abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:25:36 #126
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85627304
M-etje, dank voor de Lidl tip. Had ik jou al welkom geheten? Anders hierbij alsnog!

Ynske, hij is prachtig *O* *O* *O*
Humor om hem nu te zien, het is hier de hele middag hondeweer geweest ;)

Lieve schatten, allen dank voor de knuffels. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd en heb vanavond mijn business plan geschreven. Dat geeft een stuk afleiding en ook een stuk rust. Plan is klaar en nu moet ik het alleen nog even uitvoeren ;)
pi_85627890
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:19 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd trui! *O* :*

Wat spannend dat je al iets hebt gekregen mijsje! Heb je al een hint gevonden? Zodat wij iemand af kunnen strepen? Ik wil weten wie mij heeft. }:| :')
En heel veel succes met wachten nu tot woensdag, ik las dat je dan hoort of je een terugplaatsing krijgt (als ik het goed snap :* )
O+ ja, tot woensdag, dan horen we of er teruggeplaatst wordt en hoeveel bevruchtingen we hebben... spannend inderdaad...

caroline... -O- gewoon weer een pestdag dus... :* nu ben je wel weer even toe aan je 7 jaar geluk hoor! :*

wow Ynske, dat heb je snel en mooi gemaakt! super! O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:52:08 #128
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_85628468
Knap gemaakt ynske. Tegelijkertijd vraag ik me wel af wat je er verder mee gaat doen. Vind je het niet zonde als is straks in een hoekje stof staat te vangen?

Truitje, ook hier nog even gefeliciteerd!

Mijsje, een :* en succes is hier wel op zijn plaats denk ik. Bij deze!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_85628629
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:52 schreef m@x het volgende:
Knap gemaakt ynske. Tegelijkertijd vraag ik me wel af wat je er verder mee gaat doen. Vind je het niet zonde als is straks in een hoekje stof staat te vangen?

Truitje, ook hier nog even gefeliciteerd!

Mijsje, een :* en succes is hier wel op zijn plaats denk ik. Bij deze!
:* dank je! :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:17:57 #130
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85629526
mijsje, weer een wachtdag voorbij, hoe is 't met de napijn?

dank voor alle felicitaties! :* *O* en voor de gehaakte gebakjes! :9~ O+ ik had niet bepaald een verjaardagsgevoel vandaag, moest werken en vanavond naar twee ietwat langdradige informatie-bijeenkomsten op de school van m'n kinderen, ik had niet eens tijd om tussendoor thuis te eten. echt ongezellig. maar toen ik thuis kwam was de kamer wel erg leuk versierd met wel 42 hartjesballonnen, en lag er nog een extra kadootje voor me (omdat er vanmorgen zo weinig tijd voor was). O+ superlief! O+

ynske wat knap gedaan! en zo snel! echt leuk geworden zeg. ik ben heel benieuwd naar het patroon!

caroline wat een pech, ook nog een deuk. bahbahbah, ik baal even grondig met je mee. :*

[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 24-08-2010 00:10:10 ]
in de haak.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:18:59 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85629576
essei, is dat wel een struisvogel? ik ken 'm als kip! :D :o

troel zet 'm op meid, je kunt het! :) (en maak er niet teveel werk van, ik ben al snel blij hoor! ;) :* )
in de haak.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:22:11 #132
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85629706
jongens (eh meiden), vanaf vandaag verkopen ze bij Lidl ook zo'n handige tangenset. voor slechts 3,99! kunnen we allemaal zo'n leuk kaartendoosje maken, wat mijsje ons een keer voordeed. nu maar hopen dat ze er morgen nog wat hebben hier bij ons filiaal... :o lijkt me sowieso erg handig om te hebben!

die wol is vanaf komende maandag inderdaad, maar ik vind 't vervelend dat er nu nog geen specificaties bij staan. bovendien heb ik nog geen nieuwe wol nodig. :) m'n kastje is nog te wvol.
in de haak.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:24:11 #133
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85629766
trui, nog op het laatste moment een felicitatie van mijn kant *O* .

Mijn big ass lavender bunny is af:

klerkje
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:24:46 #134
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85629789
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef trui het volgende:
essei, is dat wel een struisvogel? ik ken 'm als kip! :D :o

haha ja het is wel echt een struisvogel. Maar als kip issie ook leuk, wel een beetje een kaalgeplukte kip dan :@ ;) Betty is een kip :)
hihi deze lijkt wel wat op sally:

gaaf spiegelei je grote bunny! :D is toch lief juist zo groot en slungelig
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:30:44 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85630005
ooh nu zie ik 'm ja! :D die link die je gaf liet meteen die betty zien, vandaar. :)
in de haak.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:32:15 #136
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85630051
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:30 schreef trui het volgende:
ooh nu zie ik 'm ja! :D die link die je gaf liet meteen die betty zien, vandaar. :)
oow jaa misverstandje :P ja das Betty inderdaad :)

ben al vanaf 5 uur ofzo bezig met schouderband van m'n tas, maar zit ondertussen 5000 andere dingen te doen dus schiet echt niet op. Moet nu nog 1 randje, maar 't is half 12 en denk niet dat ik dat dan nog netjes kan. Frustrerend :P Moet leren geduld te hebben haha
pi_85630905
:* het gaat. ik heb vandaag wel een heel beurs gevoel gehad en krampen, lekker veel in bed gelegen, gewoon omdat het kon...
Fijn dat je toch nog een leuke, lieve verjaardag hebt gehad! w/
en die tangenset... ns kijken of ik manlief zo ver krijg om hem te halen voor me... ;) (zal wel niet...)

jeetje spiegelei, wat een verschil!!! wel een mooie wol voor een konijntje! :)
pi_85636058
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef caroline88 het volgende:
M-etje, dank voor de Lidl tip. Had ik jou al welkom geheten? Anders hierbij alsnog!

Ynske, hij is prachtig *O* *O* *O*
Humor om hem nu te zien, het is hier de hele middag hondeweer geweest ;)

Lieve schatten, allen dank voor de knuffels. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd en heb vanavond mijn business plan geschreven. Dat geeft een stuk afleiding en ook een stuk rust. Plan is klaar en nu moet ik het alleen nog even uitvoeren ;)
Leuk *O* Wat ga je doen?
pi_85636493
ooh Ynske hij is echt heel heel leuk geworden!!!

En wat een verschil in grootte tussen de konijnen zeg hihi. De oranje is een vlaamse reus vergeleken met de ander!

Ik probeer hier nog steeds om niet te gaan haken want de ontsteking in mijn nek is nog niet weg :'(
Morgen weer naar de fysio. Ik hoop dat ik dan weer groen licht krijg om te haken.

O en mn computer is weer gereanimeerd dus ik zal kijken of ik binnenkort wat foto's kan plaatsen!

Groetjes Angela
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:28:54 #140
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85640124
ontsteking in je nek? wat vervelend. en komt dat door 't haken, of door iets anders? beterschap ermee!

caroline, een businessplan! klinkt goed! succes! :*

ik heb de tangenset, olé! nog niet uitgepakt, dus ik kan nog niet zeggen of 't wat is, maar ik heb 'm! (en nu snel nog een laatste boodschap doen voor de kinderen uit school zijn).

spiegelei, reuzeleuk, dat grote konijn! O+

appelfan, op de lapjesmarkt in utrecht is ook altijd een stand die stukken leer verkoopt.

[ Bericht 10% gewijzigd door trui op 24-08-2010 11:52:51 ]
in de haak.
pi_85642508
het komt niet van het haken maar het komt omdat ik te lang heb doorgelopen met vastzittende spieren en wervels. Ik heb daardoor mn spieren overbelast en zijn gaan ontsteken. En met haken belast ik ze dus ik probeer dat nu een beetje te laten.
Maar haken is zoo leuk -O-
pi_85646095
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:28 schreef trui het volgende:
ontsteking in je nek? wat vervelend. en komt dat door 't haken, of door iets anders? beterschap ermee!

caroline, een businessplan! klinkt goed! succes! :*

ik heb de tangenset, olé! nog niet uitgepakt, dus ik kan nog niet zeggen of 't wat is, maar ik heb 'm! (en nu snel nog een laatste boodschap doen voor de kinderen uit school zijn).

spiegelei, reuzeleuk, dat grote konijn! O+

appelfan, op de lapjesmarkt in utrecht is ook altijd een stand die stukken leer verkoopt.
*O* ik heb em ook! *O* ik moet hem ook nog even uitproberen, maar hij oogt al een stuk beter dan het stuk schroot waarmee ik dat bakje toen had gemaakt... *O* en die gaatjes/knoopjestangen zijn ook handig om erbij te hebben... :)

oeh Annelotje, dat klinkt niet fijn... ik hoop dat de fysio uitkomst kan bieden...

[ Bericht 2% gewijzigd door mijsje op 24-08-2010 14:26:20 ]
pi_85651126
Ynske, wat een prachtige parasol!!! Echt heel gaaf!

Ik heb gisteren weer een naamloos lapje gekregen voor de RE-BAG. Het is aquablauw met wit en er zitten zesbladige bloempjes op. Wie o wie kan ik van het lijstje schrappen? Hij is wel heel lief!
Heb nog geen tijd gehad om foto's te maken, te druk met andere (leuke!) fotodingen.
pi_85652462
die tang is echt veel soepeler dan die ik eerst had, die gooi ik ook meteen maar weg! belabberd ding! Maar goed, helemaal blij met deze dus!

de maakster van die doosjes (waar ik dat "patroon" van heb) heeft mooie plaatjes waar ze doosjes mee maakt... die zijn echt O+ en nu heeft ze op haar site ook de lokatie waar ze die plaatjes vandaan heeft... (wel even in kleur printen...) hier staat dat boekje met die plaatjes op Flickr die ga ik ook nog eens gebruiken... O+
pi_85654575
Ynske wat mooi O+ (en snel :o ) , wat voor garen heb je gebruikt? Big ass lavender is cool, hij gaat ook op mijn verlanglijstje.
pi_85657966
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:11 schreef Hoothoot het volgende:
Ik heb gisteren weer een naamloos lapje gekregen voor de RE-BAG. Het is aquablauw met wit en er zitten zesbladige bloempjes op. Wie o wie kan ik van het lijstje schrappen? Hij is wel heel lief!
Heb nog geen tijd gehad om foto's te maken, te druk met andere (leuke!) fotodingen.
Sorry, dat was ik!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:30:45 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85658274
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ynske wat mooi O+ (en snel :o ) , wat voor garen heb je gebruikt? Big ass lavender is cool, hij gaat ook op mijn verlanglijstje.
limone van schoeller&stahl idem aan catania
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:08:16 #148
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85659713
Hoe is het met de haak meet?
Ligt 9 oktober vast? En de lokatie?

SPOILER: Caroline doet geen oog meer dicht...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85662711
Hee meiden,

zoo wat heb ik weer een boel bij te lezen in een paar daagjes.
Ik weet niet meer wie het had gevraagd of een haaknaald toegestaan is in het vliegtuig, maar ik ben in Juni naar Barcelona geweest en heb toendertijd maar even naar Schiphol gebeld omdat ik niet het risico wilde lopen dat mijn haaknaald afgepakt zou worden. Aan de telefoon zeiden ze dat geen enkel scherp voorwerp toegestaan was dus een haaknaald + schaartje ook niet... Goed idee om bamboe naalden mee te nemen en zo'n geweldige hanger waarmee je je draad kunt afknippen.
Weet iemand waar je zo'n hanger kunt kopen??? :D

Trui, nog gefeliciteerd, en ziet er lekker uit hoor die taartjes ;)

Wat een supergave paraplu/parasol trouwens, echt leuk!! Je zal wel veel bekijks hebben als je daarmee over straat loopt :)

Ik ben afgelopen dagen bezig geweest met een nieuw projectje: een ipod (classic) hoesje. Dit blijkt alleen wat lastiger dan verwacht want ik wil graag een zakje maken met openingen voor zowel het display als de draaischijf en daarover nog een extra klep aan de voorkant. Vooral het vlak aan de voorkant wil maar niet lukken, om daar een circelvormige opening voor de draaischijf in te maken... :S Iemand hier ervaring met het maken van een ipodhoesje? Ik kon op RAvelry ook niet echt vinden wat ik bedoel.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:31:58 #150
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85663787
Leuk idee voor het maken van zo'n hoesje voor de iPod! Nog nooit gezien!

Caroline, ik hoop dat je lekker zult doordenderen. :D

Mijn eerste 4-sq is klaar. *O* Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto, snel even met iPhone gemaakt.
Nog een stuk of 40 te gaan. :P

... ♥ ik mis je ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')