Ik ben moe, dus kan niet helder oordelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
wat een klote aflevering, of ligt het aan mij?
Mwoah, vond het vorige week ook iets leukerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
wat een klote aflevering, of ligt het aan mij?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben moe, dus kan niet helder oordelen.
Tot nu toe vind ik het wel ok
Ow gelukkigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah, vond het vorige week ook iets leuker
Neeeee geen mystery zooi.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook niet echt geweldig, maar eigenlijk was het nog geen 1 x geweldig. Komt er eigenlijk weer een MP vanavond?
Ze zijn echt doof bij die jury, ze zeggen er nog steeds niets van!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Die gitaar is veel te hard. Je hoort hem amper zingen.
Nederland is in de bán van de mystery popstar...Dit alles ná de 25 meest afgezaagde '25 meest...'-sbs-afleveringen aller tijden OOIT! Bij SBS...zes...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:01 schreef Stickertje het volgende:
Meest afwisselende???
er zijn alleen mensen die niet kunnen zingen, en die wel kunnen zingen, dat is niet zo erg afwisselend... sbs kan altijd zo overdrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |