' toewerpen. bovendien zwemmen ze elk in een ander gedeelte van 't zwembad waardoor ik tussen twee toeschouwersplekken moet heen-en-weren (1 boven, 1 beneden). maar ach, ik ben allang blij dat ze tegelijk kunnen. en goed, ik ben wel íets opgeschoten met muziekdoosje nr 2. nr. 1 (een vogeltjesmuziekdoos) ligt ook nog niet-klaar te wezen, maar die is weer wat minder makkelijk mee te nemen dan de paddenstoel (nr 2).
trusten loitjes!
Omdat die kleiner is?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:37 schreef mijsje het volgende:
ze maakt er een throw blanket van ipv een BB... (voor op de bank over je benen bijvoorbeeld)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |