quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef Silenus het volgende:
Jaaa de dop is overwonnen, ik voel me weer man! Zo, wat is er gebeurd het afgelopen kwartier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?quote:
quote:Erg knappe gozer. Totaal de Popstar look en ook de jury is enthousiast. Alleen is er nog wel het nodige werk aan de winkel. Moet terplekke herkansen. Sterke uitstraling. Lieve ouders! PS2e opvang beetje mat. Hier zeker applaus onder zetten!!
Ik vraag me altijd af hoe het zover heeft kunnen komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Jezus mens ga aan de lijn, je bent nog jong.
Jaaa de dop is overwonnen, ik voel me weer man! Zo, wat is er gebeurd het afgelopen kwartier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik ook nooit, zegt haar man dan niets? Of haar kinderen of wie dan ook? Dat gebeurt echt niet van de ene op de andere dag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het zover heeft kunnen komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
depressie vaak, of medicijnen... maar zij zag er gewoon lui uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nooit, zegt haar man dan niets? Of haar kinderen of wie dan ook? Dan gebeurt echt niet van de ene op de andere dag.
Nou ja dan zien ze eindelijk iets leuks tussen al die ellende en dan willen ze ook dat die doorgaatquote:
Als je man Danny de Vito is....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nooit, zegt haar man dan niets? Of haar kinderen of wie dan ook? Dat gebeurt echt niet van de ene op de andere dag.
Hij is niet leuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Ja als je leuk bent mag je nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |