abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85549474
Karnie, echt een lief dochtertje en mooie dingen die je haakt!
Hopelijk kan je snel weer aan het werk.

Ynske, ben benieuwd naar het resultaat!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:18:03 #27
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85549594
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:10 schreef Spiegelei het volgende:
oh Zpagetti! Dat vind ik ook heel gaaf spul, maar ik heb al zo veel garen en andere creabrea spullen (waaronder pas een naaimachine met bijbehorende spulletje, ik ben blij dat (8> erg meegaand is, maar soms zie ik hem gewoon in zich zelf zuchten en z'n hoofd schudden ... :o :@ ), dus daar begin ik voorlopig nog niet aan.
:D Herkenbaar. Soms zie ik 'm gewoon denken "wat krijgen we nou weer", of zo.
Maar gelukkig is hij nog wel zo aardig om na elke square'tje "wat leuk" te roepen! _O-

@Ynske, dapper om aan zo'n project te beginnen, maar als ik het zo zie komt het helemaal goed!

En dat swap'pen, tja, ik vind het een leuk idee, maar voor mij geen optie. Ik heb al zo weinig tijd (baan, man, huis, tuin, hond). Waar halen jullie zoveel "haaktijd" vandaan? :o
... ♥ ik mis je ♥
pi_85549944
Spiegelei, kun je niet als er bv een t'shirt versleten/kapot is, dat op dunne reepjes te knippen/snijden en dat gebruiken om te proberen? en als je een dikkere haaknaald nodig hebt, kun je eventueel de achterkant van een pollepel in de vorm van een haak snijden/vijlen, dan is het een stuk goedkoper om te kijken of het wat voor je is... :)

Phluphy, ik haak vaak gewoon voor de tv of in de auto als manlief rijdt. (de langere stukken dan, langer dan 15 min in de auto...) daar krijg je al veel haak-meters mee... :D
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:22:35 #29
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85551284
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:06 schreef StefanieV het volgende:

[..]

sjjjttt dat moet je toch niet zeggen, dan weten de anderen dat ik nog op de lijst sta! :P
Misschien is er meer haaktalent dan geduld in deze groep ;)
pi_85551679
Geduld, wat is dat? ;-)
pi_85551878
:D geduld? ik? neeeeeee... nu zit ik hier met een gesloten pakje en oeh... wat maak ik het graag open... MAAR IK DOE HET NIET, NEEEEE IK DOE HET NIET... :D

secret swapster van mij, dank je wel voor de ontzettend lieve kaart die erbij zat!!! O+
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:59:02 #32
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_85552216
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 16:24 schreef karnie het volgende:

[..]

Hij komt uit dat Engelstalige boekje :)
Welk Engelstalig boekje? Ik wil m namelijk ook erg graag maken :D maar er zijn zoveel boekjes, vandaar ;)

Die parasol!! O+
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:47:13 #33
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85553624
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:32 schreef mijsje het volgende:
Spiegelei, kun je niet als er bv een t'shirt versleten/kapot is, dat op dunne reepjes te knippen/snijden en dat gebruiken om te proberen? en als je een dikkere haaknaald nodig hebt, kun je eventueel de achterkant van een pollepel in de vorm van een haak snijden/vijlen, dan is het een stuk goedkoper om te kijken of het wat voor je is... :)

Phluphy, ik haak vaak gewoon voor de tv of in de auto als manlief rijdt. (de langere stukken dan, langer dan 15 min in de auto...) daar krijg je al veel haak-meters mee... :D
Jah kom je nu mee ! :P Vorige week juist mijn kledingkast opgeschoond en veel weggedaan (ein-de-lijk) dus geen oude tshirts die aan flarden geknipt mogen worden hier :N . Maar dat geeft niet hoor. Ik heb genoeg haakwerk en haakideeen dus ik verveel me echt niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klerkje
pi_85553993
Hahaha spiegelei :D had ik moeten weten...
En dat is niet stom hoor,heb ik ook wel hoor... :)
pi_85561078
Morgen gaat het lapje voor de Re-Bag in de brievenbus.
  zondag 22 augustus 2010 @ 08:14:30 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_85563560
hier ligt het al een tijdje helemaal stil. En ik moet echt gaan opschieten als ik de swap op tijd af wil krijgen :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:07:22 #37
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_85563717
Hier zoals beloofd foto's van de boeken uit hongkong!

pi_85564017
ik heb door alle drukte helemaal niet meer gehaakt... misschien vandaag lekker een stukje haken, relaxed, op de bank!
Kwak
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 22 augustus 2010 @ 10:16:04 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85564096
Ik ben blij de rust er weer voor gevonden te hebben, vandaag even wat minder tijd, tent moet op orde gebracht worden. maar de parasol vordert aardig, ben nu halverwege geloof ik...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 22 augustus 2010 @ 10:18:59 #40
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85564118
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Jah kom je nu mee ! :P Vorige week juist mijn kledingkast opgeschoond en veel weggedaan (ein-de-lijk) dus geen oude tshirts die aan flarden geknipt mogen worden hier :N . Maar dat geeft niet hoor. Ik heb genoeg haakwerk en haakideeen dus ik verveel me echt niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plastic zakken in repen snijden om mee te spaghetti-en is ook nog een optieverzamelinf zakken ligt hier al klaar maar recht banen maken is niet mijn specialiteit :X
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:30:05 #41
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85564219
Halverwege al, Ynske. :o !!

Ik was van plan vandaag mijn eerste foto te plaatsen. Gisteravond heb ik de eerste 4 x 4 squares keurig aan elkaar gehaakt volgens Lucy's (attic24) joining methode. Vandaag wilde ik daar dan even 3 randen omheen haken, en dan fotograferen.

Maar vanochtend ontdekte ik dat ze ook een andere joining-methode hanteert; waarbij je de 2e deels vasthaakt aan de eerste terwijl die nog maar halverwege is. En nu wil ik eigenlijk eerst proberen of me dat lukt, want dat scheelt natuurlijk nogal wat "joining-uurtjes".
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:36:12 #42
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85564299
ja, dat 'joining-as-you-go' is reuze handig! zeker proberen inderdaad! dat doe je bij de laatste ronde.

ynske, dat schiet hard op zeg! ik ben erg benieuwd!
in de haak.
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:40:30 #43
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85564360
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:36 schreef trui het volgende:
ja, dat 'joining-as-you-go' is reuze handig! zeker proberen inderdaad! dat doe je bij de laatste ronde.

ynske, dat schiet hard op zeg! ik ben erg benieuwd!
Derde ronde van de één aan de laatste (vierde) ronde van de ander. Zie ik net.
Stom, het zijn maar squares van die ronden. :') :P

Doet gij het ook zo, zuster Trui?

[ Bericht 19% gewijzigd door phluphy op 22-08-2010 10:46:36 ]
... ♥ ik mis je ♥
pi_85564557
kan ik hier misschien iemand blij maken met boek?
ongebruikt. tegen verzendkosten stuur ik t zo op :)

Maar volgens mij zijn jullie allemaal al een nivo'tje of wat verder dan dit boekje :')

voor kruimel :)

[ Bericht 25% gewijzigd door pinquit op 22-08-2010 18:45:13 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:06:07 #45
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_85564760
pinquit , mij lijkt het wel een leuk boekje :)
Zal je een PM sturen.

En wat een leuke haaksels weer! Dat hertje is erg mooi, vooral met die kleur!
Die parasol, wat een werk, maar het word vast erg cool!

Ben maar weer verder gegaan aan de deken... ben nu denk ik op 1/3... maar het is een welkome afwisseling.
Heb tussendoor nog een poesje gemaakt, zal ff een foto opzoeken. Oh enne betreft de bungel met de knopen (3 topics terug, zo snel gaat het hier :) )... ik vind e'm zelf ook wel wat eng :) maar bij gebrek aan oogjes moest ik toch wat.... als ik hem nu zwart had gemaakt had ie nog doorgekunt (gekunnen?) voor de grim reaper :D
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_85565456
Hallo Allemaal,

Ik kom me ook eens voorstellen hier, ik lurk al een hele tijd mee en heb tot nog toe eigenlijk alleen amigurumi gehaakt.

Dit was mijn eerste:

[ afbeelding ]
Zonder patroon en met hulp van filmpjes van Youtube.
Daarna maar eens geprobeerd of ik patronen kon lezen en daar kwam o.a. het volgende uit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En waar ik tot voor kort het meest trots op was want de manen hadden best een lastig steekje (soort van schulprandje:
[ afbeelding ]

Ik besloot dat het tijd werd voor een groter project en dat is nu sinds gister eindelijk af: All hail Lord Nibbler!:
[ afbeelding ]
Ik zie trouwens dat 'ie op de foto helemaal niet zo groot lijkt, maar hij is van slofje tot derde oog een cm. of 40!

Ik blijf lezen hier en ik ben zelfs aan het twijfelen of ik naar de meet durf als jullie het goed vinden...En er komen vast nog meer foto's, ik wil nu eens iets praktisch gaan maken en ga beginnen met babyschoentjes!

*(kunnen jullie de foto's nou zien of doe ik iets verkeerd?*
pi_85565475
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

plastic zakken in repen snijden om mee te spaghetti-en is ook nog een optieverzamelinf zakken ligt hier al klaar maar recht banen maken is niet mijn specialiteit :X
Gewoon oprollen, hoef je maar 1x te knippen per reep ;)

En NIbbler O+
pi_85565495
Welkom M-etje!! Fijne beestjes hoor dat je gemaakt hebt! En natuurlijk ben je welkom op de meet, iedereen is welkom! :D
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:56:18 #49
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85565644
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef phluphy het volgende:

[..]

Derde ronde van de één aan de laatste (vierde) ronde van de ander. Zie ik net.
Stom, het zijn maar squares van die ronden. :') :P

Doet gij het ook zo, zuster Trui?
haha, jazeker! bij 't kussentje heb ik 't althans wel zoveel mogelijk zo gedaan. maar bij de zeshoekige dingen die ik tot nu toe gemaakt heb (daar kan 't op dezelfde manier) heb ik ze pas na afloop aan elkaar gezet, omdat ik nog niet goed wist wat ik 't mooist vond qua kleurencombinaties.
in de haak.
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:17:27 #50
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85566141
Welkom M-etje! Leuke dingen heb je gemaakt!! :D Foto oogt inderdaad niet zo groot als 40cm, wel vet zo'n grote knuffel!!!

En die haaktijd: ik heb een half jaar vakantie en niet zo veel te doen dus ;) Maar die vakantie is nu best wel op, dus of ik nog tijd ga hebben straks? geen idee. 1 keer in de 2 maanden Swappen vind ik denk ik net te vaak, 3 maanden klinkt beter ;)

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')