Echt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die werkt dus ook gewoon écht bij AH, ik dacht dat ze die gewoon leuk bij een bureau uitgezocht hadden
quote:
Jep, ken iemand die hem dan weer via werk kentquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Nee toch? Volgens mij heb ik daar ooit iets over gelezen
komt door zijn beugeltje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
Wat zegt dat kind? Ik versta er geen zak van
Je denkt dat er echte mannen mee gaan doen?quote:
Hij zegt dat ie met een fles prosecco vanavond op je aan het wachten is in Hotel Ruimzicht kamer 5.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
Wat zegt dat kind? Ik versta er geen zak van
Oquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt dat er echte mannen mee gaan doen?
Oquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie met een fles prosecco vanavond op je aan het wachten is in Hotel Ruimzicht kamer 5.
Met zijn teddybeer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie met een fles prosecco vanavond op je aan het wachten is in Hotel Ruimzicht kamer 5.
Ik blijf anders thuis.quote:
quote:
Postcounts worden terug gezet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Karina het volgende:
Het is weer traag opeensFok! bedoel ik dan.
Ik schrok ook alquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Karina het volgende:
Het is weer traag opeensFok! bedoel ik dan.
Dat is die periode.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Karina het volgende:
Wat heeft Simone opeens een rood hoofd.l
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
Geef hem een jaar om te rijpen en ik doe hem.
Neem jij hem neem ik die Prosecco welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met een anti Justin Bieber moker zeker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
Geef hem een jaar om te rijpen en ik doe hem.
Ik wou hem zijn teddybeer geven en die fles opdrinkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Neem jij hem neem ik die Prosecco wel
Zelfs die willen niet meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ah naisss, geen Mystery Fapstar vandaag
Gelukkig niet.quote:
Have funquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:
Ok ik ben inmiddels teut, ik kan de stad in. Tot volgende week schatjes!
Have fun! Ciaoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:
Irene Moorsquote:
Nee, m'n meissie is 3 uur geleden op vakantie gegaan.quote:
De dorpsslet kapot trekkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, m'n meissie is 3 uur geleden op vakantie gegaan.![]()
Ik ga dus gewoon met de mannen op stap.
quote:
Tip, doe het niet.quote:
Ja gewoon languit liggen en kijken, meer nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
ben wel toe aan een avondje rustig Popstars kijken
Gezeligquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
Vrijdag
2 weken moeten missen dus ik ben er helemaal klaar voor
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
Vrijdag
BENNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
Vrijdag
Ik had het gezien jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BENNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
We hebben 2 Vrijdagen als een gek Benny-maisjuhs zitten turven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet verder verklappen![]()
Nee, mis ik iets boeiends?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
Pisces, heb je nou die uitgelekte docs al gezien?
Het script van vanavond en volgende weekquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:49 schreef iBenny het volgende:
Aflevering 7:
https://docs.google.com/f(...)JjOGYzMTIxOWMx&hl=nl
Aflevering 8:
https://docs.google.com/f(...)k0MDM4NDAyM2Mz&hl=nl
quote:
Fles Prosecco en Tucs erbijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:07 schreef Silenus het volgende:
Heb je wel genoeg drank ingeslagen dit keer, Karina?
Ik zit er ook weer klaar voor!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Fles Prosecco en Tucs erbijMocht de wijn opgaan, ik heb nog een paar blikjes bier.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[..]
Zie hier mijn voorspellende gave
Ja, ik vind hem leuk zeker het Carwash liedjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Ik zit eigenlijk al op de reclame te wachten, maar die tekenfilm is nog steeds bezig.
Oh is dat hier uit, ik houd niet zo van teken/animatiefilms.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem leuk zeker het Carwash liedje
Die swingt zo lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem leuk zeker het Carwash liedje
Jaquote:
Ik aan de wijn, uiteraardquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
mijn schoonmama kijkt mee.. en zit aan het bier
Ik heb hem een aardige tijd als mp3 gehad, ik swingde de pan uitquote:
hier ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:23 schreef Karina het volgende:
Uh ik schrok, het geluid viel hier even weg.
Ik ben helemaal verrot, sinds 7 uur vanmorgen aan 1 stuk door bezig geweest maar achquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook.. maar doe rrustig aan
Beetje moeAnders ga ik straks weer raar lullen
Pijn in me rug hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verrot, sinds 7 uur vanmorgen aan 1 stuk door bezig geweest maar ach
Dus het schiet opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pijn in me rug hier
Maar de mannen zijn nu palisades aan het plaatsen en zand aan het verhuizen van de voorkant naar de achterkant, en dan gaan de eerste tegels erop
Ik zit ook weinig zo moeilijk op de bank met laptop, rond half 11 ben ik altijd wat brak [/oudwief]quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik krijg altijd pijn in mijn rug van het zo lang voor de tv zitten en op mijn laptop typen, dit keer maar iets anders gepositioneerd.
ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Die oudjes he? Kwamen me ook bekend voor.
En weer zo een emojongetje.
Tis verdomd nog een V-halsje ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Lekker goedkoop lubberig t-shirtje heeft hij aan.
Je UIquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
Omg check dat wijf met die coltrui.![]()
Je komkommer.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
Omg check dat wijf met die coltrui.![]()
Ja ik ook met de laptop op een laptoptafeltje, maar het zit toch niet zo erg relaxed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
Ik zit altijd met mijn laptop op de bank
Bellabeerquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook met de laptop op een laptoptafeltje, maar het zit toch niet zo erg relaxed.
Ja ik denk doe toch maar mee ook al zie ik niets.quote:
zo zit ik nu ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook met de laptop op een laptoptafeltje, maar het zit toch niet zo erg relaxed.
Hehehe, dat klinkt echt geweldigquote:
Uh, niet gezien gelukkig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:32 schreef Silenus het volgende:
IEHLLLL HIJ KUSTE ZIJN OMA OP DE MOND!!
Verdomme, ben nog aan het eten.
Ik schat 39quote:
Jaquote:
Die met het bontje en dat korte blonde haarquote:
quote:
36 zei zequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die met het bontje en dat korte blonde haar
Zat er niet ver naast!!!!quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
En ik heb de verkeerde tucs gekocht, zonder kaas![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Weer zo een broekie. Waar blijven de leuke dertigers toch. lekkere mannen
en ze zong toevallig ook zo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:38 schreef Silenus het volgende:
Ik had een keer een scharrel met precies zo'n kapsel als dat wijf met die krulletjes. Toen ik dat vergeleek met een Geert Wilders / Gordon jaren '90-combinatie was ze boos.
Pittig kort kapsel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:38 schreef Silenus het volgende:
Ik had een keer een scharrel met precies zo'n kapsel als dat wijf met die krulletjes. Toen ik dat vergeleek met een Geert Wilders / Gordon jaren '90-combinatie was ze boos.
Ze is een engeltje uit de hemelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas die krulletjes, ze schieten zo de schans af
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ze zong toevallig ook zo?
Ja, toen wist ik ook dat ik niks kan met zulke kapsels. Vrouwen moeten lang haar hebben.quote:
dacht ik ook al te zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Leuk die witte doorschijnende rok waar je haar onderbroek doorheen zagWitte rok -> vleeskleurige onderbroek.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Leuk die witte doorschijnende rok waar je haar onderbroek doorheen zagWitte rok -> vleeskleurige onderbroek.
Hij komt alleen tot m'n navel gok ikquote:
Ja heb ik gezien tijdens de reclame. Wat een leuk meisje en wat kan ze zingen. Alleen in het begin ging het volgens mij niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
Hadden jullie net ook Megan gezien? of was de reclame toen nog niet bezig?
Ja die schroefdoppen zitten aardig vast soms, ik moet ze soms met een mes losmakenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Silenus het volgende:
Ik krijg gvd de dop niet van m'n rose de fruits af.
Heb je iets gezien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef Stickertje het volgende:
wie zei er ook al weer dat er lekkere mannen bij popstars moesten komen![]()
Wat weten we het toch goed allemaalquote:
Wat een ouderwetse naam.quote:
Met een theedoek erbij?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:00 schreef Silenus het volgende:
Godsamme ik ga zo een gat in die dop boren hoor, dit is echt niet normaal.
Enige fles voor handen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:00 schreef Silenus het volgende:
Ik druppel heul nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Simone gaat zo druppelen, ik zie het
Bij het schroefdeel, waar het iets dunner is, met een mes losmaken/zagen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:00 schreef Silenus het volgende:
Dat heb ik al geprobeerd, hij zit geblokkeerd ofzo. Ik heb net m'n tanden erin gezet maar dat was niet prettig.quote:
Ja dat kan ook nog, heb je niet zo'n ding waar je potten mee kan openen, daar zit ook vaak een deel aan die om flessen pastquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, hij zit geblokkeerd ofzo. Ik heb net m'n tanden erin gezet maar dat was niet prettig.
Even kijken of ik hier een waterpomptang heb..
Dat is het toch ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
Wat een stel ook. Het is net een toneelstukje.
Moet ook wel. Joke verzin je toch nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
Wat een stel ook. Het is net een toneelstukje.
Het is niet te hopen inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het toch ookAlsof ze zelf zo zijn
quote:
En dat kut accentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bennymaisjuh ondanks 3 lagen clowneffect op d'r ogen.
Hoe dichter bij de...quote:
Te veelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Stickertje het volgende:
vind dr makeup er wel leuk uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |