abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:51:30 #101
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85613524
Trui gefeliciteerd!!! :D :*

SPOILER: voor Mijsje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85613641
*O* *O* w/ w/ Trui, gij stiekemerd!!! w/ w/ *O* *O* gefeliciteerd! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:02:33 #103
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_85614033
Ik wil deze baby ugg nahaken :)
Weet al zeker dat ik hem niet mag kopen van vriendlief aangezien ik al een andere baby ugg heb gekocht :')

SPOILER
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 augustus 2010 @ 17:20:41 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85614772
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef appelfan het volgende:
Ik wil deze baby ugg nahaken :)
Weet al zeker dat ik hem niet mag kopen van vriendlief aangezien ik al een andere baby ugg heb gekocht :')

[ afbeelding ]

SPOILER
k denk dat t niet zo heel moeilijk is om daar t patroon van te gaan uittekenen/schrijven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:50:23 #105
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_85615925
Alleen waar haal ik een stukje leer vandaan? En schapenhaar wat in die schoen zit: P
pi_85618069
Proficiat met je verjaardag trui!!!

Ik had vandaag de eerste dag op mijn nieuwe job, valt heel goed mee maar wat een informatie te verwerken. En dan heb k nog niet alles :o
pi_85618438
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef NijntjesUk het volgende:

[..]

Welk Engelstalig boekje? Ik wil m namelijk ook erg graag maken :D maar er zijn zoveel boekjes, vandaar ;)

Die parasol!! O+
Die van Elisabeth Doherty (ik geloof dat je het zo schrijft)

Ik ben bezig met een eigen patroon. Heb hem bijna af. Zal hem morgen op de foto zetten, samen met nog een hertje. Ik heb nu nog zeeën van tijd, maar als ik straks weer werk, zal dat ook wel anders worden. :Y
pi_85618690
Schattig katje Kruimel! O+
*O* Trui, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :*
Fijn dat je eerste dag bij je nieuwe baan goed bevallen is Stefanie! :)

Heb zelf nog nooit haaknaalden meegenomen tijdens een vliegreis.
Heb het wel overwogen, maar ik las veel tegenstrijdige berichten op het internet dus toch maar niet gedaan.
Had er achteraf wel een beetje spijt van toen ik een paar uur zat te wachten op het vliegveld omdat mijn vlucht vertraging had :{ Maar ik had gelukkig mijn PSP, een boek en wat tijdschriften bij me, dus echt verveeld heb ik me niet :)
Vind het overigens wel belachelijk dat het niet mag hoor. Ze zijn niet eens scherp. En zoals al eerder gezegd, met een pen kun je ook iemand aanvallen, en wat te denken van haarspelden, oorbellen en weet ik wat nog meer :?
pi_85619249
Trui gefeliciteerd!

Veel dingen kunnen gebruikt worden als wapen, het is soms echt niet te geloven waar ze het van maken. Je kan niet alles tegen gaan, maar omdat de meeste zelf gefabriceerde wapen van metaal zijn, worden die snel ingenomen. En hoe frustrerend het ook kan zijn het is wel voor jou eigen veiligheid. Er zal maar een gek naast je zitten die jouw haaknaald af pakt en er iemand mee neer steekt en ja het kan, het hoeft niet scherp te zijn.
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:25:13 #110
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85619366
Trui, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad en dat er nog een leuke avond op mag volgen :*

Stefanie, fijn dat de eerste dag plezierig was. Sterkte hoor, het is een hoop informatie ineens natuurlijk maar gewoon stug volhouden en voor je het weet doe je alles op de automatische piloot alsof je er al jaren zit :)

SPOILER: Verboden voor de feestvarkentjes
pi_85619488
Dank voor alle reacties, ik denk dat ik het gewoon ga proberen met een goedkope naald en floss om de draadjes af te snijden en dan verstopt tussen wat pennen en gewapend met mijn allerliefste glimlach.

Trui, ook gefeliciteerd!

Hadden jullie al gezien dat vanaf komende maandag bij de Lidl haaknaalden en verschillende wolletjes in de aanbieding zijn?
pi_85619746
M-etje, bij ons zijn de wolletjes donderdag in reclame. Ik moet even zien of ik er raak voor 18u30, zal nipt zijn maar moet lukken. Anders ga ik zaterdag kijken en hopen dat er nog is (is een dagaanbieding bij ons)

Caroline, ja voor ik weet zit ik op automatische piloot :-)

SPOILER
pi_85621634
Lieve Trui van haakte....euh harte gefeliciteerd vandaag! *O* w/

Lieve Mijsje, veel energie voor je herstel nu en vooral heel veel succes met de ivf, ik denk aan en duim voor je! :*

Lieve Caroline, wat een pestdag, en wat voor stemming er hier ook is, je kan altijd komen ventileren, daar zijn we met zn allen voor. Dikke knuffel! :*
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_85621790
Gefeliciteerd trui! *O* :*

Wat spannend dat je al iets hebt gekregen mijsje! Heb je al een hint gevonden? Zodat wij iemand af kunnen strepen? Ik wil weten wie mij heeft. }:| :')
En heel veel succes met wachten nu tot woensdag, ik las dat je dan hoort of je een terugplaatsing krijgt (als ik het goed snap :* )
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 augustus 2010 @ 20:28:31 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85622208
Van harte trui.

Haakzut bij de lidl, even onthouden.

Sterkte caroline

*O* hij is af, moet alleen nog opspannen en laten drogen zodat hij wat stakker op de uiteinden zit

Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:31:28 #116
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85622326
Ynske wat supersupersupersuper mooi!!!!! :D *O*
Mooie kleuren ook, en zo snel en O+ O+ O+ O+

*kuch*ik ben fan

ow en ik heb een project bedacht voor als ik me ooit mocht vervelen :P een hoes voor m'n bank (die is nu wit, omdat de ikea geen rode hoes had, en ik kan niet met wit omgaan). Ooit...dus:P

MAAR DIE PARASOL! O+
pi_85622813
Wat gaaf Ynske!

EsseEi, zal ik dan maar niet vertellen dat je die witte hoezen ook in de wasmachine kunt verven? ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:43:52 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_85622817
prachtig Yns!

Ik ben inmiddels echt begonnen met mijn swapwerk en ik hoop dat ik het op tijd afkrijg :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:46:37 #119
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85622937
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:43 schreef YPPY het volgende:
Wat gaaf Ynske!

EsseEi, zal ik dan maar niet vertellen dat je die witte hoezen ook in de wasmachine kunt verven? ;)
haha ja maar de keren dat ik iets in de wasmachine ging verven werd het niet zo mooi egaal :p mooi wit is ook niet lelijk ;)
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:02:46 #120
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_85623570
Ynske, de parasol is ge-wel-dig! O+
is het een eigen ontwerp of heb je een patroon (lees : ik wil ook zon parasol :9~ )
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 augustus 2010 @ 21:06:43 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85623724
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef kruimel_20 het volgende:
Ynske, de parasol is ge-wel-dig! O+
is het een eigen ontwerp of heb je een patroon (lees : ik wil ook zon parasol :9~ )
Nagemaakt van een foto die trui had gevonden, telpatroonyje getekend, rest uit hoofd gedaan maar zal t nog wel eens o0 ravely zetten als ik t over gezet heb
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:38:57 #122
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85624999
Ynske! _O_
... ♥ ik mis je ♥
pi_85625281
Ynske O+ hij is heel gaaf en leuk patroontje O+
pi_85626358
Ynske :o Geweldig _O_

Caroline :*
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:10:31 #125
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85626521
:o heb even op Ravelry zitten zoeken en kwam allemaal leuke dingen tegen!
1 stapeltoren ding die m'n zus ook erg gaaf vind (mooi kan ik dus maken voor d'r kindjes) die gelukkig gratis is.

maar ook 2 super toffe dingen wat dan betaalde patronen zijn. Tenminste: het zijn hele toepasselijke dingen, maar om nou een knuffel voor een volwassene te maken en dan voor het patroon te moeten betalen....
misschien toch maar wel doen haha want ze zijn gaaf:
Struisvogel Sally van http://www.amigurumis.nl/ --> vriend heeft iets met struisvogels :P
en 2 schildpadjes, mannetje en vrouwtje die dan verliefd zijn --> broer heeft iets met schildpadden en gaat trouwen (jeej weet ik (en zijzelf) pas sinds gister :D) en ze zijn schattig klein voor op bruidstaart zeg maar ;) (alleen is wol dan niet zo lekker hahaha dus gewoon voor erbij ;))

Ga er maar eens een nachtje of wat over slapen ;)

:* voor Caroline. Vervelend dat je dan ook nog deuk in je auto erbij krijgt :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')