ik dacht dat we wel toe zouden geven wat we genaak5 hebben na t raden, en ook een hint zouden meegeven in het pakketjequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:18 schreef B.ertha het volgende:
Bijna swaptijd, ik heb een herinneringsmailtje gekregen.
Heb ik het trouwens goed begrepen dat de identiteit van de swappers geheim blijft? Dus we mogen wel raden, maar we geven niet toe wat we zelf hebben gemaakt? Dat lijkt mij het leukst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was inderdaad de bedoeling dat je een hele subtiele hint erbij doet volgens mij, en dat de pakjes op 1 september geopend kunnen worden. ook doen we een raadrondje, en de secret swappers mogen daarbij ontmaskerd worden zonder dat ze het zelf verklappen(vind ik ook leuk, dat ik uiteindelijk wel gericht iemand kan bedanken voor waar met liefde aan gehaakt is...
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er trouwens geen hint in gestoptDenk dat het duidelijk genoeg zal zijn
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef StefanieV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er trouwens geen hint in gestoptDenk dat het duidelijk genoeg zal zijn
ik denk ook dat jouw pakje duidelijk genoeg zal zijn...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:08 schreef mijsje het volgende:hallo, hier ben ik weer, lekker met de laptop en m'n haakje naast me in bed me lekker laten vertroetelen door manlief...
O ja, ik wil ook wel weten wie zo haar best voor mij heeft gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was inderdaad de bedoeling dat je een hele subtiele hint erbij doet volgens mij, en dat de pakjes op 1 september geopend kunnen worden. ook doen we een raadrondje, en de secret swappers mogen daarbij ontmaskerd worden zonder dat ze het zelf verklappen(vind ik ook leuk, dat ik uiteindelijk wel gericht iemand kan bedanken voor waar met liefde aan gehaakt is...
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Hoevelaken rechtsaf.
Ik heb gister het lapje van YPPY ontvangen. Heb er nu vier liggen, en die van mezelf is half af. Volgens mij gaat het heel leuk worden hoor, zal morgen even een foto maken met de lapjes bij elkaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:33 schreef mijsje het volgende:
Hoothoot, hoe gaat het met de re-bag-lap? ik ben wel benieuwd hoe het er in het algemeen uit komt te zien nu...
Als wij het dan wel doen is het ontbreken van jouw hint een hint!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:07 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben ook de hint vergeten. het is helemaal langs me heen gegaan dat dat de bedoeling was...
SPOILER: voor MijsjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, ik vergeet gewoon helemaal de parasol van Ynske. Knap dat je zelf een patroon uit getekend hebt, en inmiddels al zo ver bent! Fijn ook dat je weer rust hebt gevonden om te haken, ben benieuwd naar de parasol!![]()
Mijne is afgepakt op Schipholquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:21 schreef M-etje het volgende:
Ik las net dat Ladyblack gaat proberen of ze een haaknaald mee mag nemen in het vliegtuig, zijn er meer mensen die dat al eens geprobeerd hebben? Ik ga in september op vakantie en zou ook heel graag wat te haken mee hebben in de handbagage. Ik lees tegenstrijdige berichten op internet over of het mag of niet. .
en zelfgemaakte van pollepels dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:06 schreef AnitraX het volgende:
Bamboe naalden worden wel op gemerkt door de scan (organisch materiaal) maar worden vaak minder gevaarlijk gezien dan metalen naalden.
Kruimel hij is lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ♥ ik mis je ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |