SPOILER: voor MijsjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef appelfan het volgende:
Ik wil deze baby ugg nahaken
Weet al zeker dat ik hem niet mag kopen van vriendlief aangezien ik al een andere baby ugg heb gekocht
[ afbeelding ]k denk dat t niet zo heel moeilijk is om daar t patroon van te gaan uittekenen/schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Die van Elisabeth Doherty (ik geloof dat je het zo schrijft)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Welk Engelstalig boekje? Ik wil m namelijk ook erg graag makenmaar er zijn zoveel boekjes, vandaar
![]()
Die parasol!!
SPOILER: Verboden voor de feestvarkentjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja maar de keren dat ik iets in de wasmachine ging verven werd het niet zo mooi egaal :p mooi wit is ook niet lelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:43 schreef YPPY het volgende:
Wat gaaf Ynske!
EsseEi, zal ik dan maar niet vertellen dat je die witte hoezen ook in de wasmachine kunt verven?
Nagemaakt van een foto die trui had gevonden, telpatroonyje getekend, rest uit hoofd gedaan maar zal t nog wel eens o0 ravely zetten als ik t over gezet hebquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef kruimel_20 het volgende:
Ynske, de parasol is ge-wel-dig!![]()
is het een eigen ontwerp of heb je een patroon (lees : ik wil ook zon parasol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |