quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:10 schreef Spiegelei het volgende:
oh Zpagetti! Dat vind ik ook heel gaaf spul, maar ik heb al zo veel garen en andere creabrea spullen (waaronder pas een naaimachine met bijbehorende spulletje, ik ben blij daterg meegaand is, maar soms zie ik hem gewoon in zich zelf zuchten en z'n hoofd schudden ...
![]()
), dus daar begin ik voorlopig nog niet aan.
Misschien is er meer haaktalent dan geduld in deze groepquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:06 schreef StefanieV het volgende:
[..]
sjjjttt dat moet je toch niet zeggen, dan weten de anderen dat ik nog op de lijst sta!
Welk Engelstalig boekje? Ik wil m namelijk ook erg graag makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:24 schreef karnie het volgende:
[..]
Hij komt uit dat Engelstalige boekje
Jah kom je nu mee !quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:32 schreef mijsje het volgende:
Spiegelei, kun je niet als er bv een t'shirt versleten/kapot is, dat op dunne reepjes te knippen/snijden en dat gebruiken om te proberen? en als je een dikkere haaknaald nodig hebt, kun je eventueel de achterkant van een pollepel in de vorm van een haak snijden/vijlen, dan is het een stuk goedkoper om te kijken of het wat voor je is...
Phluphy, ik haak vaak gewoon voor de tv of in de auto als manlief rijdt. (de langere stukken dan, langer dan 15 min in de auto...) daar krijg je al veel haak-meters mee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klerkje
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Jah kom je nu mee !Vorige week juist mijn kledingkast opgeschoond en veel weggedaan (ein-de-lijk) dus geen oude tshirts die aan flarden geknipt mogen worden hier
. Maar dat geeft niet hoor. Ik heb genoeg haakwerk en haakideeen dus ik verveel me echt niet.
plastic zakken in repen snijden om mee te spaghetti-en is ook nog een optieverzamelinf zakken ligt hier al klaar maar recht banen maken is niet mijn specialiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Derde ronde van de één aan de laatste (vierde) ronde van de ander. Zie ik net.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:36 schreef trui het volgende:
ja, dat 'joining-as-you-go' is reuze handig! zeker proberen inderdaad! dat doe je bij de laatste ronde.
ynske, dat schiet hard op zeg! ik ben erg benieuwd!
Gewoon oprollen, hoef je maar 1x te knippen per reepquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
plastic zakken in repen snijden om mee te spaghetti-en is ook nog een optieverzamelinf zakken ligt hier al klaar maar recht banen maken is niet mijn specialiteit
haha, jazeker! bij 't kussentje heb ik 't althans wel zoveel mogelijk zo gedaan. maar bij de zeshoekige dingen die ik tot nu toe gemaakt heb (daar kan 't op dezelfde manier) heb ik ze pas na afloop aan elkaar gezet, omdat ik nog niet goed wist wat ik 't mooist vond qua kleurencombinaties.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Derde ronde van de één aan de laatste (vierde) ronde van de ander. Zie ik net.
Stom, het zijn maar squares van die ronden.![]()
![]()
Doet gij het ook zo, zuster Trui?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |