MEEN JE NIET!quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MEEN JE NIET!Daar kwamen al de sletten van onze school vandaan!
![]()
Daar hoef je toch geenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:10 schreef Stickertje het volgende:
ik draag soms ook wel eens zoveel make up![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de...
nee laat maar.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:10 schreef Stickertje het volgende:
Niet popstars, talentenjachten darling.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef StephanL het volgende:
sinds wanneer heeft popstars zijn eigen subforum?
foto?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:10 schreef Stickertje het volgende:
Nouja een filter danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet popstars, talentenjachten darling.
Filter bedoelt 'ie....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet popstars, talentenjachten darling.
gezelligquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Filter bedoelt 'ie....
sinds een paar dagen geleden
ZEG DAT DAN.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nouja een filter dan
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/77
Ja maar veel te jongquote:
hallonquote:
quote:
Niet schelden met wenkbrauwen, ken iemand die er aan overleden is.quote:
Hoiquote:
Bob Dylan' versie ftw.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
To make you feel my loveverkracht tot het eind
Jaquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef Silenus het volgende:
Jaaa de dop is overwonnen, ik voel me weer man! Zo, wat is er gebeurd het afgelopen kwartier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lolquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Jezus mens ga aan de lijn, je bent nog jong.
Bij jou meer dan hier zo te zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef Silenus het volgende:
Jaaa de dop is overwonnen, ik voel me weer man! Zo, wat is er gebeurd het afgelopen kwartier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?quote:
quote:Erg knappe gozer. Totaal de Popstar look en ook de jury is enthousiast. Alleen is er nog wel het nodige werk aan de winkel. Moet terplekke herkansen. Sterke uitstraling. Lieve ouders! PS2e opvang beetje mat. Hier zeker applaus onder zetten!!
Ik vraag me altijd af hoe het zover heeft kunnen komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Jezus mens ga aan de lijn, je bent nog jong.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik ook nooit, zegt haar man dan niets? Of haar kinderen of wie dan ook? Dat gebeurt echt niet van de ene op de andere dag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het zover heeft kunnen komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
depressie vaak, of medicijnen... maar zij zag er gewoon lui uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nooit, zegt haar man dan niets? Of haar kinderen of wie dan ook? Dan gebeurt echt niet van de ene op de andere dag.
Nou ja dan zien ze eindelijk iets leuks tussen al die ellende en dan willen ze ook dat die doorgaatquote:
Als je man Danny de Vito is....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nooit, zegt haar man dan niets? Of haar kinderen of wie dan ook? Dat gebeurt echt niet van de ene op de andere dag.
Hij is niet leuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Ja als je leuk bent mag je nog een keer.
Moh medicijnen, dan moet je wel heul veel slikken wil je zo dik wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
depressie vaak, of medicijnen... maar zij zag er gewoon lui uit
Ik vind het een beetje een aapjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan zien ze eindelijk iets leuks tussen al die ellende en dan willen ze ook dat die doorgaat
Mijn ex schoonzus ook toen, maar dat was gewoon van het eten hoor, alleen die had er ineens genoeg van en is nu weer 70 kilo, alleen zo jammer van die overtollige huidquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moh medicijnen, dan moet je wel heul veel slikken wil je zo dik worden
Gewone dingen is misschien +5 ofzo. Zij is 30 kilo te zwaar
Tis vaak wel "gewoon" het eten en nooit bewegen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn ex schoonzus ook toen, maar dat was gewoon van het eten hoor, alleen die had er ineens genoeg van en is nu weer 70 kilo, alleen zo jammer van die overtollige huid
BEEF CURTAINS.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn ex schoonzus ook toen, maar dat was gewoon van het eten hoor, alleen die had er ineens genoeg van en is nu weer 70 kilo, alleen zo jammer van die overtollige huid
En dan een sateprikker erdoor.quote:
Ja jammer hoor, ze heeft echt een heel mooi bekkie en gelukkig zag ze het zelf in, maar ja niet gesport erbijquote:
Van het lachen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Huilt Gordon nou puur omdat er een rolstoel danst?
Ja het gaat altijd hand in hand. Of vel in vel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jammer hoor, ze heeft echt een heel mooi bekkie en gelukkig zag ze het zelf in, maar ja niet gesport erbij
Ja hij was zo ontroerd. En echt, in al die afleveringen van Popstars nog een 1 echt lekkere man gezien. Bij HgT trouwens ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Huilt Gordon nou puur omdat er een rolstoel danst?
Heeft ze ook nog kindjes? Of dat niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jammer hoor, ze heeft echt een heel mooi bekkie en gelukkig zag ze het zelf in, maar ja niet gesport erbij
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van het lachen?![]()
[..]
Ja het gaat altijd hand in hand. Of vel in vel.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het gaat altijd hand in hand. Of vel in vel.
Ja 2quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze ook nog kindjes? Of dat niet?
Dat zal wel lekker klotsen dan, zo aan de binnenkant.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja 2![]()
Maar haar buik valt op zich wel mee, het zijn de binnenkant dijen
Ik heb het volgens mij gekeken toen het voor het eerst op tv kwam, toen had je niet 10 voorrondes, nu is het uitgemelkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
Dat met die uitvinders ik ook best wel leuk.
O ik dacht al waarom praten jullie over vetkezen en niet popstars.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker klotsen dan, zo aan de binnenkant.
was toen nog op veronicaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij gekeken toen het voor het eerst op tv kwam, toen had je niet 10 voorrondes, nu is het uitgemelkt.
Oh herkenbaar
Echt? Dat heb ik heel lang niet eens op de tv gehad, dat kijk ik nooitquote:
Dat ze dat niet horen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Hij zingt weer zo raar met een Kermitstemmetje.
hielden ze toen in de aula van een of andere college ofzo, was veel leukerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik heel lang niet eens op de tv gehad, dat kijk ik nooit
Wat is dat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Blauwe lenzen en blauwe oogschaduw, JOLIJT.
SJERRUL uit de Bijlmer.quote:
Nee ik vind het ook leuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Stickertje het volgende:
ben ik de enige ofzo die het wel leuk om een gitaar te zien?
ik vind het wel leuk hoor, maar straks moeten ze het ook zonder gitaar doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Stickertje het volgende:
Ja maar nu komt elke jongen van 18 opeens met een gitaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Stickertje het volgende:
Soms zijn het van die enorme ego-typjes met gitaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Stickertje het volgende:
Ja alleen die van 12 van toenstraks dan weer niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk hoor, maar straks moeten ze het ook zonder gitaar doen
dat vind ik eigenlijk jammer... ze worden gekneed zoals de jury dat wil, enniet zoals de artiesten dat zelf willen... ( zoals american idol waar dit jaar veel mensen waren die gitaar wilde spelen, en ja ik weet dat popstars niet idols is )quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk hoor, maar straks moeten ze het ook zonder gitaar doen
Denk je nou echt dat ''indie'' artiesten niet gekneed worden? Gewoon op een andere manier.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk jammer... ze worden gekneed zoals de jury dat wil, enniet zoals de artiesten dat zelf willen... ( zoals american idol waar dit jaar veel mensen waren die gitaar wilde spelen, en ja ik weet dat popstars niet idols is )
Was ze de vorige keer alquote:
Neequote:
Die heeft ook een groot ego met bijpassende uitstraling inderdaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef Silenus het volgende:
Ze doet me denken aan Serena Williams.
Jawel, ik vind haar een verrijking voor de muziekindustrie. Zonder haar geen Beatles of Bowie.quote:
Ik ook nietquote:
Heeft ze volume in haar haar?quote:
Ja ook nogquote:
Trekt ze dolfijnen aan?quote:
Die gast met dat donkere haar heeft nog wel aardig haar maar het past niet bij hem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
Die jongens komen net uit de windtunnel.
quote:038141 Bjorgen en Thomas (17)
D/
ND
G/
N
Deze twee jongens (die willen geen popster worden, die ZIJN het al) denken het ticket voor de vervolgronde al in de pocket te hebben. Pakt dat toch even anders uit…. Wie gaat er door?
PS Leuke grap van MM: als jullie zingen gaan jullie met z’n tweeën in een iglo
zitten!
Editor van Bjorgen en Thomas, maak wel het verhaal helemaal af. In de eindmontage wordt de break gemaakt!! De break komt na het duo optreden, nadat de jury heeft aangegeven ze ook wel eens solo te willen horen! PS Dit blok eindigen met deze twee jongens.
Waar komt dat de hele tijd vandaan.quote:
Nu heb ik trek in een tostiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:43 schreef Silenus het volgende:
Natte tosti's.
Ik gun het Nederland, flikker toch op man.
https://docs.google.com/f(...)JjOGYzMTIxOWMx&hl=nlquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar komt dat de hele tijd vandaan.
HGT verveeld zo dat Benny quotes zoektquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar komt dat de hele tijd vandaan.
Ik stop alquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef Silenus het volgende:
Benny, ga je nu alles verklappen de hele tijd?
Moet inderdaad pas bij 10 beginnen ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:45 schreef Silenus het volgende:
Ze loopt er net iets te geil bij voor haar leeftijd.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:47 schreef Silenus het volgende:
Die twee broers trekken zich volgens mij soms gewoon samen af voor de spiegel, zo geil vinden ze elkaar en zichzelf.
Die twee broers trekken zich volgens mij soms gewoon samen af voor de spiegel, zo geil vinden ze elkaar en zichzelf.
Nou hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Jezelf plezierenHoe toepasselijk die opmerking.
Ik ben moe, dus kan niet helder oordelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
wat een klote aflevering, of ligt het aan mij?
Mwoah, vond het vorige week ook iets leukerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
wat een klote aflevering, of ligt het aan mij?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben moe, dus kan niet helder oordelen.
Tot nu toe vind ik het wel ok
Ow gelukkigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah, vond het vorige week ook iets leuker
Neeeee geen mystery zooi.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook niet echt geweldig, maar eigenlijk was het nog geen 1 x geweldig. Komt er eigenlijk weer een MP vanavond?
Ze zijn echt doof bij die jury, ze zeggen er nog steeds niets van!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Die gitaar is veel te hard. Je hoort hem amper zingen.
Nederland is in de bán van de mystery popstar...Dit alles ná de 25 meest afgezaagde '25 meest...'-sbs-afleveringen aller tijden OOIT! Bij SBS...zes...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:01 schreef Stickertje het volgende:
Meest afwisselende???
er zijn alleen mensen die niet kunnen zingen, en die wel kunnen zingen, dat is niet zo erg afwisselend... sbs kan altijd zo overdrijven
Die blonde zingt amper. Heel slecht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig, had toen straks al het idee dat die bruinharige oke klonk en de blonde minder.
quote:
Zoiets dacht ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:04 schreef Silenus het volgende:
Oh ik dacht dat 'ie ging zeggen: "Het is in onze cultuur niet zo makkelijk om te zeggen..hé mam en pap, ik ben homo!"
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:06 schreef Silenus het volgende:
Dan ben je dus Turk. En homo. Én woon je in Helmond! En dan kun je niet zingen!
(;) Lief bedoeld, voor ik weer van racisme word beticht)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:08 schreef Silenus het volgende:
Oh help, die fan rechts in die geruite jurk.
Ik moet meer drinken. MEER ROSE DE FRUITS....
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:06 schreef Silenus het volgende:
Dan ben je dus Turk. En homo. Én woon je in Helmond! En dan kun je niet zingen!
(;) Lief bedoeld, voor ik weer van racisme word beticht)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |