quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef Vortix het volgende:
Ja op zich wel prima. Op bezoek geweest bij familie. Mijn neef met zijn zoontje was er ook, was wel lachen. Lijkt sprekend op mij toen ik een jochie van drie was dus dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst
Nee, gewoon ff naar het supporters-home geweest, en daarvoor naar de PSV fan-shop geweest een leuk shirt gekocht. TV staat nu wel aan. Regenen dat het hier nu doet lolquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:50 schreef Braamyo het volgende:
welkom terug
ga/heb je vandaag de westrijd gezien?
in middelburg heeft het echt zo 5 minuutjes geregend maar das nu al weer opgedroogd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, gewoon ff naar het supporters-home geweest, en daarvoor naar de PSV fan-shop geweest een leuk shirt gekocht. TV staat nu wel aan. Regenen dat het hier nu doet lol
Ach, je moet eens weer naar huis keren toch? En je bent best lang gebleven..quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vertrek de 31ste deze maand, helaas
Inderdaad, ik ken kortere vakantiesquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ach, je moet eens weer naar huis keren toch? En je bent best lang gebleven..
5 weken iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ach, je moet eens weer naar huis keren toch? En je bent best lang gebleven..
Dat snap ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
5 weken idd
Maar nogmaals, die vliegen voorbij. Echt jammer, zou willen dat ik de tijd terug kon zetten.
Hehe, mijn vakantie duurde 4 weken, en ik snap helemaal wat je bedoelt !quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
5 weken idd
Maar nogmaals, die vliegen voorbij. Echt jammer, zou willen dat ik de tijd terug kon zetten.
In juni 2011 ben ik btw weer in NL, dan ga ik voor de eerste keer meelopen met de veteranendagquote:
Dealquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In juni 2011 ben ik btw weer in NL, dan ga ik voor de eerste keer meelopen met de veteranendag
En ik verwacht wel dat jullie ons detachement gaan aanmoedigen
Dan drinken we daarna op het Malieveld een biertje!!
compleet afhankelijk of deze *would be* vetraan dan ook mee moet lopenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In juni 2011 ben ik btw weer in NL, dan ga ik voor de eerste keer meelopen met de veteranendag
Kom ik wel foto's schietenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh, nu pas wakker?? Stond reeds om 8 uur weer naast mijn nest. Klote internet hier vannacht.quote:
Nee, ik was al om half 9 wakker.. hondje gedaan wat gegeten en hardgelopen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh, nu pas wakker?? Stond reeds om 8 uur weer naast mijn nest. Klote internet hier vannacht.
jajaquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, ik was al om half 9 wakker.. hondje gedaan wat gegeten en hardgelopen...
Schijn bedriegd
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jaja![]()
hmmmm ik kijk nu naar buiten en het ziet er weer lekker uit voor een dag heerlijk niks doen
Nou, ik ging weg toen was het droog, ik was potver nog geen 5 minuten onderweg en toen ging het regenen! En ik.. "ik ga terug... ik ga terug..."quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef EllaN het volgende:
Ik wil nog gaan hardlopen vandaag.. Een beetje miezer is wel lekker, maar als het zo blijft gieten blijf ik binnen haha.
* Pakt agenda en maakt notitiequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Watje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef EllaN het volgende:
Ik wil nog gaan hardlopen vandaag.. Een beetje miezer is wel lekker, maar als het zo blijft gieten blijf ik binnen haha.
Inderdaad, hardlopen in de regen is juist fijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik ging weg toen was het droog, ik was potver nog geen 5 minuten onderweg en toen ging het regenen! En ik.. "ik ga terug... ik ga terug..."
Maar uiteindelijk was het wel lekker die miezer, dus toch nog gelopen wat ik wilde lopen
Klunzig? Je bent toch niet van plan te struikelen over regen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Klunzig vooral, ik zie mijzelf al lang uit op de stoep liggen haha.
Uitglijden welquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klunzig? Je bent toch niet van plan te struikelen over regen?
Ja, maar ik vind wel dat je dan toch snel afkoelt... en er was een rot wind, wat het allemaal minder prettig maakt.. volgens mij hebben we hier ook net 1 of andere tyfoon langs het huis gehadquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef hcwp het volgende:
[..]
Inderdaad, hardlopen in de regen is juist fijn
Vrouwen zijn heel goed in "onverwacht over een blaadje heen struikelen"...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klunzig? Je bent toch niet van plan te struikelen over regen?
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef EllaN het volgende:
Haha ik vind net dit en vind hem leuk:
[ afbeelding ]
Via http://thingsidrewonmyhand.pie0.me/
Die tyfoon net was juist leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind wel dat je dan toch snel afkoelt... en er was een rot wind, wat het allemaal minder prettig maakt.. volgens mij hebben we hier ook net 1 of andere tyfoon langs het huis gehad, jezus wat een natuur geweld
![]()
Nou, was blij dat ik daarin niet aan het hardlopen was.. dat vind ik teveel van het goeie...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:12 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Die tyfoon net was juist leuk, was zelf ook aan het hardlopen, kreeg zelfs nog een lift van iemand aangeboden in een auto.
Geen commentaar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:01 schreef Maitje het volgende:
Vrouwen zijn heel goed in "onverwacht over een blaadje heen struikelen"...
Ik presteer het altijd om een dikke plas te ontwijken en vervolgens is 1 schoen doorweekt![]()
Lach met Hitlerquote:
En toch zijn we altijd met zn allen maar wat blij om er weer terug te zijn na een week in de regen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:47 schreef Braamyo het volgende:
Terug op die goeie ouwe kazerne, waar de planken bijna van het plafon loslaten, warm water zo voorkomend is als een complimentje van de Opc en Interwebz te traag zijn om msn te onderhouden....![]()
Je zou bijna denken dat een hogere macht mij probeert te motiveren nuttig huiswerk te gaan doen
En bedankt he!quote:
True thatquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:09 schreef Deathwings het volgende:
[..]
En toch zijn we altijd met zn allen maar wat blij om er weer terug te zijn na een week in de regen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 1 week Rave. Nog 1 week!!! En ja, ik heb het boek gekochtquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:07 schreef Rave_NL het volgende:
Is de mini-tia alweer voorbij en kun je het je weer herinneren?
Welk boek?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog 1 week Rave. Nog 1 week!!! En ja, ik heb het boek gekocht
Ik weet het, maar de laatste keer jij niet..quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel visstick
Nee heb hem gevonden in mijn PM'squote:Op maandag 23 augustus 2010 20:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de laatste keer jij niet..
Dus je hebt de schijn tegen, opa!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:07 schreef Rave_NL het volgende:
Lul dr nou niet overheen, ik wil een titel horen!
Jij weet het gewoon niet meer..quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Jij je zin dan whehehe
Kamasutra. Zo goed?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Jij je zin dan whehehe
Kamasutra. Zo goed?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij weet het gewoon niet meer..
Ouwe seniel..
Ho ff!!!!!!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij weet het gewoon niet meer..
Ouwe seniel..
quote:'Flink snijden in Defensie'
De onderhandelaars zijn het vrijwel eens over een korting op de Defensiebegroting van 300 miljoen euro, zo werd maandag duidelijk. De uitgaven voor ontwikkelingssamenwerking gaan van 0,8 procent naar 0,7 procent van het bruto binnenlands product, waarmee Nederland nog wel voldoet aan de internationaal afgesproken norm.
De bezuinigingen bij Defensie moeten het mogelijk maken dat Nederland in het JSF-project kan blijven, zoals VVD en CDA willen. In ruil daarvoor zullen de huidige F-16's langer doorvliegen en zullen er minder toestellen van het Amerikaanse gevechtsvliegtuig JSF worden gekocht. Het budget voor ontwikkelingssamenwerking gaat van 4,7 miljard naar ongeveer 4 miljard euro, mede doordat het bruto binnenlands product is gedaald.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef Maitje het volgende:
... niet erover heen lullen Rave, soms kan Erwin best heldere momenten hebben
Je was vergeten dat boek te kopen, hebt vervolgens de PM verwijdert voor ik je eraan herinnerd had, hebt toegegeven dat je niet meer weet hoe het boek in kwestie heet, en nu heb je hem gekocht zonder dat je weet hoe ie heet..quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ho ff!!!!!!!
Moet ik je afklappen? Deze "ouwe seniel" is nog heel goed bij de pinken en vloert een menneke zoals gij met alle gemak
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]_!
Jij weet volgens mij echt niet waar het over gaat..
En waar denk je die 300 miljoen vandaan te trekken? Maar dit vind ik ook zo'n bijzondere passage:quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef m.k het volgende:
@achja: is toch minder erg als ik persoonlijk had gedacht. nog steeds kut natuurlijk.
weet nog dat ik dat rapport aan het lezen was van de mogelijkheden waarin ze het hadden over hele bataljons opheffen. toen trok ik het wel een beetje slecht moet ik eerlijk zeggen
Dus bij ontwikkelinssamenwerking is de norm wel heilig, maar dat we bij defensie al jaren onder de norm zitten en we nu NOG lager komen te zitten boeit allemaal niet. Daar komt bij dat als we het budget van ontwikkelingssamenwerking naar beneden kunnen brengen en we nog aan de norm voldoen, we al jaren teveel betaald hebbenquote:De uitgaven voor ontwikkelingssamenwerking gaan van 0,8 procent naar 0,7 procent van het bruto binnenlands product, waarmee Nederland nog wel voldoet aan de internationaal afgesproken norm.
Heb hem toch gekocht?? Dus wat is je punt nu? Jij wilt je gelijk halen? Succes Ravequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je was vergeten dat boek te kopen, hebt vervolgens de PM verwijdert voor ik je eraan herinnerd had, hebt toegegeven dat je niet meer weet hoe het boek in kwestie heet, en nu heb je hem gekocht zonder dat je weet hoe ie heet..
Chapeau!
We hebben deze fout eerder gemaakt - op 11 jaar na exact een eeuw geleden.quote:
quote:
Nee, 300 miljoen is niet zo erg hoor... Wat denk je zelf? Dat een bataljon opheffen er nu niet meer inzit? Of wordt die 300 miljoen gehaald met dubbelzijdig kopieëren en printen en oude stafkaarten verknippen tot aantekenpapier?quote:Ik zei alleen maar dat het veel erger had kunnen zijn. maar dat dit ook kut is.
Mooi, dan ben ik benieuwd wat je ervan gaat vinden..quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb hem toch gekocht?? Dus wat is je punt nu? Jij wilt je gelijk halen? Succes Rave
En je gelooft ook nog in Sinterklaas zeker of niet?quote:
Door een aantal bezuinigingen blijven we dus in het JSF project, waar er bezuinigd gaat worden staat nog nergens.quote:De bezuinigingen bij Defensie moeten het mogelijk maken dat Nederland in het JSF-project kan blijven, zoals VVD en CDA willen.
En jij denkt nu zeker dat we die 300 miljoen ophoesten door minder te kopen en langer met de F16 te vliegen? Lees nou eens goed, VVD en CDA willen in het JSF project blijven, PVV was tegen. We mogen blijven als we eea uitstellen en het met wat minder toestellen doen, dat is de koehandel die nu gepleegd is. Echter waar die 300 miljoen vandaan gaat komen is nog de vraag.quote:In ruil daarvoor zullen de huidige F-16's langer doorvliegen en zullen er minder toestellen van het Amerikaanse gevechtsvliegtuig JSF worden gekocht.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:28 schreef m.k het volgende:
ja het is erg. ja het kan nog erger. wat begrijp je daar niet van?
Het kan nog steeds...quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef m.k het volgende:
weet nog dat ik dat rapport aan het lezen was van de mogelijkheden waarin ze het hadden over hele bataljons opheffen. toen trok ik het wel een beetje slecht moet ik eerlijk zeggen
Ik zag in een ander topic dat je single was...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef Rave_NL het volgende:
Het is ook mogelijk om een auto met je voeten te besturen, maar dat maakt het nog geen goed idee..
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zag in een ander topic dat je single was...
Daten?
Of durf je niet?
Vrouwen en hormonen hè... ik heb zin in een bikkelquote:
Haaai Cobra!quote:
Wat een wijsheid. Ik kan dat nog veel beter: bij defensie is het mogelijk zo'n 7 miljard te bezuinigen. Daardoor gaan dan wel tot 68.000 banen verloren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:44 schreef m.k het volgende:
quote uit de pers "Bij Defensie is het mogelijk structureel 2,1 miljard euro te bezuinigen. Daardoor gaan dan wel tot 23.500 banen verloren, moet de organisatie het doen met minder jachtvliegtuigen en mijnenjagers en zal Nederland minder vaak meedoen aan internationale operaties"
maar dat is natuurlijk veel minder dan 300 miljoen..... toch?
Dansen Rave??quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik benieuwd wat je ervan gaat vinden..
Of ben je geen macho Rave?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef Rave_NL het volgende:
Het is ook mogelijk om een auto met je voeten te besturen, maar dat maakt het nog geen goed idee..
Ik smelt voor gedichtjes..quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vrouwen en hormonen hè... ik heb zin in een bikkel
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauwquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw
Ik hou van uniformpjes op mijn vloer,
Dus uit, die van jou!
En dit is jouw beste poging?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw
Ik hou van uniformpjes op mijn vloer,
Dus uit, die van jou!
Gebruik je talent man, en maak een gedichtje voor Lotusss. Jij bent een vent dus je weet hoe het moetquote:
Ik ga toch niet meteen het beste van mezelf laten zien? Dat krijg je wel te zien als je bewezen hebt dat je het waard bent!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |