Mijne is afgepakt op Schipholquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:21 schreef M-etje het volgende:
Ik las net dat Ladyblack gaat proberen of ze een haaknaald mee mag nemen in het vliegtuig, zijn er meer mensen die dat al eens geprobeerd hebben? Ik ga in september op vakantie en zou ook heel graag wat te haken mee hebben in de handbagage. Ik lees tegenstrijdige berichten op internet over of het mag of niet. .
en zelfgemaakte van pollepels dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:06 schreef AnitraX het volgende:
Bamboe naalden worden wel op gemerkt door de scan (organisch materiaal) maar worden vaak minder gevaarlijk gezien dan metalen naalden.
Kruimel hij is lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ♥ ik mis je ♥
SPOILER: voor MijsjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef appelfan het volgende:
Ik wil deze baby ugg nahaken
Weet al zeker dat ik hem niet mag kopen van vriendlief aangezien ik al een andere baby ugg heb gekocht
[ afbeelding ]k denk dat t niet zo heel moeilijk is om daar t patroon van te gaan uittekenen/schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Die van Elisabeth Doherty (ik geloof dat je het zo schrijft)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Welk Engelstalig boekje? Ik wil m namelijk ook erg graag makenmaar er zijn zoveel boekjes, vandaar
![]()
Die parasol!!
SPOILER: Verboden voor de feestvarkentjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja maar de keren dat ik iets in de wasmachine ging verven werd het niet zo mooi egaal :p mooi wit is ook niet lelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:43 schreef YPPY het volgende:
Wat gaaf Ynske!
EsseEi, zal ik dan maar niet vertellen dat je die witte hoezen ook in de wasmachine kunt verven?
Nagemaakt van een foto die trui had gevonden, telpatroonyje getekend, rest uit hoofd gedaan maar zal t nog wel eens o0 ravely zetten als ik t over gezet hebquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef kruimel_20 het volgende:
Ynske, de parasol is ge-wel-dig!![]()
is het een eigen ontwerp of heb je een patroon (lees : ik wil ook zon parasol)
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:19 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd trui!![]()
Wat spannend dat je al iets hebt gekregen mijsje! Heb je al een hint gevonden? Zodat wij iemand af kunnen strepen? Ik wil weten wie mij heeft.![]()
![]()
En heel veel succes met wachten nu tot woensdag, ik las dat je dan hoort of je een terugplaatsing krijgt (als ik het goed snap)
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:52 schreef m@x het volgende:
Knap gemaakt ynske. Tegelijkertijd vraag ik me wel af wat je er verder mee gaat doen. Vind je het niet zonde als is straks in een hoekje stof staat te vangen?
Truitje, ook hier nog even gefeliciteerd!
Mijsje, eenen succes is hier wel op zijn plaats denk ik. Bij deze!
haha ja het is wel echt een struisvogel. Maar als kip issie ook leuk, wel een beetje een kaalgeplukte kip danquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef trui het volgende:
essei, is dat wel een struisvogel? ik ken 'm als kip!![]()
oow jaa misverstandjequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:30 schreef trui het volgende:
ooh nu zie ik 'm ja!die link die je gaf liet meteen die betty zien, vandaar.
Leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef caroline88 het volgende:
M-etje, dank voor de Lidl tip. Had ik jou al welkom geheten? Anders hierbij alsnog!
Ynske, hij is prachtig![]()
![]()
![]()
Humor om hem nu te zien, het is hier de hele middag hondeweer geweest
Lieve schatten, allen dank voor de knuffels. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd en heb vanavond mijn business plan geschreven. Dat geeft een stuk afleiding en ook een stuk rust. Plan is klaar en nu moet ik het alleen nog even uitvoeren
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:28 schreef trui het volgende:
ontsteking in je nek? wat vervelend. en komt dat door 't haken, of door iets anders? beterschap ermee!
caroline, een businessplan! klinkt goed! succes!
ik heb de tangenset, olé! nog niet uitgepakt, dus ik kan nog niet zeggen of 't wat is, maar ik heb 'm! (en nu snel nog een laatste boodschap doen voor de kinderen uit school zijn).
spiegelei, reuzeleuk, dat grote konijn!
appelfan, op de lapjesmarkt in utrecht is ook altijd een stand die stukken leer verkoopt.
Sorry, dat was ik!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:11 schreef Hoothoot het volgende:
Ik heb gisteren weer een naamloos lapje gekregen voor de RE-BAG. Het is aquablauw met wit en er zitten zesbladige bloempjes op. Wie o wie kan ik van het lijstje schrappen? Hij is wel heel lief!
Heb nog geen tijd gehad om foto's te maken, te druk met andere (leuke!) fotodingen.
limone van schoeller&stahl idem aan cataniaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ynske wat mooi(en snel
) , wat voor garen heb je gebruikt? Big ass lavender is cool, hij gaat ook op mijn verlanglijstje.
SPOILER: Caroline doet geen oog meer dicht...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |