abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:33:42 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85663884
sehr schön, phlüphsel! O+ mooie warme kleuren!
in de haak.
pi_85667504
wow Phluphy, je pakt het razendsnel op! ziet er heel goed uit! ^O^

Trui, hoe bevalt jouw tang? lekker soepel? :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:43:47 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85667679
ik heb nog geen gaatje gemaakt. :') ben aan de sollicitatiebrieven. maar zit hier tussendoor te spieken. :@
in de haak.
pi_85667937
Dat ziet er mooi uit Pluphy, mooie kleurcombinatie! Heb je eerst 4 GS gemaakt en daarna nog 2 rijen er omheen gemaakt of heb je het in 1 keer gemaakt?
En wat voor garen gebruik jij?
pi_85668406
Phluphy heel mooi!

Ik was zaterdag met een sjaal voor puber begonnen, maar zondag was de 100gr bol al op en is die kleur nergens meer te vinden. Rick is nog bij de wolwinkel geweest en die had wel een andere kleur van katia bombay, groen/grijs, dus daarmee begonnen en hopelijk heeft een webwinkeltje kleur 2006 nog wel.
Morgen swapding wassen en heel hard duimen dat dat goed gaat
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:05:07 #156
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85668785
Mooi Phluphy! :D Lekker herfstig (past wel bij dit weer).

Balen AnitraX. Ik heb de kleur even opgezocht (kende het niet) en het is wel behoorlijk specifiek zeg maar :( kan niet zomaar iets erbij doen. Hopelijk vind je het nog ergens!

Ik ben bezig met de voering van mijn interpretatie van de LucyBag. Gaat niet zo snel zonder naaimachine, maar ben er al best trots op :@ (eerste naaiproject, eerste keer ergens een rits erin gezet enzo :))
Denk/hoop dat ik 'm morgen af krijg! En dan ga ik er trots mee rond paraderen ;)

Ging trouwens op de markt (in Rotterdam) stof halen voor de voering, maar zijn maar weinig kramen met gewoon katoen, in een beetje vrolijke kleurtjes ;)

SPOILER: voor Caroline
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:19:04 #157
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85669452
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef AnitraX het volgende:
onee, wat is er gebeurd dan? :o
in de haak.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:22:00 #158
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85669601
Mooie kleuren, Pluphy - en mooi gehaakt ook trouwens.
Goed idee ook om die haaknaald erlangs te leggen op de foto.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trui, ik wens je veel inspiratie en succes met je brieven!
pi_85670651
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef AnitraX het volgende:
Phluphy heel mooi!

Ik was zaterdag met een sjaal voor puber begonnen, maar zondag was de 100gr bol al op en is die kleur nergens meer te vinden. Rick is nog bij de wolwinkel geweest en die had wel een andere kleur van katia bombay, groen/grijs, dus daarmee begonnen en hopelijk heeft een webwinkeltje kleur 2006 nog wel.
:o oei, ging er iets mis met je swapding? of ben je aan het felten? ik duim voor je in ieder geval! ^O^
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:33:58 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85672770
dankjewel caroline! en ik jou met je super-aussie! :D ^O^

ik heb er 1 af, de 2e brief staat wel in de steigers maar ik kan daar toch beter morgen mee verder gaan heb ik net besloten, ik ben nu niet meer zo helder en ga zo lekker slapen.

en phluphy, toevallig zag ik net in de 'lucy-groep' van ravelry een topic van iemand die ook zo'n big blanket gestart is (geloof ik), en ongeveer even ver is als jij. :) wel hele andere kleuren.

ik heb vandaag alleen maar even gehaakt tijdens de zwemles van m'n kinderen, en dat is dan netto zo'n half uurtje want ik moet ze natuurlijk ook regelmatig bemoedigende blikken en 'thumbsups' toewerpen. bovendien zwemmen ze elk in een ander gedeelte van 't zwembad waardoor ik tussen twee toeschouwersplekken moet heen-en-weren (1 boven, 1 beneden :o). maar ach, ik ben allang blij dat ze tegelijk kunnen. en goed, ik ben wel íets opgeschoten met muziekdoosje nr 2. nr. 1 (een vogeltjesmuziekdoos) ligt ook nog niet-klaar te wezen, maar die is weer wat minder makkelijk mee te nemen dan de paddenstoel (nr 2).

trusten loitjes! :*
in de haak.
pi_85672810
Nee niks engs mee gebeurd, maar de wol die ik gebruikt heb heeft een muf luchtje, het kan volgens label op 40gr maar doe het gewoon koude wol was stand.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:36:08 #162
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85672863
oh! en anders begin je toch lekker nog even opnieuw! :+ ;) :D
in de haak.
pi_85676439
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:36 schreef trui het volgende:
oh! en anders begin je toch lekker nog even opnieuw! :+ ;) :D
:D als het mis gaat krijgt ze een granny sjaal van katia bombay :P
pi_85676842
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef EsseEi het volgende:
Ging trouwens op de markt (in Rotterdam) stof halen voor de voering, maar zijn maar weinig kramen met gewoon katoen, in een beetje vrolijke kleurtjes ;)
Op donderdag staat in Capelle de Stoffenkraam, die hebben altijd wel vrolijke-kleurtjes-katoen! Je kunt bij hen ook online bestellen en dan ipv verzenden kiezen voor afhalen op de markt.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:50:00 #165
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85677135
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:27 schreef Hoothoot het volgende:

[..]

Op donderdag staat in Capelle de Stoffenkraam, die hebben altijd wel vrolijke-kleurtjes-katoen! Je kunt bij hen ook online bestellen en dan ipv verzenden kiezen voor afhalen op de markt.
Ja ik ken die site inderdaad! :)
Ben wel geslaagd hoor, bij die 2 kramen hebben ze dan ook wel heel veel, maar als ik echt iets specifieks nodig heb dan is De Stoffenkraam wel handiger :)
Vind het gewoon iedere keer opmerkelijk dat ze meer dan 10 kramen hebben met goedkoop glimspul wat te snel in de fik vliegt ;) en dat sluier achtige spul en andere dingen met pailletjes enzo ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:23:09 #166
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85677769
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Knyn het volgende:
Dat ziet er mooi uit Pluphy, mooie kleurcombinatie! Heb je eerst 4 GS gemaakt en daarna nog 2 rijen er omheen gemaakt of heb je het in 1 keer gemaakt?
En wat voor garen gebruik jij?
Ja, ik maak eerst 4GS (joining as-you-go) en daarna 3 rijen.
Ik gebruik Catania garen met haaknaald nr 4
... ♥ ik mis je ♥
pi_85678111
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:33 schreef trui het volgende:
dankjewel caroline! en ik jou met je super-aussie! :D ^O^

ik heb er 1 af, de 2e brief staat wel in de steigers maar ik kan daar toch beter morgen mee verder gaan heb ik net besloten, ik ben nu niet meer zo helder en ga zo lekker slapen.

en phluphy, toevallig zag ik net in de 'lucy-groep' van ravelry een topic van iemand die ook zo'n big blanket gestart is (geloof ik), en ongeveer even ver is als jij. :) wel hele andere kleuren.

ik heb vandaag alleen maar even gehaakt tijdens de zwemles van m'n kinderen, en dat is dan netto zo'n half uurtje want ik moet ze natuurlijk ook regelmatig bemoedigende blikken en 'thumbsups' toewerpen. bovendien zwemmen ze elk in een ander gedeelte van 't zwembad waardoor ik tussen twee toeschouwersplekken moet heen-en-weren (1 boven, 1 beneden :o). maar ach, ik ben allang blij dat ze tegelijk kunnen. en goed, ik ben wel íets opgeschoten met muziekdoosje nr 2. nr. 1 (een vogeltjesmuziekdoos) ligt ook nog niet-klaar te wezen, maar die is weer wat minder makkelijk mee te nemen dan de paddenstoel (nr 2).

trusten loitjes! :*
ze maakt er een throw blanket van ipv een BB... (voor op de bank over je benen bijvoorbeeld)

en *O* *O* voor je eerste sol.brief! :D ik hoop dat je er niet veel hoeft te schrijven! :*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:38:51 #168
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85678147
nou het is niet m'n eerste ever hoor, maar 't was de eerste van gisteren. :D (ik had er eigenlijk 2 willen versturen gisteren)

en nog een *O*-tje voor je terugplaatsing vanmiddag. er ligt een embryootje op jullie te wachten! *O*
in de haak.
pi_85678314
*O* dank je! :D *O*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:52:20 #170
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85678471
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:37 schreef mijsje het volgende:

ze maakt er een throw blanket van ipv een BB... (voor op de bank over je benen bijvoorbeeld)
Omdat die kleiner is? :P

Heel veel succes vanmiddag! :*
... ♥ ik mis je ♥
pi_85678492
Nog even mijsje, dan mag je bellen! *O*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85678718
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:53 schreef YPPY het volgende:
Nog even mijsje, dan mag je bellen! *O*
:P ik heb al gebeld ;) ik heb een terugplaatsing, dus er is in ieder geval 1 bevruchting geweest... (mag ook wel met 13 eicellen... :D ) maar het preciese aantal bevruchtingen hoor ik dus om 3 uur als we daar zijn... :)

Phluphy, omdat ze om dat vierkant heen maar gewoon verder is gegaan met strepen eromheen. dan krijg je een vierkantvormig dekentje, en dat is vrij lastig om op maat te krijgen op je bed :D (ik merk wel dat ik het veel sneller vind gaan als je allemaal vierkantjes maakt, dan wanneer je steeds weer een rand eromheen zet... dan duurt iedere volgende rand zo lang... :) )
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:20:39 #173
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85679311
Jeeej *O* Mijsje! :D Dat is in ieder geval de eerste stap! :D Succes vanmiddag!
En blijf duimen dat het daarna goed blijft gaan! :D

Ondertussen heb ik m'n vingers echt kapot gestoken tijdens het voeren :S maar ben nog niet klaar dus nog even verder steken ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:37:35 #174
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85679809
Succes en sterkte vandaag mijsje? :*

Weinig zin om te haken, hoewel ik er nu juist mooi tijd voor heb.
op weg naar lowlands een auto ongeluk gehad, iedereen redelijk oke gelukkig, geen ernstige verwondingen oid. dus dapper door naar lowlands, daar erg verkouden geworden en veel last van m'n chronische vermoeidheid. ondankd dat alled was het toch nog een leuk en fijn weekend. totdat ik bij thuiskomst m'n ouders belde en te horen kreeg dat ze een van de katten moesten laten inslapen. :'(

maar ondanks dat ik zelf even niet wil haken is hier meelezen nog wel leuk. vooral die parasol van ynske, goed gelukt zeg! _O_
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:41:51 #175
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85679951
Sorry voor typefouten e.d. m'n pc is ook nog kapot gegaan gisteren, dus nu internet ik voa m'n mobiel. maar heel soepel gaat dat niet :')
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')